En morgenavond gaan we weer verder met de terugwedstrijd. Kan Basel zijn voorsprong vasthouden? Wie weet!quote:Beide ploegen maakten er in de eerste helft een interessant duel van. Zowel Basel als Bayern kregen goede mogelijkheden om de score te openen, maar bij beide ploegen stonden de doelmannen uitstekend te keepen. Bayern-keeper Manuel Neuer werd daarbij geholpen door de paal en lat.
Ook na rust ging het spel op en neer, maar waren er minder kansen te noteren. In de slotfase wist Basel toch te scoren. Na goed voorbereidend werk van invaller Zoua, wist de andere invaller, Stocker, de 1-0 te scoren. Arjen Robben speelde bij Der Rekordmeister de gehele partij mee, maar wist nimmer uit te blinken.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Karina moet voor Duitsland zijn tijdens het EK.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Karina moet voor Duitsland zijn tijdens het EK.
Wordt de 2de helft niet direct vandaag gespeeld?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
En morgenavond gaan we weer verder met de terugwedstrijd. Kan Basel zijn voorsprong vasthouden? Wie weet!
Nee, dit is nieuw ingevoerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt de 2de helft niet direct vandaag gespeeld?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef TheFastOne het volgende:
Mexicanobakker en ik vormen een koor.
Ja nee maar juist dit jaar wint Duitsland niet .... leider oder nichtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]Ja he? Maar dan ook echt anders werkt het niet.
Een Dual Corequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef TheFastOne het volgende:
Mexicanobakker en ik vormen een koor.
Ja nu ben ik helemaal in de war manquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee maar juist dit jaar wint Duitsland niet .... leider oder nicht
Nee 6-2.quote:
Barbie?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:32 schreef De_kromme het volgende:
Terugzappen naar Barbie. Godver, het is al afgelopen.
quote:
en kenquote:
Barbie's bruiloft. Maar dat is iets te vunzige taal voor jouw leeftijd.quote:
Yupquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef alors het volgende:
Hmmm dan schakel ik zo denk ik maar over naar Liverpool - Everton...
Wie was ook alweer Koos Alberts?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef tong80 het volgende:
Bayern met één been in de kwartfinale. Kan Koos Alberts niet zeggen.
Also also..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef tong80 het volgende:
Bayern met één been in de kwartfinale. Kan Koos Alberts niet zeggen.
Ken ik niet dus het zal wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Barbie's bruiloft. Maar dat is iets te vunzige taal voor jouw leeftijd.
Dat is een understatement mag ik hopen.quote:
azarenkaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef De_kromme het volgende:
Toch maar geen Liverpool - Everton.
Goerges - Azarenka op Eurosport.![]()
[..]
Dat is een understatement mag ik hopen.
Wat basel je nou man ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef Nober het volgende:
10 doelpunten in anderhalve wedstrijd, Bayern!
Duitse SkySports waarschijnlijk. Je weet wel, geld, ka-ching, commercieel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Best apart, Duitse zenders zenden Bayern niet eens uit
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef De_kromme het volgende:
[...]
Dat is een understatement mag ik hopen.
Op Sky volgens mij (betaalzender). En Sat1 heeft volgens mij ook de rechten voor de (samenvattingen van de) wedstrijden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Nee die doen alleen op donderdag uitzenden dus Real Madrid-CSKA op Sat.1.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Snap ik. Maar is dat daar met alle CL wedstrijden zo?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Duitse SkySports waarschijnlijk. Je weet wel, geld, ka-ching, commercieel.
Ja. Wij mazzelen dus nog dat de NOS onze belastingcenten op een nuttige wijze investeert.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snap ik. Maar is dat daar met alle CL wedstrijden zo?
Sorry wel single malt only hier he!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef starla het volgende:
[..]
Niet zo snobistisch met je johnnie walker red label
Die Duitse chick mag er ook wel zijn hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen Sat.1 en Rai Uno ook alleen bij die laatste is het niet mogelijk die CL wedstrijden te bekijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Wij mazzelen dus nog dat de NOS onze belastingcenten op een nuttige wijze investeert.
Ah oke. In Engeland laten ze het wel gratis zien op iTV volgens mij.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Wij mazzelen dus nog dat de NOS onze belastingcenten op een nuttige wijze investeert.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die Duitse chick mag er ook wel zijn hoor.
Görges toch? Maar tennis is niet zo interessant als het geen Nadal-Federer, Djokovic-Nadal/Federer is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sat.1 is commercieel, dus die doen niets met belastingcenten. (Al wordt het wel gratis uitgezonden)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat doen Sat.1 en Rai Uno ook alleen bij die laatste is het niet mogelijk die CL wedstrijden te bekijken.
Ook goed, dacht dat het publiek was omdat ik het kan ontvangen met Ziggo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sat.1 is commercieel, dus die doen niets met belastingcenten. (Al wordt het wel gratis uitgezonden)
Ja man, Goerges. Nu op Eurosport tegen een andere schoonheid Azarenka.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Görges toch? Maar tennis is niet zo interessant als het geen Nadal-Federer, Djokovic-Nadal/Federer is.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:43 schreef Nober het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met clubs uit hetzelfde land, kunnen die elkaar treffen in de kwartfinale?
Azarenka is geen schoonheid.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja man, Goerges. Nu op Eurosport tegen een andere schoonheid Azarenka.
Dat is beter dan luisteren naar een slaapverwekkende Waterreus in de rust.
Ik vind alles best, als de Finale maar Real Madrid - Barcelona is.quote:
Ik weet niet hoor, maar dit is meer dan prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de Duitsers winnen fluitend het EK.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als de Finale maar Real Madrid - Barcelona is.
22 blessures > Spanje houdt geen speler over > Ze melden zich af.
Daar heb ik nog een 'sherry' variant van. Gerijpt op oude sherryvaten. Gelimiteerde uitgave. Dacht eerstquote:
15 jaar maar ik ben nog wakker... En ja je moet toch wat op de financiele marktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Hipster!
[ afbeelding ]
Goed bezig, Schotse economie een boost geven!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar dit is meer dan prima.Die eerste foto wel maar ik zie liever die andere Tsjechische, Michaella nog iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie Portugal het EK nog wel winnen als CR7 en Nani het op hun heupen krijgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
En de Duitsers winnen fluitend het EK.
Zij is ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Die eerste foto wel maar ik zie liever die andere Tsjechische, Michaella nog iets.
Ik zie Nederlandhet EK nog wel winnen als RvP en Robben het op hun heupen krijgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik zie Portugal het EK nog wel winnen als CR7 en Nani het op hun heupen krijgen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik zie Portugal het EK nog wel winnen als CR7 en Nani het op hun heupen krijgen.
Portugal won niet eens van Denemarken in de kwalificatie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zeker?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Die eerste foto wel maar ik zie liever die andere Tsjechische, Michaella nog iets.
Dat litteken past er wel bijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:50 schreef muzas het volgende:
RiberyIn ouwe oorlogfilms vallen ze overtuigender
echt nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
En dat is dan uit Scotland of uit Spanje?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een 'sherry' variant van. Gerijpt op oude sherryvaten. Gelimiteerde uitgave. Dacht eerstMAar het is aangenaam verassend. ERg lekker.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas komt Kekster ons weer het leven zuur maken als Portugal het goed doet
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zeker?Oke ik wil d'r, stuur ze maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles in het leven draait hierom.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef chufi het volgende:
Voetbal gaat eigenlijk over vrouwen en drank toch ?
Als Spanjaard kan ik die man niet uitstaan.quote:
3, rekenwonder.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, 2 goals voor Basel. PSV kon het ook tegen Valencia.
yup dat is zijn werkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas komt Kekster ons weer het leven zuur maken als Portugal het goed doet
4 thuisgoals is toch meer dan 1 thuisgoals en 2 uitgoals?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Maak er maar 3 van.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
basel gaat een psv'tje doen??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef Nober het volgende:
[..]
4 thuisgoals is toch meer dan 1 thuisgoals en 2 uitgoals?
Ik denk dat ze er 2 maken zeg ik.quote:
Uitgoals tellen dubbel jej.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef Nober het volgende:
[..]
4 thuisgoals is toch meer dan 1 thuisgoals en 2 uitgoals?
En dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat ze er 2 maken zeg ik.
Zoals ik zei; als Spanjaard/Nederlander mot ik dat niet. Omhooggevallen Portugeesjes.quote:
relaxquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals ik zei; als Spanjaard/Nederlander mot ik dat niet. Omhooggevallen Portugeesjes.
oh dat wist ik niet bedankt gr gr.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alleen bij gelijke stand, Einstein
Het is wel fucked up. In de PL heb ik United echt geweldig zien spelen, en in de EL en CL speelde ze echt pauper.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef De_kromme het volgende:
Wat zal United nu balen zeg, ze kunnen er ineens helemaal niks meer van![]()
.
Robben 2xquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef Quisho het volgende:
Haha het is al 4-0, wie had de 4e gemaakt?
gomezquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef Quisho het volgende:
Haha het is al 4-0, wie had de 4e gemaakt?
4-2 is genoeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's waar ook, Bayern heeft dus niet genoeg aan 4-2.
Ik heb een deja-vu, vorige week of zo las ik dezelfde discussiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alleen bij gelijke stand, Einstein
Mensen kunnen niet meer rekenen ...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een deja-vu, vorige week of zo las ik dezelfde discussie
Echt, dat er nog steeds mensen zijn die dat übersimpele systeem niet snappenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een deja-vu, vorige week of zo las ik dezelfde discussie
Iddquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Echt, dat er nog steeds mensen zijn die dat übersimpele systeem niet snappen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op een gedeelde derde plek staan Saekerhett, riparius en FredvZ. Saekerhett is heerlijk cynisch op z'n tijd, en kan lekker uit de hoek komen, maar vaak wel terecht. Hij blijft echter ook altijd een goede DIG'ger die vaak mensen helpt.
Ik krijg opeens een heel erg warm gevoel van binnen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd!
Wat gaat er nu door je heen?
Wat zijn je toekomstplannen?!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een heel erg warm gevoel van binnen.
Ze maken het ingewikkelder dan het is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het is niet ingewikkeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze maken het ingewikkelder dan het is.
knipoog etc.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef Nober het volgende:
Het is simpel, Basel gaat door daar zorgt Blatter wel voor.
quote:
Exact. Hoezo 'uitdoelpunten tellen dubbel'?quote:
Zo makkelijk is dat!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Exact. Hoezo 'uitdoelpunten tellen dubbel'?
Helemaal niet...
De regel in één zin:
Bij een gelijke stand over twee wedstrijden gaat de ploeg door die de meeste uitgoals heeft gescoord
Klaar.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef Quisho het volgende:
Een testje voor jullie, wat als de 1e leg 1-1 is, maar de 2e leg 2-2?
uitploeg door?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef Quisho het volgende:
Wint het team dat uit speelde bij de 2-2.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef Quisho het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef Sheepcidus het volgende:
tellen de penalties ook dubbel als het gelijk staat?
Alleen panenka penalty's tellen dubbel...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef Sheepcidus het volgende:
Dat komt omdat je gaat zitten rekenen en daarbij neem je doelpunten die nog helemaal niet hebben plaatsgevonden mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze maken het ingewikkelder dan het is.
Woont Blatter aan het meer van Geneve ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef Nober het volgende:
Het is simpel, Basel gaat door daar zorgt Blatter wel voor.
Fautquote:
quote:
Heel goedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wint het team dat uit speelde bij de 2-2.
Moet er een 3e leg gespeeld worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef Quisho het volgende:
gast pleasequote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef Sheepcidus het volgende:
De kunsten van Bayern./quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Van een teverwachten mokeruitslag? Niet echt.
quote:
En dan verliezen ze in de kwartfinale van Benfica of APOEL.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Er wordt dat arme Basel niets bespaard...
Dan denk je: 'Verloedert het voetbal?'quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:05 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan verliezen ze in de kwartfinale van Benfica of APOEL.
Nee, Chelsea heeft ook ooit de finale bereikt net als Marseille, Inter heeft zelfs ooit het toernooi gewonnen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan denk je: 'Verloedert het voetbal?'
quote:
90quote:
bijna goedquote:
Heejquote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:12 schreef muzas het volgende:
Dus Basel moet er nu 2 maken... 2 uitdoelpunten (=4) plus hun eigen is 6-6... dus dan penaltys
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:12 schreef muzas het volgende:
Dus Basel moet er nu 2 maken... 2 uitdoelpunten (=4) plus hun eigen is 6-6... dus dan penaltys
nietquote:
Thuis is altijd makkelijkerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:12 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft dan toch beschamend wat ze in basel hebben laten zien.... Met 1-0 aan de broek krijgen en dan hier zo overtuigend winnen.
Blijf vooral happenquote:
nos.nlquote:
#messi buttkissers trendingquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:12 schreef JopJuh het volgende:
Gomes kan er nu ook 5 maken, hoor je niemand over. Lolz.
Messi, #hype.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Blijf vooral happen.
Mooie voetbalshow, veel leuker dan dat Barca-voetbal om te kijken. Wereldspits Gomez
.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:13 schreef Aalbers het volgende:
Hoeveel moeten er nog gomes?
Hoeveel moeten er nog gaahaan
wie waren deze helden?
wie waren deze helden?
Yupquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]Leuk toch.
Ach 1 doelpuntje voor Basel zou wel leuk zijn toch? Anders is het ook zo sneu.
Misschien met de EK ook maar eens dat wedden onderzoekenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Yup.
Nou, Robben wordt er zo afgehaald. Hopen dat zijn ego nog even om de hoek komt kijken voor de wedders onder ons.
Zal wel een soort van line-dancen worden zo houterig dat ie is vergeleken met Messiquote:
Wel goed maar niet zo goed zoals Gomezquote:
Omdat ze uitgeschakeld zijn in de CL gaan ze echt geen trainer ontslaanquote:
niet hoorquote:
Een vrouw op WOS. Je zou de eerste na SHE zijn zo ongeveer. Kom gezellig buurten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien met de EK ook maar eens dat wedden onderzoeken
Een paar euro kan ik wel missenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een vrouw op WOS. Je zou de eerste na SHE zijn zo ongeveer. Kom gezellig buurten zou ik zeggen.
jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:17 schreef Maver24 het volgende:
Wat is die man wezen doen, rondje rennen om het veld ?
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een vrouw op WOS. Je zou de eerste na SHE zijn zo ongeveer. Kom gezellig buurten zou ik zeggen.
wie waren deze helden?
te droogquote:
Tuurlijk, ik heb ooit de pot gewonnen op mijn werk, met een EKquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gezellig. Euroknallers op Nederland kampioen zeker?
[..]
18+. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |