abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 maart 2012 @ 17:21:37 #26
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_109239887
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef BC88 het volgende:
Iemand die weet waarom ik niet met transferbudget kan beginnen bij Ajax :'( . Heb 20 miljoen in kas als je begint, maar krijg geen transferbudget en bestuursverzoek helpt ook niet ("er is al genoeg transferbudget"). Als ik begin met trainer met reputatie 'internationale voetballer' krijg ik ook geen budget :'( . Volgens de editor zou het budget 8,5 miljoen moeten zijn?? Wat moet ik aanpassen :P ?
Klinkt alsof je bij het laden van het spel heb uitgevinkt dat je transfers in de 1ste periode kan doen (weet niet precies hoe die optie in het Nederlands heet)
So confused when you're lost in the groove
pi_109240428
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:07 schreef alf89 het volgende:

[..]

Zoals eerder al aangegeven door Lindgren is dit een duidelijk voorbeeld van een net-niet spits voor in de Eredivisie. Bovendien gezien zijn leeftijd gaat hij ook niet veel beter worden. Ik zal hem aan het eind van het seizoen weg doen als ik jou was en er iets beters voor terug halen.

Zelf heb ik een soort van zelfde opstelling als jij en speel ik met een afmaker in de spits. Alleen is Godee daar absoluut niet het type voor.

Welk type Godee is volgens je assistent kun je zien onder het kopje 'verslagen'. Daar zou het dan linksbovenin ergens moeten staan.

Zou je ook screentjes van je tweede en, mits je die hebt, je derde spits kunnen plaatsen? Eens kijken of we je daarmee kunnen helpen.
Mijn assistent vind hem het best als nummer 10, maar dat lijkt me in een systeem met 1 spits niet heel handig eigenlijk.
En qua vaardigheden is Godee echt wel de beste spits die ik heb. Mijn tweede spits is Geoffrey Castillion en mijn derde spits is Mohammed Faouzi. Dan heb ik ook nog mijn linksbuiten Istvan Bakx die eventueel in de spits kan spelen. (namen zijn klikbaar)
pi_109245403
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef BC88 het volgende:
Iemand die weet waarom ik niet met transferbudget kan beginnen bij Ajax :'( . Heb 20 miljoen in kas als je begint, maar krijg geen transferbudget en bestuursverzoek helpt ook niet ("er is al genoeg transferbudget"). Als ik begin met trainer met reputatie 'internationale voetballer' krijg ik ook geen budget :'( . Volgens de editor zou het budget 8,5 miljoen moeten zijn?? Wat moet ik aanpassen :P ?
Maakt niks uit, spelers boven de 8 miljoen euro komen toch niet naar Ajax. Ik heb een budget van 30 miljoen, en kan nóg geen grote spelers aantrekken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_109249608
Messi is terug van een blessure, en hoe! 4 goals en 1 assist in de met 6-0 gewonnen wedstrijd tegen Villarreal.
Speel met een 3 (centrale) spitsensysteem waarin Messi de middelste van de 3 is. Villa staat rechts centraal en Afellay links centraal. Eigenlijk zou Cesc daarstaan, maar doordat Afellay 8 keer scoorde in de 6 duels dat hij Messi verving heb ik besloten hem te laten staan.

Na 3 duels staat Real Madrid al 7 punten achter :') Na de 2 nederlagen die ze tegen mij leden in de Super Cup begonnen ze de competitie met gelijke spelen tegen Villarreal en Atletico Madrid, een gelijkspel in CL tegen CSKA en een verlies tegen Valencia. Ik won 3x en het gat is dus al 7 punten :P

Edit: Na 5 duels is het gat 10 punten. Heb ze in Camp Nou compleet van de mat gespeeld. Had 27 schoten, waarvan 17 op doel, Real had 3 om 0. Het probleem was alleen dat er slechts 3 in gingen.

[ Bericht 10% gewijzigd door MMUFC op 18-03-2012 21:55:08 ]
  maandag 19 maart 2012 @ 16:48:03 #30
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109278027
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:50 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maakt niks uit, spelers boven de 8 miljoen euro komen toch niet naar Ajax. Ik heb een budget van 30 miljoen, en kan nóg geen grote spelers aantrekken.
Dan moet je ff een vinkje zetten bij "filter unrealistic targets".

Maar de scheidsrechters kunnen ook echt partijdig zijn zeg :o Net in de Carling Cup tegen Manchester United, niet eens een finale maar de 4e ronde. Anyway Persie maakt de 1-0 net voor de pauze. Daarna net na de pauze scoort Manchester.

Daarna maakte Persie er nog 1 in de tweede helft, maar die werd niet toegestaan, maar het was geen buitenspel, al wel een beetje op het randje. Dus extra tijd, daar maakte Chamakh er 1, maar dat was helemaal geen buitenspel, maar toch weer afgefloten. Daarna wint Manchester via penalty's :(
  maandag 19 maart 2012 @ 16:49:04 #31
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109278058
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef Quisho het volgende:

[..]

Dan moet je ff een vinkje zetten bij "filter unrealistic targets".
Wat heb je daar nou aan? :') Die willen juist niet.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_109280876
Om nog even terug te komen op Joey Godee: ik heb een prive-gesprek met hem gehad waarin ik aangaf dat ik vond dat hij niet goed in vorm was en dat hij zich de komende wedstrijden moest bewijzen anders zou ik hem eruit halen. Godee reageerde dat hij het er mee eens was en dat hij z'n best zou doen en z'n moraal steeg flink :D
Dus ik heb besloten om hem nog even niet te passeren en ook om hem met dezelfde instellingen te laten spelen. Sinds het gesprek heb ik 2 wedstrijden gespeeld (2-2 uit bij FC Groningen en 1-3 gewonnen bij VVV). In beide wedstrijden scoorde Godee en hij gaf ook nog een assist (waar hij er ook nog maar 1 van had). Voorlopig mag Godee dus nog even blijven staan.
Bedankt voor alle input in ieder geval!

Overigens heb ik het ook op MU gepost, daar zeiden ze dat hij qua vaardigheden de Eredivisie juist wél aan zou moeten kunnen.
pi_109280960
quote:
2s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:49 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Werkt dat altijd goed eigenlijk of is dat nog afhankelijk van een bepaalde stat van je assistent? Bij mij is het inderdaad zo dat 99% niet wil, maar zeer af en toe vind ik iemand die mijn assistent eruit filtert maar die wel interesse heeft.
Tegen een veel te hoog salaris altijd, dat dan weer wel, dus uiteindelijk heeft m'n assistent toch gelijk, maar toch :P
  maandag 19 maart 2012 @ 19:13:12 #34
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109283115
quote:
2s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:49 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Werkt dat altijd goed eigenlijk of is dat nog afhankelijk van een bepaalde stat van je assistent? Bij mij is het inderdaad zo dat 99% niet wil, maar zeer af en toe vind ik iemand die mijn assistent eruit filtert maar die wel interesse heeft.
Tegen een veel te hoog salaris altijd, dat dan weer wel, dus uiteindelijk heeft m'n assistent toch gelijk, maar toch :P
Misschien zal het wel aan je assistent liggen, vaak als ik gescoute spelers benader willen ze vaak niet komen, maar als ik de zoekoptie gebruikt zijn spelers die ongeveer hetzelfde waard zijn wel geïnteresseerd. Overigens ook tegen een veel te hoog salaris, daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden.
pi_109284259
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:27 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Held. _O_ Hoeveelste sta je nu in de Premier League? Helaas geen Europa dit jaar. :P
Dankje :)
Ik ben 9e geëindigd in de Premier League. Dat is weliswaar twee plaatsen lager dan vorig jaar, maar nu heb ik over alle toernooien gemiddeld genomen beter gepresteerd.

Bovendien mag ik toch nog Europees voetbal spelen, omdat ik het recht heb om mijn titel te verdedigen.
pi_109284345
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Om nog even terug te komen op Joey Godee: ik heb een prive-gesprek met hem gehad waarin ik aangaf dat ik vond dat hij niet goed in vorm was en dat hij zich de komende wedstrijden moest bewijzen anders zou ik hem eruit halen. Godee reageerde dat hij het er mee eens was en dat hij z'n best zou doen en z'n moraal steeg flink :D
Dus ik heb besloten om hem nog even niet te passeren en ook om hem met dezelfde instellingen te laten spelen. Sinds het gesprek heb ik 2 wedstrijden gespeeld (2-2 uit bij FC Groningen en 1-3 gewonnen bij VVV). In beide wedstrijden scoorde Godee en hij gaf ook nog een assist (waar hij er ook nog maar 1 van had). Voorlopig mag Godee dus nog even blijven staan.
Bedankt voor alle input in ieder geval!

Overigens heb ik het ook op MU gepost, daar zeiden ze dat hij qua vaardigheden de Eredivisie juist wél aan zou moeten kunnen.
Goed om te horen dat het werkt. Hopelijk blijft het zo goed gaan de rest van het seizoen.
Toch ben ik van mening dat je moet uitkijken naar een betere spits, het liefst een zeer snelle.
Dan kun je echte stappen maken naar mijn mening.
pi_109285405
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:37 schreef alf89 het volgende:

[..]

Dankje :)
Ik ben 9e geëindigd in de Premier League. Dat is weliswaar twee plaatsen lager dan vorig jaar, maar nu heb ik over alle toernooien gemiddeld genomen beter gepresteerd.

Bovendien mag ik toch nog Europees voetbal spelen, omdat ik het recht heb om mijn titel te verdedigen.
Oh leuk, 9e is alsnog een hele nette plaats toch? :D
Feyenoord-
pi_109285453
Ik ben momenteel bezig aan seizoen 2016-2017. Tot nu toe gaat het erg leuk, op één keer na altijd kampioen geworden en hetzelfde geld voor de beker tot nu toe. Alleen op Europees niveau wil het niet lukken.. -O- Altijd een poule met de grote clubs en als ik dan EL haal dan loot ik vaak ook een te grote club uit Manchester of Milan ofzo..

Zo ook dit seizoen voor de 5e keer een zware poule met:
- Liverpool
- Bayern München
- Panathinaikos

Zowaar gebeurde het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna lootte ik direct Manchester United de eerste wedstrijd verloor ik met 3-1 uit.. Ik had al helemaal geen zin meer in de return want het zou toch niet lukken.. Maar goed beter kun je de afstraffing dan maar gehad hebben. :{w

Ik ging voor de stunt! Dus ik speelde met mijn sterkste opstelling die mogelijk was! En liet ze vol voor de aanval gaan! Dit gebeurde *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_109285654
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef itastar het volgende:
Ik ben momenteel bezig aan seizoen 2016-2017. Tot nu toe gaat het erg leuk, op één keer na altijd kampioen geworden en hetzelfde geld voor de beker tot nu toe. Alleen op Europees niveau wil het niet lukken.. -O- Altijd een poule met de grote clubs en als ik dan EL haal dan loot ik vaak ook een te grote club uit Manchester of Milan ofzo..

Zo ook dit seizoen voor de 5e keer een zware poule met:
- Liverpool
- Bayern München
- Panathinaikos

Zowaar gebeurde het volgende:
SPOILER
Daarna lootte ik direct Manchester United de eerste wedstrijd verloor ik met 3-1 uit.. Ik had al helemaal geen zin meer in de return want het zou toch niet lukken.. Maar goed beter kun je de afstraffing dan maar gehad hebben. :{w

Ik ging voor de stunt! Dus ik speelde met mijn sterkste opstelling die mogelijk was! En liet ze vol voor de aanval gaan! Dit gebeurde *O*
SPOILER
_O-
Twee keer rood in dezelfde minuut, geluk gehad dan :D
Feyenoord-
pi_109286420
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:58 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Twee keer rood in dezelfde minuut, geluk gehad dan :D
1e rood was voor door gebroken speler. 2e rood was een 2e gele kaart voor zeuren bij de scheids _O- ze liepen samen het veld af :D
pi_109288184
Boh ik haat de winterstop. ;(
Feyenoord-
pi_109293104
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:43 schreef Zenit- het volgende:
Boh ik haat de winterstop. ;(
Nee man, dat is juist een leuke periode, lekker Bosmannetjes contracteren _O_
pi_109294741
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee man, dat is juist een leuke periode, lekker Bosmannetjes contracteren _O_
Dat wel, maar dan zijn er geen wedstrijden, zoals in Engeland. Daar was dacht ik geen winterstop. En ik heb geen geld meer. :')
Feyenoord-
pi_109296445
Zien de trainers en scouts iets wat ik niet zie? Geweldige speler ondanks zijn ratings.

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_109303513
Hij heeft gewoon een hoop potentie. Veel trainingsarbeid en hij kan een leuke speler worden, op zijn 26e ofzo.
pi_109307851
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Oh leuk, 9e is alsnog een hele nette plaats toch? :D
Zeker, maar het is mijn eerste seizoen dat ik lager eindigde dan de vorige. Toch een kleine teleurstelling daardoor.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:59:42 #47
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_109308140
Ik ben inmiddels in de competitie 10 wedstrijden onderweg in seizoen '22/'23 met Man City. In de competitie nog ongeslagen, 31 doelpunten voor, 1 tegen.
In de groepsfase CL ook drie wedstrijden gespeeld. Alleen tegen mijn directe concurrent PSG 2-2 gespeeld in Frankrijk. Verder Roma met 6-1 ingemaakt en Jeruzalem met 0-7.

So far, so good dus ^O^
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_109308208
Na een succesvol Europees Kampioenschap met Blyth, speelde ik daarna met Frankrijk ook een sterk Wereldkampioenschap:

Alleen verslagen in de groepsfase door een sterk Nigeria. Echter moest Nigeria zelf het afleggen tegen België in diezelfde groepsfase.

Ik twijfel nog over doorgaan met Frankrijk, aangezien er na dit seizoen geen bekende spelers meer voor mij bijzitten nu Lloris, Sissoko en Sahko afscheid hebben genomen. Bij Nederland zitten alleen Castagnois, Depay, Wijnaldum en Stefan de Vrij nog als echte bekenden in de ploeg.
pi_109308406
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:59 schreef Moron het volgende:
Ik ben inmiddels in de competitie 10 wedstrijden onderweg in seizoen '22/'23 met Man City. In de competitie nog ongeslagen, 31 doelpunten voor, 1 tegen.
In de groepsfase CL ook drie wedstrijden gespeeld. Alleen tegen mijn directe concurrent PSG 2-2 gespeeld in Frankrijk. Verder Roma met 6-1 ingemaakt en Jeruzalem met 0-7.

So far, so good dus ^O^
Zo dat gaat lekker! Ga zo door!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 17:55:03 #50
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109320226

Hoi Europa. Daar zijn we weer. :W
hallo dus dit noemen ze nou twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: