België in de finalequote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef alf89 het volgende:
Na een succesvol Europees Kampioenschap met Blyth, speelde ik daarna met Frankrijk ook een sterk Wereldkampioenschap:
[ afbeelding ]
Alleen verslagen in de groepsfase door een sterk Nigeria. Echter moest Nigeria zelf het afleggen tegen België in diezelfde groepsfase.
Ik twijfel nog over doorgaan met Frankrijk, aangezien er na dit seizoen geen bekende spelers meer voor mij bijzitten nu Lloris, Sissoko en Sahko afscheid hebben genomen. Bij Nederland zitten alleen Castagnois, Depay, Wijnaldum en Stefan de Vrij nog als echte bekenden in de ploeg.
Noobquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:46 schreef Zenit- het volgende:
Foutje gemaakt met FM 11. Ik had met Darlington (BSP) om een moederclub gevraagd, het bestuur kwam met deze clubs:
Leeds United
Peterborough United
Doncaster Rovers
Queens Park Rangers
Even naar de jeugdopleidingen gekeken en QPR had de beste, dus ik wilde QPR aanbevelen. Krijg ik eerst Leeds, klik ik op "Niet aanbevelen", en nu heb ik per ongeluk elk team afgeraden.
Dat is altijd zo met FMquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:01 schreef Grifte het volgende:
Met Feyenoord een game begonnen, speel met bijna alleen maar eigen jeugd (Vilhena, Achachbar, Manu etc), win ik de eerste 18 duels, verlies ik er daarna 4 in 5 duels
Gezeik dit, achja beetje tegenstand kan geen kwaad, anders wordt het ook zo saai. Maar dit is wel extreem..quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met FM
1ste seizoen met Ajax werd ik ongeslagen kampioen. 2e seizoen had ik een stuk lastiger (zelfs met een beter en breder selectie) en in het 3e seizoen scoor ik amper nog doelpunten.
Je moet je tactiek dan ook ieder seizoen een klein beetje aanpassen, aanvallende middenvelder bijvoorbeeld op ondersteunde rol ipv aanvallende zetten ofzo. Dan heb je daar geen last vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met FM
1ste seizoen met Ajax werd ik ongeslagen kampioen. 2e seizoen had ik een stuk lastiger (zelfs met een beter en breder selectie) en in het 3e seizoen scoor ik amper nog doelpunten.
Yup, heb 2 tactieken die ik vaak gebruik (4-1-2-3 en 4-1-1-2-2) en wissel die regelmatig (eens in de 15 wedstrijden ofzo tenzij de tegenstander met minder dan 3 verdedigers speelt) bijna nooit last van echte dipjes.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:31 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Je moet je tactiek dan ook ieder seizoen een klein beetje aanpassen, aanvallende middenvelder bijvoorbeeld op ondersteunde rol ipv aanvallende zetten ofzo. Dan heb je daar geen last van
@Grifte: kan nog steeds. Op Wereld klikken, dan grote clubs -> Europa. Zodra je daar bent staat er coëfficiënten.
NAW gegevens?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:23 schreef Moron het volgende:
Heb 7 wedstrijden geleden een Engels talentje in de spits gezet. Heeft ie 17x gescoord in die 7 wedstrijdenAltijd leuk zulke verrassingen
10/11quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:19 schreef WeHD het volgende:
Bij mij won Engeland nog de ek 2012.
In welk jaar spelen jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |