Die vraag was ook al weer een tijdje geleden. Maar goed dan zal ik wel een goede versie hebben. Kijk het wel een keertje als ik wat wakkerder benquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:36 schreef Michelangelo2 het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik over Sombre een vraag heb gesteld, maar het is inderdaad een heel erg donkere film, waarin alles flets, donker en depressief is. Je hebt dus waarschijnlijk wel de goede versie
Dat gaat nog wel ff duren denk ik zoquote:Op donderdag 12 april 2012 10:53 schreef Che_ het volgende:
Weet iemand wanneer de beelden uitkomen van James Cameron van zijn tocht onder water?
Aha ok. Kan niet wachtenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel ff duren denk ik zo
Volgens mij staat er nog geen datum op vast...
Ik heb het shot er ook op uitgezocht plus dat zijn karakter in de film brandwonden heeft in zijn gezichtquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:25 schreef Dopekoe het volgende:
Kevin Spacey van de zijkant lijkt helemaal niet op Kevin Spacey
heb je hem gezien ASAP?quote:
Nog niet, maar ga ik zeker wel kijkenquote:
The Awakening, niet echt heel boeiend. Dan is El Orfanato een stuk spannenderquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:52 schreef hornage het volgende:
Een goedemorgen
Nog goede films gezien laatste tijd mensen?
Ikke dus The Kids Are All Right, was nice
is echt een mooie film inderdaad.. Maar wel voor met een vrouw erbij.. tenminste zo werkt het bij mij.. Met mijn Eega kijk ik liever andere films dan alleenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:09 schreef hornage het volgende:
The Descendants ga ik binnenkort ook maar eens zien.
Mijn vriendin was er ook al in geinteresseerd
Ach, ik hou ook wel van die tranentrekkende drama's hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is echt een mooie film inderdaad.. Maar wel voor met een vrouw erbij.. tenminste zo werkt het bij mij.. Met mijn Eega kijk ik liever andere films dan alleen
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:57 schreef hornage het volgende:
Sextape? Mis ik wat?
Is er iets uitgelekt
best triest op de 24stequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |