quote:Op maandag 19 maart 2012 13:40 schreef Lastpost het volgende:
Heb het een keer gehad dat ik een leuke meid trof op een festival, paar keer wat mee gedronken, uitgenodigd bij een BBQ en een week of wat later had ik op Facebook staan dat we een bepaalde film-marathon gingen kijken en ze wilde ook graag komen, nou prima.
Totdat m'n vriendin thuis kwam vanuit het werk, awkward momentje inderdaad want nog geen half uur later was ze pleite terwijl de films nog niet afgelopen waren.![]()
Nee, ik heb altijd de snelle route genomen. Het heeft tot nu toe alleen nooit geresulteerd in een langdurige stabiele relatie.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuke lap tekst, maar heeft het dan gewerkt bij je?
Hoe bedoel je de snelle route? Vanaf date 1 neuken?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd de snelle route genomen. Het heeft tot nu toe alleen nooit geresulteerd in een langdurige stabiele relatie.
ehm...dat is wel eens voorgekomen ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe bedoel je de snelle route? Vanaf date 1 neuken?
Dat bepalen wij FOK!kers wel!quote:
Is dat nou wel de les die je daaruit moet trekkenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:49 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Lesje geleerd: bij twijfel van zijn gevoelens niks zeggen.
als je 16 bent inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:32 schreef Gary_Oak het volgende:
Vrouwen die denken dat ze vrienden kunnen blijven met mannen zijn zo naïef.De meeste mannen gaan alleen veel met je om en luisteren naar je geklets als er wat te halen valt. Anders blijft het bij oppervlakkig contact. Dat laatste is tenminste wat de meeste mannen onder 'vriendschap met het andere geslacht' verstaan.
Jij friendzoned iemand op je werk?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:47 schreef Persepolis het volgende:
Notificatie, heb hier wel wat over te zeggen. Van de week tijdens kantooruren.
Ah zooooquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:50 schreef Persepolis het volgende:
Ik zit op Fok tijdens kantooruren..
Hou het maar gewoon bij wraak.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:06 schreef Gamesua het volgende:
[..]
(..)
Ik denk dat een veelvoorkomende onderscheid tussen friendzoning bij mannen en vrouwen is dat vrouwen echt vrienden willen worden en de vriendschap zo intens laten worden dat het eigenlijk te ver gaat om nog iets romantisch erachter te zoeken, en dat mannen wanneer ze een vrouw niet leuk vinden maar er wel interesse is het dood laten bloeden. Meestal, dan.
dit dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:34 schreef Maanvis het volgende:
Een vrouw die friendzonet hoef ik niet als 'goede vriendin'. Ik heb al genoeg vrienden en daar hoeft dus geen vrouw bij die me in m'n mannelijkheid aantast door te friendzonen.
Aan het begin toonde hij heel veel interesse en begon ik de indruk te krijgen dat hij me leuk vond. Ik had het niet eens door en vond het heel eng, vooral toen hij bekende. Was een paar jaar terug. Ik schrok gewoon, want had het nooit eerder meegemaakt dat een jongen heel direct was over zijn gevoelens. (Daarom zag ik de signalen daarvoor überhaupt niet en dacht ik dat hij me gewoon uitprobeerde.) Weet je, als iemand zegt dat hij me leuk vindt ga ik er altijd vanuit dat hij me dan wel heel goed moet kennen. Ik had niet het idee dat hij me zo goed kende, en omdat ik vanuit mijn eigen referentiekader kijk, denk ik dan: hij lult maar wat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:23 schreef Copycat het volgende:
Maar hoe werd je een jaar later alsnog verliefd op hem? Zag je plots kanten van hem die onvermoed waren?
Echt nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar vrouwen doorzien altijd alle subtiele hints toch?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:42 schreef triptruffel het volgende:
Yeh, hij zit al 4 jaar achter me aan en blijft tegenover andere mensen aangeven dat hij nog hoop heeft. Ook al sla ik zijn hoop telkens weer tot scherven met een hamer.
Je gevoelens moet je niet SMS-en, maar je moet hem gewoon langzaam peilen. Toevallig niet veel kleren aan hebben als hij bij je langskomt of hem binnen laten en zeggen dat je nog even moet douchen: dat soort dingen.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:49 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ik ben een keer gefriendzoned door een ex-collega/vriend. Dus dan hoor je het eens andersom.
Ik was gewoon niet zijn typ of zoiets. Ben niet lelijk hoor, dat niet
Het is gewoon kut om een keer zelf mee te maken. Heb genoeg jongensvrienden die me een beetje proberen te versieren etc, maar ik doe dan meestal alsof ik het niet merk.
Zal hij dan ook wel hebben gehad totdat ik smste dat ik m leuk vond. Lesje geleerd: bij twijfel van zijn gevoelens niks zeggen.
Je hebt me zojuist gemotiveerd om door te zetten, bedankt!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:28 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Och, ik heb in het verleden drie keer zelf meegemaakt dat ik in de friendzone terecht kwam. In het één van de gevallen is ze een paar maanden later omgedraaid en hebben we een jaar lang een relatie gehad. In een ander geval is ze een paar maanden later omgedraaid en zijn we ondertussen 8 jaar gelukkig getrouwd.
Vrouwen weten gewoon niet wat ze willen. De friendzone is maar een tijdelijke opslagplaats van "reserves".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |