He, ik gebruik gewoon jouw vraagidee.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:34 schreef picodealion het volgende:
Zijn dat namen? Uit de eerste is het enige dat hout snijdt Smoke Cell zover, maar ik zie in zowel die als de derde geen enkele naam.
quote:
Neem je me nou in de maling? Nooit van Ted én Tom gehoord? Zelfs ik weet wie het zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef picodealion het volgende:
Tom Selleck? Ook nooit van gehoord maar klinkt als een naam
En dat is Magnum PI of Richard van Friendsquote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef picodealion het volgende:
Tom Selleck? Ook nooit van gehoord maar klinkt als een naam
Serieusquote:Op maandag 12 maart 2012 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
He, ik gebruik gewoon jouw vraagidee.
[..]
[..]
Neem je me nou in de maling? Nooit van Ted én Tom gehoord? Zelfs ik weet wie het zijn.
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
o my god, hoe kun je Ted en Tom niet kennen
Zullen we jouw antwoordhistorie eens doorlopen, ongetwijfeld net zoveel 'bekende' namen die jij niet kent hoorquote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
o my god, hoe kun je Ted en Tom niet kennen
Ik betwijfel het als het gaat om acteurs van de afgelopen 20 jaar. Films misschien en mensen achter de schermen zeker... maar bekende acteurs zal wel meevallen. Maar ik houdt u niet tegenquote:Op maandag 12 maart 2012 22:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zullen we jouw antwoordhistorie eens doorlopen, ongetwijfeld net zoveel 'bekende' namen die jij niet kent hoor.
Nu alleen die derde man nog.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
three men and a little baby voor de film?
Ik post voor jou zo wel een plaatje. Je herkent ze vast wel.quote:
Als je Selleck uit die letters kunt vissen, moet dat met die Steve ook kunnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:45 schreef picodealion het volgende:
Niet mijn genre, ik betwijfel ook of ik de derde ken. Ik gok op een Steve(n)
Nou, antwoorden dan.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind de 3e naam even bekend als de overige 2, maar ik ben dan ook nog een beetje opgegroeid met de Police Academy films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |