Banshee ook weer terugquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe durven ze Robben te bekritiseren. Met afstand de beste speler van Bayern.²
Niet slecht dat accent van jou.quote:
Gaat stabiel. Met jou?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Banshee ook weer terug, lange ban gehad vriendelijke vriend?
Jammer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee hoor, geen ban. Ben hier geregeld te vinden.
Stabiel, goed om te horenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gaat stabiel. Met jou?
Nee hoor, geen ban. Ben hier geregeld te vinden.²
Haten op Bansheequote:
2 terechte klachtenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haten op Banshee. Een Fok!abbo hebben
.
Klopt, kom er niet heel veel meer. Maar leuk dat jij er ook weer bent. We gaan er een mooi EK van maken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stabiel, goed om te horen. Ben zelf ook niet een tijdje niet in livetopics geweest, maar jij bent er echt lang niet geweest voor mijn gevoel.
Goed dat je terugbent.
Ik zie Basel er nog wel eentje infietsen hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haten op Banshee. Een Fok!abbo hebben
.
Dit wordt een walk-over. Ik zet live in op de -2 voor Bayern.
Met Afellay op de plek van Kuyt? Of zie je het somber in met Kuyt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt, kom er niet heel veel meer. Maar leuk dat jij er ook weer bent. We gaan er een mooi EK van maken.²
Ik wil Afellay in Oranje. Maar ook Kuyt, hij is winst voor elke linie met zijn loopvermogen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Afellay op de plek van Kuyt? Of zie je het somber in met Kuyt?
Maar Kuyt in Oranje is dramatisch manquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil Afellay in Oranje. Maar ook Kuyt, hij is winst voor elke linie met zijn loopvermogen.²
Neejoh, die prutsers kunnen er niks van. Ik voorspel een hattrick voor Robben in de tweede helft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie Basel er nog wel eentje infietsen hoor.
Hoe zie jij de aanvalslinie voor je dan? Afellay op de plek van Kuijt is helemaal geen slecht plan. Zeker als hij vaak wissel zit (hoewel dat zelfde ook geldt voor Ibi..).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil Afellay in Oranje. Maar ook Kuyt, hij is winst voor elke linie met zijn loopvermogen.²
Vind hem aardig afspelen elke keer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL robben is weer de oude naar binnen draaien en schieten, om zich heen kijken zit er echt niet in.
Robben laat ze zien wie de baas is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neejoh, die prutsers kunnen er niks van. Ik voorspel een hattrick voor Robben in de tweede helft.
Laat ik het zo zeggen: ik hoop hetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neejoh, die prutsers kunnen er niks van. Ik voorspel een hattrick voor Robben in de tweede helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |