Heldquote:Op maandag 26 maart 2012 18:29 schreef Eagle_99 het volgende:
Een schitterende seizoen afgerond.
De verrassende Malavan zakte steeds verder weg en raakte zijn leiderschap kwijt aan de 2 grootmachten uit Teheran, Persepolis(Pirouzi) en Esteghlal. Wij mochten kort voor het einde zelfs meedoen met de titel als outsider.
Met nog 2 weken te gaan stond Esteghlal aan de leiding met 1 punt voorsprong op Persepolis maar verspeelden hun kans tegen degradatiekandidaat Steel Azin door een gelijkspel. Persepolis en wij grepen onze kans, Persepolis won en werd met nipte voorsprong 1ste met nog een week te gaan. Wij wonnen ook en maakten in de laatste week nog steeds kans op een kampioenschap. Wel moesten we op een nederlaag(het liefst met grote verschil) van Persepolis, en ten minste een gelijkspel van Esteghlal hopen.
Helaas maakte Persepolis in 15 minuten al de 3-0 tegen zijn zwakke tegenstander en leek de kampioenschap ons voorbij te gaan. Verassend genoeg verloor Esteghlal met 1-0 van zijn tegenstander en onze 5-2 overwinning was genoeg voor een knappe 2de plaats in de competitie. Persepolis won ook met 5-2 en is met 76 punten voor de 7de maal kampioen van Iran geworden. Met 73 punten hebben we ons gekwalificeerd voor de AFC Champions League. Op naar het vogende seizoen.
Mooie beelden uit Yadegar-e Imam
Dat is bij mij ook, vooral in Nederland. Constant dezelfde trainers die binnen Nederland elke twee jaar ontslagen worden/weer een nieuwe club hebben. Bernd Schuster, Ron Jans en Fred Rutten hebben volgens mij allemaal al drie eredivisieclubs getraindquote:Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef Quisho het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is met mijn game maar het is compleet gestoord als het gaat om de plaatsing van coaches. Mancini heeft bijvoorbeeld Ajax overgenomen toen ik weg ging, Mourinho is binnen 5 seizoen van Real Madrid naar Chelsea naar Man. City en weer terug naar Chelsea gegaan.
En Frank de boer...
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op maandag 26 maart 2012 21:26 schreef Jirdo het volgende:
[..]
HeldIk ga ook ergens in Azië beginnen denk ik.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 03:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wauw wat een prestatie zeg! Geweldenaar!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:13 schreef icebliss het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook, vooral in Nederland. Constant dezelfde trainers die binnen Nederland elke twee jaar ontslagen worden/weer een nieuwe club hebben. Bernd Schuster, Ron Jans en Fred Rutten hebben volgens mij allemaal al drie eredivisieclubs getraindDe Boer is nu trainer van Feijenoord..
Ben naar Engeland gevlucht om met QPR vanuit de Championship omhoog te gaan werken, eerste seizoen makkelijk gepromoveerd en nu kijken wat ik in de Premier League kan uitrichten.
Zit in 2017 trouwens.
Oh ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:30 schreef VelitoX het volgende:
Volgens mij is dat met die trainers een algemeen probleem, op de si forums heb ik aardig wat mensen zien klagen over hoe managers van clubs verwisselen, en zie het zelf ook, zowel rare overgangen (trainer van vitesse, toen 1e, bijvoorbeeld naar feyenoord dat 8e stond) als terugkerende "bekende" coaches. Gok dat het te maken heeft met het reputatie systeem.
Ik heb het ook niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:42 schreef Its_Muppet het volgende:
Ik zit in mijn 3e seizoen en krijg in het postseason een lading messages, waaronder eentje die mijn savegame laat knallen.
[ afbeelding ]
De betreffende message staat onder de foutmelding. Nu wilde ik kijken of ik dit bericht uit de savegame kon slopen en kwam uit op FMRTE. Echter, hier moet je een activation key voor aanvragen. Is er een andere manier om dit bericht eruit kan halen, zodat ik mijn savegame weer kan gebruiken?
Als iemand FMRTE heeft en dat bericht voor mij eruit kan halen zou ik ook erg dankbaar zijn.
Point taken, macht der gewoonte. profiel cker?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet.
Wel weet ik dat wanneer je je naar wegblurt, dat dan meteen goed moet doen, Tom.![]()
Ik bedoel dat je naam gewoon nog in de screenshot staat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:53 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Point taken, macht der gewoonte. profiel cker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |