En morgenavond gaan we weer verder met de terugwedstrijd. Kan Basel zijn voorsprong vasthouden? Wie weet!quote:Beide ploegen maakten er in de eerste helft een interessant duel van. Zowel Basel als Bayern kregen goede mogelijkheden om de score te openen, maar bij beide ploegen stonden de doelmannen uitstekend te keepen. Bayern-keeper Manuel Neuer werd daarbij geholpen door de paal en lat.
Ook na rust ging het spel op en neer, maar waren er minder kansen te noteren. In de slotfase wist Basel toch te scoren. Na goed voorbereidend werk van invaller Zoua, wist de andere invaller, Stocker, de 1-0 te scoren. Arjen Robben speelde bij Der Rekordmeister de gehele partij mee, maar wist nimmer uit te blinken.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Karina moet voor Duitsland zijn tijdens het EK.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Karina moet voor Duitsland zijn tijdens het EK.
Wordt de 2de helft niet direct vandaag gespeeld?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
En morgenavond gaan we weer verder met de terugwedstrijd. Kan Basel zijn voorsprong vasthouden? Wie weet!
Nee, dit is nieuw ingevoerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt de 2de helft niet direct vandaag gespeeld?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef TheFastOne het volgende:
Mexicanobakker en ik vormen een koor.
Ja nee maar juist dit jaar wint Duitsland niet .... leider oder nichtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]Ja he? Maar dan ook echt anders werkt het niet.
Een Dual Corequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef TheFastOne het volgende:
Mexicanobakker en ik vormen een koor.
Ja nu ben ik helemaal in de war manquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee maar juist dit jaar wint Duitsland niet .... leider oder nicht
Nee 6-2.quote:
Barbie?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:32 schreef De_kromme het volgende:
Terugzappen naar Barbie. Godver, het is al afgelopen.
quote:
en kenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |