19 maartquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de lijstjes in de OP gezet, ik bleef zoeken.
Zijn dit de verzend data?
data:
we versturen dus op
19 maart
2 april
16 april
30 april
14 mei
28 mei
11 juni
25 juni moet ie weer terug naar eigenaar
Dan zet ik die er ook bij.
wij zijn iemand kwijt uit ons groepjequote:Op woensdag 14 maart 2012 18:23 schreef Troel het volgende:
[..]
19 maart
2 april
16 april
30 april
14 mei
28 mei
11 juni
25 juni moet ie weer terug naar eigenaar
(of 9 juli moet ie weer terug naar eigenaar)
En bij Groepje 5 moet -Ophelia- er nog bijAlhoewel er ook weer bijna een zevende groepje is, dus ik ben de weg kwijt
dat kekke ding wat je figuurtjes kan laten makenquote:
oeh die zijn leuk! dat is tof speelgoed <3quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:19 schreef simmu het volgende:
[..]
dat kekke ding wat je figuurtjes kan laten maken![]()
wees blij dat niemand hier zo'n silhoetteding heeft!
nee prima toch juist? kun je hem zelf nog verder aanvullen iddquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ook een schriftje! Of nou ja... Hij is 192 pagina's is dst een probleem?
Ik heb nl zelf wel een idee voor wat ik met die lege pagina's wil gaan doen aan het eind.
Ik hou mijn ogen de komende dagen nog wel even open voor een andere, maar iig heb ik íets, daar ben ik al blij om.
oh wauwquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:58 schreef Poppejans het volgende:
Voorkant (en binnenkant, maar die laat ik nog niet zien) is klaar
[ afbeelding ]
ík heb viltstiften van de action....quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:50 schreef snoopy het volgende:
Oeh oeh, ik heb mijn good old Derwent studio kleurpotloden weer gevondenEn een hele doos koh-i-noor potloden van HB tot B8 en ik heb ook nog waterverf kleurpotloden
![]()
quote:
Ik nietquote:
quote:
Was wel het plan, en ik heb een heel leuk boek gekocht met allemaal simpele druktechniek ideeen voor huis tuin en keuken gebruik. Mooie reden om wat dingen eens te proberen dacht ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
oeh die zijn leuk! dat is tof speelgoed <3
of een goccohoewel, wickie heeft een gocco, die ga je vast gebruiken wicks of nie?
oeh leuk! ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef wickie het volgende:
[..]
Was wel het plan, en ik heb een heel leuk boek gekocht met allemaal simpele druktechniek ideeen voor huis tuin en keuken gebruik. Mooie reden om wat dingen eens te proberen dacht ik
Moleskines verkopen ze bij de Donner zekers te weten. vroeger lagen ze onder. Ik ga vrijdagmiddag naar de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |