Hij komt qua kracht gewoon tekort tegen de sterkere Eredivisie CB's. Hij is alles nét niet zeg maar. Hij is geen goede AML door zijn gebrek aan snelheid en dribbel, en ook geen spits door zijn gebrek aan kracht. (In een 1-spitsensysteem) Als schaduwspits achter een sterke spits lijkt hij mij het best renderen in de Eredivisie, maar ik denk dat hij gewoon te kort komt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Even mijn post uit het vorige topic hier neerzetten:
Ik heb een taktisch vraagje. Ik speel met Sparta, zit nu in seizoen 2, In seizoen 1 behoorlijk makkelijk kampioen geworden van de JL, nu dus eredivisie. Mijn spits is Joey Godee:
[ afbeelding ]
Ik heb hem de instelling Diepe Spits/Aanvallen (geen idee wat de termen in het Engels zijn trouwens) meegegeven. Hij is de enige spits, achter hem staan een AML, AMC en AMR. De AML en AMR zijn beiden Vleugelspits/Aanvallend, de AMC is Nummer 10/Aanvallend. Vorig seizoen scoorde Godee het ene na het andere doelpunt op deze manier. Echter bakt hij er nu in de Eredivisie vrij weinig van. Nog maar 1 goaltje na 10 wedstrijden.
De AML en AMR staan aan de goede kant, dus een linksbenige AML en een rechtsbenige AMR. Die spelen allebei uitstekend, ze hebben beiden 5 goals en zijn gedeeld clubtopscorer, de AMC heeft de meeste assists van het team. Ik moet wel zeggen dat ik ze ten opzichte van vorig seizoen alle 3 heb vervangen.
Dus wat is het met Godee? Moet hij wennen aan de 3 nieuwe spelers achter hem? Moet ik hem andere instellingen meegeven (en zo ja, welke zouden jullie doen?)? Of moet ik concluderen dat Godee helaas te kort komt voor de Eredivisie?
Het was ook meer een vraag aan de anderenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Anderen vinden nog niks, jij bent de eerste die antwoord geeft![]()
Ik snap je dilemma. Je ploeg pakt eigenlijk voldoende punten, doet het prima, alleen je spits rendeert niet. Waarom zou je daar verder zo'n probleem van maken? Hoeveel assists heeft Godee? Je zou ervoor kunnen kiezen om een ervaren spits aan te trekken, dat heeft vaak invloed op je jonge, eerste spits.quote:Ik ben eigenlijk niet van plan om mijn taktiek te veranderen en met 2 spitsen te gaan spelen. De AML/AMC/AMR presteren allemaal goed en die wil ik niet passeren en ondanks de slechte prestaties van Godee sta ik met mijn ploegje gewoon 7e in mijn eerste eredivisie-seizoen. Misschien moet ik eens een andere spits de kans geven, hoewel Godee qua stats niet eens zo heel slecht is denk ik. Of ik moet eens kijken of ik er een leuk bedrag voor kan vangen, clubs als Twente en Groningen zitten al een tijdje achter hem aan.
Ik speelde in de Jupiler League trouwens wel met een aanvallende mentaliteit en nu staat die op controleren en tegen de grote ploegen op counteren. Verder is alles hetzelfde. Zou dat zo'n groot verschil maken? Feit blijft wel dat hij niet scoort, weinig voor de goal staat en ook al 2 cruciale penalty's heeft gemist..
Ik geef nooit meer dan 5 miljoen aan 1 speler uit. Maar Serero, Blind, El Ham & van der Wiel hebben inderdaad aardig wat in het laatje gebrachtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:55 schreef Typisch het volgende:
Ja, van het geld van overpriced/rated spelers dat Eriksen en consorten hebben opgebracht zeker?
Dat kan inderdaad erg leuk werken. Ben bezig met een potje met Bournemouth, die ik inmiddels naar de PL heb geloodst. Onder andere Guidetti op een free transfer aangetrokken als eerste spits. Hij had al een aantal wedstrijden geen pepernoot geraakt. Totdat ik hem in de thuiswedstrijd tegen Liverpool op de bank zette. mijn (nieuwe) basisspits moest ik in de rust wisselen omdat hij uitgeput was. Dus breng ik Guidetti er alsnog in, waarna hij twee doelpunten maakte en MotM werd...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:29 schreef Sejt het volgende:
Een oude knar als concurrentie neerzetten voor Godee kan ook een goed idee zijn.
Als je een goede 2e spits al hebt, kun je die een keer in de basis zetten, om Godee te motiveren beter z'n best te doen wil hij zijn basisplaats behouden.
Zoals eerder al aangegeven door Lindgren is dit een duidelijk voorbeeld van een net-niet spits voor in de Eredivisie. Bovendien gezien zijn leeftijd gaat hij ook niet veel beter worden. Ik zal hem aan het eind van het seizoen weg doen als ik jou was en er iets beters voor terug halen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Even mijn post uit het vorige topic hier neerzetten:
Ik heb een taktisch vraagje. Ik speel met Sparta, zit nu in seizoen 2, In seizoen 1 behoorlijk makkelijk kampioen geworden van de JL, nu dus eredivisie. Mijn spits is Joey Godee:
[ afbeelding ]
Ik heb hem de instelling Diepe Spits/Aanvallen (geen idee wat de termen in het Engels zijn trouwens) meegegeven. Hij is de enige spits, achter hem staan een AML, AMC en AMR. De AML en AMR zijn beiden Vleugelspits/Aanvallend, de AMC is Nummer 10/Aanvallend. Vorig seizoen scoorde Godee het ene na het andere doelpunt op deze manier. Echter bakt hij er nu in de Eredivisie vrij weinig van. Nog maar 1 goaltje na 10 wedstrijden.
De AML en AMR staan aan de goede kant, dus een linksbenige AML en een rechtsbenige AMR. Die spelen allebei uitstekend, ze hebben beiden 5 goals en zijn gedeeld clubtopscorer, de AMC heeft de meeste assists van het team. Ik moet wel zeggen dat ik ze ten opzichte van vorig seizoen alle 3 heb vervangen.
Dus wat is het met Godee? Moet hij wennen aan de 3 nieuwe spelers achter hem? Moet ik hem andere instellingen meegeven (en zo ja, welke zouden jullie doen?)? Of moet ik concluderen dat Godee helaas te kort komt voor de Eredivisie?
Zeker waar. Ene Vipond schoot in de Blue Square North bij mij de ene na de andere vanaf 30 meter achter de keeper. In de Blue Square Premier scoorde hij slechts drie keer in 30 wedstrijden. Veel te lang laten staan, waardoor ik uiteindelijk niet promoveerde.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Soms is het moeilijk afscheid nemen van helden die ooit in een lagere divisie of met een lagere verwachting het verschil voor je maakte.
Hij is al ontslagenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:06 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Haha, toevallig, ook ver weggezakt die Fredje.
Ik heb drie spitsen, allemaal met snelheid en eerste meters 15+. Instant win, zelfs en afwerken op 13 schieten ze er in.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:39 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad erg leuk werken. Ben bezig met een potje met Bournemouth, die ik inmiddels naar de PL heb geloodst. Onder andere Guidetti op een free transfer aangetrokken als eerste spits. Hij had al een aantal wedstrijden geen pepernoot geraakt. Totdat ik hem in de thuiswedstrijd tegen Liverpool op de bank zette. mijn (nieuwe) basisspits moest ik in de rust wisselen omdat hij uitgeput was. Dus breng ik Guidetti er alsnog in, waarna hij twee doelpunten maakte en MotM werd...
Held.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:27 schreef alf89 het volgende:
Bij mijn vorige post versloeg ik in de halve finale met Blyth Spartans Stoke City over 2 wedstrijden in de Europa League. Na nog een aantal wedstrijden tussendoor voor de competitie kwam ik zojuist in de finale te staan. Na in de groupsfase als eerste te zijn geëindigd, versloeg ik Rubin Kazan, Wolverhampton Wanderes, AS Roma en vervolgens Stoke City.
De finale werd een spannende wedstrijd tegen CSKA Moskou.
[ afbeelding ]
In mijn debuut seizoen in Europa direct de cup gewonnen. Fantastisch!
Ik vind het vooral geweldig dat het winnende doelpunt, dat viel in de blessuretijd van de extra tijd, gescoord werd door Rory March. Rory March is de spits die op dit moment al 7 seizoenen bij de club actief is. Al sinds League 2 is hij een spits die tot aan de Championship-promotie altijd de vaste spits van Blyth.
[ afbeelding ]
Ik ga geen screen meer posten van de hele selectie, aangezien de échte spelers minimaal 28 jaar moeten zijn om geen regen te zijn.
Wel wil ik nog een screen delen van Mijn rechtsbuiten. Deze drijvende kracht van mijn team en geeft enorm veel assists. Het was dan ook een kleine ramp dat hij vlak voor de finale geblesseerd raakte.
[ afbeelding ]
Zie onderin het aantal assists van hem!
Helaas ziet het er naar uit dat ik me dit seizoen niet plaats voor het Europese voetbal, aangezien de competitie dit jaar minder ging en ik ook geen beker won. Met nog twee wedstrijden te gaan, kan ik wel stellen dat het gat van 5 punten waarschijnlijk niet meer gedicht gaat worden.
Nu mij maar lekker opmaken voor het Wereldkampioenschap met Frankrijk.
Klinkt alsof je bij het laden van het spel heb uitgevinkt dat je transfers in de 1ste periode kan doen (weet niet precies hoe die optie in het Nederlands heet)quote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef BC88 het volgende:
Iemand die weet waarom ik niet met transferbudget kan beginnen bij Ajax. Heb 20 miljoen in kas als je begint, maar krijg geen transferbudget en bestuursverzoek helpt ook niet ("er is al genoeg transferbudget"). Als ik begin met trainer met reputatie 'internationale voetballer' krijg ik ook geen budget
. Volgens de editor zou het budget 8,5 miljoen moeten zijn?? Wat moet ik aanpassen
?
Mijn assistent vind hem het best als nummer 10, maar dat lijkt me in een systeem met 1 spits niet heel handig eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:07 schreef alf89 het volgende:
[..]
Zoals eerder al aangegeven door Lindgren is dit een duidelijk voorbeeld van een net-niet spits voor in de Eredivisie. Bovendien gezien zijn leeftijd gaat hij ook niet veel beter worden. Ik zal hem aan het eind van het seizoen weg doen als ik jou was en er iets beters voor terug halen.
Zelf heb ik een soort van zelfde opstelling als jij en speel ik met een afmaker in de spits. Alleen is Godee daar absoluut niet het type voor.
Welk type Godee is volgens je assistent kun je zien onder het kopje 'verslagen'. Daar zou het dan linksbovenin ergens moeten staan.
Zou je ook screentjes van je tweede en, mits je die hebt, je derde spits kunnen plaatsen? Eens kijken of we je daarmee kunnen helpen.
Maakt niks uit, spelers boven de 8 miljoen euro komen toch niet naar Ajax. Ik heb een budget van 30 miljoen, en kan nóg geen grote spelers aantrekken.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef BC88 het volgende:
Iemand die weet waarom ik niet met transferbudget kan beginnen bij Ajax. Heb 20 miljoen in kas als je begint, maar krijg geen transferbudget en bestuursverzoek helpt ook niet ("er is al genoeg transferbudget"). Als ik begin met trainer met reputatie 'internationale voetballer' krijg ik ook geen budget
. Volgens de editor zou het budget 8,5 miljoen moeten zijn?? Wat moet ik aanpassen
?
Dan moet je ff een vinkje zetten bij "filter unrealistic targets".quote:Op zondag 18 maart 2012 19:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maakt niks uit, spelers boven de 8 miljoen euro komen toch niet naar Ajax. Ik heb een budget van 30 miljoen, en kan nóg geen grote spelers aantrekken.
Wat heb je daar nou aan?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef Quisho het volgende:
[..]
Dan moet je ff een vinkje zetten bij "filter unrealistic targets".
Werkt dat altijd goed eigenlijk of is dat nog afhankelijk van een bepaalde stat van je assistent? Bij mij is het inderdaad zo dat 99% niet wil, maar zeer af en toe vind ik iemand die mijn assistent eruit filtert maar die wel interesse heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan?Die willen juist niet.
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan?Die willen juist niet.
Misschien zal het wel aan je assistent liggen, vaak als ik gescoute spelers benader willen ze vaak niet komen, maar als ik de zoekoptie gebruikt zijn spelers die ongeveer hetzelfde waard zijn wel geïnteresseerd. Overigens ook tegen een veel te hoog salaris, daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Werkt dat altijd goed eigenlijk of is dat nog afhankelijk van een bepaalde stat van je assistent? Bij mij is het inderdaad zo dat 99% niet wil, maar zeer af en toe vind ik iemand die mijn assistent eruit filtert maar die wel interesse heeft.
Tegen een veel te hoog salaris altijd, dat dan weer wel, dus uiteindelijk heeft m'n assistent toch gelijk, maar toch
Dankjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:27 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Held.Hoeveelste sta je nu in de Premier League? Helaas geen Europa dit jaar.
Goed om te horen dat het werkt. Hopelijk blijft het zo goed gaan de rest van het seizoen.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Om nog even terug te komen op Joey Godee: ik heb een prive-gesprek met hem gehad waarin ik aangaf dat ik vond dat hij niet goed in vorm was en dat hij zich de komende wedstrijden moest bewijzen anders zou ik hem eruit halen. Godee reageerde dat hij het er mee eens was en dat hij z'n best zou doen en z'n moraal steeg flink
Dus ik heb besloten om hem nog even niet te passeren en ook om hem met dezelfde instellingen te laten spelen. Sinds het gesprek heb ik 2 wedstrijden gespeeld (2-2 uit bij FC Groningen en 1-3 gewonnen bij VVV). In beide wedstrijden scoorde Godee en hij gaf ook nog een assist (waar hij er ook nog maar 1 van had). Voorlopig mag Godee dus nog even blijven staan.
Bedankt voor alle input in ieder geval!
Overigens heb ik het ook op MU gepost, daar zeiden ze dat hij qua vaardigheden de Eredivisie juist wél aan zou moeten kunnen.
Oh leuk, 9e is alsnog een hele nette plaats toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef alf89 het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik ben 9e geëindigd in de Premier League. Dat is weliswaar twee plaatsen lager dan vorig jaar, maar nu heb ik over alle toernooien gemiddeld genomen beter gepresteerd.
Bovendien mag ik toch nog Europees voetbal spelen, omdat ik het recht heb om mijn titel te verdedigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna lootte ik direct Manchester United de eerste wedstrijd verloor ik met 3-1 uit.. Ik had al helemaal geen zin meer in de return want het zou toch niet lukken.. Maar goed beter kun je de afstraffing dan maar gehad hebben.![]()
Ik ging voor de stunt! Dus ik speelde met mijn sterkste opstelling die mogelijk was! En liet ze vol voor de aanval gaan! Dit gebeurde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef itastar het volgende:
Ik ben momenteel bezig aan seizoen 2016-2017. Tot nu toe gaat het erg leuk, op één keer na altijd kampioen geworden en hetzelfde geld voor de beker tot nu toe. Alleen op Europees niveau wil het niet lukken..Altijd een poule met de grote clubs en als ik dan EL haal dan loot ik vaak ook een te grote club uit Manchester of Milan ofzo..
Zo ook dit seizoen voor de 5e keer een zware poule met:
- Liverpool
- Bayern München
- Panathinaikos
Zowaar gebeurde het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna lootte ik direct Manchester United de eerste wedstrijd verloor ik met 3-1 uit.. Ik had al helemaal geen zin meer in de return want het zou toch niet lukken.. Maar goed beter kun je de afstraffing dan maar gehad hebben.![]()
Ik ging voor de stunt! Dus ik speelde met mijn sterkste opstelling die mogelijk was! En liet ze vol voor de aanval gaan! Dit gebeurde
Twee keer rood in dezelfde minuut, geluk gehad danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord-
1e rood was voor door gebroken speler. 2e rood was een 2e gele kaart voor zeuren bij de scheidsquote:Op maandag 19 maart 2012 19:58 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Twee keer rood in dezelfde minuut, geluk gehad dan
Dat wel, maar dan zijn er geen wedstrijden, zoals in Engeland. Daar was dacht ik geen winterstop. En ik heb geen geld meer.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee man, dat is juist een leuke periode, lekker Bosmannetjes contracteren
Zeker, maar het is mijn eerste seizoen dat ik lager eindigde dan de vorige. Toch een kleine teleurstelling daardoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Oh leuk, 9e is alsnog een hele nette plaats toch?
Zo dat gaat lekker! Ga zo door!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:59 schreef Moron het volgende:
Ik ben inmiddels in de competitie 10 wedstrijden onderweg in seizoen '22/'23 met Man City. In de competitie nog ongeslagen, 31 doelpunten voor, 1 tegen.
In de groepsfase CL ook drie wedstrijden gespeeld. Alleen tegen mijn directe concurrent PSG 2-2 gespeeld in Frankrijk. Verder Roma met 6-1 ingemaakt en Jeruzalem met 0-7.
So far, so good dus
België in de finalequote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef alf89 het volgende:
Na een succesvol Europees Kampioenschap met Blyth, speelde ik daarna met Frankrijk ook een sterk Wereldkampioenschap:
[ afbeelding ]
Alleen verslagen in de groepsfase door een sterk Nigeria. Echter moest Nigeria zelf het afleggen tegen België in diezelfde groepsfase.
Ik twijfel nog over doorgaan met Frankrijk, aangezien er na dit seizoen geen bekende spelers meer voor mij bijzitten nu Lloris, Sissoko en Sahko afscheid hebben genomen. Bij Nederland zitten alleen Castagnois, Depay, Wijnaldum en Stefan de Vrij nog als echte bekenden in de ploeg.
Noobquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:46 schreef Zenit- het volgende:
Foutje gemaakt met FM 11. Ik had met Darlington (BSP) om een moederclub gevraagd, het bestuur kwam met deze clubs:
Leeds United
Peterborough United
Doncaster Rovers
Queens Park Rangers
Even naar de jeugdopleidingen gekeken en QPR had de beste, dus ik wilde QPR aanbevelen. Krijg ik eerst Leeds, klik ik op "Niet aanbevelen", en nu heb ik per ongeluk elk team afgeraden.
Dat is altijd zo met FMquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:01 schreef Grifte het volgende:
Met Feyenoord een game begonnen, speel met bijna alleen maar eigen jeugd (Vilhena, Achachbar, Manu etc), win ik de eerste 18 duels, verlies ik er daarna 4 in 5 duels
Gezeik dit, achja beetje tegenstand kan geen kwaad, anders wordt het ook zo saai. Maar dit is wel extreem..quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met FM
1ste seizoen met Ajax werd ik ongeslagen kampioen. 2e seizoen had ik een stuk lastiger (zelfs met een beter en breder selectie) en in het 3e seizoen scoor ik amper nog doelpunten.
Je moet je tactiek dan ook ieder seizoen een klein beetje aanpassen, aanvallende middenvelder bijvoorbeeld op ondersteunde rol ipv aanvallende zetten ofzo. Dan heb je daar geen last vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met FM
1ste seizoen met Ajax werd ik ongeslagen kampioen. 2e seizoen had ik een stuk lastiger (zelfs met een beter en breder selectie) en in het 3e seizoen scoor ik amper nog doelpunten.
Yup, heb 2 tactieken die ik vaak gebruik (4-1-2-3 en 4-1-1-2-2) en wissel die regelmatig (eens in de 15 wedstrijden ofzo tenzij de tegenstander met minder dan 3 verdedigers speelt) bijna nooit last van echte dipjes.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:31 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Je moet je tactiek dan ook ieder seizoen een klein beetje aanpassen, aanvallende middenvelder bijvoorbeeld op ondersteunde rol ipv aanvallende zetten ofzo. Dan heb je daar geen last van
@Grifte: kan nog steeds. Op Wereld klikken, dan grote clubs -> Europa. Zodra je daar bent staat er coëfficiënten.
NAW gegevens?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:23 schreef Moron het volgende:
Heb 7 wedstrijden geleden een Engels talentje in de spits gezet. Heeft ie 17x gescoord in die 7 wedstrijdenAltijd leuk zulke verrassingen
10/11quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:19 schreef WeHD het volgende:
Bij mij won Engeland nog de ek 2012.
In welk jaar spelen jullie?
Waarom speel je als Ajacied met Groningen?quote:
Wat maakt dat uit?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom speel je als Ajacied met Groningen?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:44 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ga een Aziatische game starten denk ik, met competities als Iran, Japan, Korea, China, Australië, Oezbekistan, en nog een paar grote landen. En geen Europese landen. Als club ben ik van plan om Tractor Sazi uit Iran te kiezen. Een dissidente club die bekend is met zijn anti-Iraans opvattingen. Een soort Athletic Bilbao uit Iran dus. Ze staan irl 2de in de competitie
Hier staan ze nog 3de maar we zijn ondertussen een maand verder.
Tractor Sazi
[ afbeelding ]
Ze spelen wel mee met AFC Champions League en Aziatische Kampioenschap hoor. Ook voor de WK kwalificeren ze zich via Azië.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:35 schreef WeHD het volgende:
Australie hoort er niet echt bepaald bij denk ik.
Dat kan altijd wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:44 schreef Topiek het volgende:
Kan je ook tussentijds (Winterstop etc) van team switchen door aanbiedingen die je van andere clubs krijgt?
is het wat op de vita?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:42 schreef DirtyDaniel het volgende:
FM 2012 op de pc en op me ps vita gehaald. ff uitzoeken welke club ik ga nemen op de pc. Maar van een slechte club een betere maken vind ik wel leukmiss eentje uit de BSP engeland ofzo
Schitterend doelpunt. Nooit eerder zoiets gezienquote:Op zondag 25 maart 2012 01:49 schreef Eagle_99 het volgende:
Steel Azin met 2-0 verslagen.
Ik ben niet iemand die echt veel video's upload. Maar deze moest ik gewoon doen. Mijn Nigeriaanse spits Okechukwu maakte een doelpunt die ik niet echt gewend ben te zien op fm
Hij maakte ook de 2-0 in de 90ste minuut.
Maar deze was gewoon mooi
Inderdaad geweldige goal. Met Shakhtar had ik ook ooit zoiets, met Eduardo. Wel met blunder van de keeper die nu voor 2 jaar geschorst is, Rybka.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:34 schreef alf89 het volgende:
[..]
Schitterend doelpunt. Nooit eerder zoiets gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |