Als je daar dan maar niet al te beknepen bij bentquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:27 schreef RanTheMan het volgende:
ik moet spontaan poepen van je laatste opmerking...
Wellicht.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:53 schreef hornage het volgende:
Dit klinkt trouwens allemaal wel vet: http://www.eyefilm.nl/
Misschien een idee voor de volgende meet?
FireFox?
Ja, ik heb wyccie al bedankt, aan jouw tips had niks, ordinair mens. Haha nee...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Robby was je moeder blij met haar cadeau?
Ik heb het gevierd hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:09 schreef hornage het volgende:
Vrolijke Pi dag pico
[edit]faal van mijn kant[/edit]
Snel een keertje doen dan, zo'n beetje de beste film van Rutger Hauer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem niet herkende....
Moet hem nog steeds kijken....
Zo'n beetje?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Snel een keertje doen dan, zo'n beetje de beste film van Rutger Hauer.
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zo'n beetje?
Tevens de beste film van Ford, Hannah, Scott en iedere ander cast/crewlid dat er mee verbonden is.
Wellicht gewoon een bericht dat er een nieuwe update in het betreffende topic was.Gebruik je Google?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Hmm... er kwam net heel snel iets in mijn scherm te staan over iemand (als of ik een DM kreeg) en dat was ook heel snel weer weg. Maar nou weet ik dus niet wat het was?
Ik gebruik chrome ja, en ik heb bij me DM's gekeken maar daar staat niks nieuws bij. En het was niet zo'n vak dat je krijgt als je de update gepauzeerd hebt. Vreemd...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wellicht gewoon een bericht dat er een nieuwe update in het betreffende topic was.Gebruik je Google?
Ge geschiedenis van DM's kun je wel opzoeken, denk ik?
Had je een stukje tekst geselecteerd? Want dat laat FOK! je tegenwoordig ook wetenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Hmm... er kwam net heel snel iets in mijn scherm te staan over iemand (als of ik een DM kreeg) en dat was ook heel snel weer weg. Maar nou weet ik dus niet wat het was?
Geprobeerd, maar dat was het ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Had je een stukje tekst geselecteerd? Want dat laat FOK! je tegenwoordig ook weten
Waar hangt ie uit?quote:
Nou, vervang jij hem even, en beantwoord mijn vraagquote:Op zondag 18 maart 2012 20:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij was 4 sec. geleden nog online
staat in me downloadlijst... maar aan je tip te zien blijft ie nog een tijdje daarin staanquote:Op zondag 18 maart 2012 23:38 schreef RanTheMan het volgende:
Iemand 'we bought a zoo' al gezien? Ik vond t best een mooie filmtip om met n vrouw te kijken
och het is geen mortal kombat oid, maar ik vond t wel een hele aardige film...quote:Op maandag 19 maart 2012 00:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
staat in me downloadlijst... maar aan je tip te zien blijft ie nog een tijdje daarin staan
mwoah....quote:Op maandag 19 maart 2012 10:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Dus Mortal Kombat kijk je niet met je vriendin?
En het is nog wel zo'n überromantische familiefilmquote:
Wat kan ik precies op die site doen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:00 schreef Dopekoe het volgende:
Wat is jullie huidige top 10 op Flickchart.com ?
Je kan daar een top 10 - top 20 - top 50 - top 100 of gewoon een totale lijst samenstellen op basis van steeds 2 films...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:02 schreef victorinox het volgende:
[..]
Wat kan ik precies op die site doen?
Voordat ik me aan ga melden wil ik wel iets meer weten dan dat beginschermpje.
Klinkt goed, voor als ik me nog eens verveelquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Je kan daar een top 10 - top 20 - top 50 - top 100 of gewoon een totale lijst samenstellen op basis van steeds 2 films...
Een soort duel: Je krijgt 2 (dvd) covers te zien en je maakt steeds een keuze tussen welke film je favoriet van die 2 is.
Je kan tevens aangeven als je 1 van de 2 films niet gezien hebt, dan verwissel je deze voor een anders.
Ook kun je aangeven dat je beide films niet hebt gezien.
Op basis van je keuzes wordt er een lijst gemaakt...
1. A Clockwork Orangequote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:00 schreef Dopekoe het volgende:
Wat is jullie huidige top 10 op Flickchart.com ?
Mijn top 10:
1 - Alien
2 - Jurassic Park
3 - Aliens
4 - WALL·E
5 - Total Recall
6 - The Thing
7 - The Lost World...
8 - Independence Day
9 - Avatar
10 - Three Kings
jezus christus, das bijna het zelfde aantal als dat ik op icheck heb afgevinkt... :Squote:Op woensdag 21 maart 2012 11:59 schreef picodealion het volgende:
Ik zit nu op 727, en er komen nog maar heel langzaam nieuwe bij.
ik op 1117, weinig shorts. geen series.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:03 schreef picodealion het volgende:
Ik zit daar op 1107 nu. Zitten ook wel een boel shorts bij, geen idee hoeveel ervan dus op Flickchart staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |