Daarom wil ik ook meeten met alle FMT'ersquote:Op maandag 5 maart 2012 14:15 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
het zou pas een grap zijn als ik naast je sta te snacken, maar dat we beide geen idee hebben dat we elkaar een beetje kennen
Ik denk niet dat dit wederzijds isquote:Op maandag 5 maart 2012 14:18 schreef hornage het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook meeten met alle FMT'ers
Dat mag/ken en is mogelijkquote:
ik en mn eega zijn best bereid je hand te schudden hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 14:18 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ga niet vantevoren naar een café voor een meeting. Maar kan wel om 20:00 uur aanwezig zijn bij de bioscoop.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:18 schreef hornage het volgende:
[..]
Das ook het ideequote:Op maandag 5 maart 2012 18:16 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ga niet vantevoren naar een café voor een meeting. Maar kan wel om 20:00 uur aanwezig zijn bij de bioscoop.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:42 schreef picodealion het volgende:
Ik zat The Walking Dead te kijken, en kende deze acteur ergens van. Doe maar 2 films met hem, en daarbij zijn naam óf nog een film.
[ afbeelding ]
ik vond t maar een matige film...quote:
100 puntenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:13 schreef Rhalius het volgende:
Nog steeds een van de beste films gebaseerd op een game.
Special effects zijn nu verouderd, maar zag er toen wel goed uit. Ik zou willen dat Scorpion, Sub Zero en Reptile er ook zo in de games uitzagen in plaats van dat domme overdreven gedoe.
Gewoon outfits simpel houden, past beter. Dat houdt ze meer mysterieus, we hoeven niet gelijk aan hun uiterlijk te kunnen zien wat voor krachten ze hebben.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:57 schreef RanTheMan het volgende:
Ik verwacht een uiterst middelmatige film, met veel cliches, veel opendeurtjes en niets vernieuwendsenige reden dat ik ga is omdat ik wil zien of iedereen echt bleek is en n vaal tshirt draagt. En ow jah hoe 600 fokkers bij elkaar in 1 ruimte ruiken
Oeh, kom jij ook?quote:
Haha, nee Amsterdam is een beetje ver voor mijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh, kom jij ook?![]()
En laat je dan je hubby thuis?
T is amsterdam he, voor t zelfde geldt is t verre familie en ben je je portemonee kwijt...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef Baszh het volgende:
Ik zal proberen FF te herkennen, lange dunne Surinamer moet te doen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |