echt nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik zie Portugal het EK nog wel winnen als CR7 en Nani het op hun heupen krijgen.
En dat is dan uit Scotland of uit Spanje?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een 'sherry' variant van. Gerijpt op oude sherryvaten. Gelimiteerde uitgave. Dacht eerstMAar het is aangenaam verassend. ERg lekker.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas komt Kekster ons weer het leven zuur maken als Portugal het goed doet
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zeker?Oke ik wil d'r, stuur ze maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles in het leven draait hierom.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef chufi het volgende:
Voetbal gaat eigenlijk over vrouwen en drank toch ?
Als Spanjaard kan ik die man niet uitstaan.quote:
3, rekenwonder.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Achja, 2 goals voor Basel. PSV kon het ook tegen Valencia.
yup dat is zijn werkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Helaas komt Kekster ons weer het leven zuur maken als Portugal het goed doet
4 thuisgoals is toch meer dan 1 thuisgoals en 2 uitgoals?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Maak er maar 3 van.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
basel gaat een psv'tje doen??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |