Krijg het niet voor elkaar, toch bedanktquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Print Screen knopje op je toetsenbord even ingedrukt houden. Daarna Ctrl V in paint en voilá.
http://tinypic.com/quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Krijg het niet voor elkaar, toch bedankt
Edit: Het is me gelukt via steam, hoe krijg ik het nu hier op FOK!?
Gelukt!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:30 schreef Silv het volgende:
[..]
http://tinypic.com/
Op die site je bestand kiezen en dan de link voor forums kopiëren en hier neerzetten.
Chill kereltje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gelukt!![]()
Bedankt, toch nog wat geleerd vandaag
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:43 schreef Silv het volgende:
[..]
Chill kereltje.Welke positie heb je hem staan?
2014, en je heb bijna alle originele spelers vervangenquote:
Tja.. het winnen van de Eredivisie is niet zo moeilijk maar de uitdaging blijft toch de CL en dat valt niet echt mee met Enoh, Sulejmani etc.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2014, en je heb bijna alle originele spelers vervangen
Daar vragen ze wel echt vies veel voor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tja.. het winnen van de Eredivisie is niet zo moeilijk maar de uitdaging blijft toch de CL en dat valt niet echt mee met Enoh, Sulejmani etc.![]()
Mijn volgende target is Jovetic
Klopt ja.. Ik bied 28 miljoen en zij doen een tegenbod van 56 miljoenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:36 schreef Silv het volgende:
[..]
Daar vragen ze wel echt vies veel voor.
Meer details graag?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef Typisch het volgende:
Ik ga denk ik onderaan beginnen in Engeland, maar dan met wat extra centjes op de bank.
Ik ga denk ik een club uitzoeken met een toffe naam, dan voeg ik wat centjes toe op de balans met een editor en starten maar. Ik heb altijd moeite met op gang komen met zo'n team, dan ben ik eerst 5 jaar bezig om de eerste 2 promoties te bewerkstelligen om daarna in eens naar de hoogste te gaan oid. Dus wil dat proces een beetje versnellen.quote:
Hrvatski Dragovoljac.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een club uitzoeken met een toffe naam, dan voeg ik wat centjes toe op de balans met een editor en starten maar. Ik heb altijd moeite met op gang komen met zo'n team, dan ben ik eerst 5 jaar bezig om de eerste 2 promoties te bewerkstelligen om daarna in eens naar de hoogste te gaan oid. Dus wil dat proces een beetje versnellen.
Even wat leuks zoeken. Denk dat ik alleen England laadt, dan gaat ie wat rapper.
Ja is best tof, hoeveel centjes ga je toevoegenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een club uitzoeken met een toffe naam, dan voeg ik wat centjes toe op de balans met een editor en starten maar. Ik heb altijd moeite met op gang komen met zo'n team, dan ben ik eerst 5 jaar bezig om de eerste 2 promoties te bewerkstelligen om daarna in eens naar de hoogste te gaan oid. Dus wil dat proces een beetje versnellen.
Even wat leuks zoeken. Denk dat ik alleen England laadt, dan gaat ie wat rapper.
Geen idee, even kijken. Eerst een team pakken. Edit mijn post zo wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja is best tof, hoeveel centjes ga je toevoegen
Ja ik heb een spel gehad met Scunthorpe, na 3 jaar speelde ik ELquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, even kijken. Eerst een team pakken. Edit mijn post zo wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |