abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2012 @ 21:26:11 #101
309102 Jirdo
Eindbaas
pi_109546755
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:29 schreef Eagle_99 het volgende:
Een schitterende seizoen afgerond.
De verrassende Malavan zakte steeds verder weg en raakte zijn leiderschap kwijt aan de 2 grootmachten uit Teheran, Persepolis(Pirouzi) en Esteghlal. Wij mochten kort voor het einde zelfs meedoen met de titel als outsider.
Met nog 2 weken te gaan stond Esteghlal aan de leiding met 1 punt voorsprong op Persepolis maar verspeelden hun kans tegen degradatiekandidaat Steel Azin door een gelijkspel. Persepolis en wij grepen onze kans, Persepolis won en werd met nipte voorsprong 1ste met nog een week te gaan. Wij wonnen ook en maakten in de laatste week nog steeds kans op een kampioenschap. Wel moesten we op een nederlaag(het liefst met grote verschil) van Persepolis, en ten minste een gelijkspel van Esteghlal hopen.
Helaas maakte Persepolis in 15 minuten al de 3-0 tegen zijn zwakke tegenstander en leek de kampioenschap ons voorbij te gaan. Verassend genoeg verloor Esteghlal met 1-0 van zijn tegenstander en onze 5-2 overwinning was genoeg voor een knappe 2de plaats in de competitie. Persepolis won ook met 5-2 en is met 76 punten voor de 7de maal kampioen van Iran geworden. Met 73 punten hebben we ons gekwalificeerd voor de AFC Champions League. Op naar het vogende seizoen.

Mooie beelden uit Yadegar-e Imam
Held _O_ Ik ga ook ergens in Azië beginnen denk ik.
  maandag 26 maart 2012 @ 22:17:44 #102
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109549786
Ik weet niet wat er aan de hand is met mijn game maar het is compleet gestoord als het gaat om de plaatsing van coaches. Mancini heeft bijvoorbeeld Ajax overgenomen toen ik weg ging, Mourinho is binnen 5 seizoen van Real Madrid naar Chelsea naar Man. City en weer terug naar Chelsea gegaan.

En Frank de boer...
pi_109551664
Messi's goal is een beetje vergelijkbaar met die van Eagle_99. Die Messi scoort ook uit alle hoeken en standen :)

dinsdag 27 maart 2012 @ 00:13:14 #104
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_109554584
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef Quisho het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is met mijn game maar het is compleet gestoord als het gaat om de plaatsing van coaches. Mancini heeft bijvoorbeeld Ajax overgenomen toen ik weg ging, Mourinho is binnen 5 seizoen van Real Madrid naar Chelsea naar Man. City en weer terug naar Chelsea gegaan.

En Frank de boer...
[ afbeelding ]
Dat is bij mij ook, vooral in Nederland. Constant dezelfde trainers die binnen Nederland elke twee jaar ontslagen worden/weer een nieuwe club hebben. Bernd Schuster, Ron Jans en Fred Rutten hebben volgens mij allemaal al drie eredivisieclubs getraind :') De Boer is nu trainer van Feijenoord..
Ben naar Engeland gevlucht om met QPR vanuit de Championship omhoog te gaan werken, eerste seizoen makkelijk gepromoveerd en nu kijken wat ik in de Premier League kan uitrichten.

Zit in 2017 trouwens.
Tranquillo
pi_109555021
Volgens mij is dat met die trainers een algemeen probleem, op de si forums heb ik aardig wat mensen zien klagen over hoe managers van clubs verwisselen, en zie het zelf ook, zowel rare overgangen (trainer van vitesse, toen 1e, bijvoorbeeld naar feyenoord dat 8e stond) als terugkerende "bekende" coaches. Gok dat het te maken heeft met het reputatie systeem.

Sta nu met MVV 4e na 19 wedstrijden in seizoen 2018-2019, het lijkt er op dat ik MVV tot een rustige subtopper heb omgebouwd, al streed ik vorig jaar ook erg lang mee voor de titel (sta nu 5 punten achter op nr 1 Groningen, een ploeg waar ik het altijd lastig tegen heb).

In de winterperiode besloten geen bosmanspelers te halen, wat ik qua potentie al als backups / jeugd in huis is, is goed genoeg. Wel wat spelers verkocht, vooral een paar met aflopende contracten dit of volgend seizoen, die toch minder speeltijd kregen (of te veel zeurden en te hoog salaris hadden). De fans vonden het alleen niet leuk dat ik Danny Hoesen verkocht :(.

Ga proberen wat minder geld uit te geven, zodat óf een nieuw stadion gebouwd kan worden, óf het huidige stadion verder uitgebereid kan worden. Zonder dat kan ik niet veel verder groeien, mn 15.000 zit wekelijks vol.

[ Bericht 11% gewijzigd door VelitoX op 27-03-2012 00:37:02 ]
pi_109555534
Mickey Mouse competitie :')

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_109556395
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 01:04 schreef FireFox1 het volgende:
Mickey Mouse competitie :')

[ afbeelding ]
Wauw wat een prestatie zeg! Geweldenaar!
pi_109561297
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef Jirdo het volgende:

[..]

Held _O_ Ik ga ook ergens in Azië beginnen denk ik.
Dankje :D

Heb de voorbereiding net afgesloten, zo'n 3,6 miljoen aan vriendschappelijke wedstrijden verdiend. Eerste wedstrijd is met Esteghlal, zal lastig worden.

Heb mijn sterspeler Andranik Teymourian verkocht voor 3 miljoen aan Getafe. Fans waren er niet blij mee, maar hij nam bijna de helft van mijn salarisoverlast in beslag :')
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_109561537
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 03:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wauw wat een prestatie zeg! Geweldenaar!
:')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:14:51 #110
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109564530
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:13 schreef icebliss het volgende:

[..]

Dat is bij mij ook, vooral in Nederland. Constant dezelfde trainers die binnen Nederland elke twee jaar ontslagen worden/weer een nieuwe club hebben. Bernd Schuster, Ron Jans en Fred Rutten hebben volgens mij allemaal al drie eredivisieclubs getraind :') De Boer is nu trainer van Feijenoord..
Ben naar Engeland gevlucht om met QPR vanuit de Championship omhoog te gaan werken, eerste seizoen makkelijk gepromoveerd en nu kijken wat ik in de Premier League kan uitrichten.

Zit in 2017 trouwens.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:30 schreef VelitoX het volgende:
Volgens mij is dat met die trainers een algemeen probleem, op de si forums heb ik aardig wat mensen zien klagen over hoe managers van clubs verwisselen, en zie het zelf ook, zowel rare overgangen (trainer van vitesse, toen 1e, bijvoorbeeld naar feyenoord dat 8e stond) als terugkerende "bekende" coaches. Gok dat het te maken heeft met het reputatie systeem.
Oh ben dus niet de enige :) Ja je zou toch denken dat ze die verborgen likes club/dislikes club rating ook aan coaches toekennen. Ik zal het ook eens op het SI forum vragen.
pi_109569004
Een van de leukste die ik tijdje geleden in mijn Santa Coloma game had was dat subtopper Vitesse hun, voor mij onbekende, Duitse trainer ontsloegen. PSV trainer Gert Jan Verbeek :') koos er voor om naar Vitesse te gaan. PSV trok vervolgens de Duitse trainer aan die Vitesse een week eerder ontslagen had.

Een andere leuke was de wisseling van de wacht in Engeland.

Arsene Wenger: Arsenal -> Sevilla
Roberto Mancini: Man City -> Arsenal
Rafa Benitez: Chelsea -> Man City
Trainer(weet naam niet): Liverpool -> Chelsea
Trainer: Blackburn -> Liverpool
Trainer: WBA -> Blackburn
WBA verkoos vervolgens de assistent als hoofdcoach.

Een tijdje later werd Mancini bij Arsenal onstlagen en werd Wenger zijn opvolger :')
pi_109573341
In mijn Bournemouth-potje heeft Feyenoord niemand minder dan Ruud Gullit aangesteld als coach :X
pi_109576172
3 duels op rij tegen Racing(2x beker, 1x competitie) 13 goal gemaakt..
1x Sergio Busquets
1x Gerard Pique
1x eigen goal
10x Lionel Messi :D _O_
pi_109580847
CM01-02 held Chiotis zo op ned3 :P haha.
pi_109581235
Na 9 duels staan we verrassend op de 1ste plaats na de gelijkspel van Persepolis en Foolad.

pi_109597070
Zowaar eerste competitie nederlaag geleden.. Uit bij Real 1-0 verloren.. Maar desondanks is de voorsprong nog groot genoeg.
1e duel 1e ronde RU CL 1-2 uit bij Arsenal gewonnen. Na 11 minuten stond ik 0-1 voor(penalty, Messi in de 9e minuut) en Arsenal met een man minder(Koscielny rood). Maar ze wisten na de 0-2 van Messi toch nog een keer te scoren.
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:42:05 #117
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_109605360
Ik zit in mijn 3e seizoen en krijg in het postseason een lading messages, waaronder eentje die mijn savegame laat knallen.

De betreffende message staat onder de foutmelding. Nu wilde ik kijken of ik dit bericht uit de savegame kon slopen en kwam uit op FMRTE. Echter, hier moet je een activation key voor aanvragen. Is er een andere manier om dit bericht eruit kan halen, zodat ik mijn savegame weer kan gebruiken?
Als iemand FMRTE heeft en dat bericht voor mij eruit kan halen zou ik ook erg dankbaar zijn.
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:49:27 #118
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109605701
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:42 schreef Its_Muppet het volgende:
Ik zit in mijn 3e seizoen en krijg in het postseason een lading messages, waaronder eentje die mijn savegame laat knallen.

[ afbeelding ]

De betreffende message staat onder de foutmelding. Nu wilde ik kijken of ik dit bericht uit de savegame kon slopen en kwam uit op FMRTE. Echter, hier moet je een activation key voor aanvragen. Is er een andere manier om dit bericht eruit kan halen, zodat ik mijn savegame weer kan gebruiken?
Als iemand FMRTE heeft en dat bericht voor mij eruit kan halen zou ik ook erg dankbaar zijn.
Ik heb het ook niet.

Wel weet ik dat wanneer je je naar wegblurt, dat dan meteen goed moet doen, Tom. :+ :+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:53:29 #119
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_109605876
quote:
2s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:49 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet.

Wel weet ik dat wanneer je je naar wegblurt, dat dan meteen goed moet doen, Tom. :+ :+
Point taken, macht der gewoonte. profiel cker?
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
  woensdag 28 maart 2012 @ 14:13:52 #120
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109606786
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:53 schreef Its_Muppet het volgende:

[..]

Point taken, macht der gewoonte. profiel cker?
Ik bedoel dat je naam gewoon nog in de screenshot staat. :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 28 maart 2012 @ 17:02:28 #121
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_109613560
Win ik op spectaculaire wijze de CL van Real Madrid door in blessuretijd te scoren, krijg ik een paar weken later een crashdump en niet opgeslagen :(
Benieuwd of ik nu wel win..
I picture your face.. In the back of my eyes
  woensdag 28 maart 2012 @ 17:12:46 #122
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_109614103
Mijn spelers houden blijkbaar van spektakel. Dit keer win ik met 3-4!
Snel opgeslagen nu :P
pi_109614246
Als ik dan alsnog verlies blijf ik gewoon herladen totdat ik weer win, ik laat me niet naaien natuurlijk :{w
Maar over het algemeen sla ik standaard op voor en na een wedstrijd.
pi_109620285
Na 25 wedstrijden sta ik op een veilige 1ste plaats. Kampioen Persepolis heeft de AFC Champions League gewonnen, maar in de competitie bakt ie der niets van. Ze staan op een 9de plaats.
Foolad is de verrassende ploeg van de competitie(net als mij trouwens) maar staan met 1 wedstrijd meer en 9 punten verschil op een 2de plaats.Esteghlal probeert omhoog te klimmen en staat op een 3de plaats, terwijl Sepehan hen volgt.

AFC Champions League start in Februari en eindigt in November, sta met Al Shabab(Saudi), Al Wahda(VAE) en Al Garrafa(QAT) in groep A, kijken of we er iets van gaan bakken. Onze eerste internationale wedstrijd is in en tegen Al Shabab.
  woensdag 28 maart 2012 @ 19:44:35 #125
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_109620498
Wat is dit voor onzin mensen?

Kan op geen mogelijkheid verder..
pi_109621211
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:44 schreef Moron het volgende:
Wat is dit voor onzin mensen?

[ afbeelding ]

Kan op geen mogelijkheid verder..
Is het stiekem een illegale copy? :@
  woensdag 28 maart 2012 @ 19:57:49 #127
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_109621268
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Is het stiekem een illegale copy? :@
Nope eerlijk gekocht via steam. Eerste keer dat ik zoiets heb
pi_109621310
Ik denk dat ik na dit seizoen met Barcelona ook eens een speciale game ga beginnen. Waar weet ik nog niet.

Ik weet wel dat de leukste games die ik gehad heb nooit echt met mijn favoriete clubs waren.. Heb alleen in FM11 een game met PSV gehad waarmee ik echt jaren(in game dan ;) ) gespeeld heb.
Van deze versie is mijn Santa Coloma game mijn leukste game, van FM11 was dat mijn game met PSV en mijn game met FH uit IJsland. FM08 was het met East Bengal uit India.
Dus ik denk dat het of een club uit een land vergelijkbaar als IJsland wordt, of een club uit een land buiten Europa.
pi_109622605
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:57 schreef Moron het volgende:

[..]

Nope eerlijk gekocht via steam. Eerste keer dat ik zoiets heb
Crashdumps zijn nogal tricky, vaak zijn ze te omzeilen met een dagje op vakantie gaan, maar aangezien het een bepaald nieuwsbericht betreft..... :(
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:53:38 #130
357045 Grifte
Feijenoord
pi_109624642
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:58 schreef MMUFC het volgende:
Ik denk dat ik na dit seizoen met Barcelona ook eens een speciale game ga beginnen. Waar weet ik nog niet.

Ik weet wel dat de leukste games die ik gehad heb nooit echt met mijn favoriete clubs waren.. Heb alleen in FM11 een game met PSV gehad waarmee ik echt jaren(in game dan ;) ) gespeeld heb.
Van deze versie is mijn Santa Coloma game mijn leukste game, van FM11 was dat mijn game met PSV en mijn game met FH uit IJsland. FM08 was het met East Bengal uit India.
Dus ik denk dat het of een club uit een land vergelijkbaar als IJsland wordt, of een club uit een land buiten Europa.
Ben net gisteravond een game begonnen met Margate FC, aan de hand van "Geef de jeugd een kans"

Gewoon proberen om een club die je aanspreekt qua logo/clubkleuren omhoog te loodsen, met enkel zelfopgeleide spelers, benieuwd of ik ooit de Premier League kan winnen. Sta nu na 18 wedstrijden 4e in de BSS.

Wie weet een mooie uitdaging voor jou?
pi_109652385
Effe een vraagje over 2011

Weet iemand waarom je in de Mexicaanse competitie niet geplaatst kan zijn voor de playoffs als je 7e wordt en nummer 8 en 9 niet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109652755
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:58 schreef MMUFC het volgende:

Ik kijk eigenlijk vaak naar leuke logo's, leuke clubnamen en specifieke spelers die me aanspreken. In voorgaande versies had ik altijd de leukste games in Italië en Frankrijk. Daarnaast was LLM in Engeland altijd alleraardigst. Leukste games die ik me kan herinneren waren met Sienna, Caen en Yeovil. In deze versie gaat het erg goed met mijn Southampton game. Mij spreken de mindere competities niet zo aan.
pi_109655714
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk vaak naar leuke logo's, leuke clubnamen en specifieke spelers die me aanspreken. In voorgaande versies had ik altijd de leukste games in Italië en Frankrijk. Daarnaast was LLM in Engeland altijd alleraardigst. Leukste games die ik me kan herinneren waren met Sienna, Caen en Yeovil. In deze versie gaat het erg goed met mijn Southampton game. Mij spreken de mindere competities niet zo aan.
Mij spreken de kleinere competities meer aan omdat je dan nationaal succes hebt en het dus zaak is dit ook Europees te bewerkstelligen. Maar weet nog niet of het een club in LLM van groot land wordt of dat het een "grote" club in een klein land wordt..

Ik sta dus meestal op nationaal gebied bovenaan en Europees gezien onderaan dan dat ik bij beide onderaan sta :P
pi_109657648
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Deze manier spreekt mij ook het meest aan. Kleinere clubs in grote voetballanden.
Nu mijn Blyth-game ten einde loopt, heb ik al iets nieuws in gedachten wat ik vroeger wel vaker deed.

Beginnen als een onbekende coach en enorm veel landen aanvinken en dan maar zien waar je beland. Zo ben ik ooit van Llanenni (Wales), Krka (Slovenië), Dessel (België), Schaffhousen (Zwitserland) bij Veendam beland. Toen crashte mijn game :(
pi_109663468
3 wedstrijden voor het einde kampioen geworden. In de beker moeten we Esteghlal ontmoeten in de finale en in de AFC Champions League hebben we de groepsfases met 16 punten gemakkelijk overleeft. Ook daar moeten we -in de 2de ronde(die in tegenstelling tot de kwart- en halve finale, één wedstrijd is)- tegen Esteghlal. Persepolis die het heel slecht heeft gedaan in de competitie(9de plaats na 32 weken) is geëxplodeerd tegen een club uit de VAE, 10-0 _O- Nu moeten ze tegen ons in de competitie. Ik ga met een b team spelen, dus als ze geluk hebben kunnen ze mij nog verslaan :P
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:43:53 #136
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109665364
Ik heb het ook geprobeerd, een laag team coachen en dan naar de top proberen te werken met die club of een andere, die zich aanbiedt.
Via Noorwegen kwam ik uiteindelijk toch weer in NL terecht, bij Volendam. En toen miste ik toch weer interesse en ging ik terug naar m'n oude Feyenoord game.
Ook Chelsea geprobeerd, maar ook daar was ik binnen 1 seizoen terug bij m'n oude game. Zelfde verhaal met OB (Odense Boldklub, Denemarken).
I love my mispoken words.
pi_109665474
Zit nu met Twente met een volledig Nederlands basiselftal te spelen. Alleen enkele subs moeten nog vervangen worden. Sta gedeeld eerste met PSV, terwijl Ajax op de 17e! :') plaats staat na 6 wedstrijden.

Mijn basiself:

---------------------L De Jong----------------------
O. John---------------Maher-----------Narsingh
--------------------Clasie----Fer--------------------
----------------------------------------------------------
Martins Indi---Bruma---De Vrij----Janmaat
-----------------------T. Krul-------------------------

Iemand nog ideeën voor wat spelers?

[ Bericht 4% gewijzigd door Silv op 29-03-2012 19:57:12 ]
No resentment ever evened out a weaker hand
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:01:56 #138
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109666188
Na 6/7 maanden begint het weer te kriebelen, ben altijd fanatiek bezig geweest met CM/FM maar om de 1 of andere reden had ik het even helemaal gehad.
Nu weer verder met mijn Ajax-game :

---------------Ter Stegen------------------------
v/d Wiel--Dede--Vertonghen--Gabriel Silva
-------------Verratti----Fellaini--------------
Giuliano--------Eriksen---------N.Gaitan
-------------------Rochina--------------------

Bank:
Areola
Manoel
Boilesen
Kagawa
Serero
Neto Berola
Sigthorsson

_O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:05:04 #139
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109666316
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:46 schreef Silv het volgende:
Zit nu met Twente met een volledig Nederlands basiselftal te spelen. Alleen enkele subs moeten nog vervangen worden. Sta gedeeld eerste met PSV, terwijl Ajax op de 17e! :') plaats staat na 6 wedstrijden.

Mijn basiself:

---------------------L De Jong----------------------
O. John---------------Maher-----------Narsingh
--------------------Clasie----Fer--------------------
----------------------------------------------------------
Martins Indi---Bruma---De Vrij----Janmaat
-----------------------T. Krul-------------------------

Iemand nog ideeën voor wat spelers?
Ziet er keurig uit toch :Y
Misschien een beetje veel Feyenoord en geen Ajax ;)
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_109666404
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:05 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ziet er keurig uit toch :Y
Misschien een beetje veel Feyenoord en geen Ajax ;)
Yeah niemand van Ajax wil naar Twente toe, behalve Siem de Jong. Misschien leuk voor op de bank.
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:07:36 #141
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109666416
Net tegen R. Madrid uit 2-1 verloren, ik speelde aardig en Ronaldo kreeg rood dus hij is er in de return niet bij *O*

To be continued... ~O>
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:08:33 #142
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109666446
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:07 schreef Silv het volgende:

[..]

Yeah niemand van Ajax wil naar Twente toe, behalve Siem de Jong. Misschien leuk voor op de bank.
Dan zou ik als manager naar Ajax gaan en je Twente team leegkopen _O-
pi_109668650
Schoten op doel: 7 Goals: 0
Arsenal schoten op doel: 2 Goals: 1
Man of the match: szczesny

donderdag 29 maart 2012 @ 21:00:43 #144
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109668961
quote:
8s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:55 schreef Silv het volgende:
Schoten op doel: 7 Goals: 0
Arsenal schoten op doel: 2 Goals: 1
Man of the match: szczesny

Schoten op doel: 8 Goals: 6
Willem II schoten op doel: 3 Goals: 2

Man of the match: Neto Berola (3 goals, 1 assist)

:)
pi_109669238
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:00 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Schoten op doel: 8 Goals: 6
Willem II schoten op doel: 3 Goals: 2

Man of the match: Neto Berola (3 goals, 1 assist)

:)
Nice. Speelde net de thuiswedstrijd.

donderdag 29 maart 2012 @ 21:04:47 #146
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109669243
Marco Verratti is echt een beest :o

Eredivisie: 25 wedstrijden 7 goals en 23 assists _O_
CL: 6 wedstrijden 1 goal en 2 assists
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:06:12 #147
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109669357
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:04 schreef Silv het volgende:

[..]

Nice. Speelde net de thuiswedstrijd.

[ afbeelding ]
Wattttt?!!

^O^
pi_109669399
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:06 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Wattttt?!!

^O^
Zo zat ik dus ook. :')
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:07:54 #149
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109669481
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:06 schreef Silv het volgende:

[..]

Zo zat ik dus ook. :')
Hoe doe ik een screenshot? Ben op dat gebied nogal onhandig :@
Even Verratti's stats showen ;)
pi_109669701
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:07 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Hoe doe ik een screenshot? Ben op dat gebied nogal onhandig :@
Even Verratti's stats showen ;)
Print Screen knopje op je toetsenbord even ingedrukt houden. Daarna Ctrl V in paint en voilá.
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:25:16 #151
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109670604
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Silv het volgende:

[..]

Print Screen knopje op je toetsenbord even ingedrukt houden. Daarna Ctrl V in paint en voilá.
Krijg het niet voor elkaar, toch bedankt :')

Edit: Het is me gelukt via steam, hoe krijg ik het nu hier op FOK!?
pi_109670963
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:25 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Krijg het niet voor elkaar, toch bedankt :')

Edit: Het is me gelukt via steam, hoe krijg ik het nu hier op FOK!?
http://tinypic.com/

Op die site je bestand kiezen en dan de link voor forums kopiëren en hier neerzetten.
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:38:05 #153
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109671343
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:39:12 #154
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109671404
quote:
7s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:30 schreef Silv het volgende:

[..]

http://tinypic.com/

Op die site je bestand kiezen en dan de link voor forums kopiëren en hier neerzetten.
Gelukt! *O*
Bedankt, toch nog wat geleerd vandaag ;)
pi_109671670
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:39 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Gelukt! *O*
Bedankt, toch nog wat geleerd vandaag ;)
Chill kereltje. :P Welke positie heb je hem staan?
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:49:32 #156
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109672017
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:43 schreef Silv het volgende:

[..]

Chill kereltje. :P Welke positie heb je hem staan?
pi_109672730
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:49 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
2014, en je heb bijna alle originele spelers vervangen :P
  donderdag 29 maart 2012 @ 22:05:47 #158
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109673219
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

2014, en je heb bijna alle originele spelers vervangen :P
Tja.. het winnen van de Eredivisie is niet zo moeilijk maar de uitdaging blijft toch de CL en dat valt niet echt mee met Enoh, Sulejmani etc. :')

Mijn volgende target is Jovetic *)
pi_109675145
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Tja.. het winnen van de Eredivisie is niet zo moeilijk maar de uitdaging blijft toch de CL en dat valt niet echt mee met Enoh, Sulejmani etc. :')

Mijn volgende target is Jovetic *)
Daar vragen ze wel echt vies veel voor.
  donderdag 29 maart 2012 @ 22:43:40 #160
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109675745
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 22:36 schreef Silv het volgende:

[..]

Daar vragen ze wel echt vies veel voor.
Klopt ja.. Ik bied 28 miljoen en zij doen een tegenbod van 56 miljoen ;(
pi_109677156
Woah. Er zitten opeens fakkels in de stadions.
pi_109677780
Ik ga denk ik onderaan beginnen in Engeland, maar dan met wat extra centjes op de bank. :@
  donderdag 29 maart 2012 @ 23:24:11 #163
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109678168
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef Typisch het volgende:
Ik ga denk ik onderaan beginnen in Engeland, maar dan met wat extra centjes op de bank. :@
Meer details graag? :)
pi_109678418
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:24 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Meer details graag? :)
Ik ga denk ik een club uitzoeken met een toffe naam, dan voeg ik wat centjes toe op de balans met een editor en starten maar. Ik heb altijd moeite met op gang komen met zo'n team, dan ben ik eerst 5 jaar bezig om de eerste 2 promoties te bewerkstelligen om daarna in eens naar de hoogste te gaan oid. Dus wil dat proces een beetje versnellen.

Even wat leuks zoeken. Denk dat ik alleen England laadt, dan gaat ie wat rapper.
  donderdag 29 maart 2012 @ 23:31:09 #165
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_109678529
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ga denk ik een club uitzoeken met een toffe naam, dan voeg ik wat centjes toe op de balans met een editor en starten maar. Ik heb altijd moeite met op gang komen met zo'n team, dan ben ik eerst 5 jaar bezig om de eerste 2 promoties te bewerkstelligen om daarna in eens naar de hoogste te gaan oid. Dus wil dat proces een beetje versnellen.

Even wat leuks zoeken. Denk dat ik alleen England laadt, dan gaat ie wat rapper.
Hrvatski Dragovoljac.
So confused when you're lost in the groove
  donderdag 29 maart 2012 @ 23:32:16 #166
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109678581
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja is best tof, hoeveel centjes ga je toevoegen :P
pi_109678596
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:32 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ja is best tof, hoeveel centjes ga je toevoegen :P
Geen idee, even kijken. Eerst een team pakken. Edit mijn post zo wel. :+
  donderdag 29 maart 2012 @ 23:33:48 #168
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109678650
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 23:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Geen idee, even kijken. Eerst een team pakken. Edit mijn post zo wel. :+
Ja ik heb een spel gehad met Scunthorpe, na 3 jaar speelde ik EL _O_

Dit was trouwens zonder hulp van de editor!
Eerste jaar had ik 10 transfervrije spelers gehaald, waaronder Bruggink :')
pi_109679481
Ik ga toch maar zonder editor aan de gang, met Swindon Town.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 00:04:08 #170
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109679898
Overtuigend R. Madrid uit de CL knikkeren en dan in de 2e ronde vol op je bek gaan tegen een FC Porto (inmiddels zonder Hulk) :r
pi_109686669
Whehehe. Villas-Boas is de manager van AZ. :')
pi_109687507
Speelde ik gisteren een Europa League-wedstrijd, staan daar ook gewoon een 5e en 6e official bij de goals :D
pi_109690443
Eerste keer verloren in de Champions League :( Al-Gharrafa uit Qatar, we hadden in de groepsfases 4-2 gewonnen en uit 1-1 gespeeld, in de kwartfinale hebben we uit 2-0 verloren ;( Nu gaan we thuis spelen en ik hoop op een zware revanche >:)

Helaas is onze middenveld flink uitgedund, veel spelers zijn geblesseerd :( Mijn spits die ook rechtsbuiten is maar op de middenveld opgesteld :/
Na een half uur maken ze 0-1 ;( afgelopen :') 0-2 45+2 :')

0-4 pijnlijk gestraft, terwijl wij de overwicht hadden, meer schoten, meer balbezit :') Ach ja, eerste keer dat ze internationaal spelen, dus volgens seizoen beter :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Eagle_99 op 30-03-2012 12:40:35 ]
  vrijdag 30 maart 2012 @ 13:35:01 #174
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_109692420
Na mijn crashdump maar een nieuwe game gestart. Iemand hierboven gaf mij een goed idee :)
Heb allerlei landen zoals Indonesie en Maleisie ingeladen en werkeloos begonnen als zondagamateur. Uiteindelijk bood de Wit-Russische club Belcard mij een baan aan. Ze stonden 14 (en één na laatste), doelstelling was 9e worden. Ben inmiddels twee plekken gestegen en uit de degradatiezonde gelukkig, maar alles staat vrij dicht op elkaar.
Ik kan alleen nog geen wedstrijden afmaken. Kom meestal 1-0 voor, maar wordt bijna altijd 1-1 of 1-2.. Erger heb ik nog niet verloren en net thuis 1-1 tegen de nummer 2 gespeeld.. :)
We zien wel waar we eindigen
pi_109693703
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:49 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat team... Te goed gewoon!
Wel een beetje nep dat dat soort spelers naar Ajax willen natuurlijk, maar goed ;)
pi_109705589
Speel ik een goed seizoen, wil iedereen m'n hele team weer leegkopen. Wijs ik zo'n bod af, gaan m'n spelers weer lopen bitchen.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:46:10 #177
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_109711307
Na een stressvolle tijd (gezeik met school en alles) ga ik weer mijn heil zoeken in Rusland, ik ga verder met CSKA. Nu een vriendschappelijke competitie, verwacht er niet erg veel van. Deelnemende teams zijn Chelsea, Inter en Real Madrid.
Feyenoord-
pi_109724006
Like a boss met Heracles. Na 11 wedstrijden met 28p koploper. hoogtepunt 2-0 winst bij PSV :7
pi_109724078
Gisteren met Ajax PSG in de kwartfinale van de CL uitgeschakeld. Ik kon voor mijn volgende tegenstander kiezen uit Barcelona, Real Madrid & Manchester United :') Het werd Real ;(

Ziggy begint bij mij een legendarische status aan te meten. Die gast blijft maar scoren 8-)

zaterdag 31 maart 2012 @ 10:03:49 #180
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109724258
Manchester United bied me een contract aan... met 134 miljoen transferbudget !!!

Maar ik bedank ervoor :P Feyenoord forever!
pi_109725462
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Like a boss met Heracles. Na 11 wedstrijden met 28p koploper. hoogtepunt 2-0 winst bij PSV :7
Netjes. Welk seizoen zit je in?

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:03 schreef Sejt het volgende:
Manchester United bied me een contract aan... met 134 miljoen transferbudget !!!

Maar ik bedank ervoor :P Feyenoord forever!
Dat zijn de mooie momenten. Grote clubs afwijzen omdat het toch lekker gaat met je 'eigen' club.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:16:00 #182
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109726563
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:14 schreef Silv het volgende:

[..]

Dat zijn de mooie momenten. Grote clubs afwijzen omdat het toch lekker gaat met je 'eigen' club.
Zeker, maar ik zit dan ook in 2018 met een Feyenoord team dat beter dan ManU is, schat ik :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Sejt op 31-03-2012 12:24:03 ]
pi_109727047
De pret zit na 3 seizoenen alweer op :') Met nog 7 wedstrijden te gaan ben ik kampioen geworden :') Zelfs met een b team win ik van iedereen. Ik wil nu alleen de AFC Champions League halen en daarna verhuizen naar een ander Aziatisch land. Oezbekistan lijkt me een goed idee. Of Korea/Japan kan ook.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:42:12 #184
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109733255

Het magische doelpunten totaal van 100 gehaald, met nog 1 wedstrijd te gaan *O*
Ook lopen de contracten van Ibrahimovic en Xavi af, beide 33 in het spel dacht ik maar Xavi voor de ervaring en Ibra als breekijzer is ook niet echt verkeerd O-)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:47:00 #185
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109733376
Ik sta ook in de Finale van de KNVB beker tegen VVV :')

En in de halve finale van de CL tegen Chelsea, uitwedstrijd al gespeeld en 1-2 gewonnen _O_
De andere halve finale gaat tussen PSG en Barcelona, 1e wedstrijd door PSG thuis gewonnen, ik zie het helemaal gebeuren dit seizoen (de legendarische treble) :7

Update:

Finale KNVB beker tegen VVV gewonnen met 3-0
Halve Finale CL tegen Chelsea gewonnen met 2-0 (eerder uit 1-2 gewonnen)

Straks de finale tegen Barcelona dat PSG met 5-2 heeft uitschakeld ;(

[ Bericht 11% gewijzigd door dion_v_k op 31-03-2012 17:48:35 ]
pi_109733435
Heb een probleem met FM 2012.
Ik zit op TS met wat gasten maar mijn mouse butoon 3 is een sneltoets die er niet tussen staat maar daar praat ik ook mee.
Iemand hier een olplossing voor ipv steeds knopje wisselen.
pi_109735223
En het seizoen is ten einde _O_ Met Heracles de Champions League in (voorronde)

Eindstand
1 Ajax 74
2 Heracles 66
3 de Graafschap 66

En ja, seizoen 1. :')

_O_
pi_109735497
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
En het seizoen is ten einde _O_ Met Heracles de Champions League in (voorronde)

Eindstand
1 Ajax 74
2 Heracles 66
3 de Graafschap 66

En ja, seizoen 1. :')

_O_
Top 3 wat nooit gaat gebeuren idd :')
  zaterdag 31 maart 2012 @ 18:13:27 #189
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_109735503
Ook een lekkere poule voor mijn Feyenoord in seizoen 2 bij de CL, Benfica, Valencia en Chelsea.
Eerste wedstrijd gelukkig gewonnen met 2-1 van Valencia, de 2e kansloos verloren met 4-1 uit bij Benfica en nu allemaal 3 punten. ;(
  zaterdag 31 maart 2012 @ 18:34:14 #190
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109736101
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Top 3 wat nooit gaat gebeuren idd :')
Ga is gauw naar het FUT-topic jij _O-
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:24:24 #191
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109739710
Jaaajaaaaa de CL is binnen!

Met heel veel geluk, 23 schoten van Barcelona tegen 9 van Ajax wat alsnog resulteerde in een 2-1 overwinning voor mij.
Ik was licht in het voordeel dat de finale in de A'dam Arena werd gespeeld.

Nu kijken wie er allemaal in de zomer naar Ajax willen komen :9~
pi_109740450
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:24 schreef dion_v_k het volgende:
Jaaajaaaaa de CL is binnen!

Met heel veel geluk, 23 schoten van Barcelona tegen 9 van Ajax wat alsnog resulteerde in een 2-1 overwinning voor mij.
Ik was licht in het voordeel dat de finale in de A'dam Arena werd gespeeld.

Nu kijken wie er allemaal in de zomer naar Ajax willen komen :9~
Genoeg dan.
pi_109743732
Maar weer eens een avondje FM spelen, te lang geleden.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_109748332
WK '14
Iran loot de V.S. dus dat zou een clash worden. Iran verliest uiteindelijk met 1-0 terwijl ze de betere waren. Als Carlos Queiroz niet ontslagen wordt na het WK weet ik het niet meer :')

Edit: na de "indrukwekkende" vertoning op het WK wachtte ik tot een ontslag van Queiroz maar er gebeurde niets, dan maar een "coup" gepleegd :@ Gesolliciteerd en aangenomen :7
Mijn doel is Iran in de top 10 van de wereldranglijst te nestelen. Dat betekent in iedergeval de WAFF en Aziatische Kampioenschap winnen :9

[ Bericht 51% gewijzigd door Eagle_99 op 01-04-2012 01:49:24 ]
  zondag 1 april 2012 @ 08:21:41 #195
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_109754505
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:08 schreef Eagle_99 het volgende:
WK '14
Iran loot de V.S. dus dat zou een clash worden. Iran verliest uiteindelijk met 1-0 terwijl ze de betere waren. Als Carlos Queiroz niet ontslagen wordt na het WK weet ik het niet meer :')

Edit: na de "indrukwekkende" vertoning op het WK wachtte ik tot een ontslag van Queiroz maar er gebeurde niets, dan maar een "coup" gepleegd :@ Gesolliciteerd en aangenomen :7
Mijn doel is Iran in de top 10 van de wereldranglijst te nestelen. Dat betekent in iedergeval de WAFF en Aziatische Kampioenschap winnen :9
leuk. succes.
WOS'ser for life.
  zondag 1 april 2012 @ 09:49:19 #196
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109755198
Hij is weer lekker bezig :9

En bod van 15miljoen voor mn Braziliaanse linksback gekregen, mn hoogste ooit - ik wil 'm alleen niet kwijt...

[ Bericht 21% gewijzigd door Sejt op 01-04-2012 13:29:53 ]
  zondag 1 april 2012 @ 13:38:50 #197
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109760929
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 09:49 schreef Sejt het volgende:

En bod van 15miljoen voor mn Braziliaanse linksback gekregen, mn hoogste ooit - ik wil 'm alleen niet kwijt...
Zuur, hij had een 15mln release fee in zn contract. 4 Jaar geleden wilde hij hem er persé in. Ik heb wel een vervanger, maar toch redelijk kut.
Nu heb ik nóg meer geld...

zondag 1 april 2012 @ 17:59:00 #198
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109771662
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:55 schreef TJV het volgende:
Maar weer eens een avondje FM spelen, te lang geleden.
QFT, vanavond kan ik eindelijk weer spelen :)

Trouwens is er een 1 april grap tegengekomen?
pi_109772724
Kwartfinale van de AFC Champions League, tegenstander is de Chinese Guanzhou.
We beginnen snel en komen 0-1 voor, maar de wedstrijdverloop keert om en verliezen we met 5-1 :')
Net als vorig seizoen zijn we dus zo goed als zeker uitgeschakeld in de kwartfinale. We gaan nu thuis spelen maar ik denk niet dat we het nog halen. Ik ben van plan om ontslag te nemen en verder te gaan als bondscoach.
pi_109776038
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:59 schreef Quisho het volgende:

[..]

QFT, vanavond kan ik eindelijk weer spelen :)

Trouwens is er een 1 april grap tegengekomen?
Net precies gekregen. Bericht dat ik 575 miljoen mocht besteden aan spelers en een nieuw stadion, moest alleen wel de aanvaarding bevestigen. Was dus helaas een grapje ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')