Ik heb hardloopsokken en sporttape en nog steeds blarenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:42 schreef Dynamic83 het volgende:
Iemand verstand van hardloopsokken hier ? Na de 10 km van vanmorgen last van een blaar, tijdje terug ook last van een blaar op de zelfde plek gehad.... heb een beetje het id dat als ik wat langer loop ik er last van ga krijgen (waarschijnlijk door zweet ?) Heb vorig jaar eens hardloopsokken bij de lidl gekocht maar die helpen dus niet echt...
Iemand hier die ook last had van blaren en waarbij hardloopsokken echt hielpen ?
Hmm ok... naja dan moet ik misschien maar niet niet zo zeuren, als ik zie hoeveel jij loopt en dat dus doet op blarenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb hardloopsokken en sporttape en nog steeds blaren.
Overigens worden mijn voeten er niet mooier op, met al dat hardlopen.
Bij mij helpt het om zo dun mogelijke sokken te kopen. Misschien raar, maar wielersokken werken bij mij. Die zitten lekker strak om de voet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:42 schreef Dynamic83 het volgende:
Iemand verstand van hardloopsokken hier ? Na de 10 km van vanmorgen last van een blaar, tijdje terug ook last van een blaar op de zelfde plek gehad.... heb een beetje het id dat als ik wat langer loop ik er last van ga krijgen (waarschijnlijk door zweet ?) Heb vorig jaar eens hardloopsokken bij de lidl gekocht maar die helpen dus niet echt...
Iemand hier die ook last had van blaren en waarbij hardloopsokken echt hielpen ?
thnx voor de tip ! Ga ik zeker eens uitproberenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:51 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Bij mij helpt het om zo dun mogelijke sokken te kopen. Misschien raar, maar wielersokken werken bij mij. Die zitten lekker strak om de voet.
Rozijnen lijkt mij een hele goeie!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Winegums en rozijnen schijnen ook erg goed te werken.
Ik heb beidequote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Rozijnen lijkt mij een hele goeie!
Heb gelukkig nooit blaren met welke sokken ook. Volgens mij moet je echt goed passende schoenen hebben om dat te voorkomen.
En het is ook een kwestie van pech, sommige hebben snel blaren, ik heb alleen eelt
Ik van heet water, of mijn strijkijzer, of spattend vet in de pan...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:59 schreef slacker_nl het volgende:
Alleen van schaatsen krijg ik blaren...
Ik van alles... Zelfs van slippers...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:59 schreef slacker_nl het volgende:
Alleen van schaatsen krijg ik blaren...
Je bent hard aan het lopen tijdens het strijken, koken of douchen?!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik van heet water, of mijn strijkijzer, of spattend vet in de pan...
Ohhh blaren op de voeten!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je bent hard aan het lopen tijdens het strijken, koken of douchen?!
Ik doe het om en omquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zal het morgen eens proberen met mn andere been voor mn ene
Zal ik de volgende keer proberen, had er vandaag last van!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Tip trouwens voor mensen die wel eens last van steken hebben tijdens het lopen: trek je buik een paar keer in tijdens het lopen, dan gaat het weg. Heeft bij mij nu twee keer gewerkt bij een lichte steek. Tijdens de laatste zware steek aan het eind hielp het niet, helaas
.
Ligt het niet aan je schoenen dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:42 schreef Dynamic83 het volgende:
Als het goed is niet. Heb ze vorig jaar bij runnersworld gekocht na een loop analyse, dus neem aan dat de schoenen goed zijn. In het begin heb ik er ook geen last van gehad, komt pas als ik meer als 5 km ren. Blaar komt wel altijd op de plaats waar de zool wat dikker is (aan de binnenkant van de voet) maar die extra verdikking zou ik nodig hebben ivm overpronatie.quote:
Niet afhaken, hè. Ik vind onze battle in de challenge net zo spannendquote:Op zondag 18 maart 2012 11:26 schreef E.T. het volgende:
Zowel de 30 minuten als de 5km niet volgemaaktIk kon echt niet meer
bleef steken bij 4,55km en 29.28m
Ben wel in die 30 minuten wel minimaal 30 hardlopers tegengekomen
Juist wel lopenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:58 schreef slacker_nl het volgende:
To run or not to run. Twee dagen lopen klussen en benen voelen moe aan....
Ik haak niet af hoor!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:15 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Niet afhaken, hè. Ik vind onze battle in de challenge net zo spannend
Ik las wandelsTokkenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb vrijdag met mijn nieuwe wandelsokken hardgelopen en voor 't eerst in tijden géén blaren gehad
Goed hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 16:31 schreef robdriessen het volgende:
KLAAR MET EVY!![]()
![]()
![]()
![]()
Laatste run: 5,2km in 32 minuten
En nu doorpakken, vanaf komende week lekker met eigen muziek gaan rennen, elke kilometer een piepje en voor ik het weet sta ik aan de start van die AD 5K loop op de Coolsingel
nicequote:Op zondag 18 maart 2012 16:31 schreef robdriessen het volgende:
KLAAR MET EVY!![]()
![]()
![]()
![]()
En nu doorpakken, vanaf komende week lekker met eigen muziek gaan rennen, elke kilometer een piepje en voor ik het weet sta ik aan de start van die AD 5K loop op de Coolsingel
Dankzij mijn 10km van vandaag. Ik ga donderdag weer 5km (loop maar 2x per week), dus je gaat me zowiezo weer voorbijquote:Op zondag 18 maart 2012 16:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik haak niet af hoor!![]()
Jij staat sws 5km voor op me.. maar dinsdag ga ik gewoon weer
Goed bezig, hoor!quote:Op zondag 18 maart 2012 16:31 schreef robdriessen het volgende:
KLAAR MET EVY!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sluit niets uit. Maar de komende maand voornamelijk toewerken naar mijn eerste echte officiële 5k run. Daarna misschien Evy 5-10, wie weet. Eind september heb ik een 6k op het program staan. En volgend jaar natuurlijk de Tough Mudder in Rotterdam (12 Engelse Mijl plus 25 stormbaan obstakels) *kuch*quote:Op zondag 18 maart 2012 16:36 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Goed bezig, hoor!
En daarna? Door naar de 10?
Wow... dat lijkt me zwaar....quote:Op zondag 18 maart 2012 16:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En volgend jaar natuurlijk de Tough Mudder in Rotterdam (12 Engelse Mijl plus 25 stormbaan obstakels) *kuch*
Nah, de whiskey-7up staat al klaar voor bij het eten. Alcohol != lopen. Dinsdag weer.quote:
whiskey-7upquote:Op zondag 18 maart 2012 16:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nah, de whiskey-7up staat al klaar voor bij het eten. Alcohol != lopen. Dinsdag weer.
What? Wil je zeggen dat een red label voor puur gebruik is? You mad son.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb vrijdag met mijn nieuwe wandelsokken hardgelopen en voor 't eerst in tijden géén blaren gehad
Ik ookquote:
Meer ijzer naar binnen werken, dat helpt.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
5km in 28 minuten.
Wederom niet van harte, maar wel nog wat sprintjes kunnen trekken.
Net ongesteld geworden, dus even zien of ik de rest van de week nog hardloopfut heb, al denk ik dat het weer vrijdag en zondag wordt dat ik ga lopen: doe op wo en do al spinning en verder elke dag 20 minuutjes "30 day Shred" van een of andere Jillian Michaels. Is een maandje en ik ben nu aan 't kijken of 't bevalt. Heb er nu 2 dagen opzitten en denk wel dat ik 't vol ga houden, eens zien wat die combinatie training voor m'n lichaam doet.
Ow, Red Label, dan is het niet ergquote:Op zondag 18 maart 2012 17:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
What? Wil je zeggen dat een red label voor puur gebruik is? You mad son.
ff een paar oude verwarmingsbuizen naar binnen werken, yumquote:Op zondag 18 maart 2012 18:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Meer ijzer naar binnen werken, dat helpt.
Daarvan heb ik nog wel een paar in de aanbieding. Ook een complete radiator als je wilt.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:14 schreef YUR het volgende:
[..]
ff een paar oude verwarmingsbuizen naar binnen werken, yum
Snap nooit dat mensen dat niet gelijk denken, alsof mensen goede kwaliteit whiskey gaan verknallen door het te mengen met 7up of cola... (whiskey coke is goor btw, kan je beter mengen met rum).quote:Op zondag 18 maart 2012 18:13 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ow, Red Label, dan is het niet erg
Kellogs cornflakesquote:Op zondag 18 maart 2012 18:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Meer ijzer naar binnen werken, dat helpt.
In Denemarken is het verboden als het goed is, daar mogen ze geen extra ijzer toevoegen aan cornflakes cq voedingsmiddelen.quote:
De hilversumse hei, ik ren mijn straat uit, die loopt namelijk over in heidequote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is toch niet slecht? En een hele prestatie op zich!
Waar loop je in het gooi? Ik vind hey eet heerlijk lopen! (omgeving bussum, hilversum, blaricum)
oh, coolquote:Op zondag 18 maart 2012 19:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
De hilversumse hei, ik ren mijn straat uit, die loopt namelijk over in heide![]()
Een half uur is eigenlijk helemaal niet slecht, dat wordt ook mijn doel. Ik heb de uitslagen van vorig jaar bekeken, er zit altijd nog een hele bult over de 30 minuten. Zelfs als ik tussen de 30 en 34 minuten loop, zal ik nog niet als laatste eindigen (winnen doe ik niet, maar ik wil absoluut niet in het staartje zitten...)
Vanmorgen heerlijk gelopen, het is net of ik het al langer doe en er niet een zwangerschap en bevallig tussen hebben gezeten (=15 maanden niet of nauwelijks gesport). Zal wel zwaarder worden hoor, maar het gaat me nu nog makkelijk af.
hier is het ook top-weer om te lopen! lekker koud, geen wind en een stralend zonnetje...quote:Op maandag 19 maart 2012 09:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
10km...heerlijk gelopen, prachtig weertje
drukke, stresserige dag gehad op het werk dus niets lekkerder dan daarna gewoon lopen,lopen en nog eens lopen.
datisstomquote:
Dan ga ik juist harder rennen.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Hopen maar dat er geen ambulances voorbij komen, dan red je 't nooit.
quote:dender ik gisteren net na thuiskomst thuis keihard van de trap.
Pechvogels! Sterkte met herstel!quote:Wil ik vanmorgen mn boxershort aantrekken....schiet het vreselijk in mn rug
och, iets met een kapotte achillespees, geen rust en eigenwijsheid?quote:
Eensquote:Op maandag 19 maart 2012 10:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
och, iets met een kapotte achillespees, geen rust en eigenwijsheid?
mijn lichaam is het gelukkig niet
Kan je d'r vanavond wel even uithalenquote:Op maandag 19 maart 2012 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Is het ook mogelijk jezelf uit de challenge lijst te (laten) halen?
Ik heb al weer weken niet gelopen en ga binnenkort weer rustig beginnen met opbouwen, maar ik hoef dan dus niet zo nodig in die lijst met een dikke -.
Of je vraagt Swets om je doel aan te passenquote:Op maandag 19 maart 2012 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Is het ook mogelijk jezelf uit de challenge lijst te (laten) halen?
Ik heb al weer weken niet gelopen en ga binnenkort weer rustig beginnen met opbouwen, maar ik hoef dan dus niet zo nodig in die lijst met een dikke -.
Juist wel dan, niet?quote:Op maandag 19 maart 2012 09:56 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat is toch niet zo een uitzonderlijke prestatie ? gezien jou vorderingen qua blessures?
Tx Swets!quote:Op maandag 19 maart 2012 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan je d'r vanavond wel even uithalen
Dit combinatie met je username maakte me aan het lachenquote:Op maandag 19 maart 2012 10:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Gvd, de hele week skivakantie niet gevallen, dender ik gisteren net na thuiskomst thuis keihard van de trap. Blauw/pijn/bloed aan ellenbogen, achterhoofd, stuitje, heup.
Nou ja, meestal herstel ik wel snel van dit soort dingen, hopelijk lukt het woensdag weer.
Je moet ook niet alles geloven wat hij schrijft.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
och, iets met een kapotte achillespees, geen rust en eigenwijsheid?
mijn lichaam is het gelukkig niet
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:17 schreef Saninl het volgende:
Les 10 zit erop. Lekker gelopen, helaas zat de techniek even tegen en vielen mijn oordopjes meermaals uit, maar dat is opgelost
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk harder/verder lopen, maar ik hou mezelf netjes aan het schema en loop zoals ik jog. Ik hoor Evy vaak genoeg zeggen (en jullie ook) dat snelheid later pas komt.. Maar stiekem wil ik wel harder, maarach. Afwachten...
Dat met die achillespees is niet verzonnen. Ik móést gewoon die wedstrijd lopen, daarom liep ik gewoon door de pijn heen. En ja, als je je vermant ben je niet meer welkom.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles geloven wat hij schrijft.
Trollen is zijn hobby
Goed bezig!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:17 schreef Saninl het volgende:
Les 10 zit erop. Lekker gelopen, helaas zat de techniek even tegen en vielen mijn oordopjes meermaals uit, maar dat is opgelost
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk harder/verder lopen, maar ik hou mezelf netjes aan het schema en loop zoals ik jog. Ik hoor Evy vaak genoeg zeggen (en jullie ook) dat snelheid later pas komt.. Maar stiekem wil ik wel harder, maarach. Afwachten...
Via de App Runkeeperquote:Op maandag 19 maart 2012 17:19 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.Waar heb je dat balkje vandaan?
Haha ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 19 maart 2012 16:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja bedankt, het zal er ook wel best lachwekkend uitgezien hebben. Ik had de kat op mijn schouders (vraag me niet waarom) en die vloog ook van drie meter hoog door de lucht omlaag, maar kwam natuurlijk wel netjes op haar pootjes terecht.
Vanaf komende zaterdag kan dat sowieso een paar maandenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
De zon schijnt nogzou t straks om 19:00 uur ook nog licht zijn! Misschien kan ik zonder lampjes rennen!
Oh. Nja ik heb geen internetabo op m'n iPod dus dat kan ik niet doen helaas.quote:
Ik geloof dat Runkeeper geen internet nodig heeft, maar ik kan mezelf ook vergissen...quote:Op maandag 19 maart 2012 18:13 schreef datisstom het volgende:
[..]
Oh. Nja ik heb geen internetabo op m'n iPod dus dat kan ik niet doen helaas.
Verders zondag Venloop
u heeft gelijkquote:Op maandag 19 maart 2012 18:21 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik geloof dat Runkeeper geen internet nodig heeft, maar ik kan mezelf ook vergissen...
En als dat klopt, dan kun je hem thuis laten synchroniseren met de computer door wifi...
Ik zelf ben begonnen met 2x per week, en geen herhaling zolang ik de les had uitgelopen. Maar dat is maar net waar je lekker bij voelt. Voor mij was 3x per week net teveel terwijl andere het wel doen/kunnen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:15 schreef Trippy22 het volgende:
Begin deze week met hardlopen, morgen krijg ik mijn schoenen binnen en ga dan beginnen aan Start to Run (5km). Wat raden jullie aan, twee of drie keer per week gaan lopen? En elke week een nieuwe les of herhaling toepassen waar nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |