En morgenavond gaan we weer verder met de terugwedstrijd. Kan Basel zijn voorsprong vasthouden? Wie weet!quote:Beide ploegen maakten er in de eerste helft een interessant duel van. Zowel Basel als Bayern kregen goede mogelijkheden om de score te openen, maar bij beide ploegen stonden de doelmannen uitstekend te keepen. Bayern-keeper Manuel Neuer werd daarbij geholpen door de paal en lat.
Ook na rust ging het spel op en neer, maar waren er minder kansen te noteren. In de slotfase wist Basel toch te scoren. Na goed voorbereidend werk van invaller Zoua, wist de andere invaller, Stocker, de 1-0 te scoren. Arjen Robben speelde bij Der Rekordmeister de gehele partij mee, maar wist nimmer uit te blinken.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Karina moet voor Duitsland zijn tijdens het EK.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Karina moet voor Duitsland zijn tijdens het EK.
Wordt de 2de helft niet direct vandaag gespeeld?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
En morgenavond gaan we weer verder met de terugwedstrijd. Kan Basel zijn voorsprong vasthouden? Wie weet!
Nee, dit is nieuw ingevoerd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt de 2de helft niet direct vandaag gespeeld?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef TheFastOne het volgende:
Mexicanobakker en ik vormen een koor.
Ja nee maar juist dit jaar wint Duitsland niet .... leider oder nichtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]Ja he? Maar dan ook echt anders werkt het niet.
Een Dual Corequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef TheFastOne het volgende:
Mexicanobakker en ik vormen een koor.
Ja nu ben ik helemaal in de war manquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee maar juist dit jaar wint Duitsland niet .... leider oder nicht
Nee 6-2.quote:
Barbie?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:32 schreef De_kromme het volgende:
Terugzappen naar Barbie. Godver, het is al afgelopen.
quote:
en kenquote:
Barbie's bruiloft. Maar dat is iets te vunzige taal voor jouw leeftijd.quote:
Yupquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef alors het volgende:
Hmmm dan schakel ik zo denk ik maar over naar Liverpool - Everton...
Wie was ook alweer Koos Alberts?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef tong80 het volgende:
Bayern met één been in de kwartfinale. Kan Koos Alberts niet zeggen.
Also also..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef tong80 het volgende:
Bayern met één been in de kwartfinale. Kan Koos Alberts niet zeggen.
Ken ik niet dus het zal wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Barbie's bruiloft. Maar dat is iets te vunzige taal voor jouw leeftijd.
Dat is een understatement mag ik hopen.quote:
azarenkaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef De_kromme het volgende:
Toch maar geen Liverpool - Everton.
Goerges - Azarenka op Eurosport.![]()
[..]
Dat is een understatement mag ik hopen.
Wat basel je nou man ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef Nober het volgende:
10 doelpunten in anderhalve wedstrijd, Bayern!
Duitse SkySports waarschijnlijk. Je weet wel, geld, ka-ching, commercieel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Best apart, Duitse zenders zenden Bayern niet eens uit
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef De_kromme het volgende:
[...]
Dat is een understatement mag ik hopen.
Op Sky volgens mij (betaalzender). En Sat1 heeft volgens mij ook de rechten voor de (samenvattingen van de) wedstrijden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Nee die doen alleen op donderdag uitzenden dus Real Madrid-CSKA op Sat.1.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Snap ik. Maar is dat daar met alle CL wedstrijden zo?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Duitse SkySports waarschijnlijk. Je weet wel, geld, ka-ching, commercieel.
Ja. Wij mazzelen dus nog dat de NOS onze belastingcenten op een nuttige wijze investeert.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snap ik. Maar is dat daar met alle CL wedstrijden zo?
Sorry wel single malt only hier he!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef starla het volgende:
[..]
Niet zo snobistisch met je johnnie walker red label
Die Duitse chick mag er ook wel zijn hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen Sat.1 en Rai Uno ook alleen bij die laatste is het niet mogelijk die CL wedstrijden te bekijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Wij mazzelen dus nog dat de NOS onze belastingcenten op een nuttige wijze investeert.
Ah oke. In Engeland laten ze het wel gratis zien op iTV volgens mij.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Wij mazzelen dus nog dat de NOS onze belastingcenten op een nuttige wijze investeert.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die Duitse chick mag er ook wel zijn hoor.
Görges toch? Maar tennis is niet zo interessant als het geen Nadal-Federer, Djokovic-Nadal/Federer is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sat.1 is commercieel, dus die doen niets met belastingcenten. (Al wordt het wel gratis uitgezonden)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat doen Sat.1 en Rai Uno ook alleen bij die laatste is het niet mogelijk die CL wedstrijden te bekijken.
Ook goed, dacht dat het publiek was omdat ik het kan ontvangen met Ziggo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sat.1 is commercieel, dus die doen niets met belastingcenten. (Al wordt het wel gratis uitgezonden)
Ja man, Goerges. Nu op Eurosport tegen een andere schoonheid Azarenka.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Görges toch? Maar tennis is niet zo interessant als het geen Nadal-Federer, Djokovic-Nadal/Federer is.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:43 schreef Nober het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met clubs uit hetzelfde land, kunnen die elkaar treffen in de kwartfinale?
Azarenka is geen schoonheid.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja man, Goerges. Nu op Eurosport tegen een andere schoonheid Azarenka.
Dat is beter dan luisteren naar een slaapverwekkende Waterreus in de rust.
Ik vind alles best, als de Finale maar Real Madrid - Barcelona is.quote:
Ik weet niet hoor, maar dit is meer dan prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de Duitsers winnen fluitend het EK.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als de Finale maar Real Madrid - Barcelona is.
22 blessures > Spanje houdt geen speler over > Ze melden zich af.
Daar heb ik nog een 'sherry' variant van. Gerijpt op oude sherryvaten. Gelimiteerde uitgave. Dacht eerstquote:
15 jaar maar ik ben nog wakker... En ja je moet toch wat op de financiele marktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Hipster!
[ afbeelding ]
Goed bezig, Schotse economie een boost geven!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar dit is meer dan prima.Die eerste foto wel maar ik zie liever die andere Tsjechische, Michaella nog iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie Portugal het EK nog wel winnen als CR7 en Nani het op hun heupen krijgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
En de Duitsers winnen fluitend het EK.
Zij is ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Die eerste foto wel maar ik zie liever die andere Tsjechische, Michaella nog iets.
Ik zie Nederlandhet EK nog wel winnen als RvP en Robben het op hun heupen krijgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik zie Portugal het EK nog wel winnen als CR7 en Nani het op hun heupen krijgen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik zie Portugal het EK nog wel winnen als CR7 en Nani het op hun heupen krijgen.
Portugal won niet eens van Denemarken in de kwalificatie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zeker?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Die eerste foto wel maar ik zie liever die andere Tsjechische, Michaella nog iets.
Dat litteken past er wel bijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:50 schreef muzas het volgende:
RiberyIn ouwe oorlogfilms vallen ze overtuigender
echt nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
En dat is dan uit Scotland of uit Spanje?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een 'sherry' variant van. Gerijpt op oude sherryvaten. Gelimiteerde uitgave. Dacht eerstMAar het is aangenaam verassend. ERg lekker.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas komt Kekster ons weer het leven zuur maken als Portugal het goed doet
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zeker?Oke ik wil d'r, stuur ze maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles in het leven draait hierom.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef chufi het volgende:
Voetbal gaat eigenlijk over vrouwen en drank toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |