abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109242897
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 17:07 schreef Markitos81 het volgende:
-... Deze mensen komen er bij mij niet tussen heb op deze wijze al een aanrijding gehad(buiten mijn schuld)
Ongelukken veroorzaken, das helemaal lekker.
.
pi_109245301
  zondag 18 maart 2012 @ 19:51:27 #153
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_109245459
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef D0808 het volgende:
[ afbeelding ]
True Story
  zondag 18 maart 2012 @ 20:05:45 #154
252108 Len93
That's what she said.
pi_109246104
quote:
[ afbeelding ]
Goeden paint.
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
pi_109247507
-bumperklevers
-agressieve bumperklevers (steeds terugvallen, opnieuw versnellen, rechts in gaan halen)
-linksklevers
-linksklevers met een snelheid die 30 km onder het maximum ligt
-idioten die lezen/computeren/sms-en onder het rijden
-mensen die geen richting aangeven
-mensen die beurtelings 90 en 130 rijden: 90 als je erachter zit en 130 als je besluit in te gaan halen
-agressieve kloteboeren die het raar vinden dat je het gas niet vol open trekt op van die binnenwegen "waar je best 100 kunt als je ze kent" en dus op 3 centimeter van je achterbumper gaan lopen middelvingeren en uit het raam schreeuwen; als ik dood onder een tractor in een greppel zou willen liggen hoorde ik op de PAAZ-afdeling en niet achter het stuur. En nee, ik reed keurig 60 waar het kon.

En één van de ergerlijkste:

-mensen met verkeerd afgestelde xenon-verlichting zodat het lijkt alsof de Heere Jezus je van achteren toelacht in je binnenspiegel
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_109247554
quote:
[ afbeelding ]
_O-
Inderdaad. Al die egootjes die ingehaald worden als een nederlaag zien. Ritsen? Gat dichtrijden! Raaaah!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 18 maart 2012 @ 21:00:53 #157
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_109249030
quote:
[ afbeelding ]
Waarbij de dagelijkse praktijk helaas ook maar al te vaak is dat dat dringen al een paar honderd meter voor het daadwerkelijke ophouden van de rijstrook gebeurt :').
pi_109249484
Ook erg zijn de mensen die (onbewust) van t gas afgaan zodra zr een vrachtwagen inhalen. Wanneer ze er dan weer naar rechts gaan, gaan ze ineens weer op t gas.

Met 120 de tunnel in, met 60 de tunnel uit. Ook zo ergerlijk
pi_109249692
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 20:35 schreef Mwanatabu het volgende:
-bumperklevers
-agressieve bumperklevers (steeds terugvallen, opnieuw versnellen, rechts in gaan halen)
-linksklevers
-mensen die beurtelings 90 en 130 rijden: 90 als je erachter zit en 130 als je besluit in te gaan halen
-agressieve kloteboeren die het raar vinden dat je het gas niet vol open trekt op van die binnenwegen "waar je best 100 kunt als je ze kent" en dus op 3 centimeter van je achterbumper gaan lopen middelvingeren en uit het raam schreeuwen; als ik dood onder een tractor in een greppel zou willen liggen hoorde ik op de PAAZ-afdeling en niet achter het stuur. En nee, ik reed keurig 60 waar het kon.

-mensen met verkeerd afgestelde xenon-verlichting zodat het lijkt alsof de Heere Jezus je van achteren toelacht in je binnenspiegel
Bestaat er dan ook goed afgestelde xenonverlichting? Ik vind het eigenlijk altijd hoofdpijnopwekkende koude verlichting. Van voren en van achter.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  FOK!fotograaf zondag 18 maart 2012 @ 21:27:39 #160
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109250795
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:46 schreef Fer het volgende:

[..]

Ongelukken veroorzaken, das helemaal lekker.
Ik ken dat type kruisingen en vaak sta ik er links, dit omdat er 2 banen zijn en een strook voor rechtsaf, waarbij de strook voor rechtsaf vaak te kort is (lees, rechtsafslaand verkeer staat ook voor het vak al rechts stil). Ook wel eens (heel soms!!! gelukkig) van die dichtdrukkers, vaak zodra je je knipper aan zet (dan blijkt men opeens nog gas te kunnen bijgeven). In mijn geval is de keuze vrij makkelijk, ik druk hem ertussen omdat ik anders op de andere rijbaan terecht kom. En laten we eerlijk zijn, als je de keuze krijgt tussen frontaal ergens opklappen of hem bij iemand in zijn deur/zijkant drukken die jou dichtdrukt met het risico dat je hem van de weg drukt, is denk ik voor de meesten wel een makkelijke keuze?
Misschien wat asociaal, maar als er een gat is dat dicht getrapt wordt op het moment dat je je knipper aan zet en hem ertussen wil doen, dan gaat ie er gewoon in. En toeval of niet, ze flikken het alleen als ik met de kleine auto ben, de grote meestal niet.
Ook nog een "leuk" verhaal over, op zo'n punt rechts een keer gestaan met sleurhut, leeg, want die moest voor keuring. Voor de kenners: hier, waarbij ik met optrekken redelijk fel wegtrok, kon ook prima, want hele spul was leeg. Ik reed al naast het verdrijvingsvlak toen er nog een auto kwam die dacht te kunnen inhalen (die reed dus toen nog achter me!). Die (vrouw in een oude Mondeo) is eerst naast de caravan en auto gaan rijden, bij de dissel, met de knipper aan, maar kwam er toch achter dat je er daar niet tussen kan 8)7 Om vervolgens er maar naast te blijven rijden en kruipend naar voren te gaan (mijn snelheid was ondertussen al 65 i.p.v. 80). Uiteindelijk toen er een vrachtwagen als tegenligger kwam, nog maar eens geremd en na flink te worden afgesneden reed ze voor me. Je kan me veel zeggen, maar een gat dichtrijden als je al naast een verdrijvingsvlak rijdt met een auto die vanachter komt en denkt een combinatie van ca. 11,5 meter die al ruim 80 rijdt nog te kunnen inhalen, maakt of een (enorme) inschattingsfout of is knettergek.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_109257136
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:15 schreef D0808 het volgende:

[..]

Op zich prima wat mij betreft maar doe het dan wel overtuigend want er zijn hele kluiten van die eikels (meestal in grote leasebakken of bouwvakkerbusjes) die half naast je blijven hangen en hem op het laatste moment er voor duwen (dwingen/snijden). Hetgeen ertoe lijdt dat ik in m'n ankers moet en de rest achter me ook.

Dan heeft die persoon het simpelweg niet begrepen. De bedoeling is om met dezelfde snelheid als het verkeer op de rijbaan ernaast door te rijden tot aan het laatste stuk voor het ritsen en vervolgens netjes achter de auto waar je naast gereden hebt in te voegen. Het is zo simpel, echter helaas heb je ook een aantal pannenkoeken die het niet snappen en anderen niet laten ritsen, waardoor je dus alsnog je plek moet afdwingen.
  † In Memoriam † zondag 18 maart 2012 @ 23:39:53 #162
25682 2cv
Niet subtiel
pi_109259077
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:09 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Linksplakkers

Drempels

Geen richting aangeven op rotonde

Drempels

Langzaam invoegen

Drempels

Wannabe schumachers

Drempels

Fietsers die denken onkwetsbaar te zijn

Drempels

Idioten die door woonstraten met spelende kinderen scheuren (en dan zelf klagen dat er zo hard wordt gereden in de straat :|W
Ga Citroën rijden (een oude met veerbollen) en bijna de helft van je ergernissen op je lijst kan je doorstrepen.

quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 20:35 schreef Mwanatabu het volgende:
-bumperklevers
-linksklevers

_O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_109260664
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:19 schreef Lithia het volgende:
Mensen die niet kunnen ritsen en dan een plaatsje eisen op het laatste moment. :N
Je moet ook doorrijden tot het einde. Ik heb er juist een hekel aan als ze mij expres er niet tussen willen laten.
  maandag 19 maart 2012 @ 09:45:57 #164
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_109264809
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 00:25 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Je moet ook doorrijden tot het einde. Ik heb er juist een hekel aan als ze mij expres er niet tussen willen laten.
moet zeggen dat ik bij ritsen (in een file) het motto "zsm erin" hanteer.
om te voorkomen dat ik aan het einde wordt klemgereden door medeweggebruikers die mij "asociaal" vinden omdat ze denken dat ik de "file probeer te omzeilen door zo lang mogelijk op de invoegstrook te rijden".

en ja ik weet dat de invoegstrook uitrijden de doorstroom van het verkeer verbeterd.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_109264903
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 09:45 schreef MrKikker het volgende:

[..]

moet zeggen dat ik bij ritsen (in een file) het motto "zsm erin" hanteer.
om te voorkomen dat ik aan het einde wordt klemgereden door medeweggebruikers die mij "asociaal" vinden omdat ze denken dat ik de "file probeer te omzeilen door zo lang mogelijk op de invoegstrook te rijden".

en ja ik weet dat de invoegstrook uitrijden de doorstroom van het verkeer verbeterd.
Sterf o|O
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_109264995
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 00:25 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen doorrijden naar het einde en invoegen en doorrijden naar het einde, vol op de rem gaan en hopen dat iemand je er tussen laat. Vooral dat laatste zorgt voor onnodige files.

Als mensen nou gewoon leren dat ze vanaf het bord 'geef ritser ruimte' daadwerkelijk wat meer ruimte houden, en de mensen die moeten gaan invoegen ongeveer dezelfde snelheid gaan rijden zodat ze normaal kunnen invoegen. Helaas verpesten een hoop mensen het door op een hogere snelheid links te blijven rijden en hem bij het einde hem ergens tussen te proppen, met alle gevolgen van dien.
  maandag 19 maart 2012 @ 10:00:46 #167
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_109265181
- Mensen die maar één meter van de invoegstrook gebruiken in de file (met het bord ernaast: BIJ FILE GELIEVE GEHELE INVOEGSTROOK GEBRUIKEN)

- Linksklevers
- Mensen die op de middenbaan blijven rijden omdat er 5km verderop een vrachtwagen rijdt en daardoor de hele linkerbaan vastzetten (omdat je rechts officieel niet mag inhalen)

- Mensen die bij > 200m zicht hun mistlicht toch maar aanzetten :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 19 maart 2012 @ 10:05:24 #168
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_109265305
quote:
13s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:17 schreef kikoooooo het volgende:

Mensen die allergisch lijken te zijn voor de rechterbaan :r Sterf langzaam en pijnlijk.

Ik snap ook echt niet dat er geen voorlichtingscampagne over de spitsstrook op tv komt. Dat is echt nodig in dit land.
Die chauffeur lijkt mij wel :D
Het wordt rechts inhalen genoemd, maar als ik hier ooit ene bekeuring voor krijg laat ik hem voorkomen onder het motto: rechts rijden is wat anders dan rechts inhalen...
  maandag 19 maart 2012 @ 10:06:44 #169
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_109265347
Als je je aan de maximum snelheid houdt en medeweggebruikers rechts inhaalt die ónder de maximumsnelheid rijden, geldt het niet als rechts inhalen.

Deel 2 is overigens mooier:
0:36, check die linkerrijbanen :D
- God
  maandag 19 maart 2012 @ 10:08:19 #170
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_109265392
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 10:06 schreef MrKikker het volgende:
Als je je aan de maximum snelheid houdt en medeweggebruikers rechts inhaalt die ónder de maximumsnelheid rijden, geldt het niet als rechts inhalen.

Deel 2 is overigens mooier:
0:36, check die linkerrijbanen :D
:D

Ben ik met je eens en ik hoop de agent in kwestie ook (meestal wel hoor)... Maar de rechts inhalen bekeuring levert meer op dan links blijven rijden :(
  maandag 19 maart 2012 @ 10:51:12 #171
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_109266429
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 10:06 schreef MrKikker het volgende:
RVV artikel 11, lid 7: bestuurders mogen andere bestuurders die langzamer rijden dan de maximaal toegestane snelheid rechts inhalen

8)7
  maandag 19 maart 2012 @ 10:56:00 #172
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_109266544
ja klopt toch? :P
- God
pi_109266824
Mensen die zonder dat ze het in de gaten hebben met groot licht of mistlampen aan rijden.
  maandag 19 maart 2012 @ 11:24:44 #174
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_109267389
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 10:00 schreef SilentChaos het volgende:
- Mensen die op de middenbaan blijven rijden omdat er 5km verderop een vrachtwagen rijdt en daardoor de hele linkerbaan vastzetten (omdat je rechts officieel niet mag inhalen)
Maar de linkerbaan zit toch links van de middenbaan? Hoe word je dan vastgezet? :{
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 19 maart 2012 @ 11:30:38 #175
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_109267604
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 11:24 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Maar de linkerbaan zit toch links van de middenbaan? Hoe word je dan vastgezet? :{
Omdat iedereen naar links gaat om die persoon in te halen met als gevolg dat die hele linker baan vol zit en het vaak daar nog langzamer gaat rijden dan dat de persoon reed die in eerste instantie ingehaald moest worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')