En morgenavond gaan we weer verder met de terugwedstrijd. Kan Basel zijn voorsprong vasthouden? Wie weet!quote:Beide ploegen maakten er in de eerste helft een interessant duel van. Zowel Basel als Bayern kregen goede mogelijkheden om de score te openen, maar bij beide ploegen stonden de doelmannen uitstekend te keepen. Bayern-keeper Manuel Neuer werd daarbij geholpen door de paal en lat.
Ook na rust ging het spel op en neer, maar waren er minder kansen te noteren. In de slotfase wist Basel toch te scoren. Na goed voorbereidend werk van invaller Zoua, wist de andere invaller, Stocker, de 1-0 te scoren. Arjen Robben speelde bij Der Rekordmeister de gehele partij mee, maar wist nimmer uit te blinken.
Duidelijk Sport 1 dus.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat het Sport1 gaat worden, want:
Dinsdag 13 maart
NEDERLAND 3
NOS UEFA Champions League (20.15-23.15 uur)
Presentatie: Tom Egbers. Wedstrijdanalyse o.a. Ronald Waterreus.
• Live verslag van de wedstrijd Bayern München-FC Basel. Commentaar: Jan Roelfs. Presentatie ter plaatse: Jack van Gelder.
• Samenvatting van de wedstrijd Internazionale-Olympique Marseille. Commentaar: Philip Kooke.
shit manquote:Op maandag 12 maart 2012 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat het Sport1 gaat worden, want:
Dinsdag 13 maart
NEDERLAND 3
NOS UEFA Champions League (20.15-23.15 uur)
Presentatie: Tom Egbers. Wedstrijdanalyse o.a. Ronald Waterreus.
• Live verslag van de wedstrijd Bayern München-FC Basel. Commentaar: Jan Roelfs. Presentatie ter plaatse: Jack van Gelder.
• Samenvatting van de wedstrijd Internazionale-Olympique Marseille. Commentaar: Philip Kooke.
Gisteravond nogquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef -Willempie- het volgende:
Eindelijk weer een avondje voetbal, begon het al te missen.
Barca speelt niet in het witquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:29 schreef Gramulanion het volgende:
Nee Barca heeft een shirt dat lijkt op Basel.
dubble shitquote:
quote:
Waarom mag er niet gezegd worden dat ie kut speelde ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Kut-Duitsers met hun hetze tegen Robben idd.
Ist mir ganz egal wie oder wann sie es machen, wenn sie nur gewinnen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ich weiß nicht wie spät Bayern ein Tor macht
Ich verstehe Sie nicht ganzquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ist mir ganz egal wie oder wann sie es machen, wenn sie nur gewinnen.
Hou op joh.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
ROBBEN ÉÉN OP ÉÉN OP DE KEEPER HIJ MIST
NOG NOOIT GEZIEN
shaqiri, groot talent, volgend seizoen speler van Bayernquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef Anonymousz het volgende:
hoe heet die speler van basel?
ik hoor shakiri?
shaqiriquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef Anonymousz het volgende:
hoe heet die speler van basel?
ik hoor shakiri?
ohhhquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
shaqiri, groot talent, volgend seizoen speler van Bayern
Eens met beide punten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Ribery echt 1 van de meest overschatte voetballers ooit.
Ik flos mijn tanden trouwens geregeld.²
Godver wat heb ik een hekel aan jouquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Ribery echt 1 van de meest overschatte voetballers ooit.
Ik flos mijn tanden trouwens geregeld.²
Niet alleen dat, hij overschat ook zichzelf. Hij denkt zelfs 3 man uit te kunnen spelen zonder een actie in te zetten.quote:
hilarisch jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet alleen dat, hij overschat ook zichzelf. Hij denkt zelfs 3 man uit te kunnen spelen zonder een actie in te zetten.²
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
ÉÉN OP ÉÉN OP DE KEEPER HIJ SCOORT
HIJ ONTWIJKT DE TEEN VAN CASILLAS EN HIJ ZIT IN HET NET JAJAJAJAAJ
huhquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
"Robben scoort, maar het doelpunt telt"
Wtf lult hij?
Ja, die maar hoor daar niet. Ik dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
Wtf lult hij?
Ja hij anticipeerde er vast op dat hij afgekeurd zou worden geloof ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
Wtf lult hij?
Oh je was me voorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iets met een barbie en een bruiloft
Pffffquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb die een vent gevonden dan ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Robben gaat gewoon weer lekker egotrippen op het EK, als ie al fit isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Robben is BACK! we worden EK!
Nee, tweede.
Eerste Kwartier?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Nee, tweede.
Arjen Robben, het vleesgeworden Europees Kampioenschap.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Nee, tweede.
Totdat Robben gaat kloten tijdens de uitzwaaitour,quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Nee, tweede.
wie wordt 1e?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Nee, tweede.
Beter dan Kuyt die gaat egotrippen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef alors het volgende:
[..]
Robben gaat gewoon weer lekker egotrippen op het EK, als ie al fit is
Dat zal die ego marokkaan wel willen jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beter dan Kuyt die gaat egotrippen.
Afellay - v. Persie - Robben.
inn chersonisos ofzo denk kquote:
GER, DEN, PORquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Laten we eerst maar eens die poule doorkomen.. Wie ook alweer nog meer naast DE en POR?
Blijkbaar werkt het tegen deze ploeg, dus leave him alonequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL robben is weer de oude naar binnen draaien en schieten, om zich heen kijken zit er echt niet in.
Not a single fuck was given zo lang hij scoortquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL robben is weer de oude naar binnen draaien en schieten, om zich heen kijken zit er echt niet in.
spanjequote:
Ebecilio is ook beterquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ribery is zwaar overschat. Zelfs Ebecilio is beter.
Zei net iets soortgelijks. Alleen vind ik Magnum Almond wat lekkerder smaken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ribery is zwaar overschat. Zelfs Ebecilio is beter.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel werd het de eerste keer? 1-0 Basel toch?
Ben je nou echt zo dom, of doe je maar alsofquote:
Das stimmt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel werd het de eerste keer? 1-0 Basel toch?
Banshee ook weer terugquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe durven ze Robben te bekritiseren. Met afstand de beste speler van Bayern.²
Niet slecht dat accent van jou.quote:
Gaat stabiel. Met jou?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Banshee ook weer terug, lange ban gehad vriendelijke vriend?
Jammer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee hoor, geen ban. Ben hier geregeld te vinden.
Stabiel, goed om te horenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gaat stabiel. Met jou?
Nee hoor, geen ban. Ben hier geregeld te vinden.²
Haten op Bansheequote:
2 terechte klachtenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haten op Banshee. Een Fok!abbo hebben
.
Klopt, kom er niet heel veel meer. Maar leuk dat jij er ook weer bent. We gaan er een mooi EK van maken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stabiel, goed om te horen. Ben zelf ook niet een tijdje niet in livetopics geweest, maar jij bent er echt lang niet geweest voor mijn gevoel.
Goed dat je terugbent.
Ik zie Basel er nog wel eentje infietsen hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haten op Banshee. Een Fok!abbo hebben
.
Dit wordt een walk-over. Ik zet live in op de -2 voor Bayern.
Met Afellay op de plek van Kuyt? Of zie je het somber in met Kuyt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt, kom er niet heel veel meer. Maar leuk dat jij er ook weer bent. We gaan er een mooi EK van maken.²
Ik wil Afellay in Oranje. Maar ook Kuyt, hij is winst voor elke linie met zijn loopvermogen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Afellay op de plek van Kuyt? Of zie je het somber in met Kuyt?
Maar Kuyt in Oranje is dramatisch manquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil Afellay in Oranje. Maar ook Kuyt, hij is winst voor elke linie met zijn loopvermogen.²
Neejoh, die prutsers kunnen er niks van. Ik voorspel een hattrick voor Robben in de tweede helft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie Basel er nog wel eentje infietsen hoor.
Hoe zie jij de aanvalslinie voor je dan? Afellay op de plek van Kuijt is helemaal geen slecht plan. Zeker als hij vaak wissel zit (hoewel dat zelfde ook geldt voor Ibi..).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil Afellay in Oranje. Maar ook Kuyt, hij is winst voor elke linie met zijn loopvermogen.²
Vind hem aardig afspelen elke keer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef CocaColaLight het volgende:
Robben laat ze zien wie de baas is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neejoh, die prutsers kunnen er niks van. Ik voorspel een hattrick voor Robben in de tweede helft.
Laat ik het zo zeggen: ik hoop hetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neejoh, die prutsers kunnen er niks van. Ik voorspel een hattrick voor Robben in de tweede helft.
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
quote:
Yupquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:18 schreef ForzaMilan het volgende:
Zou mooi zijn voor de wedstrijd als Basel scoort. Dan moet Munchen echt en gaat Robben bikkelen.
Precies, maar hij denkt het nog steeds van zichzelf. Heb je gezien hoe vaak hij balverlies lijdt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef Oidipous het volgende:
Ribery.![]()
Heeft maximaal 2 seizoenen op absoluut topniveau gepresteerd, daarna is het vlees noch vis bij hem. Het ziet er dreigend uit maar zijn rendement is nabij 0.
Hoop het, heb geld staan op Robben 2x scoren dus er moeten sowieso nog doelpuntjes komen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Yup. Maar zoals het er nu uitziet wordt het gewoon een walk-over.
Je weet dat je met het gebruik van het woord 'underpants' dadwerkelijk dequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, maar hij denkt het nog steeds van zichzelf. Heb je gezien hoe vaak hij balverlies lijdt?
Alsof er een dartboard in zijn underpants zit.²
Riskante bet, wel een mooie odd mag ik hopen? Een goal van Basel zou helemaal niet slecht zijn voor mijn handicap Bayern, dan gaan ze echt vlammen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:20 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hoop het, heb geld staan op Robben 2x scoren dus er moeten sowieso nog doelpuntjes komen.
Puber Arjen Robben.quote:
geen strootmanquote:
vi.nl scorebordquote:
Ja!! Waarom zegt hij dat nou weer.quote:
Zuur.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Robben, kleine moeite. Oh wacht het is Mexicanobakker.
Was niet echt hele goede odd maar ik speel op bwin dus ben die pauperodds wel gewend.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Riskante bet, wel een mooie odd mag ik hopen? Een goal van Basel zou helemaal niet slecht zijn voor mijn handicap Bayern, dan gaan ze echt vlammen.
ditquote:
Tsja. Door iedereen zeer geliefd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Robben, kleine moeite. Oh wacht het is Mexicanobakker.
Kan hij wel goed meevoetballen dan? Dat is natuurlijk wel eis nummer 1 als je een Ajax keeper wil worden.quote:
Dat bedoel ik helemaal niet, jij bent er dus ook zo eentje die Bayern niet kan uitspreken...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar in Duitsland gebruiken ze een y voor een j toch ...
Ok 1 a teveel
Dit gaat Bayern niet meer weggeven.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
1 goal van Basel en zij zijn door hoor.
okquote:
Pure ironie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is de goaltune "Alle Duitsers zijn homo"?
Is dat niet ironisch?
Omdat ze dat in duitsland niet als die tune kennenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat niet ironisch?
Zie de post onder jequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mwa, één goal en je wint he. Niet voorbarig.
Echt waar?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef Quisho het volgende:
[..]
Omdat ze dat in duitsland niet als die tune kennen
Mooie UI heb je.quote:
Alle Holländer sind schwül komt helemaal niet goed uit, dus wat zingen zij dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ahh, dus hier zitten alle kleuters uit VBL waar ze het altijd over hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ze zijn daar van de extreme homo emancipatiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat niet ironisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |