Als je daar dan maar niet al te beknepen bij bentquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:27 schreef RanTheMan het volgende:
ik moet spontaan poepen van je laatste opmerking...
Wellicht.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:53 schreef hornage het volgende:
Dit klinkt trouwens allemaal wel vet: http://www.eyefilm.nl/
Misschien een idee voor de volgende meet?
FireFox?
Ja, ik heb wyccie al bedankt, aan jouw tips had niks, ordinair mens. Haha nee...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Robby was je moeder blij met haar cadeau?
Ik heb het gevierd hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:09 schreef hornage het volgende:
Vrolijke Pi dag pico
[edit]faal van mijn kant[/edit]
Snel een keertje doen dan, zo'n beetje de beste film van Rutger Hauer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem niet herkende....
Moet hem nog steeds kijken....
Zo'n beetje?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Snel een keertje doen dan, zo'n beetje de beste film van Rutger Hauer.
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zo'n beetje?
Tevens de beste film van Ford, Hannah, Scott en iedere ander cast/crewlid dat er mee verbonden is.
Wellicht gewoon een bericht dat er een nieuwe update in het betreffende topic was.Gebruik je Google?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Hmm... er kwam net heel snel iets in mijn scherm te staan over iemand (als of ik een DM kreeg) en dat was ook heel snel weer weg. Maar nou weet ik dus niet wat het was?
Ik gebruik chrome ja, en ik heb bij me DM's gekeken maar daar staat niks nieuws bij. En het was niet zo'n vak dat je krijgt als je de update gepauzeerd hebt. Vreemd...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wellicht gewoon een bericht dat er een nieuwe update in het betreffende topic was.Gebruik je Google?
Ge geschiedenis van DM's kun je wel opzoeken, denk ik?
Had je een stukje tekst geselecteerd? Want dat laat FOK! je tegenwoordig ook wetenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Hmm... er kwam net heel snel iets in mijn scherm te staan over iemand (als of ik een DM kreeg) en dat was ook heel snel weer weg. Maar nou weet ik dus niet wat het was?
Geprobeerd, maar dat was het ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Had je een stukje tekst geselecteerd? Want dat laat FOK! je tegenwoordig ook weten
Waar hangt ie uit?quote:
Nou, vervang jij hem even, en beantwoord mijn vraagquote:Op zondag 18 maart 2012 20:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij was 4 sec. geleden nog online
staat in me downloadlijst... maar aan je tip te zien blijft ie nog een tijdje daarin staanquote:Op zondag 18 maart 2012 23:38 schreef RanTheMan het volgende:
Iemand 'we bought a zoo' al gezien? Ik vond t best een mooie filmtip om met n vrouw te kijken
och het is geen mortal kombat oid, maar ik vond t wel een hele aardige film...quote:Op maandag 19 maart 2012 00:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
staat in me downloadlijst... maar aan je tip te zien blijft ie nog een tijdje daarin staan
mwoah....quote:Op maandag 19 maart 2012 10:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Dus Mortal Kombat kijk je niet met je vriendin?
En het is nog wel zo'n überromantische familiefilmquote:
Wat kan ik precies op die site doen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:00 schreef Dopekoe het volgende:
Wat is jullie huidige top 10 op Flickchart.com ?
Je kan daar een top 10 - top 20 - top 50 - top 100 of gewoon een totale lijst samenstellen op basis van steeds 2 films...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:02 schreef victorinox het volgende:
[..]
Wat kan ik precies op die site doen?
Voordat ik me aan ga melden wil ik wel iets meer weten dan dat beginschermpje.
Klinkt goed, voor als ik me nog eens verveelquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Je kan daar een top 10 - top 20 - top 50 - top 100 of gewoon een totale lijst samenstellen op basis van steeds 2 films...
Een soort duel: Je krijgt 2 (dvd) covers te zien en je maakt steeds een keuze tussen welke film je favoriet van die 2 is.
Je kan tevens aangeven als je 1 van de 2 films niet gezien hebt, dan verwissel je deze voor een anders.
Ook kun je aangeven dat je beide films niet hebt gezien.
Op basis van je keuzes wordt er een lijst gemaakt...
1. A Clockwork Orangequote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:00 schreef Dopekoe het volgende:
Mijn top 10:
1 - Alien
2 - Jurassic Park
3 - Aliens
4 - WALL·E
5 - Total Recall
6 - The Thing
7 - The Lost World...
8 - Independence Day
9 - Avatar
10 - Three Kings
jezus christus, das bijna het zelfde aantal als dat ik op icheck heb afgevinkt... :Squote:Op woensdag 21 maart 2012 11:59 schreef picodealion het volgende:
Ik zit nu op 727, en er komen nog maar heel langzaam nieuwe bij.
ik op 1117, weinig shorts. geen series.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:03 schreef picodealion het volgende:
Ik zit daar op 1107 nu. Zitten ook wel een boel shorts bij, geen idee hoeveel ervan dus op Flickchart staan.
De trailer heeft me al meer genoeg afgeschrokken, als het boek dat niet al gedaan had. (Hoewel Everything Is Illuminated een leuke film was.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Gister Extremely loud & incredibly close gekeken. Vervelende film om te kijken, maar moest em wel afkijken... Iemand anders em al gezien?
huh? ik snap het nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:12 schreef Gillingham het volgende:
Dyon, jouw woonplaats is iets in de trant van de Rijn, de Kerkstraat of Gelderland?
Ik vroeg om steden/dorpen en je komt met rivieren, staten en straten.quote:
Staat klaar om gekeken te worden, maar "iets" houdt me steeds tegen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Gister Extremely loud & incredibly close gekeken. Vervelende film om te kijken, maar moest em wel afkijken... Iemand anders em al gezien?
Maar daar wordt niet naar verwezen in die filmtitels. (O.K., bij Austin Powers natuurlijk ook niet...) Paris, Texas had ik dan weer wel goed gerekend, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:27 schreef Michelangelo2 het volgende:
Manhattan en Texas zijn trouwens wel bestaande dorpen/steden.
Zo zal dat voor veel Engelse woorden gelden. Ik had consequent moeten zijn en Austin Powers niet goed moeten rekenen. En/of bij steden een minimum van bijvoorbeeld 20.000 inwoners.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:29 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ach, laat maar. Zo is Nile van Jewel of the Nile ook een miniplaatsje in Ontario, Canada. Zo kan je door blijven gaan
Na 100 films ziet mijn top10 er zo uit:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:00 schreef Dopekoe het volgende:
Ok, ik begin nu serieus te denken dat je gay bentquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:47 schreef dyonvbaal het volgende:
heheh, ik denk dat ik bijna de enige mens op flickchart ben die Happy gilmore op de eerste plek heeft staan
FF, daar ga je weer. Waarom zou dat danquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:56 schreef FireFox1 het volgende:
Ok, ik begin nu serieus te denken dat je gay bent
Lieve, lieve wyccie toch... dyon weet hoe ik het bedoel. Why so serious?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
FF, daar ga je weer. Waarom zou dat danmoeten zijn?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
want alleen homo's kijken naar adam sandler?
Niet dus.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:00 schreef FireFox1 het volgende:
Lieve, lieve wyccie toch... dyon weet hoe ik het bedoel. Why so serious?
Ik met mijn slechte grappen ook altijdquote:
Dan ben je slecht bekend met mijn postsquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind grapjes niks mis mee, maar hij sloeg nergens op
ik ben zo wie zo niet bekend met mensen hier...quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan ben je slecht bekend met mijn posts
Dan weet je toch ook wel dat 3 kwart van posts nergens op slaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik ben zo wie zo niet bekend met mensen hier...
en die grap viel in die 3/4 die nergens op slaat?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan weet je toch ook wel dat 3 kwart van posts nergens op slaan![]()
Maar die ene kwart is wel fucking briljant
You do the mathquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
en die grap viel in die 3/4 die nergens op slaat?
ja hallo wat verwacht je van me? Dat ik kan rekenen? Ik zit niet voor niks zovaak op fok...quote:
Wat is gilmore? Is dat een net-5 serie? Ik heb mijn tv zo ingesteld dat hij die zender overslaat bij het zappen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind grapjes niks mis mee, maar hij sloeg nergens op
Mijn onzin kompaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat is gilmore? Is dat een net-5 serie? Ik heb mijn tv zo ingesteld dat hij die zender overslaat bij het zappen.
Zo ja, dan kan ik ergens wel voorstellen dat je homo bent?
als je de rest van de zin ook gelezen had, dan had je misschien over het typefoutje heen gelezen en had je een onzinnige opmerking bespaard...quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat is gilmore? Is dat een net-5 serie? Ik heb mijn tv zo ingesteld dat hij die zender overslaat bij het zappen.
Zo ja, dan kan ik ergens wel voorstellen dat je homo bent?
dat helpt bij mij toch niet meerquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
als je de rest van de zin ook gelezen had, dan had je misschien over het typefoutje heen gelezen en had je een onzinnige opmerking bespaard...
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:02 schreef ShaoliN het volgende:
Kuttttt ik moet weg, maar deze is niet zo moeilijk natuurlijk.
Volgens mij kun je elk genre aan die film hangenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:56 schreef wyccie het volgende:
A Clockwork Orange een Sci-Fi?![]()
Zo heb ik het nooit bekeken.
Jah, raar he?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:56 schreef RanTheMan het volgende:
heeft iedereen hier opeens een leven gekregen ofzo?
einde van de maand en pas in nr 10...............
Dat, en het is een DP-reeks, wat wil jequote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:56 schreef RanTheMan het volgende:
heeft iedereen hier opeens een leven gekregen ofzo?
einde van de maand en pas in nr 10...............
lol. dr zit ook zoveel tijd tussen, te lasitg om bij te houden zoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:10 schreef Asap het volgende:
True Romance is 2x goed gerekend, Gil maakte een grap om hem 3x goed te laten rekenen
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:30 schreef hornage het volgende:
True Romance
True Romance met Tom Cruise?quote:dat is de TC idd, nu nog 1 mensen!
is het nationale zeik RanTheMan af dag ofzoquote:
Heb ik al genoeg gedaan. Nu wil ik wel eens puntjes scoren.quote:
Dit film lijk me ook baas manquote:
quote:
hij stopt toch juist met zich zorgen maken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:47 schreef RanTheMan het volgende:
.. how i loved the bomb and started to worry....
zit je me nu uit te lachen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ran heeft de titel overduidelijk niet al te vaak getypt
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is het nationale zeik RanTheMan af dag ofzo
wel zoiets jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
zit je me nu uit te lachen?Wat moet t dan zijn? het is wel zoiets, ik kijk die oude meuk niet
![]()
same here te druk met de tuin maar ik heb het opgezocht, maar sam, zover zat ik er toh niet naastquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Sorry mich, ik heb geen zin om een nieuwe vraag te stellen![]()
Het was me duidelijk dat je het ver weg in je geheugen wel ergens hadquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
same here te druk met de tuin maar ik heb het opgezocht, maar sam, zover zat ik er toh niet naast
moet je wel gokken, zijn we sneller door de DP heen, iedere gok is een plaatjequote:
zie plaatjequote:
elke gok is een plaatjequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:46 schreef Michelangelo2 het volgende:
Nou, doe nog maar een paar plaatjes dan
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Voor wie zich overigens afvraagt waar de standen zijn gebleven... Zondag zal ik ze bijwerken t/m maart en posten.
Dan moet je hem ook wetenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:30 schreef hornage het volgende:
Precies deze vraag is vorige week volgens mij geweest, kan je natuurlijk gemist hebben
En hij weet het niet eensquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef hornage het volgende:
Ah, precies 2 geleden had Dopekoe deze vraag ook gesteld
Ik onthou niet exact alles wat ik vraag hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:50 schreef hornage het volgende:
Hij redt zijn eer toch nog een beetje
Vorige keer: [FOK! Movie Trivia] - Maart 2012 - Deel 6
Ow, ik zou ook niet altijd het antwoord op de vragen weten die ik stel hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik onthou niet exact alles wat ik vraag hoor
En ook al 2 weken geleden
en liam neeson kwam ook al onlangs langsquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg hoeveel lijstjesvragen gaan we vandaag nog krijgen?
Ik zal straks wel ff een andere vraag doen, na mijn lijstje vraag als ik de kans nog krijgquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg hoeveel lijstjesvragen gaan we vandaag nog krijgen?
En nu ook nog echt correctquote:Op zondag 1 april 2012 22:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
De standen zijn weer bijgewerkt: [FOK! Movie Trivia] - Maart 2012 - Deel 12
Ik stijg nog elke maandquote:
Omdat ik de stand ook nog op een logische plek wil postenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:34 schreef picodealion het volgende:
Meh, dat klinkt niet in het Nederlands. Er zijn wel meer namen die ik mooi vind in he engels (Zoe bijvoorbeeld) die in nl gewoon niet kunnen.
Maareh, waarom spelen we een topic niet gewoon vol en beginnen dan pas met de nieuwe maand?
Een eigen standtopic, is dat een stom idee?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Omdat ik de stand ook nog op een logische plek wil posten
Oh daar kan ik bij, misschien kan ik het dan wel, maar dat heb ik dan nooit gewetenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef picodealion het volgende:
Sam, kan jij bij http://www.fok.nl/gm/reekstool.php?
Je bent toch nog filmcrew? Ik kan ff niet checken op mobiel.
FMT is iig reeks no. 279 uit mijn hoofd.
Dat lijkt me dan weer een wat doods topic worden?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Zoë prima kunnen.
[..]
Een eigen standtopic, is dat een stom idee?
Idd, linkje in de OP en klaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Zoë prima kunnen.
[..]
Een eigen standtopic, is dat een stom idee?
Dus?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer een wat doods topic worden?
Maar dat maakt niet uit als er überhaupt nog geen sprake is van een reeks. Dat is bij FMT elke maand het geval.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:03 schreef Dopekoe het volgende:
Wel vreemd, ik heb deel 2 toch echt geopend zoals altijd....
Gewoon open een nieuw deel....
Tja, dat klopt. Maar is dat erg?quote:Op woensdag 4 april 2012 07:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Kan de maandstand niet in een spoiler in de OP geplaatst worden? Dan neemt hij geen/weinig ruimte in beslag.
Als je een topic aan het eind van de maand vol wil spelen kan het zijn dat je op de 6de of 7de van de volgende maand nog bezig bent met het oude topic...
Er is natuurlijk een verschil tussen volspelen en volspammen.quote:Op woensdag 4 april 2012 07:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Kan de maandstand niet in een spoiler in de OP geplaatst worden? Dan neemt hij geen/weinig ruimte in beslag.
Als je een topic aan het eind van de maand vol wil spelen kan het zijn dat je op de 6de of 7de van de volgende maand nog bezig bent met het oude topic...
Had je deze vraag niet wat later kunnen stellenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:29 schreef victorinox het volgende:
DVD-chapters van welke film?
- Main Title; The Nicest Guy
- Ballooning Hoodlums
- An Award-Winning Performance
- "This Is a Piece of Wood"
- Crashing The Party
Volgens mij doe ik dat in dit geval zelfs met 3quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:00 schreef hornage het volgende:
Ik haal volgens mij zo 2 acteurs door elkaar
ze lijken ook behoorlijk op elkaar die jullie bedoelen heet iets van eissenberg oidquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik dat in dit geval zelfs met 3
Jah, uh, ik heb zijn imdb pagina anderhalve week geleden even snel bekekenquote:
Die vraag was ook al weer een tijdje geleden. Maar goed dan zal ik wel een goede versie hebben. Kijk het wel een keertje als ik wat wakkerder benquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:36 schreef Michelangelo2 het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik over Sombre een vraag heb gesteld, maar het is inderdaad een heel erg donkere film, waarin alles flets, donker en depressief is. Je hebt dus waarschijnlijk wel de goede versie
Dat gaat nog wel ff duren denk ik zoquote:Op donderdag 12 april 2012 10:53 schreef Che_ het volgende:
Weet iemand wanneer de beelden uitkomen van James Cameron van zijn tocht onder water?
Aha ok. Kan niet wachtenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel ff duren denk ik zo
Volgens mij staat er nog geen datum op vast...
Ik heb het shot er ook op uitgezocht plus dat zijn karakter in de film brandwonden heeft in zijn gezichtquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:25 schreef Dopekoe het volgende:
Kevin Spacey van de zijkant lijkt helemaal niet op Kevin Spacey
heb je hem gezien ASAP?quote:
Nog niet, maar ga ik zeker wel kijkenquote:
The Awakening, niet echt heel boeiend. Dan is El Orfanato een stuk spannenderquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:52 schreef hornage het volgende:
Een goedemorgen
Nog goede films gezien laatste tijd mensen?
Ikke dus The Kids Are All Right, was nice
is echt een mooie film inderdaad.. Maar wel voor met een vrouw erbij.. tenminste zo werkt het bij mij.. Met mijn Eega kijk ik liever andere films dan alleenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:09 schreef hornage het volgende:
The Descendants ga ik binnenkort ook maar eens zien.
Mijn vriendin was er ook al in geinteresseerd
Ach, ik hou ook wel van die tranentrekkende drama's hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is echt een mooie film inderdaad.. Maar wel voor met een vrouw erbij.. tenminste zo werkt het bij mij.. Met mijn Eega kijk ik liever andere films dan alleen
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:57 schreef hornage het volgende:
Sextape? Mis ik wat?
Is er iets uitgelekt
best triest op de 24stequote:
We hebben een meet gehad hequote:
Wat een rotzooiquote:Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef hornage het volgende:
Dit blijft vet:
De reden waarom ik net een puntje heb gescoord
tokkiequote:Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef hornage het volgende:
Dit blijft vet:
De reden waarom ik net een puntje heb gescoord
Tsssquote:
Enzyme X en de muziek uit Umfeld hebben bizar weinig met elkaar te maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Wat een rotzooiMisschien is de film Umfeld wat voor jou.
geen idee maar geïntigreerd.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:34 schreef hornage het volgende:
[..]
Geen gangsterfilm nee
Nog 1 naam en de titel voor deze motion capture black-and-white animated science fiction film uit 2006
Plus 3 voor Dopekoe, dat is makkelijk scorenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:07 schreef Gillingham het volgende:
Stand April 2012
36 SamuelofSEK
34 Michelangelo2
31 Asap
33 Dopekoe
27 Gillingham
21 DragonFodder
16 InTrePidIvity
15 hornage
12 dyonvbaal
12 RanTheMan
9 Lamers
5 FireFox1
4 victorinox
3 wyccie
3 PintuR
3 Waaghals
2 Patch
2 picodealion
2 YellowBlacks
2 Tem
1 Baszh
1 De-Sombrero
1 þ
1 DonnieDarko1979
1 Mainport
Aangepast.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:09 schreef Asap het volgende:
[..]
Plus 3 voor Dopekoe, dan is makkelijk scoren
Jah schaam u, je zag toch echt Jessica Biel op het sceenshot ipv Scarlettquote:Op donderdag 26 april 2012 13:23 schreef DragonFodder het volgende:
illusionist en prestige door elkaar gehaald
Het bracht me wel op Edward Norton, dus ik had de goede cast in mijn hoofd. alleen de verkeerde titelquote:Op donderdag 26 april 2012 13:26 schreef hornage het volgende:
[..]
Jah schaam u, je zag toch echt Jessica Biel op het sceenshot ipv Scarlett
Heb ik zo lang geknutseld en dan zijn jullie allemaal weg....quote:Op donderdag 26 april 2012 13:58 schreef hornage het volgende:
Dopekoe is zo aan het knutselen dat hij vast is blijven zitten aan de lijm lijkt wel
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:17 schreef hornage het volgende:
Niet weg, alleen onwetend en not worthy
Komop jullie kennen ze echt allemaalquote:
Doe us gekquote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Komop jullie kennen ze echt allemaal
Ik zal wel ff wat hints posten
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Komop jullie kennen ze echt allemaal
Ik zal wel ff wat hints posten
lekker hintquote:Op donderdag 26 april 2012 14:47 schreef Dopekoe het volgende:
Het zijn allemaal zeer zeer bekende films
Behalve de 2e
Eerder berucht.quote:
Minder bekend dan de andere films in mijn vraagquote:
oh dan neem ik mijn running man gok terugquote:Op donderdag 26 april 2012 15:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Minder bekend dan de andere films in mijn vraag
Goed planquote:Op donderdag 26 april 2012 15:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
oh dan neem ik mijn running man gok terug
Als het goed is heb je er 2quote:Op donderdag 26 april 2012 16:06 schreef RanTheMan het volgende:
jah die van hornage klopt ook niet, ik heb maar 1 M
Lidwoorden tellen wel meequote:Op donderdag 26 april 2012 16:07 schreef hornage het volgende:
Ik zie nu pas dat lidwoorden niet tellen en dat de acteurs er ook in zitten
Nog slechter gelezen danquote:Op donderdag 26 april 2012 16:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als het goed is heb je er 2
[..]
Lidwoorden tellen wel mee
Ik niet, maar ja, met weinig te doen en verder niemand hier op kantoor....quote:Op donderdag 26 april 2012 16:20 schreef hornage het volgende:
[..]
Nog slechter gelezen dan
Ik moet ook eigenlijk hard aan het werk zijn en dat ben ik eigenlijk ook
3 letters 3 letters 4 letters 7 lettersquote:Op donderdag 26 april 2012 16:22 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Ik probeer iets van de letters te maken, maar het lukt niet.
Ow, ik heb genoeg te doen!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:22 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik niet, maar ja, met weinig te doen en verder niemand hier op kantoor....
Wat voor code ?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:24 schreef hornage het volgende:
[..]
Ow, ik heb genoeg te doen!
En ik zit voor 2 daagjes even bij het bedrijf wat onze code gaat beheren
Ik moet dus wel even laten zien dat ik bij hen iig worthy ben
Calculatie- en ordersoftware voor vloer- en raambedekkingquote:Op donderdag 26 april 2012 16:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wat voor code ?
Dwz wat voor software ?
Ok, klinkt ingewikkeldquote:Op donderdag 26 april 2012 16:29 schreef hornage het volgende:
[..]
Calculatie- en ordersoftware voor vloer- en raambedekking
Dat valt toch wel meequote:
Ik ben zelf geen ontwikkelaarquote:Op donderdag 26 april 2012 16:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Dat valt toch wel meeJe werkt dan met name met vaste variabelen lijkt mij.. Dit is pas ingewikkeld http://en.wikipedia.org/wiki/Artificial_neural_network
Hoe bedoel je ingewikkeldquote:The multi-layer perceptron (MLP) is a universal function approximator, as proven by the Cybenko theorem. However, the proof is not constructive regarding the number of neurons required or the settings of the weights.
Alleen maar Functioneel een manager hequote:Op donderdag 26 april 2012 16:58 schreef RanTheMan het volgende:
Cool een managerIk heb laatst mn visitekaartjes opnieuw besteld en heb daar werknemer op laten zetten
gewoon omdat t kan
Heb ook een nieuwe trailer van Prometheus gezienquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:46 schreef hornage het volgende:
Ik wil hem ook zien!
Misschien dit weekend naar de bios![]()
Ook nog New Kids Nitro zien dit weekend![]()
Met Schultenbrau en Broodje Bapao erbij
Moet ik ook zienquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb ook een nieuwe trailer van Prometheus gezien
Dat wordt zeker een duidelijke moet zien
Ik vond the expendables ook strontvervelend. Ik verwachtte een koning van een b-film, maar zelfs voor een b-film was ie te slecht. Tenenkrommende dialogen ook, en niet eens slecht op een goede manier.quote:Op zondag 29 april 2012 20:04 schreef hornage het volgende:
Ok, ik zag net The Expendables, maar damn, I feel fucked![]()
Miste ik wat ofzo? naast de actie ging het echt nergens over, niets boeiends at all, en dat duurde echt freakin lang!
Argh,
@pico, ik snap nu hoe jij je soms door films heen moet worstelen. I understand how you feel now
Straks The Avengers
Niks mis met The Expendables. Die film is zo slecht, dat het leuk isquote:Op zondag 29 april 2012 20:04 schreef hornage het volgende:
Ok, ik zag net The Expendables, maar damn, I feel fucked![]()
Miste ik wat ofzo? naast de actie ging het echt nergens over, niets boeiends at all, en dat duurde echt freakin lang!
Argh,
@pico, ik snap nu hoe jij je soms door films heen moet worstelen. I understand how you feel now
Straks The Avengers
Dit gespam was omdat de maand voorbij is, niet uit haat voor het dp-topic als ik het zo teruglees (hoewel, bij ff is het waarschijnlijk een beetje van beide).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef wyccie het volgende:
Moet dat nou, dat gespam in het DP-topic?
Die ene vraag met de als vrouw verklede mannen en vice versa was niet moeilijk, die is al eerder gesteld. De vraag erna viel ook mee.
Iedereen zit maar te zeiken en te haten, terwijl je het zo moeilijk of makkelijk kunt maken als je wilt. Je kunt er dus zelf wat aan doen om het leuk te houden. Ik heb het gevoel dat het vooral een self fulfilling prophecy is.
Suggestie: of iedereen doet weer normaal in zo´n topic (met niet al te moeilijke vragen), of het moet afgeschaft worden.
Oh ja, dat is ook waar, het is al mei.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:49 schreef DragonFodder het volgende:
Dit gespam was omdat de maand voorbij is, niet uit haat voor het dp-topic als ik het zo teruglees (hoewel, bij ff is het waarschijnlijk een beetje van beide).
Dubbele punten topic. Dat is leuk! Gezellig! Kun je dubbele punten verdienen!quote:
Beidequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Giechel je om Froger of lach je mij uit?
Hier ook een fan van het DP-topic, altijd weer mooie variatie in vragen en wat uitdagenderquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:01 schreef wyccie het volgende:
Dubbele punten topic. Dat is leuk! Gezellig! Kun je dubbele punten verdienen!
je wist het vast omdat ik je vorige week nog om de titel vroegquote:
ik voer verzachtende omstandigheden aan, uitgelegd in bovenstaande postquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:48 schreef wyccie het volgende:
Ran, je hoeft er ook geen spijt van te hebben, maar het valt me de laatste tijd (nou ja, half jaar?) op dat velen er bij voorbaat al over zit te zeuren, in plaats van er zelf wat aan te doen.
En ik heb er een hekel aan als er wel geklaagd wordt, maar er niks constructiefs gedaan wordt.
Weet ik, maar ik legde ook uit, waarom ik erover begon.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef RanTheMan het volgende:
ik voer verzachtende omstandigheden aan, uitgelegd in bovenstaande post
Dat kan ik me niet eens herinnerenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:47 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
je wist het vast omdat ik je vorige week nog om de titel vroeg
welke? Man from earth of de huidige vraag?quote:
Komt omdat SoK met de VUT is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:56 schreef RanTheMan het volgende:
@wyccie, langzaam in het algemeen, het was pas het eerste DP topic van de maand
Dat eerste.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:56 schreef RanTheMan het volgende:
welke? Man from earth of de huidige vraag?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:56 schreef RanTheMan het volgende:
@Sam... spijtig spijtigZal je nog eens een DM sturen..
je kan het overigens net zo goed vergelijken met een aflevering van As The World Turns maar goed, het spreekt je aan of niet.. Het is een sci fi verhaal, maar er is niets maar dan ook echt niest sci fi aan verder...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:04 schreef wyccie het volgende:
Klinkt goed.
Dan ga ik maar eens een keer downloaden.
Hopelijk wordt er wel beter geacteerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:07 schreef RanTheMan het volgende:
je kan het overigens net zo goed vergelijken met een aflevering van As The World Turns
Ik had hem je in ieder geval niet na kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben er trots op dat ik zo'n mooie, lange ketting heb kunnen maken. Daar ben ik normaal echt bagger in, net zoals met initialensoep.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:01 schreef RanTheMan het volgende:
en die gast die klinkt als die plak snoep
quote:
dat is wel een beetje vreemd jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:00 schreef DragonFodder het volgende:
Is it wrong to get turned on by that?
Het plaatje is wel iets dubieus inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:00 schreef DragonFodder het volgende:
Is it wrong to get turned on by that?
Alleen dat de volgorde wat apart is, waardoor alleen Asap bij Hopkins begint.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:23 schreef RanTheMan het volgende:
de vraag is toch niet anders dan anders?
Beetje rare vermelding, ben de vraag van Sam gewend, waarbij IMDB niet gebruikt wordt...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:23 schreef RanTheMan het volgende:
de vraag is toch niet anders dan anders?
ik kopieer de vraag van Draqgonfodder die is met imdb begonnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:33 schreef Asap het volgende:
[..]
Beetje rare vermelding, ben de vraag van Sam gewend, waarbij IMDB niet gebruikt wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |