Heldquote:Op maandag 26 maart 2012 18:29 schreef Eagle_99 het volgende:
Een schitterende seizoen afgerond.
De verrassende Malavan zakte steeds verder weg en raakte zijn leiderschap kwijt aan de 2 grootmachten uit Teheran, Persepolis(Pirouzi) en Esteghlal. Wij mochten kort voor het einde zelfs meedoen met de titel als outsider.
Met nog 2 weken te gaan stond Esteghlal aan de leiding met 1 punt voorsprong op Persepolis maar verspeelden hun kans tegen degradatiekandidaat Steel Azin door een gelijkspel. Persepolis en wij grepen onze kans, Persepolis won en werd met nipte voorsprong 1ste met nog een week te gaan. Wij wonnen ook en maakten in de laatste week nog steeds kans op een kampioenschap. Wel moesten we op een nederlaag(het liefst met grote verschil) van Persepolis, en ten minste een gelijkspel van Esteghlal hopen.
Helaas maakte Persepolis in 15 minuten al de 3-0 tegen zijn zwakke tegenstander en leek de kampioenschap ons voorbij te gaan. Verassend genoeg verloor Esteghlal met 1-0 van zijn tegenstander en onze 5-2 overwinning was genoeg voor een knappe 2de plaats in de competitie. Persepolis won ook met 5-2 en is met 76 punten voor de 7de maal kampioen van Iran geworden. Met 73 punten hebben we ons gekwalificeerd voor de AFC Champions League. Op naar het vogende seizoen.
Mooie beelden uit Yadegar-e Imam
Dat is bij mij ook, vooral in Nederland. Constant dezelfde trainers die binnen Nederland elke twee jaar ontslagen worden/weer een nieuwe club hebben. Bernd Schuster, Ron Jans en Fred Rutten hebben volgens mij allemaal al drie eredivisieclubs getraindquote:Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef Quisho het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is met mijn game maar het is compleet gestoord als het gaat om de plaatsing van coaches. Mancini heeft bijvoorbeeld Ajax overgenomen toen ik weg ging, Mourinho is binnen 5 seizoen van Real Madrid naar Chelsea naar Man. City en weer terug naar Chelsea gegaan.
En Frank de boer...
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef Jirdo het volgende:
[..]
HeldIk ga ook ergens in Azië beginnen denk ik.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 03:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wauw wat een prestatie zeg! Geweldenaar!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:13 schreef icebliss het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook, vooral in Nederland. Constant dezelfde trainers die binnen Nederland elke twee jaar ontslagen worden/weer een nieuwe club hebben. Bernd Schuster, Ron Jans en Fred Rutten hebben volgens mij allemaal al drie eredivisieclubs getraindDe Boer is nu trainer van Feijenoord..
Ben naar Engeland gevlucht om met QPR vanuit de Championship omhoog te gaan werken, eerste seizoen makkelijk gepromoveerd en nu kijken wat ik in de Premier League kan uitrichten.
Zit in 2017 trouwens.
Oh ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:30 schreef VelitoX het volgende:
Volgens mij is dat met die trainers een algemeen probleem, op de si forums heb ik aardig wat mensen zien klagen over hoe managers van clubs verwisselen, en zie het zelf ook, zowel rare overgangen (trainer van vitesse, toen 1e, bijvoorbeeld naar feyenoord dat 8e stond) als terugkerende "bekende" coaches. Gok dat het te maken heeft met het reputatie systeem.
Ik heb het ook niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:42 schreef Its_Muppet het volgende:
Ik zit in mijn 3e seizoen en krijg in het postseason een lading messages, waaronder eentje die mijn savegame laat knallen.
[ afbeelding ]
De betreffende message staat onder de foutmelding. Nu wilde ik kijken of ik dit bericht uit de savegame kon slopen en kwam uit op FMRTE. Echter, hier moet je een activation key voor aanvragen. Is er een andere manier om dit bericht eruit kan halen, zodat ik mijn savegame weer kan gebruiken?
Als iemand FMRTE heeft en dat bericht voor mij eruit kan halen zou ik ook erg dankbaar zijn.
Point taken, macht der gewoonte. profiel cker?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet.
Wel weet ik dat wanneer je je naar wegblurt, dat dan meteen goed moet doen, Tom.![]()
Ik bedoel dat je naam gewoon nog in de screenshot staat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:53 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Point taken, macht der gewoonte. profiel cker?
Is het stiekem een illegale copy?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:44 schreef Moron het volgende:
Wat is dit voor onzin mensen?
[ afbeelding ]
Kan op geen mogelijkheid verder..
Nope eerlijk gekocht via steam. Eerste keer dat ik zoiets hebquote:
Crashdumps zijn nogal tricky, vaak zijn ze te omzeilen met een dagje op vakantie gaan, maar aangezien het een bepaald nieuwsbericht betreft.....quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:57 schreef Moron het volgende:
[..]
Nope eerlijk gekocht via steam. Eerste keer dat ik zoiets heb
Ben net gisteravond een game begonnen met Margate FC, aan de hand van "Geef de jeugd een kans"quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:58 schreef MMUFC het volgende:
Ik denk dat ik na dit seizoen met Barcelona ook eens een speciale game ga beginnen. Waar weet ik nog niet.
Ik weet wel dat de leukste games die ik gehad heb nooit echt met mijn favoriete clubs waren.. Heb alleen in FM11 een game met PSV gehad waarmee ik echt jaren(in game dan) gespeeld heb.
Van deze versie is mijn Santa Coloma game mijn leukste game, van FM11 was dat mijn game met PSV en mijn game met FH uit IJsland. FM08 was het met East Bengal uit India.
Dus ik denk dat het of een club uit een land vergelijkbaar als IJsland wordt, of een club uit een land buiten Europa.
Ik kijk eigenlijk vaak naar leuke logo's, leuke clubnamen en specifieke spelers die me aanspreken. In voorgaande versies had ik altijd de leukste games in Italië en Frankrijk. Daarnaast was LLM in Engeland altijd alleraardigst. Leukste games die ik me kan herinneren waren met Sienna, Caen en Yeovil. In deze versie gaat het erg goed met mijn Southampton game. Mij spreken de mindere competities niet zo aan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:58 schreef MMUFC het volgende:
Ik denk dat ik na dit seizoen met Barcelona ook eens een speciale game ga beginnen. Waar weet ik nog niet.
Ik weet wel dat de leukste games die ik gehad heb nooit echt met mijn favoriete clubs waren.. Heb alleen in FM11 een game met PSV gehad waarmee ik echt jaren(in game dan) gespeeld heb.
Van deze versie is mijn Santa Coloma game mijn leukste game, van FM11 was dat mijn game met PSV en mijn game met FH uit IJsland. FM08 was het met East Bengal uit India.
Dus ik denk dat het of een club uit een land vergelijkbaar als IJsland wordt, of een club uit een land buiten Europa.
Mij spreken de kleinere competities meer aan omdat je dan nationaal succes hebt en het dus zaak is dit ook Europees te bewerkstelligen. Maar weet nog niet of het een club in LLM van groot land wordt of dat het een "grote" club in een klein land wordt..quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk vaak naar leuke logo's, leuke clubnamen en specifieke spelers die me aanspreken. In voorgaande versies had ik altijd de leukste games in Italië en Frankrijk. Daarnaast was LLM in Engeland altijd alleraardigst. Leukste games die ik me kan herinneren waren met Sienna, Caen en Yeovil. In deze versie gaat het erg goed met mijn Southampton game. Mij spreken de mindere competities niet zo aan.
Deze manier spreekt mij ook het meest aan. Kleinere clubs in grote voetballanden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk vaak naar leuke logo's, leuke clubnamen en specifieke spelers die me aanspreken. In voorgaande versies had ik altijd de leukste games in Italië en Frankrijk. Daarnaast was LLM in Engeland altijd alleraardigst. Leukste games die ik me kan herinneren waren met Sienna, Caen en Yeovil. In deze versie gaat het erg goed met mijn Southampton game. Mij spreken de mindere competities niet zo aan.
Ziet er keurig uit tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:46 schreef Silv het volgende:
Zit nu met Twente met een volledig Nederlands basiselftal te spelen. Alleen enkele subs moeten nog vervangen worden. Sta gedeeld eerste met PSV, terwijl Ajax op de 17e!plaats staat na 6 wedstrijden.
Mijn basiself:
---------------------L De Jong----------------------
O. John---------------Maher-----------Narsingh
--------------------Clasie----Fer--------------------
----------------------------------------------------------
Martins Indi---Bruma---De Vrij----Janmaat
-----------------------T. Krul-------------------------
Iemand nog ideeën voor wat spelers?
Yeah niemand van Ajax wil naar Twente toe, behalve Siem de Jong. Misschien leuk voor op de bank.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ziet er keurig uit toch![]()
Misschien een beetje veel Feyenoord en geen Ajax
Dan zou ik als manager naar Ajax gaan en je Twente team leegkopenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:07 schreef Silv het volgende:
[..]
Yeah niemand van Ajax wil naar Twente toe, behalve Siem de Jong. Misschien leuk voor op de bank.
Schoten op doel: 8 Goals: 6quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:55 schreef Silv het volgende:
Schoten op doel: 7 Goals: 0
Arsenal schoten op doel: 2 Goals: 1
Man of the match: szczesny
Nice. Speelde net de thuiswedstrijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Schoten op doel: 8 Goals: 6
Willem II schoten op doel: 3 Goals: 2
Man of the match: Neto Berola (3 goals, 1 assist)
Wattttt?!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:04 schreef Silv het volgende:
[..]
Nice. Speelde net de thuiswedstrijd.
[ afbeelding ]
Hoe doe ik een screenshot? Ben op dat gebied nogal onhandigquote:
Print Screen knopje op je toetsenbord even ingedrukt houden. Daarna Ctrl V in paint en voilá.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe doe ik een screenshot? Ben op dat gebied nogal onhandig![]()
Even Verratti's stats showen
Krijg het niet voor elkaar, toch bedanktquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Print Screen knopje op je toetsenbord even ingedrukt houden. Daarna Ctrl V in paint en voilá.
http://tinypic.com/quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Krijg het niet voor elkaar, toch bedankt
Edit: Het is me gelukt via steam, hoe krijg ik het nu hier op FOK!?
Gelukt!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:30 schreef Silv het volgende:
[..]
http://tinypic.com/
Op die site je bestand kiezen en dan de link voor forums kopiëren en hier neerzetten.
Chill kereltje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gelukt!![]()
Bedankt, toch nog wat geleerd vandaag
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:43 schreef Silv het volgende:
[..]
Chill kereltje.Welke positie heb je hem staan?
2014, en je heb bijna alle originele spelers vervangenquote:
Tja.. het winnen van de Eredivisie is niet zo moeilijk maar de uitdaging blijft toch de CL en dat valt niet echt mee met Enoh, Sulejmani etc.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2014, en je heb bijna alle originele spelers vervangen
Daar vragen ze wel echt vies veel voor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tja.. het winnen van de Eredivisie is niet zo moeilijk maar de uitdaging blijft toch de CL en dat valt niet echt mee met Enoh, Sulejmani etc.![]()
Mijn volgende target is Jovetic
Klopt ja.. Ik bied 28 miljoen en zij doen een tegenbod van 56 miljoenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:36 schreef Silv het volgende:
[..]
Daar vragen ze wel echt vies veel voor.
Meer details graag?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef Typisch het volgende:
Ik ga denk ik onderaan beginnen in Engeland, maar dan met wat extra centjes op de bank.
Ik ga denk ik een club uitzoeken met een toffe naam, dan voeg ik wat centjes toe op de balans met een editor en starten maar. Ik heb altijd moeite met op gang komen met zo'n team, dan ben ik eerst 5 jaar bezig om de eerste 2 promoties te bewerkstelligen om daarna in eens naar de hoogste te gaan oid. Dus wil dat proces een beetje versnellen.quote:
Hrvatski Dragovoljac.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een club uitzoeken met een toffe naam, dan voeg ik wat centjes toe op de balans met een editor en starten maar. Ik heb altijd moeite met op gang komen met zo'n team, dan ben ik eerst 5 jaar bezig om de eerste 2 promoties te bewerkstelligen om daarna in eens naar de hoogste te gaan oid. Dus wil dat proces een beetje versnellen.
Even wat leuks zoeken. Denk dat ik alleen England laadt, dan gaat ie wat rapper.
Ja is best tof, hoeveel centjes ga je toevoegenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een club uitzoeken met een toffe naam, dan voeg ik wat centjes toe op de balans met een editor en starten maar. Ik heb altijd moeite met op gang komen met zo'n team, dan ben ik eerst 5 jaar bezig om de eerste 2 promoties te bewerkstelligen om daarna in eens naar de hoogste te gaan oid. Dus wil dat proces een beetje versnellen.
Even wat leuks zoeken. Denk dat ik alleen England laadt, dan gaat ie wat rapper.
Geen idee, even kijken. Eerst een team pakken. Edit mijn post zo wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja is best tof, hoeveel centjes ga je toevoegen
Ja ik heb een spel gehad met Scunthorpe, na 3 jaar speelde ik ELquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, even kijken. Eerst een team pakken. Edit mijn post zo wel.
Dat team... Te goed gewoon!quote:
Netjes. Welk seizoen zit je in?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Like a boss met Heracles. Na 11 wedstrijden met 28p koploper. hoogtepunt 2-0 winst bij PSV
Dat zijn de mooie momenten. Grote clubs afwijzen omdat het toch lekker gaat met je 'eigen' club.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:03 schreef Sejt het volgende:
Manchester United bied me een contract aan... met 134 miljoen transferbudget !!!
Maar ik bedank ervoorFeyenoord forever!
Zeker, maar ik zit dan ook in 2018 met een Feyenoord team dat beter dan ManU is, schat ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:14 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie momenten. Grote clubs afwijzen omdat het toch lekker gaat met je 'eigen' club.
Top 3 wat nooit gaat gebeuren iddquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
En het seizoen is ten eindeMet Heracles de Champions League in (voorronde)
Eindstand
1 Ajax 74
2 Heracles 66
3 de Graafschap 66
En ja, seizoen 1.
Ga is gauw naar het FUT-topic jijquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Top 3 wat nooit gaat gebeuren idd
Genoeg dan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:24 schreef dion_v_k het volgende:
Jaaajaaaaa de CL is binnen!
Met heel veel geluk, 23 schoten van Barcelona tegen 9 van Ajax wat alsnog resulteerde in een 2-1 overwinning voor mij.
Ik was licht in het voordeel dat de finale in de A'dam Arena werd gespeeld.
Nu kijken wie er allemaal in de zomer naar Ajax willen komen
leuk. succes.quote:Op zondag 1 april 2012 00:08 schreef Eagle_99 het volgende:
WK '14
Iran loot de V.S. dus dat zou een clash worden. Iran verliest uiteindelijk met 1-0 terwijl ze de betere waren. Als Carlos Queiroz niet ontslagen wordt na het WK weet ik het niet meer
Edit: na de "indrukwekkende" vertoning op het WK wachtte ik tot een ontslag van Queiroz maar er gebeurde niets, dan maar een "coup" gepleegdGesolliciteerd en aangenomen
![]()
Mijn doel is Iran in de top 10 van de wereldranglijst te nestelen. Dat betekent in iedergeval de WAFF en Aziatische Kampioenschap winnen![]()
Zuur, hij had een 15mln release fee in zn contract. 4 Jaar geleden wilde hij hem er persé in. Ik heb wel een vervanger, maar toch redelijk kut.quote:Op zondag 1 april 2012 09:49 schreef Sejt het volgende:
En bod van 15miljoen voor mn Braziliaanse linksback gekregen, mn hoogste ooit - ik wil 'm alleen niet kwijt...
QFT, vanavond kan ik eindelijk weer spelenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:55 schreef TJV het volgende:
Maar weer eens een avondje FM spelen, te lang geleden.
Net precies gekregen. Bericht dat ik 575 miljoen mocht besteden aan spelers en een nieuw stadion, moest alleen wel de aanvaarding bevestigen. Was dus helaas een grapjequote:Op zondag 1 april 2012 17:59 schreef Quisho het volgende:
[..]
QFT, vanavond kan ik eindelijk weer spelen
Trouwens is er een 1 april grap tegengekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |