Is het stiekem een illegale copy?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:44 schreef Moron het volgende:
Wat is dit voor onzin mensen?
[ afbeelding ]
Kan op geen mogelijkheid verder..
Nope eerlijk gekocht via steam. Eerste keer dat ik zoiets hebquote:
Crashdumps zijn nogal tricky, vaak zijn ze te omzeilen met een dagje op vakantie gaan, maar aangezien het een bepaald nieuwsbericht betreft.....quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:57 schreef Moron het volgende:
[..]
Nope eerlijk gekocht via steam. Eerste keer dat ik zoiets heb
Ben net gisteravond een game begonnen met Margate FC, aan de hand van "Geef de jeugd een kans"quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:58 schreef MMUFC het volgende:
Ik denk dat ik na dit seizoen met Barcelona ook eens een speciale game ga beginnen. Waar weet ik nog niet.
Ik weet wel dat de leukste games die ik gehad heb nooit echt met mijn favoriete clubs waren.. Heb alleen in FM11 een game met PSV gehad waarmee ik echt jaren(in game dan) gespeeld heb.
Van deze versie is mijn Santa Coloma game mijn leukste game, van FM11 was dat mijn game met PSV en mijn game met FH uit IJsland. FM08 was het met East Bengal uit India.
Dus ik denk dat het of een club uit een land vergelijkbaar als IJsland wordt, of een club uit een land buiten Europa.
Ik kijk eigenlijk vaak naar leuke logo's, leuke clubnamen en specifieke spelers die me aanspreken. In voorgaande versies had ik altijd de leukste games in Italië en Frankrijk. Daarnaast was LLM in Engeland altijd alleraardigst. Leukste games die ik me kan herinneren waren met Sienna, Caen en Yeovil. In deze versie gaat het erg goed met mijn Southampton game. Mij spreken de mindere competities niet zo aan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:58 schreef MMUFC het volgende:
Ik denk dat ik na dit seizoen met Barcelona ook eens een speciale game ga beginnen. Waar weet ik nog niet.
Ik weet wel dat de leukste games die ik gehad heb nooit echt met mijn favoriete clubs waren.. Heb alleen in FM11 een game met PSV gehad waarmee ik echt jaren(in game dan) gespeeld heb.
Van deze versie is mijn Santa Coloma game mijn leukste game, van FM11 was dat mijn game met PSV en mijn game met FH uit IJsland. FM08 was het met East Bengal uit India.
Dus ik denk dat het of een club uit een land vergelijkbaar als IJsland wordt, of een club uit een land buiten Europa.
Mij spreken de kleinere competities meer aan omdat je dan nationaal succes hebt en het dus zaak is dit ook Europees te bewerkstelligen. Maar weet nog niet of het een club in LLM van groot land wordt of dat het een "grote" club in een klein land wordt..quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk vaak naar leuke logo's, leuke clubnamen en specifieke spelers die me aanspreken. In voorgaande versies had ik altijd de leukste games in Italië en Frankrijk. Daarnaast was LLM in Engeland altijd alleraardigst. Leukste games die ik me kan herinneren waren met Sienna, Caen en Yeovil. In deze versie gaat het erg goed met mijn Southampton game. Mij spreken de mindere competities niet zo aan.
Deze manier spreekt mij ook het meest aan. Kleinere clubs in grote voetballanden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk vaak naar leuke logo's, leuke clubnamen en specifieke spelers die me aanspreken. In voorgaande versies had ik altijd de leukste games in Italië en Frankrijk. Daarnaast was LLM in Engeland altijd alleraardigst. Leukste games die ik me kan herinneren waren met Sienna, Caen en Yeovil. In deze versie gaat het erg goed met mijn Southampton game. Mij spreken de mindere competities niet zo aan.
Ziet er keurig uit tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:46 schreef Silv het volgende:
Zit nu met Twente met een volledig Nederlands basiselftal te spelen. Alleen enkele subs moeten nog vervangen worden. Sta gedeeld eerste met PSV, terwijl Ajax op de 17e!plaats staat na 6 wedstrijden.
Mijn basiself:
---------------------L De Jong----------------------
O. John---------------Maher-----------Narsingh
--------------------Clasie----Fer--------------------
----------------------------------------------------------
Martins Indi---Bruma---De Vrij----Janmaat
-----------------------T. Krul-------------------------
Iemand nog ideeën voor wat spelers?
Yeah niemand van Ajax wil naar Twente toe, behalve Siem de Jong. Misschien leuk voor op de bank.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ziet er keurig uit toch![]()
Misschien een beetje veel Feyenoord en geen Ajax
Dan zou ik als manager naar Ajax gaan en je Twente team leegkopenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:07 schreef Silv het volgende:
[..]
Yeah niemand van Ajax wil naar Twente toe, behalve Siem de Jong. Misschien leuk voor op de bank.
Schoten op doel: 8 Goals: 6quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:55 schreef Silv het volgende:
Schoten op doel: 7 Goals: 0
Arsenal schoten op doel: 2 Goals: 1
Man of the match: szczesny
Nice. Speelde net de thuiswedstrijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Schoten op doel: 8 Goals: 6
Willem II schoten op doel: 3 Goals: 2
Man of the match: Neto Berola (3 goals, 1 assist)
Wattttt?!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:04 schreef Silv het volgende:
[..]
Nice. Speelde net de thuiswedstrijd.
[ afbeelding ]
Hoe doe ik een screenshot? Ben op dat gebied nogal onhandigquote:
Print Screen knopje op je toetsenbord even ingedrukt houden. Daarna Ctrl V in paint en voilá.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe doe ik een screenshot? Ben op dat gebied nogal onhandig![]()
Even Verratti's stats showen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |