Waarom speel je als Ajacied met Groningen?quote:
Wat maakt dat uit?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom speel je als Ajacied met Groningen?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:44 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ga een Aziatische game starten denk ik, met competities als Iran, Japan, Korea, China, Australië, Oezbekistan, en nog een paar grote landen. En geen Europese landen. Als club ben ik van plan om Tractor Sazi uit Iran te kiezen. Een dissidente club die bekend is met zijn anti-Iraans opvattingen. Een soort Athletic Bilbao uit Iran dus. Ze staan irl 2de in de competitie
Hier staan ze nog 3de maar we zijn ondertussen een maand verder.
Tractor Sazi
[ afbeelding ]
Ze spelen wel mee met AFC Champions League en Aziatische Kampioenschap hoor. Ook voor de WK kwalificeren ze zich via Azië.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:35 schreef WeHD het volgende:
Australie hoort er niet echt bepaald bij denk ik.
Dat kan altijd wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:44 schreef Topiek het volgende:
Kan je ook tussentijds (Winterstop etc) van team switchen door aanbiedingen die je van andere clubs krijgt?
is het wat op de vita?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:42 schreef DirtyDaniel het volgende:
FM 2012 op de pc en op me ps vita gehaald. ff uitzoeken welke club ik ga nemen op de pc. Maar van een slechte club een betere maken vind ik wel leukmiss eentje uit de BSP engeland ofzo
Schitterend doelpunt. Nooit eerder zoiets gezienquote:Op zondag 25 maart 2012 01:49 schreef Eagle_99 het volgende:
Steel Azin met 2-0 verslagen.
Ik ben niet iemand die echt veel video's upload. Maar deze moest ik gewoon doen. Mijn Nigeriaanse spits Okechukwu maakte een doelpunt die ik niet echt gewend ben te zien op fm
Hij maakte ook de 2-0 in de 90ste minuut.
Maar deze was gewoon mooi
Inderdaad geweldige goal. Met Shakhtar had ik ook ooit zoiets, met Eduardo. Wel met blunder van de keeper die nu voor 2 jaar geschorst is, Rybka.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:34 schreef alf89 het volgende:
[..]
Schitterend doelpunt. Nooit eerder zoiets gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |