abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109157894

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2011 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2011 Patch 3

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

Met zonder. :')
pi_109162534
Even mijn post uit het vorige topic hier neerzetten:

Ik heb een taktisch vraagje. Ik speel met Sparta, zit nu in seizoen 2, In seizoen 1 behoorlijk makkelijk kampioen geworden van de JL, nu dus eredivisie. Mijn spits is Joey Godee:

Ik heb hem de instelling Diepe Spits/Aanvallen (geen idee wat de termen in het Engels zijn trouwens) meegegeven. Hij is de enige spits, achter hem staan een AML, AMC en AMR. De AML en AMR zijn beiden Vleugelspits/Aanvallend, de AMC is Nummer 10/Aanvallend. Vorig seizoen scoorde Godee het ene na het andere doelpunt op deze manier. Echter bakt hij er nu in de Eredivisie vrij weinig van. Nog maar 1 goaltje na 10 wedstrijden.

De AML en AMR staan aan de goede kant, dus een linksbenige AML en een rechtsbenige AMR. Die spelen allebei uitstekend, ze hebben beiden 5 goals en zijn gedeeld clubtopscorer, de AMC heeft de meeste assists van het team. Ik moet wel zeggen dat ik ze ten opzichte van vorig seizoen alle 3 heb vervangen.

Dus wat is het met Godee? Moet hij wennen aan de 3 nieuwe spelers achter hem? Moet ik hem andere instellingen meegeven (en zo ja, welke zouden jullie doen?)? Of moet ik concluderen dat Godee helaas te kort komt voor de Eredivisie?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 11:32:51 #3
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109162692
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:28 schreef Irritatie100 het volgende:

Ik heb een taktisch vraagje. Ik speel met Sparta, zit nu in seizoen 2, In seizoen 1 behoorlijk makkelijk kampioen geworden van de JL, nu dus eredivisie. Mijn spits is Joey Godee:
[ afbeelding ]

Ik heb hem de instelling Diepe Spits/Aanvallen (geen idee wat de termen in het Engels zijn trouwens) meegegeven. Hij is de enige spits, achter hem staan een AML, AMC en AMR. De AML en AMR zijn beiden Vleugelspits/Aanvallend, de AMC is Nummer 10/Aanvallend. Vorig seizoen scoorde Godee het ene na het andere doelpunt op deze manier. Echter bakt hij er nu in de Eredivisie vrij weinig van. Nog maar 1 goaltje na 10 wedstrijden.

De AML en AMR staan aan de goede kant, dus een linksbenige AML en een rechtsbenige AMR. Die spelen allebei uitstekend, ze hebben beiden 5 goals en zijn gedeeld clubtopscorer, de AMC heeft de meeste assists van het team. Ik moet wel zeggen dat ik ze ten opzichte van vorig seizoen alle 3 heb vervangen.

Dus wat is het met Godee? Moet hij wennen aan de 3 nieuwe spelers achter hem? Moet ik hem andere instellingen meegeven (en zo ja, welke zouden jullie doen?)? Of moet ik concluderen dat Godee helaas te kort komt voor de Eredivisie?
Hij komt qua kracht gewoon tekort tegen de sterkere Eredivisie CB's. Hij is alles nét niet zeg maar. Hij is geen goede AML door zijn gebrek aan snelheid en dribbel, en ook geen spits door zijn gebrek aan kracht. (In een 1-spitsensysteem) Als schaduwspits achter een sterke spits lijkt hij mij het best renderen in de Eredivisie, maar ik denk dat hij gewoon te kort komt.

Wat vinden anderen? :P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_109163251
Anderen vinden nog niks, jij bent de eerste die antwoord geeft :P

Ik ben eigenlijk niet van plan om mijn taktiek te veranderen en met 2 spitsen te gaan spelen. De AML/AMC/AMR presteren allemaal goed en die wil ik niet passeren en ondanks de slechte prestaties van Godee sta ik met mijn ploegje gewoon 7e in mijn eerste eredivisie-seizoen. Misschien moet ik eens een andere spits de kans geven, hoewel Godee qua stats niet eens zo heel slecht is denk ik. Of ik moet eens kijken of ik er een leuk bedrag voor kan vangen, clubs als Twente en Groningen zitten al een tijdje achter hem aan.
Ik speelde in de Jupiler League trouwens wel met een aanvallende mentaliteit en nu staat die op controleren en tegen de grote ploegen op counteren. Verder is alles hetzelfde. Zou dat zo'n groot verschil maken? Feit blijft wel dat hij niet scoort, weinig voor de goal staat en ook al 2 cruciale penalty's heeft gemist..
  vrijdag 16 maart 2012 @ 11:51:31 #5
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109163344
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Anderen vinden nog niks, jij bent de eerste die antwoord geeft :P
Het was ook meer een vraag aan de anderen :D
quote:
Ik ben eigenlijk niet van plan om mijn taktiek te veranderen en met 2 spitsen te gaan spelen. De AML/AMC/AMR presteren allemaal goed en die wil ik niet passeren en ondanks de slechte prestaties van Godee sta ik met mijn ploegje gewoon 7e in mijn eerste eredivisie-seizoen. Misschien moet ik eens een andere spits de kans geven, hoewel Godee qua stats niet eens zo heel slecht is denk ik. Of ik moet eens kijken of ik er een leuk bedrag voor kan vangen, clubs als Twente en Groningen zitten al een tijdje achter hem aan.
Ik speelde in de Jupiler League trouwens wel met een aanvallende mentaliteit en nu staat die op controleren en tegen de grote ploegen op counteren. Verder is alles hetzelfde. Zou dat zo'n groot verschil maken? Feit blijft wel dat hij niet scoort, weinig voor de goal staat en ook al 2 cruciale penalty's heeft gemist..
Ik snap je dilemma. Je ploeg pakt eigenlijk voldoende punten, doet het prima, alleen je spits rendeert niet. Waarom zou je daar verder zo'n probleem van maken? Hoeveel assists heeft Godee? Je zou ervoor kunnen kiezen om een ervaren spits aan te trekken, dat heeft vaak invloed op je jonge, eerste spits.

Godee heeft duidelijk last van een dipje, die twee gemiste pingels zijn daarvan een voorbeeld. (Al zijn z'n penalty-stats nou ook niet zo hoog :P) Door hem te motiveren (privégesprek maybe?) zou je kunnen hem weer wat zelfvertrouwen te geven.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 12:29:09 #6
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109164619
Ik kan je screenshot niet zien (op m'n werk), dus kan z'n stats niet zien.

Maar spitsen kunnen makkelijk dipjes hebben, wat vooral door vertrouwen geven opgelost kan worden - en dat kan d.m.v. privégesprek (slechte vorm), zoals Lindgren voorstelt, of door individuele teamtalk.
Een oude knar als concurrentie neerzetten voor Godee kan ook een goed idee zijn.
Als je een goede 2e spits al hebt, kun je die een keer in de basis zetten, om Godee te motiveren beter z'n best te doen wil hij zijn basisplaats behouden.
I love my mispoken words.
pi_109167291
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:55 schreef Typisch het volgende:

Ja, van het geld van overpriced/rated spelers dat Eriksen en consorten hebben opgebracht zeker? :D

Ik geef nooit meer dan 5 miljoen aan 1 speler uit. Maar Serero, Blind, El Ham & van der Wiel hebben inderdaad aardig wat in het laatje gebracht :P

Maar dat is inmiddels ook geïnvesteerd om spelers als Alderweireld, Sigthorsson, de Jong, Sulejmani, Eriksen en Vertonghen voor Ajax te behouden. Nadat ze gewild waren, vroegen ze om absurde salaris verhogingen :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_109169052
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:29 schreef Sejt het volgende:
Een oude knar als concurrentie neerzetten voor Godee kan ook een goed idee zijn.
Als je een goede 2e spits al hebt, kun je die een keer in de basis zetten, om Godee te motiveren beter z'n best te doen wil hij zijn basisplaats behouden.
Dat kan inderdaad erg leuk werken. Ben bezig met een potje met Bournemouth, die ik inmiddels naar de PL heb geloodst. Onder andere Guidetti op een free transfer aangetrokken als eerste spits. Hij had al een aantal wedstrijden geen pepernoot geraakt. Totdat ik hem in de thuiswedstrijd tegen Liverpool op de bank zette. mijn (nieuwe) basisspits moest ik in de rust wisselen omdat hij uitgeput was. Dus breng ik Guidetti er alsnog in, waarna hij twee doelpunten maakte en MotM werd...
pi_109174063
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[ afbeelding ]

Zoals eerder al aangegeven door Lindgren is dit een duidelijk voorbeeld van een net-niet spits voor in de Eredivisie. Bovendien gezien zijn leeftijd gaat hij ook niet veel beter worden. Ik zal hem aan het eind van het seizoen weg doen als ik jou was en er iets beters voor terug halen.

Zelf heb ik een soort van zelfde opstelling als jij en speel ik met een afmaker in de spits. Alleen is Godee daar absoluut niet het type voor.

Welk type Godee is volgens je assistent kun je zien onder het kopje 'verslagen'. Daar zou het dan linksbovenin ergens moeten staan.

Zou je ook screentjes van je tweede en, mits je die hebt, je derde spits kunnen plaatsen? Eens kijken of we je daarmee kunnen helpen.
pi_109174347
Soms is het moeilijk afscheid nemen van helden die ooit in een lagere divisie of met een lagere verwachting het verschil voor je maakte.
pi_109174819
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Soms is het moeilijk afscheid nemen van helden die ooit in een lagere divisie of met een lagere verwachting het verschil voor je maakte.
Zeker waar. Ene Vipond schoot in de Blue Square North bij mij de ene na de andere vanaf 30 meter achter de keeper. In de Blue Square Premier scoorde hij slechts drie keer in 30 wedstrijden. Veel te lang laten staan, waardoor ik uiteindelijk niet promoveerde.

Wat mij betreft kun je beter snel je verlies op een speler nemen dan te lang aan hem vast houden.

Edit:
Nog even de precieze cijfers opgezocht.

Shaun Vipond:
2011/2012 41 wedstrijden 5 doelpunten
2012/2013 41 wedstrijden 16 doelpunten
2013/2014 31 wedstrijden 1 doelpunt.

Kortom, je grootste helden kunnen het soms gewoon niet waarmaken en dan moet je ze lozen, wil je omhoog.

[ Bericht 15% gewijzigd door alf89 op 16-03-2012 17:40:34 ]
pi_109175040
Ik heb in mijn eerste seizoen PL met Southampton niets meer gehad aan Harewood. Terwijl hij hoogstpersoonlijk verantwoordelijk was voor de promotie.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:12:41 #13
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109178467

:D _O-
pi_109178939
Net een oefenduel met Nederland tegen Amerikaanse Samoa gespeeld. Huntelaar scoort de 3-0, 4-0 en 5-0 in de 35e, 37e en 38e minuut. Het waren 3 van zijn 6 goals. Won met 8-0.

Door wat pech en stommigheden sta ik met PSV 2e, 1 punt achter Ajax. Tegen Ajax verspeelde ik de winst in de blessure tijd(1-1) en tegen NEC kreeg van Bommel al in de 3e minuut rood. Ik maak 0-1, maar in de slotfase wordt het nog 1-1 en 2-1 voor NEC.
Beker met 5-2 van Vitesse verloren, en straks wacht de confrontatie met Man City in de 1e ronde RU CL.
pi_109180425
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:12 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
:D _O-
Haha, toevallig, ook ver weggezakt die Fredje. :P
Feyenoord-
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:13:20 #16
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109180673
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:06 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Haha, toevallig, ook ver weggezakt die Fredje. :P
Hij is al ontslagen :P
pi_109184338
Ajax begin 7e seizoen, elk jaar moeiteloos kampioen met paar keer minstens 125 doelpunten maar in de Champions League wordt ik continu genaaid, 2 keer in finale verloren, 2 keer halve finale.

Regens (een paar dan):

Jeroen van der Linden, uit eigen jeugd gewoon:

Prince Gumede :< Bazennaam, bazenspeler, wordt sowieso een van de beste spelers in het spel, speelt al vanaf zijn 16e bij mij in de basis.

Verder zijn alle andere onbekende namen/regens ook echt toptalenten. Screens op aanvraag.
pi_109184590
1e duel thuis tegen Man City 2-2 gespeeld. Na 30 minuten 0-2 achter, maar toch 2-2 gespeeld.
pi_109185589
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:39 schreef TFFKABH het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad erg leuk werken. Ben bezig met een potje met Bournemouth, die ik inmiddels naar de PL heb geloodst. Onder andere Guidetti op een free transfer aangetrokken als eerste spits. Hij had al een aantal wedstrijden geen pepernoot geraakt. Totdat ik hem in de thuiswedstrijd tegen Liverpool op de bank zette. mijn (nieuwe) basisspits moest ik in de rust wisselen omdat hij uitgeput was. Dus breng ik Guidetti er alsnog in, waarna hij twee doelpunten maakte en MotM werd...
Ik heb drie spitsen, allemaal met snelheid en eerste meters 15+. Instant win, zelfs en afwerken op 13 schieten ze er in.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:24:09 #20
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_109186693
Altijd heerlijk als een oudspeler door verkocht worden, en je een clausule opgenomen hebt dat je 50% wil van de doorverkoop.
Krijg ik toch ff mooi 9,25 miljoen :P
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_109187439
Vandaag bij Blyth voor de 600e keer op de bank. Al meer dan 10 jaar bij de club.
En met een beetje geluk kan ik jullie straks iets heel moois laten zien op een een screen.
pi_109191697
Bij mijn vorige post versloeg ik in de halve finale met Blyth Spartans Stoke City over 2 wedstrijden in de Europa League. Na nog een aantal wedstrijden tussendoor voor de competitie kwam ik zojuist in de finale te staan. Na in de groupsfase als eerste te zijn geëindigd, versloeg ik Rubin Kazan, Wolverhampton Wanderes, AS Roma en vervolgens Stoke City.

De finale werd een spannende wedstrijd tegen CSKA Moskou.

In mijn debuut seizoen in Europa direct de cup gewonnen. Fantastisch!
Ik vind het vooral geweldig dat het winnende doelpunt, dat viel in de blessuretijd van de extra tijd, gescoord werd door Rory March. Rory March is de spits die op dit moment al 7 seizoenen bij de club actief is. Al sinds League 2 is hij een spits die tot aan de Championship-promotie altijd de vaste spits van Blyth.

Ik ga geen screen meer posten van de hele selectie, aangezien de échte spelers minimaal 28 jaar moeten zijn om geen regen te zijn.

Wel wil ik nog een screen delen van Mijn rechtsbuiten. Deze drijvende kracht van mijn team en geeft enorm veel assists. Het was dan ook een kleine ramp dat hij vlak voor de finale geblesseerd raakte.

Zie onderin het aantal assists van hem!

Helaas ziet het er naar uit dat ik me dit seizoen niet plaats voor het Europese voetbal, aangezien de competitie dit jaar minder ging en ik ook geen beker won. Met nog twee wedstrijden te gaan, kan ik wel stellen dat het gat van 5 punten waarschijnlijk niet meer gedicht gaat worden.

Nu mij maar lekker opmaken voor het Wereldkampioenschap met Frankrijk.
pi_109202384
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:27 schreef alf89 het volgende:
Bij mijn vorige post versloeg ik in de halve finale met Blyth Spartans Stoke City over 2 wedstrijden in de Europa League. Na nog een aantal wedstrijden tussendoor voor de competitie kwam ik zojuist in de finale te staan. Na in de groupsfase als eerste te zijn geëindigd, versloeg ik Rubin Kazan, Wolverhampton Wanderes, AS Roma en vervolgens Stoke City.

De finale werd een spannende wedstrijd tegen CSKA Moskou.

[ afbeelding ]

In mijn debuut seizoen in Europa direct de cup gewonnen. Fantastisch!
Ik vind het vooral geweldig dat het winnende doelpunt, dat viel in de blessuretijd van de extra tijd, gescoord werd door Rory March. Rory March is de spits die op dit moment al 7 seizoenen bij de club actief is. Al sinds League 2 is hij een spits die tot aan de Championship-promotie altijd de vaste spits van Blyth.

[ afbeelding ]

Ik ga geen screen meer posten van de hele selectie, aangezien de échte spelers minimaal 28 jaar moeten zijn om geen regen te zijn.

Wel wil ik nog een screen delen van Mijn rechtsbuiten. Deze drijvende kracht van mijn team en geeft enorm veel assists. Het was dan ook een kleine ramp dat hij vlak voor de finale geblesseerd raakte.

[ afbeelding ]
Zie onderin het aantal assists van hem!

Helaas ziet het er naar uit dat ik me dit seizoen niet plaats voor het Europese voetbal, aangezien de competitie dit jaar minder ging en ik ook geen beker won. Met nog twee wedstrijden te gaan, kan ik wel stellen dat het gat van 5 punten waarschijnlijk niet meer gedicht gaat worden.

Nu mij maar lekker opmaken voor het Wereldkampioenschap met Frankrijk.
Held. _O_ Hoeveelste sta je nu in de Premier League? Helaas geen Europa dit jaar. :P
Feyenoord-
pi_109223846
Nadat ik kansloos was voor de titel ff een nieuwe game begonnen met FC Barcelona.

In het eerste oefenduel doet Messi dit:

Het eerste officiele duel is Messi geblesseerd(maand out na blessure opgelopen tijdens een interland :( )
pi_109234148
Iemand die weet waarom ik niet met transferbudget kan beginnen bij Ajax :'( . Heb 20 miljoen in kas als je begint, maar krijg geen transferbudget en bestuursverzoek helpt ook niet ("er is al genoeg transferbudget"). Als ik begin met trainer met reputatie 'internationale voetballer' krijg ik ook geen budget :'( . Volgens de editor zou het budget 8,5 miljoen moeten zijn?? Wat moet ik aanpassen :P ?
  zondag 18 maart 2012 @ 17:21:37 #26
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_109239887
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef BC88 het volgende:
Iemand die weet waarom ik niet met transferbudget kan beginnen bij Ajax :'( . Heb 20 miljoen in kas als je begint, maar krijg geen transferbudget en bestuursverzoek helpt ook niet ("er is al genoeg transferbudget"). Als ik begin met trainer met reputatie 'internationale voetballer' krijg ik ook geen budget :'( . Volgens de editor zou het budget 8,5 miljoen moeten zijn?? Wat moet ik aanpassen :P ?
Klinkt alsof je bij het laden van het spel heb uitgevinkt dat je transfers in de 1ste periode kan doen (weet niet precies hoe die optie in het Nederlands heet)
So confused when you're lost in the groove
pi_109240428
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:07 schreef alf89 het volgende:

[..]

Zoals eerder al aangegeven door Lindgren is dit een duidelijk voorbeeld van een net-niet spits voor in de Eredivisie. Bovendien gezien zijn leeftijd gaat hij ook niet veel beter worden. Ik zal hem aan het eind van het seizoen weg doen als ik jou was en er iets beters voor terug halen.

Zelf heb ik een soort van zelfde opstelling als jij en speel ik met een afmaker in de spits. Alleen is Godee daar absoluut niet het type voor.

Welk type Godee is volgens je assistent kun je zien onder het kopje 'verslagen'. Daar zou het dan linksbovenin ergens moeten staan.

Zou je ook screentjes van je tweede en, mits je die hebt, je derde spits kunnen plaatsen? Eens kijken of we je daarmee kunnen helpen.
Mijn assistent vind hem het best als nummer 10, maar dat lijkt me in een systeem met 1 spits niet heel handig eigenlijk.
En qua vaardigheden is Godee echt wel de beste spits die ik heb. Mijn tweede spits is Geoffrey Castillion en mijn derde spits is Mohammed Faouzi. Dan heb ik ook nog mijn linksbuiten Istvan Bakx die eventueel in de spits kan spelen. (namen zijn klikbaar)
pi_109245403
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef BC88 het volgende:
Maakt niks uit, spelers boven de 8 miljoen euro komen toch niet naar Ajax. Ik heb een budget van 30 miljoen, en kan nóg geen grote spelers aantrekken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_109249608
Messi is terug van een blessure, en hoe! 4 goals en 1 assist in de met 6-0 gewonnen wedstrijd tegen Villarreal.
Speel met een 3 (centrale) spitsensysteem waarin Messi de middelste van de 3 is. Villa staat rechts centraal en Afellay links centraal. Eigenlijk zou Cesc daarstaan, maar doordat Afellay 8 keer scoorde in de 6 duels dat hij Messi verving heb ik besloten hem te laten staan.

Na 3 duels staat Real Madrid al 7 punten achter :') Na de 2 nederlagen die ze tegen mij leden in de Super Cup begonnen ze de competitie met gelijke spelen tegen Villarreal en Atletico Madrid, een gelijkspel in CL tegen CSKA en een verlies tegen Valencia. Ik won 3x en het gat is dus al 7 punten :P

Edit: Na 5 duels is het gat 10 punten. Heb ze in Camp Nou compleet van de mat gespeeld. Had 27 schoten, waarvan 17 op doel, Real had 3 om 0. Het probleem was alleen dat er slechts 3 in gingen.

[ Bericht 10% gewijzigd door MMUFC op 18-03-2012 21:55:08 ]
  maandag 19 maart 2012 @ 16:48:03 #30
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109278027
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:50 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maakt niks uit, spelers boven de 8 miljoen euro komen toch niet naar Ajax. Ik heb een budget van 30 miljoen, en kan nóg geen grote spelers aantrekken.
Dan moet je ff een vinkje zetten bij "filter unrealistic targets".

Maar de scheidsrechters kunnen ook echt partijdig zijn zeg :o Net in de Carling Cup tegen Manchester United, niet eens een finale maar de 4e ronde. Anyway Persie maakt de 1-0 net voor de pauze. Daarna net na de pauze scoort Manchester.

Daarna maakte Persie er nog 1 in de tweede helft, maar die werd niet toegestaan, maar het was geen buitenspel, al wel een beetje op het randje. Dus extra tijd, daar maakte Chamakh er 1, maar dat was helemaal geen buitenspel, maar toch weer afgefloten. Daarna wint Manchester via penalty's :(
  maandag 19 maart 2012 @ 16:49:04 #31
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109278058
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef Quisho het volgende:

[..]

Dan moet je ff een vinkje zetten bij "filter unrealistic targets".
Wat heb je daar nou aan? :') Die willen juist niet.
pi_109280876
Om nog even terug te komen op Joey Godee: ik heb een prive-gesprek met hem gehad waarin ik aangaf dat ik vond dat hij niet goed in vorm was en dat hij zich de komende wedstrijden moest bewijzen anders zou ik hem eruit halen. Godee reageerde dat hij het er mee eens was en dat hij z'n best zou doen en z'n moraal steeg flink :D
Dus ik heb besloten om hem nog even niet te passeren en ook om hem met dezelfde instellingen te laten spelen. Sinds het gesprek heb ik 2 wedstrijden gespeeld (2-2 uit bij FC Groningen en 1-3 gewonnen bij VVV). In beide wedstrijden scoorde Godee en hij gaf ook nog een assist (waar hij er ook nog maar 1 van had). Voorlopig mag Godee dus nog even blijven staan.
Bedankt voor alle input in ieder geval!

Overigens heb ik het ook op MU gepost, daar zeiden ze dat hij qua vaardigheden de Eredivisie juist wél aan zou moeten kunnen.
pi_109280960
quote:
2s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:49 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Werkt dat altijd goed eigenlijk of is dat nog afhankelijk van een bepaalde stat van je assistent? Bij mij is het inderdaad zo dat 99% niet wil, maar zeer af en toe vind ik iemand die mijn assistent eruit filtert maar die wel interesse heeft.
Tegen een veel te hoog salaris altijd, dat dan weer wel, dus uiteindelijk heeft m'n assistent toch gelijk, maar toch :P
  maandag 19 maart 2012 @ 19:13:12 #34
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109283115
quote:
2s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:49 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Werkt dat altijd goed eigenlijk of is dat nog afhankelijk van een bepaalde stat van je assistent? Bij mij is het inderdaad zo dat 99% niet wil, maar zeer af en toe vind ik iemand die mijn assistent eruit filtert maar die wel interesse heeft.
Tegen een veel te hoog salaris altijd, dat dan weer wel, dus uiteindelijk heeft m'n assistent toch gelijk, maar toch :P
Misschien zal het wel aan je assistent liggen, vaak als ik gescoute spelers benader willen ze vaak niet komen, maar als ik de zoekoptie gebruikt zijn spelers die ongeveer hetzelfde waard zijn wel geïnteresseerd. Overigens ook tegen een veel te hoog salaris, daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden.
pi_109284259
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:27 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Held. _O_ Hoeveelste sta je nu in de Premier League? Helaas geen Europa dit jaar. :P
Dankje :)
Ik ben 9e geëindigd in de Premier League. Dat is weliswaar twee plaatsen lager dan vorig jaar, maar nu heb ik over alle toernooien gemiddeld genomen beter gepresteerd.

Bovendien mag ik toch nog Europees voetbal spelen, omdat ik het recht heb om mijn titel te verdedigen.
pi_109284345
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Om nog even terug te komen op Joey Godee: ik heb een prive-gesprek met hem gehad waarin ik aangaf dat ik vond dat hij niet goed in vorm was en dat hij zich de komende wedstrijden moest bewijzen anders zou ik hem eruit halen. Godee reageerde dat hij het er mee eens was en dat hij z'n best zou doen en z'n moraal steeg flink :D
Dus ik heb besloten om hem nog even niet te passeren en ook om hem met dezelfde instellingen te laten spelen. Sinds het gesprek heb ik 2 wedstrijden gespeeld (2-2 uit bij FC Groningen en 1-3 gewonnen bij VVV). In beide wedstrijden scoorde Godee en hij gaf ook nog een assist (waar hij er ook nog maar 1 van had). Voorlopig mag Godee dus nog even blijven staan.
Bedankt voor alle input in ieder geval!

Overigens heb ik het ook op MU gepost, daar zeiden ze dat hij qua vaardigheden de Eredivisie juist wél aan zou moeten kunnen.
Goed om te horen dat het werkt. Hopelijk blijft het zo goed gaan de rest van het seizoen.
Toch ben ik van mening dat je moet uitkijken naar een betere spits, het liefst een zeer snelle.
Dan kun je echte stappen maken naar mijn mening.
pi_109285405
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef alf89 het volgende:

[..]

Dankje :)
Ik ben 9e geëindigd in de Premier League. Dat is weliswaar twee plaatsen lager dan vorig jaar, maar nu heb ik over alle toernooien gemiddeld genomen beter gepresteerd.

Bovendien mag ik toch nog Europees voetbal spelen, omdat ik het recht heb om mijn titel te verdedigen.
Oh leuk, 9e is alsnog een hele nette plaats toch? :D
Feyenoord-
pi_109285453
Ik ben momenteel bezig aan seizoen 2016-2017. Tot nu toe gaat het erg leuk, op één keer na altijd kampioen geworden en hetzelfde geld voor de beker tot nu toe. Alleen op Europees niveau wil het niet lukken.. -O- Altijd een poule met de grote clubs en als ik dan EL haal dan loot ik vaak ook een te grote club uit Manchester of Milan ofzo..

Zo ook dit seizoen voor de 5e keer een zware poule met:
- Liverpool
- Bayern München
- Panathinaikos

Zowaar gebeurde het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna lootte ik direct Manchester United de eerste wedstrijd verloor ik met 3-1 uit.. Ik had al helemaal geen zin meer in de return want het zou toch niet lukken.. Maar goed beter kun je de afstraffing dan maar gehad hebben. :{w

Ik ging voor de stunt! Dus ik speelde met mijn sterkste opstelling die mogelijk was! En liet ze vol voor de aanval gaan! Dit gebeurde *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_109285654
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef itastar het volgende:
Ik ben momenteel bezig aan seizoen 2016-2017. Tot nu toe gaat het erg leuk, op één keer na altijd kampioen geworden en hetzelfde geld voor de beker tot nu toe. Alleen op Europees niveau wil het niet lukken.. -O- Altijd een poule met de grote clubs en als ik dan EL haal dan loot ik vaak ook een te grote club uit Manchester of Milan ofzo..

Zo ook dit seizoen voor de 5e keer een zware poule met:
- Liverpool
- Bayern München
- Panathinaikos

Zowaar gebeurde het volgende:
SPOILER
Daarna lootte ik direct Manchester United de eerste wedstrijd verloor ik met 3-1 uit.. Ik had al helemaal geen zin meer in de return want het zou toch niet lukken.. Maar goed beter kun je de afstraffing dan maar gehad hebben. :{w

Ik ging voor de stunt! Dus ik speelde met mijn sterkste opstelling die mogelijk was! En liet ze vol voor de aanval gaan! Dit gebeurde *O*
SPOILER
_O-
Twee keer rood in dezelfde minuut, geluk gehad dan :D
Feyenoord-
pi_109286420
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:58 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Twee keer rood in dezelfde minuut, geluk gehad dan :D
1e rood was voor door gebroken speler. 2e rood was een 2e gele kaart voor zeuren bij de scheids _O- ze liepen samen het veld af :D
pi_109288184
Boh ik haat de winterstop. ;(
Feyenoord-
pi_109293104
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:43 schreef Zenit- het volgende:
Boh ik haat de winterstop. ;(
Nee man, dat is juist een leuke periode, lekker Bosmannetjes contracteren _O_
pi_109294741
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee man, dat is juist een leuke periode, lekker Bosmannetjes contracteren _O_
Dat wel, maar dan zijn er geen wedstrijden, zoals in Engeland. Daar was dacht ik geen winterstop. En ik heb geen geld meer. :')
Feyenoord-
pi_109296445
Zien de trainers en scouts iets wat ik niet zie? Geweldige speler ondanks zijn ratings.

pi_109303513
Hij heeft gewoon een hoop potentie. Veel trainingsarbeid en hij kan een leuke speler worden, op zijn 26e ofzo.
pi_109307851
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Oh leuk, 9e is alsnog een hele nette plaats toch? :D
Zeker, maar het is mijn eerste seizoen dat ik lager eindigde dan de vorige. Toch een kleine teleurstelling daardoor.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:59:42 #47
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_109308140
Ik ben inmiddels in de competitie 10 wedstrijden onderweg in seizoen '22/'23 met Man City. In de competitie nog ongeslagen, 31 doelpunten voor, 1 tegen.
In de groepsfase CL ook drie wedstrijden gespeeld. Alleen tegen mijn directe concurrent PSG 2-2 gespeeld in Frankrijk. Verder Roma met 6-1 ingemaakt en Jeruzalem met 0-7.

So far, so good dus ^O^
pi_109308208
Na een succesvol Europees Kampioenschap met Blyth, speelde ik daarna met Frankrijk ook een sterk Wereldkampioenschap:

Alleen verslagen in de groepsfase door een sterk Nigeria. Echter moest Nigeria zelf het afleggen tegen België in diezelfde groepsfase.

Ik twijfel nog over doorgaan met Frankrijk, aangezien er na dit seizoen geen bekende spelers meer voor mij bijzitten nu Lloris, Sissoko en Sahko afscheid hebben genomen. Bij Nederland zitten alleen Castagnois, Depay, Wijnaldum en Stefan de Vrij nog als echte bekenden in de ploeg.
pi_109308406
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:59 schreef Moron het volgende:
Ik ben inmiddels in de competitie 10 wedstrijden onderweg in seizoen '22/'23 met Man City. In de competitie nog ongeslagen, 31 doelpunten voor, 1 tegen.
In de groepsfase CL ook drie wedstrijden gespeeld. Alleen tegen mijn directe concurrent PSG 2-2 gespeeld in Frankrijk. Verder Roma met 6-1 ingemaakt en Jeruzalem met 0-7.

So far, so good dus ^O^
Zo dat gaat lekker! Ga zo door!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 17:55:03 #50
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109320226

Hoi Europa. Daar zijn we weer. :W
pi_109325046
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef alf89 het volgende:
Na een succesvol Europees Kampioenschap met Blyth, speelde ik daarna met Frankrijk ook een sterk Wereldkampioenschap:

[ afbeelding ]
Alleen verslagen in de groepsfase door een sterk Nigeria. Echter moest Nigeria zelf het afleggen tegen België in diezelfde groepsfase.

Ik twijfel nog over doorgaan met Frankrijk, aangezien er na dit seizoen geen bekende spelers meer voor mij bijzitten nu Lloris, Sissoko en Sahko afscheid hebben genomen. Bij Nederland zitten alleen Castagnois, Depay, Wijnaldum en Stefan de Vrij nog als echte bekenden in de ploeg.
België in de finale :')__!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Zenit- op 20-03-2012 19:51:02 ]
Feyenoord-
pi_109328679
Foutje gemaakt met FM 11. Ik had met Darlington (BSP) om een moederclub gevraagd, het bestuur kwam met deze clubs:

Leeds United
Peterborough United
Doncaster Rovers
Queens Park Rangers

Even naar de jeugdopleidingen gekeken en QPR had de beste, dus ik wilde QPR aanbevelen. Krijg ik eerst Leeds, klik ik op "Niet aanbevelen", en nu heb ik per ongeluk elk team afgeraden. :')
Feyenoord-
pi_109329896
Weet iemand nog een goede Russische spits? Seizoen 2010/11, liefst niet van rivalen Spartak Moskou, Lokomotiv Moskou en Zenit. Om een of andere reden gaat de transfer van Vladimir Dyadyun van Rubin telkens niet door. :(
Feyenoord-
pi_109330673
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:46 schreef Zenit- het volgende:
Foutje gemaakt met FM 11. Ik had met Darlington (BSP) om een moederclub gevraagd, het bestuur kwam met deze clubs:

Leeds United
Peterborough United
Doncaster Rovers
Queens Park Rangers

Even naar de jeugdopleidingen gekeken en QPR had de beste, dus ik wilde QPR aanbevelen. Krijg ik eerst Leeds, klik ik op "Niet aanbevelen", en nu heb ik per ongeluk elk team afgeraden. :')
Noob
pi_109330760
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:14 schreef Jirdo het volgende:

[..]

Noob
:Y
Feyenoord-
pi_109373119
Met Feyenoord een game begonnen, speel met bijna alleen maar eigen jeugd (Vilhena, Achachbar, Manu etc), win ik de eerste 18 duels, verlies ik er daarna 4 in 5 duels :')
pi_109373232
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:01 schreef Grifte het volgende:
Met Feyenoord een game begonnen, speel met bijna alleen maar eigen jeugd (Vilhena, Achachbar, Manu etc), win ik de eerste 18 duels, verlies ik er daarna 4 in 5 duels :')
Dat is altijd zo met FM :')

1ste seizoen met Ajax werd ik ongeslagen kampioen. 2e seizoen had ik een stuk lastiger (zelfs met een beter en breder selectie) en in het 3e seizoen scoor ik amper nog doelpunten.
pi_109373311
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

1ste seizoen met Ajax werd ik ongeslagen kampioen. 2e seizoen had ik een stuk lastiger (zelfs met een beter en breder selectie) en in het 3e seizoen scoor ik amper nog doelpunten.
Gezeik dit, achja beetje tegenstand kan geen kwaad, anders wordt het ook zo saai. Maar dit is wel extreem..

Ben van plan geen aankopen te doen, enkel met jeugdspelers te gaan spelen, zie wel waar ik eindig. Heb enkel Vormer transfervrij nu contract aangeboden, maar dat is omdat dat in het echt ook zo is. Vind FM 12 wel echt een stuk onhandiger en onoverzichtelijker dan FM 08, ook vormgeving is mwah mwah.

Op FM 08 kon je bij Uefa cup/CL ook makkelijk de coëfficienten zien van landen en clubs, ook over een periode van 5 jaar, kan dit hier niet? Zie enkel een functie om de coëfficienten te zien van de clubs die deelnemen aan de huidige versie van het tournooi.
pi_109379293
Weer bezig met m'n Ajax game, eind 2021 tegenwoordig. Dit seizoen voor het eerst dat een speler meer dan 20 miljoen waard is, zonder hem voor dat bedrag te hebben aangekocht. Daarnaast ook voor het eerst dat een aantal van m'n spelers is genomineerd voor Wereldvoetballer van het Jaar! Nu alleen nog winnen, maar eentje wordt in ieder geval al genoemd als kanshebber :)

Verder nog besloten om de competitie over het geheel sterker te gaan maken, zodat we uiteindelijk de beste competitie ter wereld moeten gaan worden. Nu dus flink gaan investeren in de andere clubs, door hun spelers voor mooie bedragen op te halen. De eerste is al binnen, verdedigende middenvelder van Heerenveen opgehaald voor 15 miljoen.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je moet je tactiek dan ook ieder seizoen een klein beetje aanpassen, aanvallende middenvelder bijvoorbeeld op ondersteunde rol ipv aanvallende zetten ofzo. Dan heb je daar geen last van ;)

@Grifte: kan nog steeds. Op Wereld klikken, dan grote clubs -> Europa. Zodra je daar bent staat er coëfficiënten.
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:45:35 #60
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109392360
Met Arsenal in een takeover, kan dus geen transfers maken. Dus ff gegoogled, soms krijg je een heel mooi transferbudget, maar soms zetten je er ook uit :o

Trouwens toen ik bij Ajax zat gebruikte ik elk jaar dezelfde tactiek min of meer, alleen veranderde wel minstens 3 basisspelers, maar elk seizoen won ik de Eredivisie vrij makkelijk. Bij mij was het eerste jaar juist het moeilijkst.
pi_109395638
Gaat lekker met m'n pre-season. Verlies alles behalve een wedstrijd van een stel amateurs. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:31:24 #62
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_109408454
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:31 schreef Niek92 het volgende:

[..]

Je moet je tactiek dan ook ieder seizoen een klein beetje aanpassen, aanvallende middenvelder bijvoorbeeld op ondersteunde rol ipv aanvallende zetten ofzo. Dan heb je daar geen last van ;)

@Grifte: kan nog steeds. Op Wereld klikken, dan grote clubs -> Europa. Zodra je daar bent staat er coëfficiënten.
Yup, heb 2 tactieken die ik vaak gebruik (4-1-2-3 en 4-1-1-2-2) en wissel die regelmatig (eens in de 15 wedstrijden ofzo tenzij de tegenstander met minder dan 3 verdedigers speelt) bijna nooit last van echte dipjes.
So confused when you're lost in the groove
pi_109418391
Zat net Barca in de poule bij Dortmund, AC Milan en Panathinaikos. Is AC Milan met 4 gelijk en 2 verlies(tegen Dortmund en 4-0 tegen mij) 3e geworden in de poule :') Zelfs van Pana konden ze niet winnen..

Laatste 4 duels:
Barca - Zaragoza 6-0(5x Messi)
Levante - Barca 0-5(3x Messi)
Barca - AC Milan 4-0(2x Messi)
Al-Ittihad(KSA) - Barca 0-5(3x Messi)

Volgende duel is finale WK voor clubs tegen Santos gevolgd door beker duel tegen Athletic.

Overigens zijn 11 spelers van mij op de shortlist van Wereld voetballer van het jaar. Enige niet basisspeler is Mascherano, maar door blessures bij Puyol en Cesc en Busquets staat hij toch bij het lijstje. Zelfs Afellay werd als grote kanshebber genoemd..
pi_109426109

[ Bericht 100% gewijzigd door DanielleM op 23-03-2012 13:20:00 ]
Because simple is bad!
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:23:24 #65
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_109426238
Heb 7 wedstrijden geleden een Engels talentje in de spits gezet. Heeft ie 17x gescoord in die 7 wedstrijden :') Altijd leuk zulke verrassingen
pi_109427067
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 13:23 schreef Moron het volgende:
Heb 7 wedstrijden geleden een Engels talentje in de spits gezet. Heeft ie 17x gescoord in die 7 wedstrijden :') Altijd leuk zulke verrassingen
NAW gegevens?
pi_109427239
Ik ben ook weer eens begonnen met FM12 me eerste seizoen kampioen geworden met Fortuna Sittard, 2e seizoen 3e geëindigd met veelal jeugdvoetballers afkomstig van grotere clubs.

Alleen wil een andere game starten maar het eens fatsoenlijk doen, bestaat er ergens uitleg wat de attributen voor spelers/trainers/scouts betekenen, en welke stats het belangrijkst zijn voor een speler op een bepaalde positie?
pi_109427381
Wat vind je van Joeri Schroyen? Misschien wil ik hem voor de breedte naar Sparta halen.
pi_109428143
Leuke back in de Eredivisie deed die het ook goed, hoogste gemiddelde. Roel Janssen cv ook aan te raden, veel clubs staan ervoor in de rij, Lars Gulpen mc ook veel potentie.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 21:19:55 #70
371091 WeHD
Ik | Megan Fox
pi_109443666
Bij mij won Engeland nog de ek 2012.
In welk jaar spelen jullie?
Ik | Megan Fox
pi_109444649
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:19 schreef WeHD het volgende:
Bij mij won Engeland nog de ek 2012.
In welk jaar spelen jullie?
10/11 :') Net begonnen met CSKA en Rusland.
Feyenoord-
pi_109444682
Waarom is het team van Duitsland eigenlijk fake?
Feyenoord-
pi_109450645
Heeft te maken met licenties of iets dergelijks.
pi_109453591
Real Madrid _O-

pi_109457430

Gekkenwerk.
pi_109457549
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Gekkenwerk.
Waarom speel je als Ajacied met Groningen?
pi_109457802
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:29 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Waarom speel je als Ajacied met Groningen?
Wat maakt dat uit?
Na seizoen 4 werd ik het zat met Ajax. met 97 punten kampioen. Wou wat nieuws. FC Groningen klopte aan. Nu 11 punten achter op nummer 1 ajax en ik ben nummer 2.
pi_109458069
was 10 punten.

FC Groningen - Ajax
1-0 Holla
1-1 Bony
2-1 Schmidt
3-1 Schmidt

_O_

Nog 7 punten met 8 potkes te gaan *O*
pi_109458613
Groningen, bazenclub. Heb ik FM2010 een geweldige game mee gehad.
En ik ben Feyenoorder trouwens :P
  zaterdag 24 maart 2012 @ 12:53:10 #80
371091 WeHD
Ik | Megan Fox
pi_109459502
Mensen al in 2016 en 2035 ofzo.
Ik was 3/4 maanden gestopt en speel weer,zit pas in april 2013.
Ik | Megan Fox
pi_109460727
Ik ga een Aziatische game starten denk ik, met competities als Iran, Japan, Korea, China, Australië, Oezbekistan, en nog een paar grote landen. En geen Europese landen. Als club ben ik van plan om Tractor Sazi uit Iran te kiezen. Een dissidente club die bekend is met zijn anti-Iraans opvattingen. Een soort Athletic Bilbao uit Iran dus. Ze staan irl 2de in de competitie
Hier staan ze nog 3de maar we zijn ondertussen een maand verder.

Tractor Sazi

Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:00:15 #82
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109461114
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 13:44 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ga een Aziatische game starten denk ik, met competities als Iran, Japan, Korea, China, Australië, Oezbekistan, en nog een paar grote landen. En geen Europese landen. Als club ben ik van plan om Tractor Sazi uit Iran te kiezen. Een dissidente club die bekend is met zijn anti-Iraans opvattingen. Een soort Athletic Bilbao uit Iran dus. Ze staan irl 2de in de competitie
Hier staan ze nog 3de maar we zijn ondertussen een maand verder.

Tractor Sazi
[ afbeelding ]

_O_!
pi_109461299
Heb Irak, Iran, Japan, Kirgizstan, Koeweit, Libanon, Australie, Bahrein, China, India, Indonesië, Maleisië, Mongolië, Noord Korea, Zuid Korea, Qatar, Saudi Arabië, Turkmenistan, V.A.E. en uit Europa Azerbeidzjan en Kazachtan geselecteerd. Een paar hiervan zijn niet speelbaar(India, Indonesië enz.)

[ Bericht 21% gewijzigd door Eagle_99 op 24-03-2012 14:44:05 ]
  zaterdag 24 maart 2012 @ 17:35:40 #84
371091 WeHD
Ik | Megan Fox
pi_109465997
Australie hoort er niet echt bepaald bij denk ik.
Ik | Megan Fox
pi_109466553
Na die post over Groningen hierboven kon ik het niet weerstaan en heb ik FM2010 weer even opgestart en ben verder gegaan met mijn epische Groningen-game _O_
Zit nu in seizoen 5, ben gestaag gegroeid naar een Nederlandsr topclub. In seizoen 1 4e geworden, in seizoen 2 3e, in seizoen 3 wederom 3e en bekerwinst en seizoen 4 de dubbel. Ook in de EL steeds minimaal de knockout fase gehaald (met als uitschieter een kwartfinale) en nu in mijn CL-debuut een poule met Man Utd, Fiorentina en Rangers overleefd. 2 maal winst op Rangers, rest gelijk :D
  zaterdag 24 maart 2012 @ 17:58:43 #86
371091 WeHD
Ik | Megan Fox
pi_109466595
Mooi hoor ;)
Maar heb je FM 2012 dan nog niet?
Ik speel nog met Almere city,
ik speel meestal met slechte clubs en maak ze beter.
Ik | Megan Fox
pi_109466664
Jazeker, in FM2012 ben ik bezig met Sparta. Alleen staat die op mijn laptop en mijn oplader heeft het begeven dus daar kan ik voorlopig even niet bij. Nou staat 2012 ook wel op de desktop, maar daar had ik niet echt een leuke game staan, dus maar even weer Groningen erbij gepakt. 2011 heb ik niet.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 18:04:35 #88
371091 WeHD
Ik | Megan Fox
pi_109466733
Najaa,is altijd wel leuk om een keer te doen.
Af en toe is het ook wel leuk om een save game te downloaden dat speelt in het jaar 2040.
Ik | Megan Fox
pi_109471905
FM 2012 op de pc en op me ps vita gehaald. ff uitzoeken welke club ik ga nemen op de pc. Maar van een slechte club een betere maken vind ik wel leuk :D miss eentje uit de BSP engeland ofzo
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_109476535
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 17:35 schreef WeHD het volgende:
Australie hoort er niet echt bepaald bij denk ik.
Ze spelen wel mee met AFC Champions League en Aziatische Kampioenschap hoor. Ook voor de WK kwalificeren ze zich via Azië.
pi_109479209
Ik ga hem eens downloadenkopen :D
pi_109479668
Kan je ook tussentijds (Winterstop etc) van team switchen door aanbiedingen die je van andere clubs krijgt?
pi_109480492
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 00:44 schreef Topiek het volgende:
Kan je ook tussentijds (Winterstop etc) van team switchen door aanbiedingen die je van andere clubs krijgt?
Dat kan altijd wel.

Ik ben goed begonnen met Tractor Sazi, ik begon in Augustus, en de eerste wedstrijd in de competitie was al gespeeld. Ze hebben 0-3 verloren. Mijn eerste wedstrijd werd gewonnen tegen Paas Hamedan. 2de wedstrijd speelden we uit tegen regerend kampioen Sepahan, die versloegen we verassend met 0-1. Daarna hebben we één van de meest bekende Iraanse teams, Persepolis met 3-1 verslagen. 5'de wedstrijd van de competitie was tegen een evenwichtige tegenstander, Foulad, we verloren met 2-0. En als laatst hebben we 2-2 gelijk gespeeld met Saba Qom, een team die we moesten verslaan. Nu tegen Steel Azin, volgens de media zal er een historisch lage toeschouweraantal zijn, maar liefst 48.000 :')
Stel je dus voor wat het gemiddelde aantal is(ongeveer 60 duizend).
Ook in het echt heb ik gelezen dat elke wedstrijd bomvol is, dat er soms zelfs 100 duizend man zijn in een 70 duizend plaats tellende Stadion _O_

[ Bericht 51% gewijzigd door Eagle_99 op 25-03-2012 01:33:59 ]
pi_109480864
Steel Azin met 2-0 verslagen.
Ik ben niet iemand die echt veel video's upload. Maar deze moest ik gewoon doen. Mijn Nigeriaanse spits Okechukwu maakte een doelpunt die ik niet echt gewend ben te zien op fm :D
Hij maakte ook de 2-0 in de 90ste minuut.

Maar deze was gewoon mooi :D
pi_109498738
Na de overwinning op Steel Azin leek het behoorlijk rooskleurig tot we in de 13de week naar Teheran moesten tegen een van de grootste teams uit Iran, Esteghlal, goed voor 5 Iraanse titels en 2 keer de AFC Champions League. Ondanks dat we gelijkwaardig waren qua spel, hebben we met 5-1 verloren. 3 weken later moesten we de verassende lijstaanvoerder Malavan(nog nooit hoger dan 7de geëindigd) verwelkomen in Yadegar-e Imam. Ondanks ons goede spel verloren we met 0-1 en werd de puntenverschil uitgebreid tot 13 punten.
Na deze pijnlijke nederlaag hebben we een reeks te pakken met grote scores(5-0, 2x 4-0) 5de ronde van de beker ook gewonnen en als laatst mochten we regerend kampioen Sepehan Esfahan verwelkomen. De eerste wedstrijd wonnen we met 0-1 na een strafschop. We hebben uiteindelijk met 5-1 Sepehan vernederd, 3 doelpunten kwamen alweer vanuit penalty's.
Na 20 wedstrijden staan we op een respectievelijke 4de plaatst met 42 punten.
Lijstaanvoerder Malavan heeft zijn kansen verspeeld en staat nog met 2 punten voorsprong(47) op Persepolis.

Esteghlal staat met 44 punten op een 3de plaats.
pi_109502254
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:42 schreef DirtyDaniel het volgende:
FM 2012 op de pc en op me ps vita gehaald. ff uitzoeken welke club ik ga nemen op de pc. Maar van een slechte club een betere maken vind ik wel leuk :D miss eentje uit de BSP engeland ofzo
is het wat op de vita?
Vici, Vidi, Veni!
pi_109503707
Nja,zit wel veel minder diepgang natuurlijk.
Mja voor in bed vind ik het altijd prima tijd verdrijf en verslavend. Maar je kan het in geen manier vergelijken met de pc versie vind ik.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_109517382
quote:
11s.gif Op zondag 25 maart 2012 01:49 schreef Eagle_99 het volgende:
Steel Azin met 2-0 verslagen.
Ik ben niet iemand die echt veel video's upload. Maar deze moest ik gewoon doen. Mijn Nigeriaanse spits Okechukwu maakte een doelpunt die ik niet echt gewend ben te zien op fm :D
Hij maakte ook de 2-0 in de 90ste minuut.

Maar deze was gewoon mooi :D
Schitterend doelpunt. Nooit eerder zoiets gezien :D
pi_109538082
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 00:34 schreef alf89 het volgende:

[..]

Schitterend doelpunt. Nooit eerder zoiets gezien :D
Inderdaad geweldige goal. Met Shakhtar had ik ook ooit zoiets, met Eduardo. Wel met blunder van de keeper die nu voor 2 jaar geschorst is, Rybka. :P

Feyenoord-
pi_109538170
Een schitterende seizoen afgerond.
De verrassende Malavan zakte steeds verder weg en raakte zijn leiderschap kwijt aan de 2 grootmachten uit Teheran, Persepolis(Pirouzi) en Esteghlal. Wij mochten kort voor het einde zelfs meedoen met de titel als outsider.
Met nog 2 weken te gaan stond Esteghlal aan de leiding met 1 punt voorsprong op Persepolis maar verspeelden hun kans tegen degradatiekandidaat Steel Azin door een gelijkspel. Persepolis en wij grepen onze kans, Persepolis won en werd met nipte voorsprong 1ste met nog een week te gaan. Wij wonnen ook en maakten in de laatste week nog steeds kans op een kampioenschap. Wel moesten we op een nederlaag(het liefst met grote verschil) van Persepolis, en ten minste een gelijkspel van Esteghlal hopen.
Helaas maakte Persepolis in 15 minuten al de 3-0 tegen zijn zwakke tegenstander en leek de kampioenschap ons voorbij te gaan. Verassend genoeg verloor Esteghlal met 1-0 van zijn tegenstander en onze 5-2 overwinning was genoeg voor een knappe 2de plaats in de competitie. Persepolis won ook met 5-2 en is met 76 punten voor de 7de maal kampioen van Iran geworden. Met 73 punten hebben we ons gekwalificeerd voor de AFC Champions League. Op naar het vogende seizoen.

Mooie beelden uit Yadegar-e Imam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')