ga je t echt zelf doen ja?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef moussy het volgende:
ja halloooo! Ik hoor net van nog een andere kant dat die ringen idd niet lekker "omkiepen" in bijv een doosje. Dáág losse ringen zelf boekje maken dus
ik twijfel nog. (quote:
Keri Smithquote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga denk ik om creatief los te komen eerst nog dit ff doen denk ik(hoeveel tijd heb ik nog eigenlijk
)
http://www.wreckthisjournal.com/
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga denk ik om creatief los te komen eerst nog dit ff doen denk ik(hoeveel tijd heb ik nog eigenlijk
)
die heb ik nog liggen, niemand zag er de humor van in..en ik vond het echt vreselijk om mijn mooie boekje te vernielenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
)
dan pimp je de kaft nietquote:Op maandag 12 maart 2012 21:53 schreef Mevr_Mus het volgende:
Dat poezenboekje! Die wil ik, maar dan voor andere dingen want daarbij zou ik het zonde vinden om 'm op wat voor manier te pimpen
oh, die is tofquote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
)
prima wat mij betreft.. alleen hebben we dan nog 1 extra doorschuif rondje nodigquote:Op maandag 12 maart 2012 22:31 schreef Reilain het volgende:
Jeuj!
Hopelijk vind de rest van het groepje het ook ok...
Moet ik dus nog even heel snel op pad!
Ze hebben die bij Bol.com ruig in de sale! Niet geschikt voor dit project misschien, maar wel leuk voor jou!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Ze hebben een Le petit prince moleskinegemaakt voor mij met mn achternaam ,jammer van mn lengte.
en de prijs
Ja ik wou hem ook! Maar toen zag ik dat hij te dik was voor dit project.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Ze hebben een Le petit prince moleskinegemaakt voor mij met mn achternaam ,jammer van mn lengte.
en de prijs
Lijn, je mag natuurlijk aanhaken bij groepje nr 3quote:Op maandag 12 maart 2012 23:26 schreef Lijnloos het volgende:
Kak, waarom heb ik dit niet eerder gezien? Gewelfig leuk idee, ben benieuwd naar de resultaten hoor!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:17 schreef McLaura het volgende:
[..]
Lijn, je mag natuurlijk aanhaken bij groepje nr 3
Jammer dat ik niet bij jou in het groepje zit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik krijg echt heel nare jeuk van het woord pimpen. Beetje zelfde categorie als blingbling. Heb mijn trouwjurk bijna niet gekocht destijds omdat de verkoopster steeds zei dat er blingbling op zat. *braak*
Maar dat terzijde.
Ik ga straks ook even een boekje kopen.
Iets zegt me dat ik nu opgelucht nmoet zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:08 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet bij jou in het groepje zit.
Trouwen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik krijg echt heel nare jeuk van het woord pimpen. Beetje zelfde categorie als blingbling. Heb mijn trouwjurk bijna niet gekocht destijds omdat de verkoopster steeds zei dat er blingbling op zat. *braak*
Maar dat terzijde.
Ik ook!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
nog erger 'oppimpen' hoezo pleonasmequote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
Maar dat terzijde.
*ril*quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nog erger 'oppimpen' hoezo pleonasme
Er is al bijna een compleet 6de groepjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:05 schreef McLaura het volgende:
Wie van deze mensen heeft er iets op tegen om Lijnloos bij groep 3 in te schuiven?
Groep 3:
1) pvoesss
2) twinkly
3) mclaura
4) liedje backstage
5) susie
6) yppy
7) miss_sly
8) wickie
9) Lijnloos???
ik word over het hoofd gezienquote:Op maandag 12 maart 2012 21:56 schreef Troel het volgende:
Groep 1:
1) mevr_mus
2) oeke
3) elmo
4) sorbootje
5) mignonne
6) snoopy
7) lenaatje
8) kleurdoos
Groep 2:
1) simmu
2) poppejans
3) BE
4) Mrien
5) Droomvrouwtje
6) Ssserpente
7) Buuf
8) Sandous Kyara
Groep 3:
1) pvoesss
2) twinkly
3) mclaura
4) liedje backstage
5) susie
6) yppy
7) miss_sly
8) wickie
Groep 4:
1) Taartjesfee
2) ET
3) Evenstar
4) Innepin
5) Moussy
6) Spuuglokje
7) xxxkarinxxx
8) mijsje
Groep 5:
1) soempie
2) bellelena
3) Barreltje
4) Troel
5) Becky27
6) Beessie-Jen
7) Muks
8) Ynske
9) Reilain (ga ik voor het gemak even vanuit dat de andere dames ook akkoord zijn)
data:
we versturen dus op
19 maart
2 april
16 april
30 april
14 mei
28 mei
11 juni
25 juni moet ie weer terug naar eigenaar
Hahahaha!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:13 schreef Kleurdoos het volgende:
Kijk Buuf..
Controlfreakish
zelfs knoeien moest netjes
[ afbeelding ]
Ik snap nog steeds niet waarom ik vroeger graag van die geurpennen wildequote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hahahaha!maar wel herkenbaar denk ik. Dat linkje wat ik neerzette was van de schrijfster zelf, waar ze dus uitlegt dat veel mensen dit hebben.
voor echte creativiteit moet je een drempel over zegt zij. Ik zou iig niet iets knoeien wat gaat stinken ofzo.
Ik heb het in mijn overzichtje nu ook aangepastquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:43 schreef Kyara het volgende:
Geeft niet hoor. Maar als we blijven kopieren dan blijft het zo....
vandaag geen action voor mij. manlief heeft de auto....
maar de eigen intro kan wel misschien?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:31 schreef Lijnloos het volgende:
Fototopic vind ik ook wel een mustMaar eigenlijk is het wel leuker als je aan het einde je boekje terug krijgt en het nog een verrassing is wat je te zien krijgt... Dus pas foto's aan het einde?
Is mijn eigen groep zeg maarquote:
foto!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een spuuglelijk boekje gekochtMaar ik kon niks anders vinden en wil altijd voelen aan pagina`s of ze dik genoeg zijn enzo.
Naja..het gaat om de binnenkant zullen we maar zeggen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:34 schreef bellelena het volgende:
Mijn boekje is al binnen!
[ afbeelding ]
Troel: Heb je een aparte groep gemaakt? Zou ik daar ook bij mogen?
Eens... Misschien sneakpreviews alleen van de persoonlijke pagina('s)?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:50 schreef E.T. het volgende:
Foto's van creaties terwijl het project bezig is, zou ik niet zo leuk vinden.
Sneakpreviews zijn wel leuk, maar als ik het boekje terugkrijg is het juist zo leuk om elke bladzijde te ontdekken
hier snap ik dan weer niks vanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:40 schreef Troel het volgende:
Mijn voornemen is om in ieder geval alles te scannenEn op facebook heb ik een groep aangemaakt met de andere RR-ers, dus als ik daar post, kunnen zij het niet zien, maar de rest van Fok wel
of een stukje van de pagina's zodat je eigenlijk nog niet weet wat er op staat, een sooort " tipje van de sluier "quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eens... Misschien sneakpreviews alleen van de persoonlijke pagina('s)?
ik snap er ook geen donder van hoor. maar ik babbel vrolijk meequote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier snap ik dan weer niks van
je had me niet op facebook, dus ik kon niks zien, nu ben ik uitgenodigd voor de groep zodat ik het niet kan zien![]()
![]()
Ik heb nu een grote groep waar we met zijn allen kunnen beppenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier snap ik dan weer niks van
je had me niet op facebook, dus ik kon niks zien, nu ben ik uitgenodigd voor de groep zodat ik het niet kan zien![]()
![]()
daar hebben we fok! toch voor??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb nu een grote groep waar we met zijn allen kunnen beppenEn daarnaast heb ik een lijstje gemaakt voor mezelf, waardoor ik als ik een foto post, met een druk op de knop de mensen van die lijst uitsluit voor het bekijken van die foto
Deelnemer 1 voor groepje 7quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waarom zie ik dit nu pasWat een leuk idee
volgens mij zijn er geen groepjes van 9 meer hoorquote:
Maar wat niet is, kan nog komenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij zijn er geen groepjes van 9 meer hoor
of lees/begrijp ik het lijstje van troel verkeerd??
Oh ja ik zie het, Relain is doorgeschovenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij zijn er geen groepjes van 9 meer hoor
of lees/begrijp ik het lijstje van troel verkeerd??
quote:
zo lillik is ie nog niet eens! Waar vandaan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar! 72 mooie dikke pagina`s en een ringbandje. En maar 3,50
Zie ik nu pas. Dan kan jij toch bij ons.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het, Relain is doorgeschoven
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zie ik nu pas. Dan kan jij toch bij ons.
Als niemand bezwaar heeft tegen een groepje van 9 heel graagquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zie ik nu pas. Dan kan jij toch bij ons.
Ik zeker niet, maar dan niet meer overstappen he.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als niemand bezwaar heeft tegen een groepje van 9 heel graag![]()
ik zou gewoon iig de spulletjes kopen..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als niemand bezwaar heeft heel graag![]()
Nee, nee, ik heb al iets voor Ophelia bedacht.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik zou gewoon iig de spulletjes kopen..
en zaterdag avond zien in welk groepje je zit
je persoonlijke pagina(s) kan je alvast maken..
het gaat er alleen om naar WIE het boekje toe moet
vriendjes politiekquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, nee, ik heb al iets voor Ophelia bedacht.![]()
Ik neem aan dat ons groepje geen bezwaar heeft? We waren eerder ook even een groepje van 9.
Lokale Libris :-)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:34 schreef moussy het volgende:
[..]
zo lillik is ie nog niet eens! Waar vandaan?
Leuk he.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:19 schreef Troel het volgende:
Ik hoor dat ik weer in een groepje van 9 zit
Ik zou zeggen "Soem Pie" aanmaken en enkel hiervoor gebruiken ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk he.
Ik baal dat ik geen facebook meer heb. Maar, heb wel een boekje versierd:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:22 schreef mignonne het volgende:
groepje zes is compleet en sluit aan!
Yes! compleet!
Groep 6
- reilain
- lijnloos
- geppie
- keshet
- HandigeHarriët
- faja-lobi
- solagratia
- Gerberaatje
Ohhhquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk he.
Ik baal dat ik geen facebook meer heb. Maar, heb wel een boekje versierd:
[ afbeelding ]
wow!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:27 schreef bellelena het volgende:
Als eerste zojuist mijn naam op de kaft geborduurd:
[ afbeelding ]
En nu verder bedenken!
I know... maar ik bedoel dat je dus maar eens in de 2 weken hoeft te kijken als je een nieuw boekje krijgt, dan effe de info over de eigenaar opzoekenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:24 schreef Reilain het volgende:
Ik bedoel deze lijnloos: Estafettetopic 12
My turn..Dus daar bijlezen.. hier nadenken.. en facebookers verzamelen..
ik sta er niet tussenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:34 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
I know... maar ik bedoel dat je dus maar eens in de 2 weken hoeft te kijken als je een nieuw boekje krijgt, dan effe de info over de eigenaar opzoeken
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:27 schreef bellelena het volgende:
[ afbeelding ]
En nu verder bedenken!
ik had een testcase.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:13 schreef Reilain het volgende:
Als ie jou overleefd moet het goedkomen KD
Enne.. iddFacebook..
Niet iedereen uit mijn groepje heb ik op facebook... Iemand die me wil
oeh, nice!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:27 schreef bellelena het volgende:
[ afbeelding ]
En nu verder bedenken!
geen probleem!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als niemand bezwaar heeft tegen een groepje van 9 heel graag![]()
groepje 7 deelnemer 2?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:39 schreef klumsy het volgende:
Wat een super leuk idee!
Mocht er nog een nieuw groepje gaan komen dan wil ik zeker wel meedoen
awesomequote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik had een testcase.
je kan ermee gooien, dubbelklappen, erop schilderen, lijmen , beplakken en krijten
[ afbeelding ]
Ik was dit topic kwijt, dus niet eerder gereageerd en nog niet helemaal bijgelezen, dus misschien spuit elf, maar uiteraard helemaal geen probleem wat mij betreft!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:05 schreef McLaura het volgende:
Wie van deze mensen heeft er iets op tegen om Lijnloos bij groep 3 in te schuiven?
Groep 3:
1) pvoesss
2) twinkly
3) mclaura
4) liedje backstage
5) susie
6) yppy
7) miss_sly
8) wickie
9) Lijnloos???
Ik doe het wel vrijwel helemaal naar wat diegene leuk vindt/interessesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn inner perfectionist staat opde bladzijden in een ander boekje.. Van wie ga je dan uit? Wat jíj mooi vind, en leuk en belangrijk, is het om die ander iets van jou te laten zien, of maak je een boekje voor die ander, met de interesses van die ander en de dingen die jij denkt dat die ander leuk vind?
Hoe groot is zo'n boekverstuurdoosje? Mijn brievenbus is namelijk net kleiner dan een standaard brievenbus waardoor een brievenbusverpakking niet pastquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef Poppejans het volgende:
Oeh wat een leuke voorkant-boekjes van Soempie,Bellelena en KD! Ik ga zo als kind naar bed is ook die van mij even knutselen.
Heb een boekje bij de V&D vandaan en misschien een tip: ik heb ook bij de V&D zo'n boekverstuur doosje vandaan, kost 2,25 euro
En ik heb Artis de Partis inpakpapier![]()
ik hoop dat de mensen uit mijn groepje dat net zo leuk vinden als ikzelf
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik last van forumdiarreequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik doe het wel vrijwel helemaal naar wat diegene leuk vindt/interesses
Of ze moet zeer weinig hebben opgeschreven over zichzelf
Dat weet de verzender natuurlijk nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe groot is zo'n boekverstuurdoosje? Mijn brievenbus is namelijk net kleiner dan een standaard brievenbus waardoor een brievenbusverpakking niet past
Maar het doosje gaat mee met het boekje....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar je ontvangt iedere keer van dezelfde persoon toch?
Haha, daar zat ik gister ook al naar te kijken staren. Zit wel een zijden hoes omheen he?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:08 schreef mignonne het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)007100136/index.html
kenonne![]()
Er staat op ''brievenbusdoos fornaat 16x25cm''quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe groot is zo'n boekverstuurdoosje? Mijn brievenbus is namelijk net kleiner dan een standaard brievenbus waardoor een brievenbusverpakking niet past
ja ik zag het, das een duur stukje zijdequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, daar zat ik gister ook al naar te kijken staren. Zit wel een zijden hoes omheen he?
Ik zou graag een liggend boekje willen. Dus horizontaal ipv verticaal. Maar mijn zoekskills zijn op het moment lui, zo even kijken.
En is een ringbandje nou handig?
Ja ik keek al op de Postnl site, daar staat ook 26x3 cm als minimum. Mijn brievenbus is 3x18, A5 past er makkelijk in, als het 16x25x3 is past dat ook, de door Susie genoemde doos niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Er staat op ''brievenbusdoos fornaat 16x25cm''
maar op zich geeft dat niet toch? dan moet de postbode aanbellen; maar tnt heeft in hun voorwaarden staan wat de afmetingen zijn voor brievenbuspost. Als het daar aan voldoet dan is t geen probleem.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja ik keek al op de Postnl site, daar staat ook 26x3 cm als minimum. Mijn brievenbus is 3x18, A5 past er makkelijk in, dat soort verpakkingen niet
naisquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
dit was mijn testboekje he.
echte komt nog
Lastige is wat er gebeurd als je niet thuis bent, brievenbuspost met maximaal formaat past dus niet in mijn brievenbus. Hier wordt als er iemand bij de buren is zonder briefje daar achtergelaten, is er niemand dan wordt het achter een struik in de voortuin gezet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
maar op zich geeft dat niet toch? dan moet de postbode aanbellen; maar tnt heeft in hun voorwaarden staan wat de afmetingen zijn voor brievenbuspost. Als het daar aan voldoet dan is t geen probleem.
quote:
Doos van Poppejans past dus welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn brievenbus is 3x18, A5 past er makkelijk in, als het 16x25x3 is past dat ook, de door Susie genoemde doos niet.
Daarom meld ik het nu maar vastquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:22 schreef Troel het volgende:
Dan weten we welk formaat we moeten hebben toch
dat hangt denk ik ook van het boekje af. als diegene verzoekt om leukigheidjes in drenthe geef je dat. als diegene verzoekt om iets wat jij leuk vindt, dan doe je datquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn inner perfectionist staat opde bladzijden in een ander boekje.. Van wie ga je dan uit? Wat jíj mooi vind, en leuk en belangrijk, is het om die ander iets van jou te laten zien, of maak je een boekje voor die ander, met de interesses van die ander en de dingen die jij denkt dat die ander leuk vind?
Tja, d'r moest ooit een kind uit, dus die dozen zijn allemaal best groot!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:23 schreef debuurvrouw het volgende:
oh my, ik zit weer helemaal op een verkeerd spoor.
#dirtymindisajoyforever
Verklaart gelijk waarom de mijne zo klein isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, d'r moest ooit een kind uit, dus die dozen zijn allemaal best groot!
Hoe start jij dan je eigen boekje? Met je eigen interesses en met verzoekjes van dingen die je er graag in wilt zien?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik doe het wel vrijwel helemaal naar wat diegene leuk vindt/interesses
Of ze moet zeer weinig hebben opgeschreven over zichzelf
Met wat steekwoorden van interesses inderdaad. Denk dat ik 2 blz doe,zo'n dubbele pagina met wat dingetjes over mezelfquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hoe start jij dan je eigen boekje? Met je eigen interesses en met verzoekjes van dingen die je er graag in wilt zien?
Gelukkig zit je niet in mijn groepjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja ik keek al op de Postnl site, daar staat ook 26x3 cm als minimum. Mijn brievenbus is 3x18, A5 past er makkelijk in, als het 16x25x3 is past dat ook, de door Susie genoemde doos niet.
oh das ook leuk ja! en dan dat het idd zo een geheel kan worden <3quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef oeke het volgende:
Deze vind ik ook leuk trouwens, dan heb je uiteindelijk 1 lange bladzij, kan het in elkaar overlopen.
[ afbeelding ]
Nou, een belofte voor de toekomst danquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Verklaart gelijk waarom de mijne zo klein is
Ik had vandaag zoiets in mijn handen bij de bijenkorf maar na er een kwartierquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
naisik ben benieuwd.
ik zie bij dille & kamille ook normale blanco boekjes met kartonnen kaft.
[ afbeelding ]
alleen geen idee of die binding gelijmd is of niet.
Ja, ik twijfelde ook over een liggende: dezequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, daar zat ik gister ook al naar te kijken staren. Zit wel een zijden hoes omheen he?
Ik zou graag een liggend boekje willen. Dus horizontaal ipv verticaal. Maar mijn zoekskills zijn op het moment lui, zo even kijken.
En is een ringbandje nou handig?
Ik had hier nog van die harmonicaboekjes liggen, maar die ik heb zijn 50 bladzijdes, dus te krap, anders had ik die absoluut gedaan! Als die genoeg pagina's heeft, dan zou ik hem doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef oeke het volgende:
Deze vind ik ook leuk trouwens, dan heb je uiteindelijk 1 lange bladzij, kan het in elkaar overlopen.
[ afbeelding ]
Wauw, die wil ik!, prijscheckquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
ook mooi, jammer dat t gelinieerd is.
Die heb ik. De pagina's zijn dun, maar verder een prima boekje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
naisik ben benieuwd.
ik zie bij dille & kamille ook normale blanco boekjes met kartonnen kaft.
[ afbeelding ]
alleen geen idee of die binding gelijmd is of niet.
ja die denk ik, gok dat het mooi dik papier is... vind ik mooiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:42 schreef Kleurdoos het volgende:
BJ, Die voor Aquarel bedoel je? want t voegt verder weinig toe
Ik heb Een dinges tegen brievenbus hengelen en daardoor passen veel bol-pakketjes er niet handig door, maar ze rammen gewoon door hoor!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
maar op zich geeft dat niet toch? dan moet de postbode aanbellen; maar tnt heeft in hun voorwaarden staan wat de afmetingen zijn voor brievenbuspost. Als het daar aan voldoet dan is t geen probleem.
Gedaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "Soem Pie" aanmaken en enkel hiervoor gebruiken ofzo
Psiesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik zet op de eerste bladzijdes iets over mezelf en daarna mag iedereen lekker zelf weten wat hij erin stopt. Vind ik juist leuk.
En wat ik bij andere mensen maak weet ik nog niet. In ieder geval niet bij iedereen hetzelfde anders weet je al precies hoe je boekje eruit komt te zien voor je hem hebt
Ik ga inderdaad ook maar iets korts over mezelf zeggen, en wat dingen waar ik van hou. Maar ik hou ook van verrassingen, dus iedereen mag lekker doen wat ie wil. Gisteravond heb ik twee boekjes besteld die hopelijk geschikt zijn (ik moet het toch eerst in handen hebben voor ik het weet). En ik heb voor een aantal mensen in mijn groepje al wat leuke ideetjes. Ik heb zo'n leuk groepje!quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
Psies![]()
Het 'over mij' wordt wel kort en steekwoorden en daarna zoekt iedereen het maar uit![]()
Wat ik bij anderen er in doe weet ik ook niet niet. Zal variëren van iets wat ik tegenkom dat ik bij diegene vind passen tot gewoon waar ik een dag zelf zin in heb om te doen/maken.. TF jij bent m'n eerste
Hahaha nou, hij moest nog eten en toen hij zag waar ik mee bezig was zuchtte hij diep en zei: "Tja, je kunt er maar druk mee zijn.."quote:
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 14 maart 2012 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik een stomme vraag stellen?
Wat is er zo speciaal aan moleskins dat iedereen, behalve ik, weet waar het over gaat?
Met een in paint gemaakte stap voor stap bereidingswijzequote:
Ik heb ook gegoogeld wat t was hahaquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik een stomme vraag stellen?
Wat is er zo speciaal aan moleskins dat iedereen, behalve ik, weet waar het over gaat?
Wow, dit is de uitvinding van de eeuw, dit is inderdaad een heel goede!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:38 schreef Ynske het volgende:
Als t boekje erg dik gaat worden, kun je t toch ook nog opengeklapt in een bubbel envelop versturen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Wow, dit is de uitvinding van de eeuw, dit is inderdaad een heel goede!
haha, ik dacht dat het zelfs al eens gezegd was in het topic! Ik vond het ook een slimme.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik dacht dat iedereen dat al bedacht had?
Ik ook, en nog snap ik het niet geloof ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb ook gegoogeld wat t was haha
voelde me ook al stom dat k t niet snapte
Ja klopt, Bellelena had dat al gezegd. Dat het boekje ook opengeklapt in zo'n doos kon en dan kon het wat langer met de post mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:55 schreef oeke het volgende:
[..]
haha, ik dacht dat het zelfs al eens gezegd was in het topic! Ik vond het ook een slimme.
Leuk Sorbootje, je boekje!
Wat fijn is aan Moleskine boekjes is dat zuurvrije papier, daardoor verdwijnen potloodtekeningen bv nooit. En het is gewoon heel lekker papier om op te schrijven en te tekenen.
Zo, kind naar de psz, ik ga zo ook eens op pad.
Theatermensen ook, vandaar dat ik die dingen ook overal om me heen zie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:08 schreef mignonne het volgende:
BE Moleskine's zijn hip, geloof ik![]()
in elk geval onder de kunstacademie-mensen en grafisch ontwerp-types die ik ken, die slepen allemaal zo'n ding mee voor schetsen en ideeën en zulks.
En dus dat zuurvrije papier, dat je boekje gewoon eeuwen mee kan zonder dat je tekeningen opgevroten worden.quote:T is wat dikker papier, stevig ingebonden, en een stevige kaft.
In een notendop eigenlijk, het ding is gemaakt om mee te nemen en altijd bij je te hebben dus in principe kan ie tegen een stootje.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:11 schreef oeke het volgende:
[..]
Theatermensen ook, vandaar dat ik die dingen ook overal om me heen zie.
[..]
En dus dat zuurvrije papier, dat je boekje gewoon eeuwen mee kan zonder dat je tekeningen opgevroten worden.
Dat is een fijn idee voor kunstacademiemensjes.![]()
Jouw boekje is het enige waar ik al ideeën voor hebquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad ook maar iets korts over mezelf zeggen, en wat dingen waar ik van hou. Maar ik hou ook van verrassingen, dus iedereen mag lekker doen wat ie wil. Gisteravond heb ik twee boekjes besteld die hopelijk geschikt zijn (ik moet het toch eerst in handen hebben voor ik het weet). En ik heb voor een aantal mensen in mijn groepje al wat leuke ideetjes. Ik heb zo'n leuk groepje!
Ja.kijk daardoor.kende ik t nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:11 schreef oeke het volgende:
[..]
Theatermensen ook, vandaar dat ik die dingen ook overal om me heen zie.
[..]
En dus dat zuurvrije papier, dat je boekje gewoon eeuwen mee kan zonder dat je tekeningen opgevroten worden.
Dat is een fijn idee voor kunstacademiemensjes.![]()
zuurvrij is ook belangrijk bij foto'squote:Op woensdag 14 maart 2012 10:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
een boekje voor vak-gekken dus
dat van dat papier wist ik niet. Wel dat t zuurvrij was, maar niet dat t invloed heeft op het 'goed' blijven van de tekeningen.
zie, ik leer nog es wat zoquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:19 schreef simmu het volgende:
[..]
zuurvrij is ook belangrijk bij foto's
Heel goed!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Jouw boekje is het enige waar ik al ideeën voor heb
Zelfde hier hoor, vind het nog best lastig eerlijk gezegdquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:51 schreef Lenaatje het volgende:
Draculetje in het animotpic kun je je aanmelden.
Dames ik heb een beginnetje gemaakt met mijn boekje, weet alleen niet zo goed wat ikt mjin persoonlijke pagina('s) moet... Gelukkig hebben we nog een paar dagen. Hier geen inkt meer in de printer, dat wel een beetje jammer en onhandig!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb nu overigens 4 van die hemaboekjes, ik vond het personaliseren van de voorkant zo leuk![]()
de groepjes met 9 personen moeten nog een extra verzend datum hebben..quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de lijstjes in de OP gezet, ik bleef zoeken.
Zijn dit de verzend data?
data:
we versturen dus op
19 maart
2 april
16 april
30 april
14 mei
28 mei
11 juni
Dan zet ik die er ook bij.
19 maartquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de lijstjes in de OP gezet, ik bleef zoeken.
Zijn dit de verzend data?
data:
we versturen dus op
19 maart
2 april
16 april
30 april
14 mei
28 mei
11 juni
Dan zet ik die er ook bij.
wij zijn iemand kwijt uit ons groepjequote:Op woensdag 14 maart 2012 18:23 schreef Troel het volgende:
[..]
19 maart
2 april
16 april
30 april
14 mei
28 mei
11 juni
(of 9 juli moet ie weer terug naar eigenaar)
En bij Groepje 5 moet -Ophelia- er nog bijAlhoewel er ook weer bijna een zevende groepje is, dus ik ben de weg kwijt
dat kekke ding wat je figuurtjes kan laten makenquote:
oeh die zijn leuk! dat is tof speelgoed <3quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:19 schreef simmu het volgende:
[..]
dat kekke ding wat je figuurtjes kan laten maken![]()
wees blij dat niemand hier zo'n silhoetteding heeft!
nee prima toch juist? kun je hem zelf nog verder aanvullen iddquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ook een schriftje! Of nou ja... Hij is 192 pagina's is dst een probleem?
Ik heb nl zelf wel een idee voor wat ik met die lege pagina's wil gaan doen aan het eind.
Ik hou mijn ogen de komende dagen nog wel even open voor een andere, maar iig heb ik íets, daar ben ik al blij om.
oh wauwquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:58 schreef Poppejans het volgende:
Voorkant (en binnenkant, maar die laat ik nog niet zien) is klaar
[ afbeelding ]
ík heb viltstiften van de action....quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:50 schreef snoopy het volgende:
Oeh oeh, ik heb mijn good old Derwent studio kleurpotloden weer gevondenEn een hele doos koh-i-noor potloden van HB tot B8 en ik heb ook nog waterverf kleurpotloden
![]()
quote:
Ik nietquote:
quote:
Was wel het plan, en ik heb een heel leuk boek gekocht met allemaal simpele druktechniek ideeen voor huis tuin en keuken gebruik. Mooie reden om wat dingen eens te proberen dacht ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
oeh die zijn leuk! dat is tof speelgoed <3
of een goccohoewel, wickie heeft een gocco, die ga je vast gebruiken wicks of nie?
oeh leuk! ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef wickie het volgende:
[..]
Was wel het plan, en ik heb een heel leuk boek gekocht met allemaal simpele druktechniek ideeen voor huis tuin en keuken gebruik. Mooie reden om wat dingen eens te proberen dacht ik
Moleskines verkopen ze bij de Donner zekers te weten. vroeger lagen ze onder. Ik ga vrijdagmiddag naar de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |