quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
quote:
Yupquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:18 schreef ForzaMilan het volgende:
Zou mooi zijn voor de wedstrijd als Basel scoort. Dan moet Munchen echt en gaat Robben bikkelen.
Precies, maar hij denkt het nog steeds van zichzelf. Heb je gezien hoe vaak hij balverlies lijdt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef Oidipous het volgende:
Ribery.![]()
Heeft maximaal 2 seizoenen op absoluut topniveau gepresteerd, daarna is het vlees noch vis bij hem. Het ziet er dreigend uit maar zijn rendement is nabij 0.
Hoop het, heb geld staan op Robben 2x scoren dus er moeten sowieso nog doelpuntjes komen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Yup. Maar zoals het er nu uitziet wordt het gewoon een walk-over.
Je weet dat je met het gebruik van het woord 'underpants' dadwerkelijk dequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, maar hij denkt het nog steeds van zichzelf. Heb je gezien hoe vaak hij balverlies lijdt?
Alsof er een dartboard in zijn underpants zit.²
Riskante bet, wel een mooie odd mag ik hopen? Een goal van Basel zou helemaal niet slecht zijn voor mijn handicap Bayern, dan gaan ze echt vlammen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:20 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hoop het, heb geld staan op Robben 2x scoren dus er moeten sowieso nog doelpuntjes komen.
Puber Arjen Robben.quote:
geen strootmanquote:
vi.nl scorebordquote:
Ja!! Waarom zegt hij dat nou weer.quote:
Zuur.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Robben, kleine moeite. Oh wacht het is Mexicanobakker.
Was niet echt hele goede odd maar ik speel op bwin dus ben die pauperodds wel gewend.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Riskante bet, wel een mooie odd mag ik hopen? Een goal van Basel zou helemaal niet slecht zijn voor mijn handicap Bayern, dan gaan ze echt vlammen.
ditquote:
Tsja. Door iedereen zeer geliefd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Robben, kleine moeite. Oh wacht het is Mexicanobakker.
Kan hij wel goed meevoetballen dan? Dat is natuurlijk wel eis nummer 1 als je een Ajax keeper wil worden.quote:
Dat bedoel ik helemaal niet, jij bent er dus ook zo eentje die Bayern niet kan uitspreken...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar in Duitsland gebruiken ze een y voor een j toch ...
Ok 1 a teveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |