en nu plots break tegenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef franklop het volgende:
Ferrer voert tempo iets op, 100% winst op eigen service in 2e set en break voor
Ja, dus eraf, 3-6 :/quote:
Ongelofelijk tochquote:
fedje was ook al ziekjes..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef Norrage het volgende:
Lijkt erop dat we straks voor de 4e keer Fed - Delpo krijgen dit jaar (en de 4e winst voor Fedje)
Ik zie hem niet van Raonic/Bellucci verliezen....hoe ziek ie ook isquote:
Dus als Federer kotsend over de baan loopt denk je niet dat hij van Raonic kan verliezen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zie hem niet van Raonic/Bellucci verliezen....hoe ziek ie ook is
De vraag is echter, voor wie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:09 schreef Szura het volgende:
Nou Djokovic tegen Andujar, daar moet toch wel een bagel bijzitten
Wat?quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:09 schreef Szura het volgende:
Ooit wel?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic zijn netspel vandaag is niet je van het.
Nu gaven ze elkaar wel een handdruk. Waarom gaven ze toen elkaar geen handdruk?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Almagro bagelt Berdych op hardcourt.
Wraak voor de AO geen handdruk.
Heb het al gevonden. Hij raakte Berdych toen wel lekkerquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:41 schreef WillieW het volgende:
[..]
Nu gaven ze elkaar wel een handdruk. Waarom gaven ze toen elkaar geen handdruk?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:09 schreef Szura het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Murrayquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:29 schreef Szura het volgende:
Isner met dé kans op een halve finale zeg.
heb je zn gezicht wel eens gezienquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Murray
Die had ook een virus, mag ik hopen
Die Azarenka is me ook een streak aan het opbouwen zegquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:37 schreef TheGeneral het volgende:
Aaaand it's gone.
2-2.
Azarenka is even Radwanska aan het vegen.
6-0 3-0...
Radwanksa heeft dit seizoen alleen nog maar verloren van Azarenka. En dat zal weer gebeuren.
Beter gaat ze zelf een keer streakenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die Azarenka is me ook een streak aan het opbouwen zeg
Tsja, hij verloor een set :/quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:16 schreef Szura het volgende:
Teletekst schrijft "Djokovic had zijn handen vol aan Andujar" maar dat zal wel overdreven zijn?
Dat is scorebordjournalistiek van de bovenste plank.quote:
Mjah, Djokovic had het erg moeilijk in de 2e set. Veel BPs tegen, lange games...goed tennis van Andujar...maar ik heb niet alles gezien. Djoko moest wel echt zijn best doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is scorebordjournalistiek van de bovenste plank.
Maar van de NOS verwacht ik bar weinig eigenlijk qua tennis
Twee setjes licht aanzetten en het was klaar. De NOS heeft het niet gezien, ik ook niet. Is de meest logische conclusie vind ik.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, Djokovic had het erg moeilijk in de 2e set. Veel BPs tegen, lange games...goed tennis van Andujar...maar ik heb niet alles gezien. Djoko moest wel echt zijn best doen
Ja. *5-4 30-0. had ook een MP ergens.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:06 schreef BobW het volgende:
Tsonga serveerde toch voor de winst in de tweede set?
Nalby
Mooi. Ben in slaap gevallen dus de rest niet gezien.quote:
We hopen op een fantastische partij waarbij Nalbandian met prachtig tennis Nadal op zij zet! Realiteit zal wel zijn Nadal easy in straight sets.quote:
Ja, ikj heb nog niks gezien van Rafa, maar het lijkt alsof hij in bloedvorm isquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
We hopen op een fantastische partij waarbij Nalbandian met prachtig tennis Nadal op zij zet! Realiteit zal wel zijn Nadal easy in straight sets.
Het was een quote van Isner zelf.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:07 schreef Szura het volgende:
Dat kopje op Teletekst: "Isner even geen Picasso".
Is ie dat ooit geweest dan?
Delpo ook niet echt super in vorm, dus Fed pakt hem wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, ikj heb nog niks gezien van Rafa, maar het lijkt alsof hij in bloedvorm is
Straks ook Fedje tegen Delpo, dus weer. Als Delpo ooit een kans heeft is het nu, Fedje is een beetje ziekjes
Van zijn trainer ja.quote:
Zo erg was het toch niet? Even verhaal halen bij Mo. Hij ging niet uit zijn dak ofzo. Vond het wel een beetje gek. Je weet dat als Hawk Eye het niet doet, dat de originele call staat.quote:
Tja, meestal is Del Potro de rust zelve. Hij zit nu nog te zeiken...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zo erg was het toch niet? Even verhaal halen bij Mo. Hij ging niet uit zijn dak ofzo. Vond het wel een beetje gek. Je weet dat als Hawk Eye het niet doet, dat de originele call staat.
Mo had het ook niet gezien, anders had hij hem, als de bal dus uit zou zijn, ook wel overruled.
Inderdaad, ik poste het net al ja. Hij lijkt toch flink meer pissed dan normaal. Beetje raar. Het is vervelend, als de bal dus uit zou zijn, maar het is ook geen ramp. Het was maar een deuce punt in de 1e game.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:33 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Tja, meestal is Del Potro de rust zelve. Hij zit nu nog te zeiken...
Efficiënt bezig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:51 schreef wimderon het volgende:
Federer heeft maar 4 returnpunten gewonnen
Meer dan genoeg!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:51 schreef wimderon het volgende:
Nu 7 en 3BP'squote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:51 schreef wimderon het volgende:
Een behoorlijk belangrijk punt dus...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad, ik poste het net al ja. Hij lijkt toch flink meer pissed dan normaal. Beetje raar. Het is vervelend, als de bal dus uit zou zijn, maar het is ook geen ramp. Het was maar een deuce punt in de 1e game.
Dat maakt hij er zelf van. Als hij gewoon de knop had omgezet was het een onbelangrijk punt geweest. Maar als je 2 games later er nog over doorgaat dan maak je het er zelf naar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Een behoorlijk belangrijk punt dus...
Het is natuurlijk nooit verstandig om op tilt te slaan, maar deuce (welke game dan ook) in een Federer Del Potro partij is gewoon een belangrijk punt, vergeleken alle love en 15 games die ze vaak maken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat maakt hij er zelf van. Als hij gewoon de knop had omgezet was het een onbelangrijk punt geweest. Maar als je 2 games later er nog over doorgaat dan maak je het er zelf naar.
Dat klopt. Maar dan nog is het punt zo belangrijk als je het zelf maakt. Was hij gewoon geconcentreerd gebleven had het gewoon weer deuce kunnen staan het volgende punt. En dat voor een bal die wellicht wel gewoon een ace was.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nooit verstandig om op tilt te slaan, maar deuce (welke game dan ook) in een Federer Del Potro partij is gewoon een belangrijk punt, vergeleken alle love en 15 games die ze vaak maken.
De tijden waarop het gespeeld wordt is ook weer janken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:10 schreef luckass het volgende:
Ik heb echt nog niks gezien van dit toernooi.
Nalby - Nadal is de eerste pot die me boeiend lijkt.
Het is natuurlijk een stuk erger als je er van over stuur raakt, dat ben ik helemaal met je eens hoor. Vind het zelf niet zo raar dat hij overstuur raakte, als je bedenkt dat hij vaak niet zo heel veel kansen op de Federer service heeft en de redelijk trieste manier waarop hij de laatste paar keer van Federer verloor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dan nog is het punt zo belangrijk als je het zelf maakt. Was hij gewoon geconcentreerd gebleven had het gewoon weer deuce kunnen staan het volgende punt. En dat voor een bal die wellicht wel gewoon een ace was.
Maar wel claimen dat hij beter zal worden dan Djokovic, dan moet er nog heel veel gebeuren. Vrij kansloos dit keer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Del Potro is mentaal toch zo'n watje geworden, niet normaal, 8 punten verliezen op service en toch 2x gebroken worden...![]()
Die andere partijen tegen Federer waren ook al de mentale kracht zelve.
Delpo kan het beste in het kwart bij Nadal zittenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:54 schreef Norrage het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die zeggen dat Fed geen bad matchup is voor Delpo? Kom op zeg... Ik ga eens mijn opmerking van voor de AO citeren geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |