quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:07 schreef picodealion het volgende:
Even hier verder.
[..]
Iemand heeft van 2012 een aparte reeks gemaakt, dus er zijn nu 2 losse reeksen. Eentje met alles t/m 2011, en een aparte voor 2012.
Ik zal het even aan een mod vragen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef picodealion het volgende:
Ah, ik heb de twee reeksen gewoon gemerged. Probleem opgelost.
Ik ga samen met mijn broer, die trouwens in de Overallstandlijst staat van FMT.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:59 schreef RanTheMan het volgende:
Wie van de FMT-ers gaat er dinsdag nu naar A'dam?
Wie is je broer?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:17 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ga samen met mijn broer, die trouwens in de Overallstandlijst staat van FMT.
Dus wij zijn al met 2 FMT-ers.
Aardig van je. Heeft mijn moeder nooit gedaan.quote:
Sensatiezoeker!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh wat spannend op hier op de vrijdagavond![]()
Mwah, ik kijk wel series op tv, de NCIS-dingetjes, Futurama en zo. Maar ik volg niks.quote:Wyccie, Curb your enthusiasm is wel leuk. Maar jij kijkt niet echt series geloof ik he?
Ik wil wel even in de moederrol kruipen. Alleen kan ik je niet de borst geven, wellicht een ideetje om dit om te draaien?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:38 schreef wyccie het volgende:
Aardig van je. Heeft mijn moeder nooit gedaan.
Volgens mij staan er nergens acteurs of regisseurs bij een film en hebben hun daar ook geen lijsten van.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Weet iemand van jullie hoe ik bij ICM gemakkelijk de filmografie van een acteur/regisseur kan vinden? Als ik rechtsboven bijvoorbeeld zoek op Jeunet of Javier Bardem vind ik daar namelijk geen lijst van.
Oh okee.. Nou als ik bijvoorbeeld op George Clooney zoek kan ik klikken op lists, en daar staat dan een filmografie lijstquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:34 schreef victorinox het volgende:
[..]
Volgens mij staan er nergens acteurs of regisseurs bij een film en hebben hun daar ook geen lijsten van.
Daar zal je toch IMDb voor moeten gebruiken.
Dan heb je veel gekeken deze middagquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Na een middagje studie ontwijkend gedrag zit ik op 418 checks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |