SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Murrayquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:29 schreef Szura het volgende:
Isner met dé kans op een halve finale zeg.
heb je zn gezicht wel eens gezienquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Murray
Die had ook een virus, mag ik hopen
Die Azarenka is me ook een streak aan het opbouwen zegquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:37 schreef TheGeneral het volgende:
Aaaand it's gone.
2-2.
Azarenka is even Radwanska aan het vegen.
6-0 3-0...
Radwanksa heeft dit seizoen alleen nog maar verloren van Azarenka. En dat zal weer gebeuren.
Beter gaat ze zelf een keer streakenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die Azarenka is me ook een streak aan het opbouwen zeg
Tsja, hij verloor een set :/quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:16 schreef Szura het volgende:
Teletekst schrijft "Djokovic had zijn handen vol aan Andujar" maar dat zal wel overdreven zijn?
Dat is scorebordjournalistiek van de bovenste plank.quote:
Mjah, Djokovic had het erg moeilijk in de 2e set. Veel BPs tegen, lange games...goed tennis van Andujar...maar ik heb niet alles gezien. Djoko moest wel echt zijn best doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is scorebordjournalistiek van de bovenste plank.
Maar van de NOS verwacht ik bar weinig eigenlijk qua tennis
Twee setjes licht aanzetten en het was klaar. De NOS heeft het niet gezien, ik ook niet. Is de meest logische conclusie vind ik.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, Djokovic had het erg moeilijk in de 2e set. Veel BPs tegen, lange games...goed tennis van Andujar...maar ik heb niet alles gezien. Djoko moest wel echt zijn best doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |