quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:07 schreef picodealion het volgende:
Even hier verder.
[..]
Iemand heeft van 2012 een aparte reeks gemaakt, dus er zijn nu 2 losse reeksen. Eentje met alles t/m 2011, en een aparte voor 2012.
Ik zal het even aan een mod vragen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:08 schreef picodealion het volgende:
Ah, ik heb de twee reeksen gewoon gemerged. Probleem opgelost.
Ik ga samen met mijn broer, die trouwens in de Overallstandlijst staat van FMT.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:59 schreef RanTheMan het volgende:
Wie van de FMT-ers gaat er dinsdag nu naar A'dam?
Wie is je broer?quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:17 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ga samen met mijn broer, die trouwens in de Overallstandlijst staat van FMT.
Dus wij zijn al met 2 FMT-ers.
Aardig van je. Heeft mijn moeder nooit gedaan.quote:
Sensatiezoeker!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh wat spannend op hier op de vrijdagavond![]()
Mwah, ik kijk wel series op tv, de NCIS-dingetjes, Futurama en zo. Maar ik volg niks.quote:Wyccie, Curb your enthusiasm is wel leuk. Maar jij kijkt niet echt series geloof ik he?
Ik wil wel even in de moederrol kruipen. Alleen kan ik je niet de borst geven, wellicht een ideetje om dit om te draaien?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:38 schreef wyccie het volgende:
Aardig van je. Heeft mijn moeder nooit gedaan.
Volgens mij staan er nergens acteurs of regisseurs bij een film en hebben hun daar ook geen lijsten van.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Weet iemand van jullie hoe ik bij ICM gemakkelijk de filmografie van een acteur/regisseur kan vinden? Als ik rechtsboven bijvoorbeeld zoek op Jeunet of Javier Bardem vind ik daar namelijk geen lijst van.
Oh okee.. Nou als ik bijvoorbeeld op George Clooney zoek kan ik klikken op lists, en daar staat dan een filmografie lijstquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:34 schreef victorinox het volgende:
[..]
Volgens mij staan er nergens acteurs of regisseurs bij een film en hebben hun daar ook geen lijsten van.
Daar zal je toch IMDb voor moeten gebruiken.
Dan heb je veel gekeken deze middagquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Na een middagje studie ontwijkend gedrag zit ik op 418 checks.
Ik weet ook alleen maar truman en ronin met haarquote:Op zondag 4 maart 2012 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand van jullie weet deze wel, toch? Raad de film: Screenshot! #8
Zelfs dat lukt niet. Ik kijk dat soort films ook gewoon niet dus dat verdwijnt allemaal heel snel uit me geheugenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zoek eens op, zou niet weten welke je bedoeld namelijk
Oh, hm dan is hij moeilijker dan ik dachtquote:Op zondag 4 maart 2012 19:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik weet ook alleen maar truman en ronin met haar
Neuh, 2 weken geleden was hij er nog.quote:
zo simpel, maar jah, ik kreeg t maar niet voor elkaar, dank hornage!quote:Op maandag 5 maart 2012 11:36 schreef hornage het volgende:
Als je met je muis op de datum en tijd van een post klikt, verwijs je naar die post
Nja, zo eng zijn we toch niet!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik kom met 2 vrienden, weet niet of die erop zitten te wachten dat ik met jullie daar afspreek... sorry
't is wat laat jah...quote:Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef RanTheMan het volgende:
ik vind t wel irritant overigens dat t relatief laat is allemaal, hoe lang duurt die film eigenlijk?
dus tot half 12 zeg maar.. das dan 1 uur thuis, feestquote:Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef hornage het volgende:
[..]
't is wat laat jah...
Volgens imdb duurt hij 132 min
ja, 132 minuten, is 2 uur en een kwartier. plus een kwartier intro films, is half 12 toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee hoor, zo eng zijn jullie niet... En half 12 klaar... begon toch om 21?
ik kan niet meer rekenen af en toe... krijgen we popcorn en een drankje?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ja, 132 minuten, is 2 uur en een kwartier. plus een kwartier intro films, is half 12 toch?
maar 2030 aanwezig voor de popcorn en het drankje he
jah, goed hequote:Op maandag 5 maart 2012 14:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik kan niet meer rekenen af en toe... krijgen we popcorn en een drankje?
het zou pas een grap zijn als ik naast je sta te snacken, maar dat we beide geen idee hebben dat we elkaar een beetje kennenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat lief van Fok! en Disney (ook al eet ik dan wel geen popcorn) ... we zullen er wel al wat eerder zijn moeten ook nog ergens eten. FEBO of BK ofzo
Daarom wil ik ook meeten met alle FMT'ersquote:Op maandag 5 maart 2012 14:15 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
het zou pas een grap zijn als ik naast je sta te snacken, maar dat we beide geen idee hebben dat we elkaar een beetje kennen
Ik denk niet dat dit wederzijds isquote:Op maandag 5 maart 2012 14:18 schreef hornage het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook meeten met alle FMT'ers
Dat mag/ken en is mogelijkquote:
ik en mn eega zijn best bereid je hand te schudden hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 14:18 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ga niet vantevoren naar een café voor een meeting. Maar kan wel om 20:00 uur aanwezig zijn bij de bioscoop.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:18 schreef hornage het volgende:
[..]
Das ook het ideequote:Op maandag 5 maart 2012 18:16 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ga niet vantevoren naar een café voor een meeting. Maar kan wel om 20:00 uur aanwezig zijn bij de bioscoop.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:42 schreef picodealion het volgende:
Ik zat The Walking Dead te kijken, en kende deze acteur ergens van. Doe maar 2 films met hem, en daarbij zijn naam óf nog een film.
[ afbeelding ]
ik vond t maar een matige film...quote:
100 puntenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:13 schreef Rhalius het volgende:
Nog steeds een van de beste films gebaseerd op een game.
Special effects zijn nu verouderd, maar zag er toen wel goed uit. Ik zou willen dat Scorpion, Sub Zero en Reptile er ook zo in de games uitzagen in plaats van dat domme overdreven gedoe.
Gewoon outfits simpel houden, past beter. Dat houdt ze meer mysterieus, we hoeven niet gelijk aan hun uiterlijk te kunnen zien wat voor krachten ze hebben.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:57 schreef RanTheMan het volgende:
Ik verwacht een uiterst middelmatige film, met veel cliches, veel opendeurtjes en niets vernieuwendsenige reden dat ik ga is omdat ik wil zien of iedereen echt bleek is en n vaal tshirt draagt. En ow jah hoe 600 fokkers bij elkaar in 1 ruimte ruiken
Oeh, kom jij ook?quote:
Haha, nee Amsterdam is een beetje ver voor mijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh, kom jij ook?![]()
En laat je dan je hubby thuis?
T is amsterdam he, voor t zelfde geldt is t verre familie en ben je je portemonee kwijt...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef Baszh het volgende:
Ik zal proberen FF te herkennen, lange dunne Surinamer moet te doen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |