Dit combinatie met je username maakte me aan het lachenquote:Op maandag 19 maart 2012 10:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Gvd, de hele week skivakantie niet gevallen, dender ik gisteren net na thuiskomst thuis keihard van de trap. Blauw/pijn/bloed aan ellenbogen, achterhoofd, stuitje, heup.
Nou ja, meestal herstel ik wel snel van dit soort dingen, hopelijk lukt het woensdag weer.
Je moet ook niet alles geloven wat hij schrijft.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
och, iets met een kapotte achillespees, geen rust en eigenwijsheid?
mijn lichaam is het gelukkig niet
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:17 schreef Saninl het volgende:
Les 10 zit erop. Lekker gelopen, helaas zat de techniek even tegen en vielen mijn oordopjes meermaals uit, maar dat is opgelost
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk harder/verder lopen, maar ik hou mezelf netjes aan het schema en loop zoals ik jog. Ik hoor Evy vaak genoeg zeggen (en jullie ook) dat snelheid later pas komt.. Maar stiekem wil ik wel harder, maarach. Afwachten...
Dat met die achillespees is niet verzonnen. Ik móést gewoon die wedstrijd lopen, daarom liep ik gewoon door de pijn heen. En ja, als je je vermant ben je niet meer welkom.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles geloven wat hij schrijft.
Trollen is zijn hobby
Goed bezig!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:17 schreef Saninl het volgende:
Les 10 zit erop. Lekker gelopen, helaas zat de techniek even tegen en vielen mijn oordopjes meermaals uit, maar dat is opgelost
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk harder/verder lopen, maar ik hou mezelf netjes aan het schema en loop zoals ik jog. Ik hoor Evy vaak genoeg zeggen (en jullie ook) dat snelheid later pas komt.. Maar stiekem wil ik wel harder, maarach. Afwachten...
Via de App Runkeeperquote:Op maandag 19 maart 2012 17:19 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.Waar heb je dat balkje vandaan?
Haha ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 19 maart 2012 16:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja bedankt, het zal er ook wel best lachwekkend uitgezien hebben. Ik had de kat op mijn schouders (vraag me niet waarom) en die vloog ook van drie meter hoog door de lucht omlaag, maar kwam natuurlijk wel netjes op haar pootjes terecht.
Vanaf komende zaterdag kan dat sowieso een paar maandenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
De zon schijnt nogzou t straks om 19:00 uur ook nog licht zijn! Misschien kan ik zonder lampjes rennen!
Oh. Nja ik heb geen internetabo op m'n iPod dus dat kan ik niet doen helaas.quote:
Ik geloof dat Runkeeper geen internet nodig heeft, maar ik kan mezelf ook vergissen...quote:Op maandag 19 maart 2012 18:13 schreef datisstom het volgende:
[..]
Oh. Nja ik heb geen internetabo op m'n iPod dus dat kan ik niet doen helaas.
Verders zondag Venloop
u heeft gelijkquote:Op maandag 19 maart 2012 18:21 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik geloof dat Runkeeper geen internet nodig heeft, maar ik kan mezelf ook vergissen...
En als dat klopt, dan kun je hem thuis laten synchroniseren met de computer door wifi...
Ik zelf ben begonnen met 2x per week, en geen herhaling zolang ik de les had uitgelopen. Maar dat is maar net waar je lekker bij voelt. Voor mij was 3x per week net teveel terwijl andere het wel doen/kunnen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:15 schreef Trippy22 het volgende:
Begin deze week met hardlopen, morgen krijg ik mijn schoenen binnen en ga dan beginnen aan Start to Run (5km). Wat raden jullie aan, twee of drie keer per week gaan lopen? En elke week een nieuwe les of herhaling toepassen waar nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |