van jou zag ik anders niks?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
valt me van jullie tegen, maar 1 naam
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
heeft niet zo veel nut na afloop van de vraag he
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
bij die middelste denk ik aan de oudste wayans, die ook in the last boyscout meespeeld. Maar het zal wel een echte basketballer zijn... verder heb je em leuk geshopt en lijkt het me een leuke film
Ik gok dat je 'm al een keer gezien hebtquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
ik denk bij die rechter eigenlijk aan Dan Akroid (?)
Op YouTube?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:43 schreef Robby87 het volgende:
Mag ik ook een imitatie doen voor het punt?
Alleen als die imitatie inhoudt dat je verfblikken aan een koord hangt in een trappengat ze een harde slinger geeft en ze dan vol met je gezicht opvangt (en dat natuurlijk ook opneemt voor ons om te genieten)quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:43 schreef Robby87 het volgende:
Mag ik ook een imitatie doen voor het punt?
Ik kan alleen dat stukje met die spijker op die trap!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alleen als die imitatie inhoudt dat je verfblikken aan een koord hangt in een trappengat ze een harde slinger geeft en ze dan vol met je gezicht opvangt (en dat natuurlijk ook opneemt voor ons om te genieten)
Die ja. Celtic Pride heet de film.quote:
Nog 6quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:49 schreef Michelangelo2 het volgende:
The Bucket List
Even Almighty
Bruce Almighty
Batman Begins
The Shawshank Redemption
Million Dollar Baby
Red?
Nog 5quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:54 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
The Dark Knight
Along Came a Spider
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Driving Miss Daisy
The Bucket List?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:06 schreef hornage het volgende:
Robin Hood - Prince Of Thieves
Wanted
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |