abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2015 @ 11:01:03 #226
349633 SiIk
Echt zijde
pi_153662122
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:o deed je dat bewust? Iemand in de friendzone zetten, en zo ja waarom? Waarom niet gewoon afwijzen?
Wat is het verschil?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 11:01:45 #227
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_153662141
Hm, weinig ervaring mee eigenlijk. Het is me wel eens overkomen dat iemand meer wilde en ik niet. Maar dat is geen vriendschap geworden/gebleven :+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 11:04:53 #228
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153662201
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:01 schreef SiIk het volgende:

[..]

Wat is het verschil?
Het verschil zit hem in de hoop laten bestaan dat het ooit nog wel wat wordt. Kijk als je glashard zegt het wordt niets in die zin en de persoon blijft er toch in geloven dan is het geen friendzone maar gewoon iemand met een bord voor de kop. Maar als er (misschien niet al te duidelijke) advances gemaakt worden en die persoon reageert daarop op een vriendschappelijke manier en houd ook alle banden aan zonder duidelijk aan te geven dat er geen rosmantische mogelijkheden zijn, dan noem ik dat de friendzone. Dat kan bewust maar ook heel makkelijk onbewust gebeuren (dat laatste vooral als de "pogingen" niet duidelijk zijn, wat ze denk in de meeste friendzone gevallen niet zijn).
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_153662231
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:o deed je dat bewust? Iemand in de friendzone zetten, en zo ja waarom? Waarom niet gewoon afwijzen?
Ik zou niet zeggen bewust. Ik wilde niet méér en kon ook niet finaal afwijzen. Want ik wilde ze als vrienden ook niet kwijt.
pi_153662245
Regelmatig onbewust meisjes gefriendzoned omdat ik signalen/hints niet oppakte, enkele jaren later vertelde ze dat ze al die tijd interesse hadden. _O-
Of saté?
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 11:12:34 #231
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153662345
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:06 schreef Hexxenbiest het volgende:
Want ik wilde ze als vrienden ook niet kwijt.
Dit maakt het vaak nogal lastig ja :D Het is dan een klein stukje onzekerheid van beide kanten, van de ene kant niet iets duidelijk willen aangeven met kans op een verloren vriendschap, aan de andere kant iets net duidelijk willen aangeven met de kans dat er nee gezegd wordt.
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 11:13:51 #232
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153662369
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:07 schreef De-Hamster het volgende:
signalen/hints niet oppakte
Vrouwen die denken dat mannen net zo fijngevoellig/emotioneel slim zijn als vrouwen :X
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 11:15:09 #233
9859 crew  Karina
Woman
pi_153662395
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Vrouwen die denken dat mannen net zo fijngevoellig/emotioneel slim zijn als vrouwen :X
Denken dat alle vrouwen hints oppikken :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 11:15:38 #234
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153662408
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:15 schreef Karina het volgende:

[..]

:D
  vrijdag 19 juni 2015 @ 12:25:22 #235
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_153663767
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:15 schreef Karina het volgende:

[..]

Haha, dit.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_153691554
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Maar heb je zelf wel eens iemand gefriendzoned? Dus dat iemand in jouw friendzone kwam terwijl ze eigenlijk meer met je wilde?
1x, dat was zo'n chick die in mijn broek wou, maar ik vond haar er nit zo goed uitzien (ja, ik weet sorry ;( ) dus half aan het lijntje gehouden onder het mom van "vrienden"

Jammer wel opzich, nu ziet ze er namelijk wel goed uit en zie ik haar als relatiemateriaal.

misschien kwam het wel omdat ze toen nog niet helemaal uitgebloeit was (3 jaar jonger)
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 14:37:47 #237
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153692399
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 14:01 schreef gogosweden het volgende:

[..]

1x, dat was zo'n chick die in mijn broek wou, maar ik vond haar er nit zo goed uitzien (ja, ik weet sorry ;( ) dus half aan het lijntje gehouden onder het mom van "vrienden"

Jammer wel opzich, nu ziet ze er namelijk wel goed uit en zie ik haar als relatiemateriaal.

misschien kwam het wel omdat ze toen nog niet helemaal uitgebloeit was (3 jaar jonger)
Hehe je valt op uitgebloeide bloempjes ;) Maar wel grappig dat je dan kiest voor aan het lijntje houden ipv te zeggen sorry maar geen interesse....
pi_153692540
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Hehe je valt op uitgebloeide bloempjes ;) Maar wel grappig dat je dan kiest voor aan het lijntje houden ipv te zeggen sorry maar geen interesse....
oepsie :@

tsja, toen was ik nog een maagd, had de ballen daar eigenlijk niet voor. Zal wel iets geweest zijn in de zin van "dan is het mijn eigen keuze dat ik nog maagd ben". Nu heb ik daar toch wel een meer gezonde instelling in.

Nu gaat het toch wat beter. Ik ben wat opgegroeid, ben veel meer zeker in mezelf en kwijl niet meer over vrouwen.

Keren dat vrouwen me nakijken op straat (niet dat het vaak gebeurt, maar soms) voel ik me meestal wat trots maar ik heb niet de neiging om gelijk er op af te gaan omdat ik desperaat ben zegmaar. Ik denk dus ook dat het nu makkelijker zal zijn om het gewoon af te kappen in de toekomst mocht een vrouw meer willen dan vrienden. Ik zoek niet meer naar een relatie of ontmaagding, ik doe gewoon lekker mijn ding.
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 14:46:44 #239
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153692587
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 14:43 schreef gogosweden het volgende:
had de ballen daar eigenlijk niet voor
Ik denk dat dat een grote friendzone veroorzaker is beide kanten op....
pi_153692615
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een grote friendzone veroorzaker is beide kanten op....
dat denk ik ook idd. Dat en een "backup" just in case.

Opzich snap ik het wel hoor. Maar leuk is het niet voor de andere parte

[ Bericht 28% gewijzigd door gogosweden op 20-06-2015 14:48:34 (dualqoute) ]
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 14:49:24 #241
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_153692645
whehehe een back-up :P
pi_153693065
Ik geloof niet zo in die kerels die duidelijkheid krijgen als ze worden gefriendzoned, maar vervolgens wel vrienden blijven met haar. Als ik dat zie bij vrienden, dan blijven ze ergens nog steeds een hoop te hebben ooit kans te maken. Meteen afbreken is beter.

Zelf heb ik eigenlijk helemaal geen vrouwelijke vrienden. In alle eerlijkheid ook weinig behoefte aan. Je lult al vaak genoeg met de partners van vrienden.
Eerst denken, dan typen
pi_153698763
Ik heb twee keer meegemaakt dat een vrouw in de friendzone terechtkwam en dat er verder ook geen gezever uit is voortgekomen. Beide keren de vrouw in kwestie via internet leren kennen. De eerste was heel enthousiast, wilde graag afspreken, maar ik had op basis van haar foto's al geconcludeerd dat het niet wederzijds was. Na een beleefde afwijzing kreeg ik een origineel bericht terug (weet niet meer wat erin stond) en toen werd ik toch nieuwsgierig om af te spreken. En ja, bleek een hele leuke tante, maar dan gewoon als vrienden. Bij de tweede was het onduidelijker; een paar dates gehad en een beetje om elkaar heen blijven draaien. Uiteindelijk - van beide kanten - de conclusie getrokken dat het geen amoureus avontuur zou worden, maar dat we elkaar wel echt mogen en op basis daarvan elkaar wilden blijven zien. Beide vrouwen zie ik nog regelmatig. Voor mezelf is het in ieder geval zeker niet zo dat ik per definitie geen interesse meer heb in een vrouw op het moment dat ik niet met haar jiggy-wiggy wil gaan.
pi_153703615
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:58 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Maar heb je zelf wel eens iemand gefriendzoned? Dus dat iemand in jouw friendzone kwam terwijl ze eigenlijk meer met je wilde?
Oh ja hoor. Klikte prima qua interesses, gedachten over alles en nog wat. Maar al vanaf dag 1 had ik nou niet zoiets: daar wil ik wel het bed mee induiken. Zij had dat op den duur wel andersom, waarop ik aangaf vriendschap genoeg te vinden. Waarom niet gewoon negeren? Als mijn vrienden iets niet boeiend vinden wat ik wel boeiend vind, kan ik haar meenemen. Samen ergens naar toe is gezelliger dan in je uppie.
mag het weten
pi_153704088
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:43 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik vind dit wel een beetje sekse discriminatie, ik heb ook wel vrouwen gefriendzoned.
:o

Wut? Heet jij Leonardo DiCaprio, of hoe flik je dat? Alleen mannen met een status lijkt zoiets te lukken. Want die aantrekkingskracht is qua mate te vergelijken met de aantrekkingskracht dat het uiterlijk van een knappe vrouw op mannen heeft.

Een vrouw friendzonen als man is volgens mij nog zeldzamer dan als man uit de friendzone ontsnappen. :+
  zaterdag 20 juni 2015 @ 22:56:02 #246
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153704108
Ik had nog recent iemand gefriendzoned, omdat ik gewoon niet die fysieke en geestelijke klik voelde om meer dan vriendschap te willen met haar. Ik had dit aan haar verteld en ik dacht wel dat ze het goed opnam doordat ze zei dat ze het begreep. Een week later werd ik geblokkeerd door haar op Whatsapp. :')
pi_153704238
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik had nog recent iemand gefriendzoned, omdat ik gewoon niet die fysieke en geestelijke klik voelde om meer dan vriendschap te willen met haar. Ik had dit aan haar verteld en ik dacht wel dat ze het goed opnam doordat ze zei dat ze het begreep. Een week later werd ik geblokkeerd door haar op Whatsapp. :')
Herkenbaar :@ (vanuit mijn kant dan)
Ik weet niet of je zelf ooit in de friendzone hebt gezeten, maar dat is een achtbaan met de sterkste liefde tot de grootste frustratie en wanhoop die er bestaat. De ene dag wil je alles op alles zetten om nog contact te houden, maar 2 dagen later (wanneer ze toch wat afstand neemt, ondanks dat ze zei dat ze dat niet ging doen) kan je d'r intens haten. En kan ze doodvallen en verbreek je alle contact.

Het ironische en duivelse van de friendzone is dat je eigenlijk juist van alle mensen in de wereld troost wil zoeken en bij degene wil zijn die je gefrienzoned heeft. :(
  zaterdag 20 juni 2015 @ 23:11:29 #248
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153704540
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:00 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Herkenbaar :@ (vanuit mijn kant dan)
Ik weet niet of je zelf ooit in de friendzone hebt gezeten, maar dat is een achtbaan met de sterkste liefde tot de grootste frustratie en wanhoop die er bestaat. De ene dag wil je alles op alles zetten om nog contact te houden, maar 2 dagen later (wanneer ze toch wat afstand neemt, ondanks dat ze zei dat ze dat niet ging doen) kan je d'r intens haten. En kan ze doodvallen en verbreek je alle contact.

Het ironische en duivelse van de friendzone is dat je eigenlijk juist troost wil zoeken en bij degene wil zijn die je gefrienzoned heeft.
Ik heb een keer in de friendzone gezeten toen ik 16 was. Het gekke was toen (in mijn herinnering) dat het de day after (nadat ik was afgewezen) gewoon buisness as usual was. Ik voelde die dag daarna die pijn niet echt. Een paar weken later wel, toen zij en een vriendin van haar dronken op het schoolfeest waren, waar jongens misbruik van hun wilde maken. Toen had ik het even niet meer en moest ik worden tegengehouden door een schoolvriend van mij om tegen haar te keer te gaan. Een paar weken daarna had ik mijn frustraties op een verkeerde manier geuit tegen die vriendin van haar. Ik heb geen geweld gebruikt ofzo, maar het was meer in de trant van gemene en denigrerende opmerkingen maken naar haar.

In die periode van die gebeurtenissen wilde ik juist een klein beetje afstand nemen van haar, maar dat lukte niet zo heel goed. Ik snap nu wel een stuk beter door je verhaal de emoties van iemand in de friendzone.
pi_153704817
Ben ik overigens echt de enige die (zoals je hierboven wel leest) iemand friendzonen eigenlijk echt bijna het ergste is wat je een vriend(in) aan kan doen? Zelfs al doe je dat niet expres natuurlijk. Iemand is niet zomaar verliefd op je, maar is al zo 'dichtbij' je geweest (alsof je al een relatie hebt en alleen de eerste keer seks nog moet komen) dat ie niet alleen de verliefdheid maar ook de soms ijzersterke band moet zien te verbreken. En zoals ik al zei: de enige ter wereld die eigenlijk hem/haar voor z'n gevoel kan helpen is juist degene die hem gefriendzoned heeft. Maar die neemt juist vaak afstand, doordat ze ook wat overstuur is of zich ongemakkelijk voelt.

Ik denk dat je het een keer echt zelf meegemaakt moet hebben om het te begrijpen, het valt me op hoe vaak mensen er luchtig of zelfs lacherig om doen. Zelf 2 maanden terug keihard gerfriendzoned en hoewel ze zei dat ze echt graag contact wou houden heeft ze me daarna nooit 1 enkele keer meer even aangesproken en een klein beetje interesse getoond om te vragen hoe het ging. Ik snap dat het ook ongemakkelijk voor diegene is, maar ik kan daar echt niet bij. Zelfs een kennis waar je nauwelijks echt een band mee hebt behandel je nog beter. Als je weet dat die een kuttijd heeft gehad dan vraag je op z'n minst nog even een keer hoe het gaat. :{

Maar beetje offtopic dit allemaal, sorry :P
pi_153705226
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 23:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik heb een keer in de friendzone gezeten toen ik 16 was. Het gekke was toen (in mijn herinnering) dat het de day after (nadat ik was afgewezen) gewoon buisness as usual was. Ik voelde die dag daarna die pijn niet echt. Een paar weken later wel, toen zij en een vriendin van haar dronken op het schoolfeest waren, waar jongens misbruik van hun wilde maken. Toen had ik het even niet meer en moest ik worden tegengehouden door een schoolvriend van mij om tegen haar te keer te gaan. Een paar weken daarna had ik mijn frustraties op een verkeerde manier geuit tegen die vriendin van haar. Ik heb geen geweld gebruikt ofzo, maar het was meer in de trant van gemene en denigrerende opmerkingen maken naar haar.
Wow, zo herkenbaar. In de friendzone zitten is gewoon bijna een soort bipolaire stoornis wat dat betreft :') Ik ben een emotioneel redelijk stabiel persoon, maar hoe je van de ene dag totaal niets kunt voelen, je de andere dag toch weer als je hele wereld ziet om weer iets later d'r het meest haat van alles wat bestaat en d'r idd (vaak getriggerd door jaloezie als diegene iets met een ander doet) helemaal de tiefus kan schelden.
quote:
In die periode van die gebeurtenissen wilde ik juist een klein beetje afstand nemen van haar, maar dat lukte niet zo heel goed. Ik snap nu wel een stuk beter door je verhaal de emoties van iemand in de friendzone.
Je voelt dat je 2 dingen kwijtraakt: het idee dat de (op dat moment) liefde van je leven ooit je vrouw/man wordt en tegelijkertijd moet je ook afscheid nemen van je beste maatje. Ik wil nou niet te dramatisch klinken, maar het lijkt op dat moment alsof een deel van je huidige wereld én je toekomst opeens weg zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')