Heb ook een nieuwe trailer van Prometheus gezienquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:46 schreef hornage het volgende:
Ik wil hem ook zien!
Misschien dit weekend naar de bios![]()
Ook nog New Kids Nitro zien dit weekend![]()
Met Schultenbrau en Broodje Bapao erbij
Moet ik ook zienquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb ook een nieuwe trailer van Prometheus gezien
Dat wordt zeker een duidelijke moet zien
Ik vond the expendables ook strontvervelend. Ik verwachtte een koning van een b-film, maar zelfs voor een b-film was ie te slecht. Tenenkrommende dialogen ook, en niet eens slecht op een goede manier.quote:Op zondag 29 april 2012 20:04 schreef hornage het volgende:
Ok, ik zag net The Expendables, maar damn, I feel fucked![]()
Miste ik wat ofzo? naast de actie ging het echt nergens over, niets boeiends at all, en dat duurde echt freakin lang!
Argh,
@pico, ik snap nu hoe jij je soms door films heen moet worstelen. I understand how you feel now
Straks The Avengers
Niks mis met The Expendables. Die film is zo slecht, dat het leuk isquote:Op zondag 29 april 2012 20:04 schreef hornage het volgende:
Ok, ik zag net The Expendables, maar damn, I feel fucked![]()
Miste ik wat ofzo? naast de actie ging het echt nergens over, niets boeiends at all, en dat duurde echt freakin lang!
Argh,
@pico, ik snap nu hoe jij je soms door films heen moet worstelen. I understand how you feel now
Straks The Avengers
Dit gespam was omdat de maand voorbij is, niet uit haat voor het dp-topic als ik het zo teruglees (hoewel, bij ff is het waarschijnlijk een beetje van beide).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef wyccie het volgende:
Moet dat nou, dat gespam in het DP-topic?
Die ene vraag met de als vrouw verklede mannen en vice versa was niet moeilijk, die is al eerder gesteld. De vraag erna viel ook mee.
Iedereen zit maar te zeiken en te haten, terwijl je het zo moeilijk of makkelijk kunt maken als je wilt. Je kunt er dus zelf wat aan doen om het leuk te houden. Ik heb het gevoel dat het vooral een self fulfilling prophecy is.
Suggestie: of iedereen doet weer normaal in zo´n topic (met niet al te moeilijke vragen), of het moet afgeschaft worden.
Oh ja, dat is ook waar, het is al mei.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:49 schreef DragonFodder het volgende:
Dit gespam was omdat de maand voorbij is, niet uit haat voor het dp-topic als ik het zo teruglees (hoewel, bij ff is het waarschijnlijk een beetje van beide).
Dubbele punten topic. Dat is leuk! Gezellig! Kun je dubbele punten verdienen!quote:
Beidequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Giechel je om Froger of lach je mij uit?
Hier ook een fan van het DP-topic, altijd weer mooie variatie in vragen en wat uitdagenderquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:01 schreef wyccie het volgende:
Dubbele punten topic. Dat is leuk! Gezellig! Kun je dubbele punten verdienen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |