Ik heb hardloopsokken en sporttape en nog steeds blarenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:42 schreef Dynamic83 het volgende:
Iemand verstand van hardloopsokken hier ? Na de 10 km van vanmorgen last van een blaar, tijdje terug ook last van een blaar op de zelfde plek gehad.... heb een beetje het id dat als ik wat langer loop ik er last van ga krijgen (waarschijnlijk door zweet ?) Heb vorig jaar eens hardloopsokken bij de lidl gekocht maar die helpen dus niet echt...
Iemand hier die ook last had van blaren en waarbij hardloopsokken echt hielpen ?
Hmm ok... naja dan moet ik misschien maar niet niet zo zeuren, als ik zie hoeveel jij loopt en dat dus doet op blarenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb hardloopsokken en sporttape en nog steeds blaren.
Overigens worden mijn voeten er niet mooier op, met al dat hardlopen.
Bij mij helpt het om zo dun mogelijke sokken te kopen. Misschien raar, maar wielersokken werken bij mij. Die zitten lekker strak om de voet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:42 schreef Dynamic83 het volgende:
Iemand verstand van hardloopsokken hier ? Na de 10 km van vanmorgen last van een blaar, tijdje terug ook last van een blaar op de zelfde plek gehad.... heb een beetje het id dat als ik wat langer loop ik er last van ga krijgen (waarschijnlijk door zweet ?) Heb vorig jaar eens hardloopsokken bij de lidl gekocht maar die helpen dus niet echt...
Iemand hier die ook last had van blaren en waarbij hardloopsokken echt hielpen ?
thnx voor de tip ! Ga ik zeker eens uitproberenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:51 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Bij mij helpt het om zo dun mogelijke sokken te kopen. Misschien raar, maar wielersokken werken bij mij. Die zitten lekker strak om de voet.
Rozijnen lijkt mij een hele goeie!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Winegums en rozijnen schijnen ook erg goed te werken.
Ik heb beidequote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Rozijnen lijkt mij een hele goeie!
Heb gelukkig nooit blaren met welke sokken ook. Volgens mij moet je echt goed passende schoenen hebben om dat te voorkomen.
En het is ook een kwestie van pech, sommige hebben snel blaren, ik heb alleen eelt
Ik van heet water, of mijn strijkijzer, of spattend vet in de pan...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:59 schreef slacker_nl het volgende:
Alleen van schaatsen krijg ik blaren...
Ik van alles... Zelfs van slippers...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:59 schreef slacker_nl het volgende:
Alleen van schaatsen krijg ik blaren...
Je bent hard aan het lopen tijdens het strijken, koken of douchen?!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik van heet water, of mijn strijkijzer, of spattend vet in de pan...
Ohhh blaren op de voeten!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je bent hard aan het lopen tijdens het strijken, koken of douchen?!
Ik doe het om en omquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zal het morgen eens proberen met mn andere been voor mn ene
Zal ik de volgende keer proberen, had er vandaag last van!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Tip trouwens voor mensen die wel eens last van steken hebben tijdens het lopen: trek je buik een paar keer in tijdens het lopen, dan gaat het weg. Heeft bij mij nu twee keer gewerkt bij een lichte steek. Tijdens de laatste zware steek aan het eind hielp het niet, helaas
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |