ga je t echt zelf doen ja?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef moussy het volgende:
ja halloooo! Ik hoor net van nog een andere kant dat die ringen idd niet lekker "omkiepen" in bijv een doosje. Dáág losse ringen zelf boekje maken dus
ik twijfel nog. (quote:
Keri Smithquote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga denk ik om creatief los te komen eerst nog dit ff doen denk ik(hoeveel tijd heb ik nog eigenlijk
)
http://www.wreckthisjournal.com/
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga denk ik om creatief los te komen eerst nog dit ff doen denk ik(hoeveel tijd heb ik nog eigenlijk
)
die heb ik nog liggen, niemand zag er de humor van in..en ik vond het echt vreselijk om mijn mooie boekje te vernielenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
)
dan pimp je de kaft nietquote:Op maandag 12 maart 2012 21:53 schreef Mevr_Mus het volgende:
Dat poezenboekje! Die wil ik, maar dan voor andere dingen want daarbij zou ik het zonde vinden om 'm op wat voor manier te pimpen
oh, die is tofquote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
)
prima wat mij betreft.. alleen hebben we dan nog 1 extra doorschuif rondje nodigquote:Op maandag 12 maart 2012 22:31 schreef Reilain het volgende:
Jeuj!
Hopelijk vind de rest van het groepje het ook ok...
Moet ik dus nog even heel snel op pad!
Ze hebben die bij Bol.com ruig in de sale! Niet geschikt voor dit project misschien, maar wel leuk voor jou!quote:Op maandag 12 maart 2012 23:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Ze hebben een Le petit prince moleskinegemaakt voor mij met mn achternaam ,jammer van mn lengte.
en de prijs
Ja ik wou hem ook! Maar toen zag ik dat hij te dik was voor dit project.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Ze hebben een Le petit prince moleskinegemaakt voor mij met mn achternaam ,jammer van mn lengte.
en de prijs
Lijn, je mag natuurlijk aanhaken bij groepje nr 3quote:Op maandag 12 maart 2012 23:26 schreef Lijnloos het volgende:
Kak, waarom heb ik dit niet eerder gezien? Gewelfig leuk idee, ben benieuwd naar de resultaten hoor!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:17 schreef McLaura het volgende:
[..]
Lijn, je mag natuurlijk aanhaken bij groepje nr 3
Jammer dat ik niet bij jou in het groepje zit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik krijg echt heel nare jeuk van het woord pimpen. Beetje zelfde categorie als blingbling. Heb mijn trouwjurk bijna niet gekocht destijds omdat de verkoopster steeds zei dat er blingbling op zat. *braak*
Maar dat terzijde.
Ik ga straks ook even een boekje kopen.
Iets zegt me dat ik nu opgelucht nmoet zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:08 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet bij jou in het groepje zit.
Trouwen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik krijg echt heel nare jeuk van het woord pimpen. Beetje zelfde categorie als blingbling. Heb mijn trouwjurk bijna niet gekocht destijds omdat de verkoopster steeds zei dat er blingbling op zat. *braak*
Maar dat terzijde.
Ik ook!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
nog erger 'oppimpen' hoezo pleonasmequote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
Maar dat terzijde.
*ril*quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nog erger 'oppimpen' hoezo pleonasme
Er is al bijna een compleet 6de groepjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:05 schreef McLaura het volgende:
Wie van deze mensen heeft er iets op tegen om Lijnloos bij groep 3 in te schuiven?
Groep 3:
1) pvoesss
2) twinkly
3) mclaura
4) liedje backstage
5) susie
6) yppy
7) miss_sly
8) wickie
9) Lijnloos???
ik word over het hoofd gezienquote:Op maandag 12 maart 2012 21:56 schreef Troel het volgende:
Groep 1:
1) mevr_mus
2) oeke
3) elmo
4) sorbootje
5) mignonne
6) snoopy
7) lenaatje
8) kleurdoos
Groep 2:
1) simmu
2) poppejans
3) BE
4) Mrien
5) Droomvrouwtje
6) Ssserpente
7) Buuf
8) Sandous Kyara
Groep 3:
1) pvoesss
2) twinkly
3) mclaura
4) liedje backstage
5) susie
6) yppy
7) miss_sly
8) wickie
Groep 4:
1) Taartjesfee
2) ET
3) Evenstar
4) Innepin
5) Moussy
6) Spuuglokje
7) xxxkarinxxx
8) mijsje
Groep 5:
1) soempie
2) bellelena
3) Barreltje
4) Troel
5) Becky27
6) Beessie-Jen
7) Muks
8) Ynske
9) Reilain (ga ik voor het gemak even vanuit dat de andere dames ook akkoord zijn)
data:
we versturen dus op
19 maart
2 april
16 april
30 april
14 mei
28 mei
11 juni
25 juni moet ie weer terug naar eigenaar
Hahahaha!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:13 schreef Kleurdoos het volgende:
Kijk Buuf..
Controlfreakish
zelfs knoeien moest netjes
[ afbeelding ]
Ik snap nog steeds niet waarom ik vroeger graag van die geurpennen wildequote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hahahaha!maar wel herkenbaar denk ik. Dat linkje wat ik neerzette was van de schrijfster zelf, waar ze dus uitlegt dat veel mensen dit hebben.
voor echte creativiteit moet je een drempel over zegt zij. Ik zou iig niet iets knoeien wat gaat stinken ofzo.
Ik heb het in mijn overzichtje nu ook aangepastquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:43 schreef Kyara het volgende:
Geeft niet hoor. Maar als we blijven kopieren dan blijft het zo....
vandaag geen action voor mij. manlief heeft de auto....
maar de eigen intro kan wel misschien?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:31 schreef Lijnloos het volgende:
Fototopic vind ik ook wel een mustMaar eigenlijk is het wel leuker als je aan het einde je boekje terug krijgt en het nog een verrassing is wat je te zien krijgt... Dus pas foto's aan het einde?
Is mijn eigen groep zeg maarquote:
foto!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een spuuglelijk boekje gekochtMaar ik kon niks anders vinden en wil altijd voelen aan pagina`s of ze dik genoeg zijn enzo.
Naja..het gaat om de binnenkant zullen we maar zeggen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:34 schreef bellelena het volgende:
Mijn boekje is al binnen!
[ afbeelding ]
Troel: Heb je een aparte groep gemaakt? Zou ik daar ook bij mogen?
Eens... Misschien sneakpreviews alleen van de persoonlijke pagina('s)?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:50 schreef E.T. het volgende:
Foto's van creaties terwijl het project bezig is, zou ik niet zo leuk vinden.
Sneakpreviews zijn wel leuk, maar als ik het boekje terugkrijg is het juist zo leuk om elke bladzijde te ontdekken
hier snap ik dan weer niks vanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:40 schreef Troel het volgende:
Mijn voornemen is om in ieder geval alles te scannenEn op facebook heb ik een groep aangemaakt met de andere RR-ers, dus als ik daar post, kunnen zij het niet zien, maar de rest van Fok wel
of een stukje van de pagina's zodat je eigenlijk nog niet weet wat er op staat, een sooort " tipje van de sluier "quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eens... Misschien sneakpreviews alleen van de persoonlijke pagina('s)?
ik snap er ook geen donder van hoor. maar ik babbel vrolijk meequote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier snap ik dan weer niks van
je had me niet op facebook, dus ik kon niks zien, nu ben ik uitgenodigd voor de groep zodat ik het niet kan zien![]()
![]()
Ik heb nu een grote groep waar we met zijn allen kunnen beppenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier snap ik dan weer niks van
je had me niet op facebook, dus ik kon niks zien, nu ben ik uitgenodigd voor de groep zodat ik het niet kan zien![]()
![]()
daar hebben we fok! toch voor??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb nu een grote groep waar we met zijn allen kunnen beppenEn daarnaast heb ik een lijstje gemaakt voor mezelf, waardoor ik als ik een foto post, met een druk op de knop de mensen van die lijst uitsluit voor het bekijken van die foto
Deelnemer 1 voor groepje 7quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waarom zie ik dit nu pasWat een leuk idee
volgens mij zijn er geen groepjes van 9 meer hoorquote:
Maar wat niet is, kan nog komenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij zijn er geen groepjes van 9 meer hoor
of lees/begrijp ik het lijstje van troel verkeerd??
Oh ja ik zie het, Relain is doorgeschovenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
volgens mij zijn er geen groepjes van 9 meer hoor
of lees/begrijp ik het lijstje van troel verkeerd??
quote:
zo lillik is ie nog niet eens! Waar vandaan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar! 72 mooie dikke pagina`s en een ringbandje. En maar 3,50
Zie ik nu pas. Dan kan jij toch bij ons.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het, Relain is doorgeschoven
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zie ik nu pas. Dan kan jij toch bij ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |