zie plaatjequote:
elke gok is een plaatjequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:46 schreef Michelangelo2 het volgende:
Nou, doe nog maar een paar plaatjes dan
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Voor wie zich overigens afvraagt waar de standen zijn gebleven... Zondag zal ik ze bijwerken t/m maart en posten.
Dan moet je hem ook wetenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:30 schreef hornage het volgende:
Precies deze vraag is vorige week volgens mij geweest, kan je natuurlijk gemist hebben
En hij weet het niet eensquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef hornage het volgende:
Ah, precies 2 geleden had Dopekoe deze vraag ook gesteld
Ik onthou niet exact alles wat ik vraag hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:50 schreef hornage het volgende:
Hij redt zijn eer toch nog een beetje
Vorige keer: [FOK! Movie Trivia] - Maart 2012 - Deel 6
Ow, ik zou ook niet altijd het antwoord op de vragen weten die ik stel hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik onthou niet exact alles wat ik vraag hoor
En ook al 2 weken geleden
en liam neeson kwam ook al onlangs langsquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg hoeveel lijstjesvragen gaan we vandaag nog krijgen?
Ik zal straks wel ff een andere vraag doen, na mijn lijstje vraag als ik de kans nog krijgquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg hoeveel lijstjesvragen gaan we vandaag nog krijgen?
En nu ook nog echt correctquote:Op zondag 1 april 2012 22:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
De standen zijn weer bijgewerkt: [FOK! Movie Trivia] - Maart 2012 - Deel 12
Ik stijg nog elke maandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |