Nog steeds 2quote:
quote:
quote:
Die laaste is toch wel een hele bekende, ook bekend als hoorspelquote:
Je had hem met mijn laatste hint wel geweten denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:39 schreef RanTheMan het volgende:
als iemand die laatste weet, heeft ie of een foto van de beste man in zn achteruitkijkspiegel geplakt, of opgezocht....zoals ik
Uiteraardquote:
quote:Famke Janssen was originally cast as Serleena, and even completed some of the filming, but was forced to drop out of the project due to a death in the family.was then cast in her place.
Ach, de naam stond er nog in.quote:
Zonder die naam was het een stuk moeilijker geweestquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ach, de naam stond er nog in.
Het is een film hequote:Op donderdag 15 maart 2012 11:19 schreef picodealion het volgende:
Ik weet bijna zeker dat ik dit gelezen heb.
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:51 schreef picodealion het volgende:
Nee, dan Event Horizon, daar heb ik laatst nog reviews van zitten lezen
Nope, animatiefilmpje uit 1912.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ken alleen de 2de, maar zou er verder niks vanaf weten. Vind alleen dat ventje op bed op mr magoo lijken
L'Homme Qui Plantait Les Arbresquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:16 schreef Michelangelo2 het volgende:
De man die bomen plant, die anderen heb ik volgens mij ook gezien.
Is inderdaad een Russische remake van Winnie the Pooh. De originele titel is korter dan de Engelsequote:Op donderdag 15 maart 2012 13:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die laatste lijkt me een Winnie the Pooh, maar op hele titel of een orignele titel in andere taal kan je lang wachten van mijn kant
Mijn Russisch is helaas niet zo sterk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
L'Homme Qui Plantait Les Arbres
[..]
Is inderdaad een Russische remake van Winnie the Pooh. De originele titel is korter dan de Engelse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |