Ja man, Goerges. Nu op Eurosport tegen een andere schoonheid Azarenka.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Görges toch? Maar tennis is niet zo interessant als het geen Nadal-Federer, Djokovic-Nadal/Federer is.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:43 schreef Nober het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met clubs uit hetzelfde land, kunnen die elkaar treffen in de kwartfinale?
Azarenka is geen schoonheid.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja man, Goerges. Nu op Eurosport tegen een andere schoonheid Azarenka.
Dat is beter dan luisteren naar een slaapverwekkende Waterreus in de rust.
Hipster!quote:
Ik vind alles best, als de Finale maar Real Madrid - Barcelona is.quote:
Ik weet niet hoor, maar dit is meer dan prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de Duitsers winnen fluitend het EK.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als de Finale maar Real Madrid - Barcelona is.
22 blessures > Spanje houdt geen speler over > Ze melden zich af.
Daar heb ik nog een 'sherry' variant van. Gerijpt op oude sherryvaten. Gelimiteerde uitgave. Dacht eerstquote:
15 jaar maar ik ben nog wakker... En ja je moet toch wat op de financiele marktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Hipster!
[ afbeelding ]
Goed bezig, Schotse economie een boost geven!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar dit is meer dan prima.Die eerste foto wel maar ik zie liever die andere Tsjechische, Michaella nog iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie Portugal het EK nog wel winnen als CR7 en Nani het op hun heupen krijgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:47 schreef Nober het volgende:
[..]
En de Duitsers winnen fluitend het EK.
Zij is ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Die eerste foto wel maar ik zie liever die andere Tsjechische, Michaella nog iets.
Ik zie Nederlandhet EK nog wel winnen als RvP en Robben het op hun heupen krijgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik zie Portugal het EK nog wel winnen als CR7 en Nani het op hun heupen krijgen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik zie Portugal het EK nog wel winnen als CR7 en Nani het op hun heupen krijgen.
Portugal won niet eens van Denemarken in de kwalificatie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zeker?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Die eerste foto wel maar ik zie liever die andere Tsjechische, Michaella nog iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat litteken past er wel bijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:50 schreef muzas het volgende:
RiberyIn ouwe oorlogfilms vallen ze overtuigender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |