abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109621211
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:44 schreef Moron het volgende:
Wat is dit voor onzin mensen?

[ afbeelding ]

Kan op geen mogelijkheid verder..
Is het stiekem een illegale copy? :@
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 28 maart 2012 @ 19:57:49 #127
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_109621268
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:56 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Is het stiekem een illegale copy? :@
Nope eerlijk gekocht via steam. Eerste keer dat ik zoiets heb
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_109621310
Ik denk dat ik na dit seizoen met Barcelona ook eens een speciale game ga beginnen. Waar weet ik nog niet.

Ik weet wel dat de leukste games die ik gehad heb nooit echt met mijn favoriete clubs waren.. Heb alleen in FM11 een game met PSV gehad waarmee ik echt jaren(in game dan ;) ) gespeeld heb.
Van deze versie is mijn Santa Coloma game mijn leukste game, van FM11 was dat mijn game met PSV en mijn game met FH uit IJsland. FM08 was het met East Bengal uit India.
Dus ik denk dat het of een club uit een land vergelijkbaar als IJsland wordt, of een club uit een land buiten Europa.
pi_109622605
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:57 schreef Moron het volgende:

[..]

Nope eerlijk gekocht via steam. Eerste keer dat ik zoiets heb
Crashdumps zijn nogal tricky, vaak zijn ze te omzeilen met een dagje op vakantie gaan, maar aangezien het een bepaald nieuwsbericht betreft..... :(
  woensdag 28 maart 2012 @ 20:53:38 #130
357045 Grifte
Feijenoord
pi_109624642
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:58 schreef MMUFC het volgende:
Ik denk dat ik na dit seizoen met Barcelona ook eens een speciale game ga beginnen. Waar weet ik nog niet.

Ik weet wel dat de leukste games die ik gehad heb nooit echt met mijn favoriete clubs waren.. Heb alleen in FM11 een game met PSV gehad waarmee ik echt jaren(in game dan ;) ) gespeeld heb.
Van deze versie is mijn Santa Coloma game mijn leukste game, van FM11 was dat mijn game met PSV en mijn game met FH uit IJsland. FM08 was het met East Bengal uit India.
Dus ik denk dat het of een club uit een land vergelijkbaar als IJsland wordt, of een club uit een land buiten Europa.
Ben net gisteravond een game begonnen met Margate FC, aan de hand van "Geef de jeugd een kans"

Gewoon proberen om een club die je aanspreekt qua logo/clubkleuren omhoog te loodsen, met enkel zelfopgeleide spelers, benieuwd of ik ooit de Premier League kan winnen. Sta nu na 18 wedstrijden 4e in de BSS.

Wie weet een mooie uitdaging voor jou?
pi_109652385
Effe een vraagje over 2011

Weet iemand waarom je in de Mexicaanse competitie niet geplaatst kan zijn voor de playoffs als je 7e wordt en nummer 8 en 9 niet?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109652755
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 19:58 schreef MMUFC het volgende:

Ik kijk eigenlijk vaak naar leuke logo's, leuke clubnamen en specifieke spelers die me aanspreken. In voorgaande versies had ik altijd de leukste games in Italië en Frankrijk. Daarnaast was LLM in Engeland altijd alleraardigst. Leukste games die ik me kan herinneren waren met Sienna, Caen en Yeovil. In deze versie gaat het erg goed met mijn Southampton game. Mij spreken de mindere competities niet zo aan.
pi_109655714
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk vaak naar leuke logo's, leuke clubnamen en specifieke spelers die me aanspreken. In voorgaande versies had ik altijd de leukste games in Italië en Frankrijk. Daarnaast was LLM in Engeland altijd alleraardigst. Leukste games die ik me kan herinneren waren met Sienna, Caen en Yeovil. In deze versie gaat het erg goed met mijn Southampton game. Mij spreken de mindere competities niet zo aan.
Mij spreken de kleinere competities meer aan omdat je dan nationaal succes hebt en het dus zaak is dit ook Europees te bewerkstelligen. Maar weet nog niet of het een club in LLM van groot land wordt of dat het een "grote" club in een klein land wordt..

Ik sta dus meestal op nationaal gebied bovenaan en Europees gezien onderaan dan dat ik bij beide onderaan sta :P
pi_109657648
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Deze manier spreekt mij ook het meest aan. Kleinere clubs in grote voetballanden.
Nu mijn Blyth-game ten einde loopt, heb ik al iets nieuws in gedachten wat ik vroeger wel vaker deed.

Beginnen als een onbekende coach en enorm veel landen aanvinken en dan maar zien waar je beland. Zo ben ik ooit van Llanenni (Wales), Krka (Slovenië), Dessel (België), Schaffhousen (Zwitserland) bij Veendam beland. Toen crashte mijn game :(
pi_109663468
3 wedstrijden voor het einde kampioen geworden. In de beker moeten we Esteghlal ontmoeten in de finale en in de AFC Champions League hebben we de groepsfases met 16 punten gemakkelijk overleeft. Ook daar moeten we -in de 2de ronde(die in tegenstelling tot de kwart- en halve finale, één wedstrijd is)- tegen Esteghlal. Persepolis die het heel slecht heeft gedaan in de competitie(9de plaats na 32 weken) is geëxplodeerd tegen een club uit de VAE, 10-0 _O- Nu moeten ze tegen ons in de competitie. Ik ga met een b team spelen, dus als ze geluk hebben kunnen ze mij nog verslaan :P
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
  donderdag 29 maart 2012 @ 19:43:53 #136
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109665364
Ik heb het ook geprobeerd, een laag team coachen en dan naar de top proberen te werken met die club of een andere, die zich aanbiedt.
Via Noorwegen kwam ik uiteindelijk toch weer in NL terecht, bij Volendam. En toen miste ik toch weer interesse en ging ik terug naar m'n oude Feyenoord game.
Ook Chelsea geprobeerd, maar ook daar was ik binnen 1 seizoen terug bij m'n oude game. Zelfde verhaal met OB (Odense Boldklub, Denemarken).
I love my mispoken words.
pi_109665474
Zit nu met Twente met een volledig Nederlands basiselftal te spelen. Alleen enkele subs moeten nog vervangen worden. Sta gedeeld eerste met PSV, terwijl Ajax op de 17e! :') plaats staat na 6 wedstrijden.

Mijn basiself:

---------------------L De Jong----------------------
O. John---------------Maher-----------Narsingh
--------------------Clasie----Fer--------------------
----------------------------------------------------------
Martins Indi---Bruma---De Vrij----Janmaat
-----------------------T. Krul-------------------------

Iemand nog ideeën voor wat spelers?

[ Bericht 4% gewijzigd door Silv op 29-03-2012 19:57:12 ]
No resentment ever evened out a weaker hand
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:01:56 #138
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109666188
Na 6/7 maanden begint het weer te kriebelen, ben altijd fanatiek bezig geweest met CM/FM maar om de 1 of andere reden had ik het even helemaal gehad.
Nu weer verder met mijn Ajax-game :

---------------Ter Stegen------------------------
v/d Wiel--Dede--Vertonghen--Gabriel Silva
-------------Verratti----Fellaini--------------
Giuliano--------Eriksen---------N.Gaitan
-------------------Rochina--------------------

Bank:
Areola
Manoel
Boilesen
Kagawa
Serero
Neto Berola
Sigthorsson

_O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:05:04 #139
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109666316
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:46 schreef Silv het volgende:
Zit nu met Twente met een volledig Nederlands basiselftal te spelen. Alleen enkele subs moeten nog vervangen worden. Sta gedeeld eerste met PSV, terwijl Ajax op de 17e! :') plaats staat na 6 wedstrijden.

Mijn basiself:

---------------------L De Jong----------------------
O. John---------------Maher-----------Narsingh
--------------------Clasie----Fer--------------------
----------------------------------------------------------
Martins Indi---Bruma---De Vrij----Janmaat
-----------------------T. Krul-------------------------

Iemand nog ideeën voor wat spelers?
Ziet er keurig uit toch :Y
Misschien een beetje veel Feyenoord en geen Ajax ;)
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_109666404
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:05 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ziet er keurig uit toch :Y
Misschien een beetje veel Feyenoord en geen Ajax ;)
Yeah niemand van Ajax wil naar Twente toe, behalve Siem de Jong. Misschien leuk voor op de bank.
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:07:36 #141
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109666416
Net tegen R. Madrid uit 2-1 verloren, ik speelde aardig en Ronaldo kreeg rood dus hij is er in de return niet bij *O*

To be continued... ~O>
  donderdag 29 maart 2012 @ 20:08:33 #142
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109666446
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:07 schreef Silv het volgende:

[..]

Yeah niemand van Ajax wil naar Twente toe, behalve Siem de Jong. Misschien leuk voor op de bank.
Dan zou ik als manager naar Ajax gaan en je Twente team leegkopen _O-
pi_109668650
Schoten op doel: 7 Goals: 0
Arsenal schoten op doel: 2 Goals: 1
Man of the match: szczesny

:')
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:00:43 #144
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109668961
quote:
8s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:55 schreef Silv het volgende:
Schoten op doel: 7 Goals: 0
Arsenal schoten op doel: 2 Goals: 1
Man of the match: szczesny

:')
Schoten op doel: 8 Goals: 6
Willem II schoten op doel: 3 Goals: 2

Man of the match: Neto Berola (3 goals, 1 assist)

:)
pi_109669238
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:00 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Schoten op doel: 8 Goals: 6
Willem II schoten op doel: 3 Goals: 2

Man of the match: Neto Berola (3 goals, 1 assist)

:)
Nice. Speelde net de thuiswedstrijd.

donderdag 29 maart 2012 @ 21:04:47 #146
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109669243
Marco Verratti is echt een beest :o

Eredivisie: 25 wedstrijden 7 goals en 23 assists _O_
CL: 6 wedstrijden 1 goal en 2 assists
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:06:12 #147
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109669357
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:04 schreef Silv het volgende:

[..]

Nice. Speelde net de thuiswedstrijd.

[ afbeelding ]
Wattttt?!!

^O^
pi_109669399
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:06 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Wattttt?!!

^O^
Zo zat ik dus ook. :')
  donderdag 29 maart 2012 @ 21:07:54 #149
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109669481
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:06 schreef Silv het volgende:

[..]

Zo zat ik dus ook. :')
Hoe doe ik een screenshot? Ben op dat gebied nogal onhandig :@
Even Verratti's stats showen ;)
pi_109669701
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:07 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Hoe doe ik een screenshot? Ben op dat gebied nogal onhandig :@
Even Verratti's stats showen ;)
Print Screen knopje op je toetsenbord even ingedrukt houden. Daarna Ctrl V in paint en voilá.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')