Intre +1quote:Op maandag 12 maart 2012 17:03 schreef hornage het volgende:
Inglorious Basterds
Austin Powers
The Guru
Idd, ik verdien het punt niet... bedoelde wel The Love Guru...quote:Op maandag 12 maart 2012 17:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mag ik kritisch zijn over The Guru, wat feitelijk een andere film is?
Tja, je hebt het punt nou toch.. nou moet je Hornage lief aankijken of hij een nieuwe vraag voor je wil stellen...quote:Op maandag 12 maart 2012 17:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik hoef het punt en de vraag verder niet hoor, ik moet er toch vandoor
Inderdaad, dat doen ze niet in The Dark Knightquote:Op maandag 12 maart 2012 17:25 schreef dyonvbaal het volgende:
wel mijn vraag![]()
de enige film waarin ik die 2 samen weet is The dark night, maar daar liggen ze volgens mij niet zo innig toch?
ik weet zeker dat je er nog 1 weet, en ik ga dat nu onderweg naar huis doenquote:Op maandag 12 maart 2012 17:25 schreef dyonvbaal het volgende:
wel mijn vraag![]()
de enige film waarin ik die 2 samen weet is The dark night, maar daar liggen ze volgens mij niet zo innig toch?
je weet zeker dat IK er nog 1 weet? Hoe weet jij nou wat ik weetquote:Op maandag 12 maart 2012 17:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je er nog 1 weet, en ik ga dat nu onderweg naar huis doen
Jawelquote:
He, ik gebruik gewoon jouw vraagidee.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:34 schreef picodealion het volgende:
Zijn dat namen? Uit de eerste is het enige dat hout snijdt Smoke Cell zover, maar ik zie in zowel die als de derde geen enkele naam.
quote:
Neem je me nou in de maling? Nooit van Ted én Tom gehoord? Zelfs ik weet wie het zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef picodealion het volgende:
Tom Selleck? Ook nooit van gehoord maar klinkt als een naam
En dat is Magnum PI of Richard van Friendsquote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef picodealion het volgende:
Tom Selleck? Ook nooit van gehoord maar klinkt als een naam
Serieusquote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
He, ik gebruik gewoon jouw vraagidee.
[..]
[..]
Neem je me nou in de maling? Nooit van Ted én Tom gehoord? Zelfs ik weet wie het zijn.
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
o my god, hoe kun je Ted en Tom niet kennen
Zullen we jouw antwoordhistorie eens doorlopen, ongetwijfeld net zoveel 'bekende' namen die jij niet kent hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
o my god, hoe kun je Ted en Tom niet kennen
Ik betwijfel het als het gaat om acteurs van de afgelopen 20 jaar. Films misschien en mensen achter de schermen zeker... maar bekende acteurs zal wel meevallen. Maar ik houdt u niet tegenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zullen we jouw antwoordhistorie eens doorlopen, ongetwijfeld net zoveel 'bekende' namen die jij niet kent hoor.
Nu alleen die derde man nog.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
three men and a little baby voor de film?
Ik post voor jou zo wel een plaatje. Je herkent ze vast wel.quote:
Als je Selleck uit die letters kunt vissen, moet dat met die Steve ook kunnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef picodealion het volgende:
Niet mijn genre, ik betwijfel ook of ik de derde ken. Ik gok op een Steve(n)
Nou, antwoorden dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind de 3e naam even bekend als de overige 2, maar ik ben dan ook nog een beetje opgegroeid met de Police Academy films.
Watskeburt?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar dan moet ik een vraag stellen en ik vraag altijd iets uit een film die ik onlangs heb gezien. En ik heb al 3 of 4 weken geen films meer gekeken.
Steve Guttenberg.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
timothy hutton?
george romero?
stephen king
Als je bij die logica nog 1 belangrijk deel uit de tekening toevoegt, weet je het denk ik wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:54 schreef Gillingham het volgende:
Ze zouden passen bij Last Man Standing of Battle Royale, maar die zijn het niet.
Uiteraardquote:
quote:
lamers +1quote:
Nee, dat is een Argentijnse film. En ook niet in Abre los Ojos. Die is dan weer wel van Amenabar, die ook Mar Adentro regisseerde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:59 schreef picodealion het volgende:
En zat hij niet in een van die films met Ojos in de titel? El Secret o de sus Ojos?
Voor Mar Adento was hij niet genomineerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:59 schreef Michelangelo2 het volgende:
Biutiful en No Country for Old Men
Je hebt er nu 3 uit Polen en 1 uit Oostenrijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:23 schreef Gillingham het volgende:
Polen:
Man of Marble![]()
Man of Steel![]()
Trzy Kolory: Bialy- Frankrijk
13 Tzameti?- Frankrijk
Ashes and Diamonds![]()
Kanal![]()
Oostenrijk:
Revanche![]()
Ik denk ook steeds dat de film uit Polen komt...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:31 schreef Michelangelo2 het volgende:
Avalon is trouwens Japan, de rest was wel goed.
Buiten Oshii ok en de rest van de crew achter de schermen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:31 schreef Michelangelo2 het volgende:
Avalon is trouwens Japan, de rest was wel goed.
Was ik toch iets te opzichtig in het gebruik van ik weet?quote:
Lamers +1quote:
Oeps, had ik toch moeten blurren. Ik heb die niet gezien dus ik wist niet hoe raadbaar hij wasquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij de eerste zie ik Tilda Swinton en John C. Reilly staan, is dat We Need To Talk About Kevin?
quote:
Nope, maar wel de juiste regisseursquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Burn after reading voor de middelste?
Nah, die was toch ook wel raadbaar?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Blue Valentine is ook nog vrij leesbaar trouwens
Die is niet goed trouwens.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Dus nou alle coens opnoemen? Maar ken er geen waar ik die typemachine aan kan linken...
Intolerable cruelty (vast verkeerd gespeld)
quote:
quote:
quote:
quote:
Karl malone?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Of The Mailman, ik kom niet op z'n naam.
Ja die wel, althans een oude kerel van de Celtics die blank isquote:
Ik denk dat hij nog een beetje te jong daarvoor was? Zit er niet bijquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:02 schreef Michelangelo2 het volgende:
Kobe Bryant, dat is de enige basketballer naast Michael Jordan die ik ken.
Tweety zou zeggen: "I tawt I taw a puddy tat!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja die wel, althans een oude kerel van de Celtics die blank isHint: denk aan Tweety
van jou zag ik anders niks?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
valt me van jullie tegen, maar 1 naam
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
heeft niet zo veel nut na afloop van de vraag he
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
bij die middelste denk ik aan de oudste wayans, die ook in the last boyscout meespeeld. Maar het zal wel een echte basketballer zijn... verder heb je em leuk geshopt en lijkt het me een leuke film
Ik gok dat je 'm al een keer gezien hebtquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
ik denk bij die rechter eigenlijk aan Dan Akroid (?)
Op YouTube?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:43 schreef Robby87 het volgende:
Mag ik ook een imitatie doen voor het punt?
Alleen als die imitatie inhoudt dat je verfblikken aan een koord hangt in een trappengat ze een harde slinger geeft en ze dan vol met je gezicht opvangt (en dat natuurlijk ook opneemt voor ons om te genieten)quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:43 schreef Robby87 het volgende:
Mag ik ook een imitatie doen voor het punt?
Ik kan alleen dat stukje met die spijker op die trap!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alleen als die imitatie inhoudt dat je verfblikken aan een koord hangt in een trappengat ze een harde slinger geeft en ze dan vol met je gezicht opvangt (en dat natuurlijk ook opneemt voor ons om te genieten)
Die ja. Celtic Pride heet de film.quote:
Nog 6quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:49 schreef Michelangelo2 het volgende:
The Bucket List
Even Almighty
Bruce Almighty
Batman Begins
The Shawshank Redemption
Million Dollar Baby
Red?
Nog 5quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:54 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
The Dark Knight
Along Came a Spider
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Driving Miss Daisy
The Bucket List?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:06 schreef hornage het volgende:
Robin Hood - Prince Of Thieves
Wanted
Nog steeds 2quote:
quote:
quote:
Die laaste is toch wel een hele bekende, ook bekend als hoorspelquote:
Je had hem met mijn laatste hint wel geweten denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:39 schreef RanTheMan het volgende:
als iemand die laatste weet, heeft ie of een foto van de beste man in zn achteruitkijkspiegel geplakt, of opgezocht....zoals ik
Uiteraardquote:
quote:Famke Janssen was originally cast as Serleena, and even completed some of the filming, but was forced to drop out of the project due to a death in the family.was then cast in her place.
Ach, de naam stond er nog in.quote:
Zonder die naam was het een stuk moeilijker geweestquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ach, de naam stond er nog in.
Het is een film hequote:Op donderdag 15 maart 2012 11:19 schreef picodealion het volgende:
Ik weet bijna zeker dat ik dit gelezen heb.
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:51 schreef picodealion het volgende:
Nee, dan Event Horizon, daar heb ik laatst nog reviews van zitten lezen
Nope, animatiefilmpje uit 1912.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ken alleen de 2de, maar zou er verder niks vanaf weten. Vind alleen dat ventje op bed op mr magoo lijken
L'Homme Qui Plantait Les Arbresquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:16 schreef Michelangelo2 het volgende:
De man die bomen plant, die anderen heb ik volgens mij ook gezien.
Is inderdaad een Russische remake van Winnie the Pooh. De originele titel is korter dan de Engelsequote:Op donderdag 15 maart 2012 13:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die laatste lijkt me een Winnie the Pooh, maar op hele titel of een orignele titel in andere taal kan je lang wachten van mijn kant
Mijn Russisch is helaas niet zo sterk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
L'Homme Qui Plantait Les Arbres
[..]
Is inderdaad een Russische remake van Winnie the Pooh. De originele titel is korter dan de Engelse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |