Wat is gilmore? Is dat een net-5 serie? Ik heb mijn tv zo ingesteld dat hij die zender overslaat bij het zappen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind grapjes niks mis mee, maar hij sloeg nergens op
Mijn onzin kompaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat is gilmore? Is dat een net-5 serie? Ik heb mijn tv zo ingesteld dat hij die zender overslaat bij het zappen.
Zo ja, dan kan ik ergens wel voorstellen dat je homo bent?
als je de rest van de zin ook gelezen had, dan had je misschien over het typefoutje heen gelezen en had je een onzinnige opmerking bespaard...quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat is gilmore? Is dat een net-5 serie? Ik heb mijn tv zo ingesteld dat hij die zender overslaat bij het zappen.
Zo ja, dan kan ik ergens wel voorstellen dat je homo bent?
dat helpt bij mij toch niet meerquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
als je de rest van de zin ook gelezen had, dan had je misschien over het typefoutje heen gelezen en had je een onzinnige opmerking bespaard...
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:02 schreef ShaoliN het volgende:
Kuttttt ik moet weg, maar deze is niet zo moeilijk natuurlijk.
Volgens mij kun je elk genre aan die film hangenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:56 schreef wyccie het volgende:
A Clockwork Orange een Sci-Fi?![]()
Zo heb ik het nooit bekeken.
Jah, raar he?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:56 schreef RanTheMan het volgende:
heeft iedereen hier opeens een leven gekregen ofzo?
einde van de maand en pas in nr 10...............
Dat, en het is een DP-reeks, wat wil jequote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:56 schreef RanTheMan het volgende:
heeft iedereen hier opeens een leven gekregen ofzo?
einde van de maand en pas in nr 10...............
lol. dr zit ook zoveel tijd tussen, te lasitg om bij te houden zoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:10 schreef Asap het volgende:
True Romance is 2x goed gerekend, Gil maakte een grap om hem 3x goed te laten rekenen
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:30 schreef hornage het volgende:
True Romance
True Romance met Tom Cruise?quote:dat is de TC idd, nu nog 1 mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |