Misschien verliest 'ie wel in 2.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:08 schreef danusz1986 het volgende:
Wat een idioot die Djoko geneens in straights sets kunnen winnen van Isner!
Nadal & Lopez V Isner & Querreyquote:
Ja hoor, gewoon hier: http://www.atpworldtour.com/posting/2012/404/op.pdfquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:24 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Nadal & Lopez V Isner & Querrey
NB 16:00 PDT (23:00 GMT)
?
Ik vroeg het omdat er nog geen tijd bij Nadal-Fed staat en wel bij die dubbelpartij, zit Nadal-Fed al wel in de OoP dan?
Partij van Fed is opeenvolgend (na Djoko), dus daar staat nooit een tijd bij. Die andere is het avondprogramma en dat is een not before tijd. Zo is het altijd in het tennis.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:24 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Nadal & Lopez V Isner & Querrey
NB 16:00 PDT (23:00 GMT)
?
Ik vroeg het omdat er nog geen tijd bij Nadal-Fed staat en wel bij die dubbelpartij, zit Nadal-Fed al wel in de OoP dan?
Zie je die plomp daar?!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
Eigenlijk was het er een voor Noobs: stel hier je tennisvragen
Wat bedoel je?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:35 schreef theSummoner het volgende:
Uh...ok.
Ik heb wat moeite om mezelf als noob te beschouwen maar zal me in het vervolg nederiger opstellen en jullie topic niet bevuilen met domme vragen
Klasse dit, eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:35 schreef theSummoner het volgende:
Uh...ok.
Ik heb wat moeite om mezelf als noob te beschouwen maar zal me in het vervolg nederiger opstellen en jullie topic niet bevuilen met domme vragen
Thanksquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klasse dit, eerlijk is eerlijk.
Graag gedaan.quote:
Bedankt.quote:Dan moet ik direct zeggen dat je ava en subtekst ook klasse zijn![]()
Ja, en hoe hij dat ook zegt.quote:"Zal ik nu ook eens eventjes in de camera kijken...?!"
Roowwbin bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Mr Clutch strikes again..bizar waar hij het altijd vandaan weet te halen. Heb die man ook al zo vaak zien winnen terwijl zijn tegenstander 10x beter in de wedstrijd zat..
Daar hoef je geen Mr Clutch voor te zijn..dat lukt als Mr Crutches ookquote:
Wel aardige service, toch wel beetje clutch van Djoko...ben benieuwd of ie zich hieruit gaat redden pffffquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:40 schreef Norrage het volgende:
Djoko kan van de top 4 altijd toch wel het minst goed omgaan met van dit soort hardhitters....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |