Nee, dat is een Argentijnse film. En ook niet in Abre los Ojos. Die is dan weer wel van Amenabar, die ook Mar Adentro regisseerde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:59 schreef picodealion het volgende:
En zat hij niet in een van die films met Ojos in de titel? El Secret o de sus Ojos?
Voor Mar Adento was hij niet genomineerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:59 schreef Michelangelo2 het volgende:
Biutiful en No Country for Old Men
Je hebt er nu 3 uit Polen en 1 uit Oostenrijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:23 schreef Gillingham het volgende:
Polen:
Man of Marble![]()
Man of Steel![]()
Trzy Kolory: Bialy- Frankrijk
13 Tzameti?- Frankrijk
Ashes and Diamonds![]()
Kanal![]()
Oostenrijk:
Revanche![]()
Ik denk ook steeds dat de film uit Polen komt...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:31 schreef Michelangelo2 het volgende:
Avalon is trouwens Japan, de rest was wel goed.
Buiten Oshii ok en de rest van de crew achter de schermen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:31 schreef Michelangelo2 het volgende:
Avalon is trouwens Japan, de rest was wel goed.
Was ik toch iets te opzichtig in het gebruik van ik weet?quote:
Lamers +1quote:
Oeps, had ik toch moeten blurren. Ik heb die niet gezien dus ik wist niet hoe raadbaar hij wasquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij de eerste zie ik Tilda Swinton en John C. Reilly staan, is dat We Need To Talk About Kevin?
quote:
Nope, maar wel de juiste regisseursquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Burn after reading voor de middelste?
Nah, die was toch ook wel raadbaar?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Blue Valentine is ook nog vrij leesbaar trouwens
Die is niet goed trouwens.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Dus nou alle coens opnoemen? Maar ken er geen waar ik die typemachine aan kan linken...
Intolerable cruelty (vast verkeerd gespeld)
quote:
quote:
quote:
quote:
Karl malone?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Of The Mailman, ik kom niet op z'n naam.
Ja die wel, althans een oude kerel van de Celtics die blank isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |