Netjes. Welk seizoen zit je in?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Like a boss met Heracles. Na 11 wedstrijden met 28p koploper. hoogtepunt 2-0 winst bij PSV
Dat zijn de mooie momenten. Grote clubs afwijzen omdat het toch lekker gaat met je 'eigen' club.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:03 schreef Sejt het volgende:
Manchester United bied me een contract aan... met 134 miljoen transferbudget !!!
Maar ik bedank ervoorFeyenoord forever!
Zeker, maar ik zit dan ook in 2018 met een Feyenoord team dat beter dan ManU is, schat ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:14 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie momenten. Grote clubs afwijzen omdat het toch lekker gaat met je 'eigen' club.
Top 3 wat nooit gaat gebeuren iddquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
En het seizoen is ten eindeMet Heracles de Champions League in (voorronde)
Eindstand
1 Ajax 74
2 Heracles 66
3 de Graafschap 66
En ja, seizoen 1.
Ga is gauw naar het FUT-topic jijquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Top 3 wat nooit gaat gebeuren idd
Genoeg dan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:24 schreef dion_v_k het volgende:
Jaaajaaaaa de CL is binnen!
Met heel veel geluk, 23 schoten van Barcelona tegen 9 van Ajax wat alsnog resulteerde in een 2-1 overwinning voor mij.
Ik was licht in het voordeel dat de finale in de A'dam Arena werd gespeeld.
Nu kijken wie er allemaal in de zomer naar Ajax willen komen
leuk. succes.quote:Op zondag 1 april 2012 00:08 schreef Eagle_99 het volgende:
WK '14
Iran loot de V.S. dus dat zou een clash worden. Iran verliest uiteindelijk met 1-0 terwijl ze de betere waren. Als Carlos Queiroz niet ontslagen wordt na het WK weet ik het niet meer
Edit: na de "indrukwekkende" vertoning op het WK wachtte ik tot een ontslag van Queiroz maar er gebeurde niets, dan maar een "coup" gepleegdGesolliciteerd en aangenomen
![]()
Mijn doel is Iran in de top 10 van de wereldranglijst te nestelen. Dat betekent in iedergeval de WAFF en Aziatische Kampioenschap winnen![]()
Zuur, hij had een 15mln release fee in zn contract. 4 Jaar geleden wilde hij hem er persé in. Ik heb wel een vervanger, maar toch redelijk kut.quote:Op zondag 1 april 2012 09:49 schreef Sejt het volgende:
En bod van 15miljoen voor mn Braziliaanse linksback gekregen, mn hoogste ooit - ik wil 'm alleen niet kwijt...
QFT, vanavond kan ik eindelijk weer spelenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:55 schreef TJV het volgende:
Maar weer eens een avondje FM spelen, te lang geleden.
Net precies gekregen. Bericht dat ik 575 miljoen mocht besteden aan spelers en een nieuw stadion, moest alleen wel de aanvaarding bevestigen. Was dus helaas een grapjequote:Op zondag 1 april 2012 17:59 schreef Quisho het volgende:
[..]
QFT, vanavond kan ik eindelijk weer spelen
Trouwens is er een 1 april grap tegengekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |