en nu plots break tegenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef franklop het volgende:
Ferrer voert tempo iets op, 100% winst op eigen service in 2e set en break voor
Ja, dus eraf, 3-6 :/quote:
Ongelofelijk tochquote:
fedje was ook al ziekjes..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef Norrage het volgende:
Lijkt erop dat we straks voor de 4e keer Fed - Delpo krijgen dit jaar (en de 4e winst voor Fedje)
Ik zie hem niet van Raonic/Bellucci verliezen....hoe ziek ie ook isquote:
Dus als Federer kotsend over de baan loopt denk je niet dat hij van Raonic kan verliezen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zie hem niet van Raonic/Bellucci verliezen....hoe ziek ie ook is
De vraag is echter, voor wie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:09 schreef Szura het volgende:
Nou Djokovic tegen Andujar, daar moet toch wel een bagel bijzitten
Wat?quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:09 schreef Szura het volgende:
Ooit wel?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic zijn netspel vandaag is niet je van het.
Nu gaven ze elkaar wel een handdruk. Waarom gaven ze toen elkaar geen handdruk?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Almagro bagelt Berdych op hardcourt.
Wraak voor de AO geen handdruk.
Heb het al gevonden. Hij raakte Berdych toen wel lekkerquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef WillieW het volgende:
[..]
Nu gaven ze elkaar wel een handdruk. Waarom gaven ze toen elkaar geen handdruk?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:09 schreef Szura het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Murrayquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:29 schreef Szura het volgende:
Isner met dé kans op een halve finale zeg.
heb je zn gezicht wel eens gezienquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Murray
Die had ook een virus, mag ik hopen
Die Azarenka is me ook een streak aan het opbouwen zegquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:37 schreef TheGeneral het volgende:
Aaaand it's gone.
2-2.
Azarenka is even Radwanska aan het vegen.
6-0 3-0...
Radwanksa heeft dit seizoen alleen nog maar verloren van Azarenka. En dat zal weer gebeuren.
Beter gaat ze zelf een keer streakenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die Azarenka is me ook een streak aan het opbouwen zeg
Tsja, hij verloor een set :/quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:16 schreef Szura het volgende:
Teletekst schrijft "Djokovic had zijn handen vol aan Andujar" maar dat zal wel overdreven zijn?
Dat is scorebordjournalistiek van de bovenste plank.quote:
Mjah, Djokovic had het erg moeilijk in de 2e set. Veel BPs tegen, lange games...goed tennis van Andujar...maar ik heb niet alles gezien. Djoko moest wel echt zijn best doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is scorebordjournalistiek van de bovenste plank.
Maar van de NOS verwacht ik bar weinig eigenlijk qua tennis
Twee setjes licht aanzetten en het was klaar. De NOS heeft het niet gezien, ik ook niet. Is de meest logische conclusie vind ik.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, Djokovic had het erg moeilijk in de 2e set. Veel BPs tegen, lange games...goed tennis van Andujar...maar ik heb niet alles gezien. Djoko moest wel echt zijn best doen
Ja. *5-4 30-0. had ook een MP ergens.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:06 schreef BobW het volgende:
Tsonga serveerde toch voor de winst in de tweede set?
Nalby
Mooi. Ben in slaap gevallen dus de rest niet gezien.quote:
We hopen op een fantastische partij waarbij Nalbandian met prachtig tennis Nadal op zij zet! Realiteit zal wel zijn Nadal easy in straight sets.quote:
Ja, ikj heb nog niks gezien van Rafa, maar het lijkt alsof hij in bloedvorm isquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
We hopen op een fantastische partij waarbij Nalbandian met prachtig tennis Nadal op zij zet! Realiteit zal wel zijn Nadal easy in straight sets.
Het was een quote van Isner zelf.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:07 schreef Szura het volgende:
Dat kopje op Teletekst: "Isner even geen Picasso".
Is ie dat ooit geweest dan?
Delpo ook niet echt super in vorm, dus Fed pakt hem wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, ikj heb nog niks gezien van Rafa, maar het lijkt alsof hij in bloedvorm is
Straks ook Fedje tegen Delpo, dus weer. Als Delpo ooit een kans heeft is het nu, Fedje is een beetje ziekjes
Van zijn trainer ja.quote:
Zo erg was het toch niet? Even verhaal halen bij Mo. Hij ging niet uit zijn dak ofzo. Vond het wel een beetje gek. Je weet dat als Hawk Eye het niet doet, dat de originele call staat.quote:
Tja, meestal is Del Potro de rust zelve. Hij zit nu nog te zeiken...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zo erg was het toch niet? Even verhaal halen bij Mo. Hij ging niet uit zijn dak ofzo. Vond het wel een beetje gek. Je weet dat als Hawk Eye het niet doet, dat de originele call staat.
Mo had het ook niet gezien, anders had hij hem, als de bal dus uit zou zijn, ook wel overruled.
Inderdaad, ik poste het net al ja. Hij lijkt toch flink meer pissed dan normaal. Beetje raar. Het is vervelend, als de bal dus uit zou zijn, maar het is ook geen ramp. Het was maar een deuce punt in de 1e game.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:33 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Tja, meestal is Del Potro de rust zelve. Hij zit nu nog te zeiken...
Efficiënt bezig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:51 schreef wimderon het volgende:
Federer heeft maar 4 returnpunten gewonnen
Meer dan genoeg!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:51 schreef wimderon het volgende:
Nu 7 en 3BP'squote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:51 schreef wimderon het volgende:
Een behoorlijk belangrijk punt dus...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad, ik poste het net al ja. Hij lijkt toch flink meer pissed dan normaal. Beetje raar. Het is vervelend, als de bal dus uit zou zijn, maar het is ook geen ramp. Het was maar een deuce punt in de 1e game.
Dat maakt hij er zelf van. Als hij gewoon de knop had omgezet was het een onbelangrijk punt geweest. Maar als je 2 games later er nog over doorgaat dan maak je het er zelf naar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Een behoorlijk belangrijk punt dus...
Het is natuurlijk nooit verstandig om op tilt te slaan, maar deuce (welke game dan ook) in een Federer Del Potro partij is gewoon een belangrijk punt, vergeleken alle love en 15 games die ze vaak maken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat maakt hij er zelf van. Als hij gewoon de knop had omgezet was het een onbelangrijk punt geweest. Maar als je 2 games later er nog over doorgaat dan maak je het er zelf naar.
Dat klopt. Maar dan nog is het punt zo belangrijk als je het zelf maakt. Was hij gewoon geconcentreerd gebleven had het gewoon weer deuce kunnen staan het volgende punt. En dat voor een bal die wellicht wel gewoon een ace was.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nooit verstandig om op tilt te slaan, maar deuce (welke game dan ook) in een Federer Del Potro partij is gewoon een belangrijk punt, vergeleken alle love en 15 games die ze vaak maken.
De tijden waarop het gespeeld wordt is ook weer janken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:10 schreef luckass het volgende:
Ik heb echt nog niks gezien van dit toernooi.
Nalby - Nadal is de eerste pot die me boeiend lijkt.
Het is natuurlijk een stuk erger als je er van over stuur raakt, dat ben ik helemaal met je eens hoor. Vind het zelf niet zo raar dat hij overstuur raakte, als je bedenkt dat hij vaak niet zo heel veel kansen op de Federer service heeft en de redelijk trieste manier waarop hij de laatste paar keer van Federer verloor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dan nog is het punt zo belangrijk als je het zelf maakt. Was hij gewoon geconcentreerd gebleven had het gewoon weer deuce kunnen staan het volgende punt. En dat voor een bal die wellicht wel gewoon een ace was.
Maar wel claimen dat hij beter zal worden dan Djokovic, dan moet er nog heel veel gebeuren. Vrij kansloos dit keer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Del Potro is mentaal toch zo'n watje geworden, niet normaal, 8 punten verliezen op service en toch 2x gebroken worden...![]()
Die andere partijen tegen Federer waren ook al de mentale kracht zelve.
Delpo kan het beste in het kwart bij Nadal zittenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:54 schreef Norrage het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die zeggen dat Fed geen bad matchup is voor Delpo? Kom op zeg... Ik ga eens mijn opmerking van voor de AO citeren geloof ik
Zolang DP zelf claimt Fed te kunnen kloppenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:54 schreef Norrage het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die zeggen dat Fed geen bad matchup is voor Delpo? Kom op zeg... Ik ga eens mijn opmerking van voor de AO citeren geloof ik
Ik heb een prima stream via livescorehunterquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:24 schreef Norrage het volgende:
Ik zet hem ook aan, beste stream op livescorehunter?
http://www.lshunter.tv/streams/1/lshtennis1.htmlquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:24 schreef Norrage het volgende:
Ik zet hem ook aan, beste stream op livescorehunter?
Hem hoop geven door een BP te doneren en hem dan de vernieling in slaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:37 schreef Norrage het volgende:
np voor Nalby hoor! Die speelt gewoon fftjes met die Spanjaard!
Jinx!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:37 schreef Norrage het volgende:
np voor Nalby hoor! Die speelt gewoon fftjes met die Spanjaard!
Nalby kan je niet jinxen!quote:
Nalby is zelf een grote jinx. Altijd laat hij je denken dat het goed gaat en dan bakt hij er ineens weer niks van.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:45 schreef TheGeneral het volgende:
Spanjaard weet dat hij niet gaat winnen dus probeert nu Nalbandian uit de partij te slaan door ballen tegen hem aan te slaan
Goede jinx!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:47 schreef Norrage het volgende:
Dit wordt denk ik weer zo'n typische 7-6 1-6 1-6 pot ofzo voor Nalby. Geeft alles de 1e set en is dan op
Als hij even geduld heeft zit er straks nog wel een breadstick inquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:04 schreef Norrage het volgende:
Hij gaat even een hamburger happen hoor
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:04 schreef TheGeneral het volgende:
Samen met Federer het mooiste spel om naar te kijken
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:04 schreef TheGeneral het volgende:
Davydenko in vorm is ook echtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:04 schreef TheGeneral het volgende:
En Murray in (aanvallende) vorm ookquote:
Dat is waar. Maar die slagen van Bandy zijn gewoon zo vloeiend. Dat heb ik met Donkey niet. Dat ziet er zo ruw uit. Maar wanneer hij alles zo snel neemt is het ook om te smullen inderdaad.quote:
Nee. Dan ziet het er niet mooi uit. Hij kan goede punten dan maken, maar die forehand is foeilelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
En Murray in (aanvallende) vorm ook
Delpoquote:
Ik vond zijn masterclass tegen Nadal in Tokio toch welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee. Dan ziet het er niet mooi uit. Hij kan goede punten dan maken, maar die forehand is foeilelijk natuurlijk.
Gonzoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Delpo![]()
Vind ik er dan toch minder mooi en moeiteloos uitzien hoor...Maar ok, hij mag ook in het rijtje
Gonzo is ook een vette als hij super speelt
Nadal is wel vaak het slachtoffer van deze geweldenaren als ze fantastisch spelen. Davy, Nalby, Gonzo, Delpo...en dan ook Tsonga hebben we ook nog. Als die alles raakt vliegt Nadal er ook hard afquote:
Ach, 1x de break voor Nadal en het kan ineens heel hard gaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:13 schreef Norrage het volgende:
Nu speelt Rafa niet echt goed meer.
Maar dat vind ik niet erg, Nalby
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:04 schreef TheGeneral het volgende:
yepquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:27 schreef Federer-fan het volgende:
Klopt het dat het tijdsverschil met Californië inmiddels geen 9 uur meer is maar 8? Ik heb net wat wereldklokken bekeken maar die geven verschillende tijden.
Relaxed. Vind 19.00 uur een mooie begintijd. Ben vooral benieuwd naar Federer-Nadal maar ik zie dat Federer niet winnen op deze trage baan.quote:
Ik hoop het niet, maar het is wel een beetje tragisch. Federer wint van iedereen behalve - meestal dan - van Nadal en Djokovic.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:07 schreef Norrage het volgende:
Ja dat wordt weer een massale choke pot van Fedje tegen Rafa...echt
Djokovic wint ie ook nog wel vaak van (behalve vorig jaar, en dan nog won ie wel op RG) maar Nadal is vooral het probleem...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar het is wel een beetje tragisch. Federer wint van iedereen behalve - meestal dan - van Nadal en Djokovic.
Dit is zo traag dat je het bijna geen HC meer kan noemen. Daarnaast schieten Nadal zijn topspin ballen omhoog op deze ondergrond. Het zal erg lastig worden voor Fedje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:39 schreef Morthill het volgende:
agh, het is hardcourt, als Fed ergens kansen heeft is het daar
Tsja, en Fed wint alleen tegen het eind van het seizoen als Nadal kapotgespeeld isquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dit is zo traag dat je het bijna geen HC meer kan noemen. Daarnaast schieten Nadal zijn topspin ballen omhoog op deze ondergrond. Het zal erg lastig worden voor Fedje.
Vorig jaar, was dan wel niet IW maar Miami is net zo strondtraag, werd Fedje er nog kansloos afgeslagen door Rafa...Nu is Fedje wel in betere vorm (alhoewel, hoe ziek is ie nou?) dus...laten we het maar hopen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:39 schreef Morthill het volgende:
Nou ja, dat nog niet eens zo zeer, maar in London is het een redelijk snelle baan, en een baan waar Nadal zijn topspin niet erg gepakt wordt waardoor de ballen niet zo hoog komen op zijn backhand. Dat is echt een wereld van verschil.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, en Fed wint alleen tegen het eind van het seizoen als Nadal kapotgespeeld is
En Nadal was gewoon klaar met het seizoen tijdens Londen vorig jaarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, dat nog niet eens zo zeer, maar in London is het een redelijk snelle baan, en een baan waar Nadal zijn topspin niet erg gepakt wordt waardoor de ballen niet zo hoog komen op zijn backhand. Dat is echt een wereld van verschil.
Wat je schrijft, geldt voor indoor en voor snelle hardcourtbanen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:39 schreef Morthill het volgende:
Dank dat je noge ven ondersteunt wat General en Norrage ook zeidenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat je schrijft, geldt voor indoor en voor snelle hardcourtbanen.
Ik ben toch de eerste die het over 'indoor' heeft?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dank dat je noge ven ondersteunt wat General en Norrage ook zeiden
Ja, maar je legde de nadruk op snellequote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben toch de eerste die het over 'indoor' heeft?
Ik legde de nadruk op snelle met betrekking tot hardcourtbanen maar indoor noemde ik als eerste.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar je legde de nadruk op snelle
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:11 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk schiet Djoko een beetje op. Dan kunnen Fed en Rafa ook nog hun partij spelen wellicht.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:11 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk schiet Djoko een beetje op. Dan kunnen Fed en Rafa ook nog hun partij spelen wellicht.
Misschien verliest 'ie wel in 2.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:08 schreef danusz1986 het volgende:
Wat een idioot die Djoko geneens in straights sets kunnen winnen van Isner!
Nadal & Lopez V Isner & Querreyquote:
Ja hoor, gewoon hier: http://www.atpworldtour.com/posting/2012/404/op.pdfquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:24 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Nadal & Lopez V Isner & Querrey
NB 16:00 PDT (23:00 GMT)
?
Ik vroeg het omdat er nog geen tijd bij Nadal-Fed staat en wel bij die dubbelpartij, zit Nadal-Fed al wel in de OoP dan?
Partij van Fed is opeenvolgend (na Djoko), dus daar staat nooit een tijd bij. Die andere is het avondprogramma en dat is een not before tijd. Zo is het altijd in het tennis.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:24 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Nadal & Lopez V Isner & Querrey
NB 16:00 PDT (23:00 GMT)
?
Ik vroeg het omdat er nog geen tijd bij Nadal-Fed staat en wel bij die dubbelpartij, zit Nadal-Fed al wel in de OoP dan?
Zie je die plomp daar?!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
Eigenlijk was het er een voor Noobs: stel hier je tennisvragen
Wat bedoel je?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:35 schreef theSummoner het volgende:
Uh...ok.
Ik heb wat moeite om mezelf als noob te beschouwen maar zal me in het vervolg nederiger opstellen en jullie topic niet bevuilen met domme vragen
Klasse dit, eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:35 schreef theSummoner het volgende:
Uh...ok.
Ik heb wat moeite om mezelf als noob te beschouwen maar zal me in het vervolg nederiger opstellen en jullie topic niet bevuilen met domme vragen
Thanksquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klasse dit, eerlijk is eerlijk.
Graag gedaan.quote:
Bedankt.quote:Dan moet ik direct zeggen dat je ava en subtekst ook klasse zijn![]()
Ja, en hoe hij dat ook zegt.quote:"Zal ik nu ook eens eventjes in de camera kijken...?!"
Roowwbin bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Mr Clutch strikes again..bizar waar hij het altijd vandaan weet te halen. Heb die man ook al zo vaak zien winnen terwijl zijn tegenstander 10x beter in de wedstrijd zat..
Daar hoef je geen Mr Clutch voor te zijn..dat lukt als Mr Crutches ookquote:
Wel aardige service, toch wel beetje clutch van Djoko...ben benieuwd of ie zich hieruit gaat redden pffffquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:40 schreef Norrage het volgende:
Djoko kan van de top 4 altijd toch wel het minst goed omgaan met van dit soort hardhitters....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |