Ohhhquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk he.
Ik baal dat ik geen facebook meer heb. Maar, heb wel een boekje versierd:
[ afbeelding ]
wow!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:27 schreef bellelena het volgende:
Als eerste zojuist mijn naam op de kaft geborduurd:
[ afbeelding ]
En nu verder bedenken!
I know... maar ik bedoel dat je dus maar eens in de 2 weken hoeft te kijken als je een nieuw boekje krijgt, dan effe de info over de eigenaar opzoekenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:24 schreef Reilain het volgende:
Ik bedoel deze lijnloos: Estafettetopic 12
My turn..Dus daar bijlezen.. hier nadenken.. en facebookers verzamelen..
ik sta er niet tussenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:34 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
I know... maar ik bedoel dat je dus maar eens in de 2 weken hoeft te kijken als je een nieuw boekje krijgt, dan effe de info over de eigenaar opzoeken
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:27 schreef bellelena het volgende:
[ afbeelding ]
En nu verder bedenken!
ik had een testcase.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:13 schreef Reilain het volgende:
Als ie jou overleefd moet het goedkomen KD
Enne.. iddFacebook..
Niet iedereen uit mijn groepje heb ik op facebook... Iemand die me wil
oeh, nice!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:27 schreef bellelena het volgende:
[ afbeelding ]
En nu verder bedenken!
geen probleem!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als niemand bezwaar heeft tegen een groepje van 9 heel graag![]()
groepje 7 deelnemer 2?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:39 schreef klumsy het volgende:
Wat een super leuk idee!
Mocht er nog een nieuw groepje gaan komen dan wil ik zeker wel meedoen
awesomequote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik had een testcase.
je kan ermee gooien, dubbelklappen, erop schilderen, lijmen , beplakken en krijten
[ afbeelding ]
Ik was dit topic kwijt, dus niet eerder gereageerd en nog niet helemaal bijgelezen, dus misschien spuit elf, maar uiteraard helemaal geen probleem wat mij betreft!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:05 schreef McLaura het volgende:
Wie van deze mensen heeft er iets op tegen om Lijnloos bij groep 3 in te schuiven?
Groep 3:
1) pvoesss
2) twinkly
3) mclaura
4) liedje backstage
5) susie
6) yppy
7) miss_sly
8) wickie
9) Lijnloos???
Ik doe het wel vrijwel helemaal naar wat diegene leuk vindt/interessesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn inner perfectionist staat opde bladzijden in een ander boekje.. Van wie ga je dan uit? Wat jíj mooi vind, en leuk en belangrijk, is het om die ander iets van jou te laten zien, of maak je een boekje voor die ander, met de interesses van die ander en de dingen die jij denkt dat die ander leuk vind?
Hoe groot is zo'n boekverstuurdoosje? Mijn brievenbus is namelijk net kleiner dan een standaard brievenbus waardoor een brievenbusverpakking niet pastquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef Poppejans het volgende:
Oeh wat een leuke voorkant-boekjes van Soempie,Bellelena en KD! Ik ga zo als kind naar bed is ook die van mij even knutselen.
Heb een boekje bij de V&D vandaan en misschien een tip: ik heb ook bij de V&D zo'n boekverstuur doosje vandaan, kost 2,25 euro
En ik heb Artis de Partis inpakpapier![]()
ik hoop dat de mensen uit mijn groepje dat net zo leuk vinden als ikzelf
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik last van forumdiarreequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik doe het wel vrijwel helemaal naar wat diegene leuk vindt/interesses
Of ze moet zeer weinig hebben opgeschreven over zichzelf
Dat weet de verzender natuurlijk nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe groot is zo'n boekverstuurdoosje? Mijn brievenbus is namelijk net kleiner dan een standaard brievenbus waardoor een brievenbusverpakking niet past
Maar het doosje gaat mee met het boekje....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar je ontvangt iedere keer van dezelfde persoon toch?
Haha, daar zat ik gister ook al naar te kijken staren. Zit wel een zijden hoes omheen he?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:08 schreef mignonne het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)007100136/index.html
kenonne![]()
Er staat op ''brievenbusdoos fornaat 16x25cm''quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe groot is zo'n boekverstuurdoosje? Mijn brievenbus is namelijk net kleiner dan een standaard brievenbus waardoor een brievenbusverpakking niet past
ja ik zag het, das een duur stukje zijdequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, daar zat ik gister ook al naar te kijken staren. Zit wel een zijden hoes omheen he?
Ik zou graag een liggend boekje willen. Dus horizontaal ipv verticaal. Maar mijn zoekskills zijn op het moment lui, zo even kijken.
En is een ringbandje nou handig?
Ja ik keek al op de Postnl site, daar staat ook 26x3 cm als minimum. Mijn brievenbus is 3x18, A5 past er makkelijk in, als het 16x25x3 is past dat ook, de door Susie genoemde doos niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Er staat op ''brievenbusdoos fornaat 16x25cm''
maar op zich geeft dat niet toch? dan moet de postbode aanbellen; maar tnt heeft in hun voorwaarden staan wat de afmetingen zijn voor brievenbuspost. Als het daar aan voldoet dan is t geen probleem.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja ik keek al op de Postnl site, daar staat ook 26x3 cm als minimum. Mijn brievenbus is 3x18, A5 past er makkelijk in, dat soort verpakkingen niet
naisquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
dit was mijn testboekje he.
echte komt nog
Lastige is wat er gebeurd als je niet thuis bent, brievenbuspost met maximaal formaat past dus niet in mijn brievenbus. Hier wordt als er iemand bij de buren is zonder briefje daar achtergelaten, is er niemand dan wordt het achter een struik in de voortuin gezet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
maar op zich geeft dat niet toch? dan moet de postbode aanbellen; maar tnt heeft in hun voorwaarden staan wat de afmetingen zijn voor brievenbuspost. Als het daar aan voldoet dan is t geen probleem.
quote:
Doos van Poppejans past dus welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn brievenbus is 3x18, A5 past er makkelijk in, als het 16x25x3 is past dat ook, de door Susie genoemde doos niet.
Daarom meld ik het nu maar vastquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:22 schreef Troel het volgende:
Dan weten we welk formaat we moeten hebben toch
dat hangt denk ik ook van het boekje af. als diegene verzoekt om leukigheidjes in drenthe geef je dat. als diegene verzoekt om iets wat jij leuk vindt, dan doe je datquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn inner perfectionist staat opde bladzijden in een ander boekje.. Van wie ga je dan uit? Wat jíj mooi vind, en leuk en belangrijk, is het om die ander iets van jou te laten zien, of maak je een boekje voor die ander, met de interesses van die ander en de dingen die jij denkt dat die ander leuk vind?
Tja, d'r moest ooit een kind uit, dus die dozen zijn allemaal best groot!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:23 schreef debuurvrouw het volgende:
oh my, ik zit weer helemaal op een verkeerd spoor.
#dirtymindisajoyforever
Verklaart gelijk waarom de mijne zo klein isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, d'r moest ooit een kind uit, dus die dozen zijn allemaal best groot!
Hoe start jij dan je eigen boekje? Met je eigen interesses en met verzoekjes van dingen die je er graag in wilt zien?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik doe het wel vrijwel helemaal naar wat diegene leuk vindt/interesses
Of ze moet zeer weinig hebben opgeschreven over zichzelf
Met wat steekwoorden van interesses inderdaad. Denk dat ik 2 blz doe,zo'n dubbele pagina met wat dingetjes over mezelfquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hoe start jij dan je eigen boekje? Met je eigen interesses en met verzoekjes van dingen die je er graag in wilt zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |