Is gewoon een milf hoor. Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:36 schreef waxmask het volgende:
Weer dat wijf met die lange tanden....
En het mormel is nog dom ook....quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is gewoon een milf hoor. Ik zie het probleem niet.
Ik zap net en het eerste dat ik hoor is idd Golden Sexquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het klinkt de hele tijd als Golden Sex.
Dat mag toch geen verrassing zijn.quote:
Die vent is trouwens ook niet de knapstequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neej geen Fatima helaas....Mar het Hockey en het heeft een ......Vandaar dus....
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:51 schreef waxmask het volgende:
Thx P_W weer wat fapmateriaal op mijn HD....
Zo'n beetje alle sport is flauwekul aan de tafel van P&Wquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:11 schreef AryaMehr het volgende:
Die hele Olympische gedoe is flauwekul.
Tienerouders schrijven samen een puberhandboek?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:22 schreef golfer het volgende:
Straks:
Dijkgraaf en Van der Wal
Tienerouders schrijven samen een puberhandboek.
Peter Vanvelthoven
Burgemeester van Lommel over de herdenking van de slachtoffers.
Frits Wester
Parlementair journalist over de nieuwe PvdA-leider Diederik Samsom.
Ah, ok. Dan nog: tieners zijn toch jonger dan pubers? Wat weten zij dan? Zeg dan 'puberouders schrijven boek over pubers'.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:43 schreef Specularium het volgende:
Ouders van tieners, ik moest ook even op de site kijken hoe het zat.
ik snap nog steeds niet dat plassterk in elke peiling ver voor stond, en uiteindelijk RUIM achter samson staat. tehfuck?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:40 schreef Specularium het volgende:
Van Dam had maar een procentje meer dan Lutz.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan nog: tieners zijn toch jonger dan pubers? Wat weten zij dan? Zeg dan 'puberouders schrijven boek over pubers'.
quote:Alle generaties ouders krijgen er onherroepelijk mee te maken. Kleine kinderen worden groot en bereiken de meest gevreesde periode in hun opgroeien: de puberteit. Pubers gaan de wereld ontdekken en keren zich af tegen hun ouders, met de daarbij horende streken.
Van kwajongensstreken tot soms levensbedreigende situaties, neem bijvoorbeeld de discussie die oplaaide over het zogenaamde 'comazuipen'. Door topman Kingma van het Medisch Spectrum Twente werd zelfs geopperd om jongeren, die moedwillig zoveel drinken om uiteindelijk in een coma te geraken, zelf voor de kosten (ambulance, ziekenhuis) op te laten draaien.
Tijd voor een boek over het opvoeden van pubers, zo vonden Jan Dijkgraaf en Marina van der Wal. Zij ontmoetten elkaar via Twitter, raakten over het onderwerp aan de praat en besloten samen een boek te schrijven getiteld 'Het enige echte eerlijke puber- opvoedboek'.
Hoognodig, vindt Dijkgraaf:"Je vindt nergens informatie hoe je met pubers moet omgaan. De school vertelt echt niet dat om de hoek gedeald wordt. Wij tackelen elk mogelijk probleem. Er staat niets in het boek wat niet op je af gaat komen."
Jan Dijkgraaf en Marina van der Wal zijn zelf ouders van opgroeiende tieners en noemen zichzelf dan ook puberexpert.
Jan Dijkgraaf was onder meer hoofdredacteur van HP/De tijd en PowNed. Marina van der Wal organiseert met haar stichting 'Mama weet alles' gespreksgroepen over puberproblemen.
http://pauwenwitteman.var(...)374e62cffdea93786e90
Dat was toch alleen in die peiling van Maurice?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet dat plassterk in elke peiling ver voor stond, en uiteindelijk RUIM achter samson staat. tehfuck?
'zij ontmoeten elkaar via twitter'quote:
Zelfde zwets verhaal zoals overal......quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:07 schreef Arcee het volgende:
Zo'n herdenking... wat moet je daar nou over vertellen?
Niks, maar er moet aandacht voor zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:07 schreef Arcee het volgende:
Zo'n herdenking... wat moet je daar nou over vertellen?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Erg spannend is het niet...
Dit lezen en dan horen:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:13 schreef Modus het volgende:
Leve de mediastilte.. Ik snap niet dat die man daar überhaupt gaat zitten, alhoewl hij zo op het eerste gezicht niet oninteger overkomt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Damn dit is saai
Heel sneu allemaal maar dit voegt 0 toe
Nee laten we het lekker over politiek gaan hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Damn dit is saai
Heel sneu allemaal maar dit voegt 0 toe
Als het leuk ingevuld wordt, maakt dat helemaal niet uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee laten we het lekker over politiek gaan hebben
Ik kijk voor het puberboekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee laten we het lekker over politiek gaan hebben
Politiek en leuk zijn voor mij 2 dingen die niet samen gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als het leuk ingevuld wordt, maakt dat helemaal niet uit.
Typisch.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:21 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Politiek en leuk zijn voor mij 2 dingen die niet samen gaan.
Nee, dit is leuk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:21 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Politiek en leuk zijn voor mij 2 dingen die niet samen gaan.
Demonstratie....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom was George Cloony gearresteerd?
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
--------------------------------------------------
Waarom ik nou weer? Heeft iemand toevallig een VLC linkje oid?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:48 schreef borisz het volgende:
Toch zonde dat Jan D weg is bij echte jannen.
Ik las vandaag een bericht over een 14-jarige die verplicht moest afkicken omdat ie bezopen was op de terugreis van schoolreisje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:49 schreef waxmask het volgende:
Op je 15e al een Drugstest bij je ouders ondergaan? Triest!
Naam van de vrouw is gevallen...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:51 schreef waxmask het volgende:
Frits wil wel heel graag de namen van het gezin noemen nu....
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:54 schreef waxmask het volgende:
Bemoeizucht van ouders kan ook afstotend werken...bij mij in ieder geval wel....
Het is zeldzamer als het wel werkt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:54 schreef waxmask het volgende:
Bemoeizucht van ouders kan ook afstotend werken...bij mij in ieder geval wel....
Eens doen voor de gein...zeggen dat je ene Dikke Anti moeder bent van een puberende gozert in Rotjeknor en zich schuldig maakt aan gangbangs e.d. eens kijken wat voor tip ze heeft?quote:
Condooms kopenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eens doen voor de gein...zeggen dat je ene Dikke Anti moeder bent van een puberende gozert in Rotjeknor en zich schuldig maakt aan gangbangs e.d. eens kijken wat voor tip ze heeft?
Jan Dijkgraaf is een Johan, Johan Derksen is een echte Jan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
Politiek correct antwoord van die vrouwGeef mij maar Dijkgraaf
The New World Order in actie.. Opent uw ogen..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet dat plassterk in elke peiling ver voor stond, en uiteindelijk RUIM achter samson staat. tehfuck?
Door dat sjaaltje was ik ook even sprakeloos.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:13 schreef Arcee het volgende:
Hehe, zwijgen tijdens onderwerp over zedenzaak en dan kotsen als Bleker verschijnt.
Videochat met Assad.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:26 schreef Specularium het volgende:
Nodig dan een gezellig iemand uit als het over Syrie gaat.
Ik ging er per abuis vanuit dat iedereen wekelijks kijkt.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je het filmpje ook zo raar knipt dan is het idd lastig te snappen.
quote:Hero Brinkman kondigde vandaag zijn vertrek bij de PVV aan. Hij blijft als eenmansfractie in de Tweede Kamer zitten en legt zijn toekomstplannen vanavond uit in Pauw & Witteman. Wegens de komst van Brinkman verschuift het gesprek met PvdA-partijleider Diederik Samsom naar morgen.
Verstandig.quote:Wegens de komst van Brinkman verschuift het gesprek met PvdA-partijleider Diederik Samsom naar morgen.
Nou, het is natuurlijk maar de vraag waar Brinkman nu precies voor staat. Een debat tussen een (echte) PVV'er en Samsom lijkt me leuker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jammer.
Had wel debatje Brinkman - Samsom willen zien.
Hij is het enig lid van de Groep Hero Brinkman.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:55 schreef DrDentz het volgende:
Beetje LPF-achtig dit. Is Hero nu lijsttrekker van Lijst Brinkman?
Hero Light PVV.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:55 schreef DrDentz het volgende:
Beetje LPF-achtig dit. Is Hero nu lijsttrekker van Lijst Brinkman?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:42 schreef thettes het volgende:
[..]
Stop toch eens met die flauwigheid elke dag weer klein kind
ik ook. En zelfs als ze dat niet wilden konden ze toch bij elkaar aan tafel zitten? gewoon over verschillende onderwerpen.. en dan geen andere gasten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jammer.
Had wel debatje Brinkman - Samsom willen zien.
PR-technisch ligt dat totaal niet lekker natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik ook. En zelfs als ze dat niet wilden konden ze toch bij elkaar aan tafel zitten? gewoon over verschillende onderwerpen.. en dan geen andere gasten.
Samsom is er niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ze kunnen Antoine beter afbellen dit keer (nou ja, voor mij ook definitief) willen ze nog aan het promo-praatje van Samson toe komen. Het zal toch vooral over de PVV gaan vandaag op Hero-dinsdag.
Ja, de verlichting doet het daar niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:06 schreef AryaMehr het volgende:
Die gast achter Brinkman straalt iets duisters uit.
quote:
Je ma. Ziet er anders uit zo hé?quote:
Ja, lijkt het op.quote:
Jeroen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wie is dat vrouwtje aan tafel? Die mag d'r haren wel eens kammen...
Hoe kom jij zo hitsig?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:13 schreef eriksd het volgende:
Wat een knap meisje achter die in het oranje.
Cheers. Ken ik niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Otman Bakkal, speler van Feyenoord
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:14 schreef AryaMehr het volgende:
Die gast achter Brinkman lijkt echt van de kaart te zijn.
Er komt nog een heel boek over uit volgende week. Geschreven door....Hero Brinkman.quote:
lekker stoned bij een uitzending zitten, jwzquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:14 schreef AryaMehr het volgende:
Die gast achter Brinkman lijkt echt van de kaart te zijn.
Je bent vandaag tot dat inzicht gekomen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Wilders bestuurt zijn partij totalitair.²
Ja echt, versuft lijkt het wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar ben ik?
idd, vind het ook maar een vreemd verhaal (en een vreemde man, ik bedoel, allerlei verkeersovertredingen, over de grens gaan als je dronken bent etc). Maar Brinkman is hier zo ontzettend laat mee... dit wist ie een jaar geleden ook al.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Er komt nog een heel boek over uit volgende week. Geschreven door....Hero Brinkman.
Toevallig allemaal, hè? Eerst het plotseling uitlekken van z'n mail vorige week, nu het uit de PVV stappen en volgende week dat boek.
Of.....zou het allemaal toch door die draaikont met opzet gepland zijn.
Opeens zogenaamd genuanceerd zijn, maar wel 6 jaar lang al die standpunten verdedigd?
Volkomen onbetrouwbaar, deze man.
Als Dion Graus zich van de PVV losscheurt krijg je een extremistische Partij voor de Dieren 2.0 in de gedoogconstructiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:12 schreef Buitendam het volgende:
Aaaah, Hero gaat door met een PVV-Light.
PVV 2.0
Zal Geert fijn vinden. Op naar de 0 zetels voor beide clowneske groepjes
Zo ben ik.quote:
Dit wil ik helemaal niet zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hij voor rare TBS-er
Ben je een hormoonbom van 13 jaar?quote:
Zoiets.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je een hormoonbom van 13 jaar?²
Ik denk dat hij er gewoon al een flinke tijd weet dat hij eruit gaat stappen. En ondertussen dus dat boek heeft geschreven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Er komt nog een heel boek over uit volgende week. Geschreven door....Hero Brinkman.
Toevallig allemaal, hè? Eerst het plotseling uitlekken van z'n mail vorige week, nu het uit de PVV stappen en volgende week dat boek.
Opeens zogenaamd genuanceerd zijn, maar wel 6 jaar lang al die standpunten verdedigd?
Slim natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
z'n spindokter?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol
Die gozer knikt mee met Brinkman
Wel een hele goedkope dan.quote:
Gruwelijke gast. Zwaar versuft op de tv voor meer dan miljoen kijkers.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan echt hilarische gifjes maken als je die aflevering terug kijkt
Pas op met wat je postquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gruwelijke gast. Zwaar versuft op de tv voor meer dan miljoen kijkers.
Iemand moet echt een gifje maken van dat lachje net.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Pas op met wat je post
Hij is boos
[ afbeelding ]
Jammer dat Brinkman er voor zatquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Iemand moet echt een gifje maken van dat lachje net.![]()
Ja waarom zit die man er eigeblijk?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jammer dat Brinkman er voor zat
Volgens mij is het Ehsan Jami.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Pas op met wat je post
Hij is boos
[ afbeelding ]
Nee, daarvoor nog. Toen hij zo uitgebreid als een baas lachte.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jammer dat Brinkman er voor zat
[ afbeelding ]
Als de aflevering zometeen online staat ff terug kijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, daarvoor nog. Toen hij zo uitgebreid als een baas lachte.
Een ex-reetridder.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind deze priester ook verdachte trekken hebben.²
Liever een priester die verdrachte trekken heeft dan een trekkende priester die verdacht is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Het schijnt bij Imams niet voor te komen. Die voorkeur voor jonge knapen, hè?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Liever een priester die verdrachte trekken heeft dan een trekkende priester die verdacht is.
Een baas is het.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als de aflevering zometeen online staat ff terug kijken
Imams mogen huwen, dus dat scheelt enorm.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Het schijnt bij Imams niet voor te komen. Die voorkeur voor jonge knapen, hè?
Zag je hem los gaan net?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Hey daar is onze grote vriend weer
Wat zal die gebruikt hebben?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast
Zat weer eens ff nee te schudden
Zozo.quote:Bodar studeerde geschiedenis, kunstgeschiedenis, literatuurwetenschap, filosofie en theologie aan de universiteiten van Amsterdam, Bazel, Leiden en Utrecht. In alle vakken behaalde hij zijn doctoraal. In 1987 promoveerde hij aan de Universiteit van Amsterdam tot doctor in de filosofie op het proefschrift De schoonheidsleer van André Jolles.
Toen studeren nog een beroep wasquote:
Nou idd zeg, als je dat nu zou doen zou je meteen een studieschuld van een ton hebbenquote:
Ja, echt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen idee maar hij gaat wel los
lekkere ad hominem ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
Hero heeft gelijk, kijk Bodar kwaad zijn.
Hij verdient gewoon een eigen topic.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
haha die gekke priester toch
Ik zie hem eerder als neef:quote:
Nee, natuurlijk niet. Dat mag niet van de Paus.quote:
Lijkt mij een prima idee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij verdient gewoon een eigen topic.
Hoe was the internal journey in zijn body?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
Ik mag Bodar an sich wel; door de jaren heen probeert hij de RK-kerk nog een beetje te verdedigen, maar hij weet zelf diep van binnen ook wel dat het een verloren zaak is, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |