Hoe start jij dan je eigen boekje? Met je eigen interesses en met verzoekjes van dingen die je er graag in wilt zien?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik doe het wel vrijwel helemaal naar wat diegene leuk vindt/interesses
Of ze moet zeer weinig hebben opgeschreven over zichzelf
Met wat steekwoorden van interesses inderdaad. Denk dat ik 2 blz doe,zo'n dubbele pagina met wat dingetjes over mezelfquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hoe start jij dan je eigen boekje? Met je eigen interesses en met verzoekjes van dingen die je er graag in wilt zien?
Gelukkig zit je niet in mijn groepjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja ik keek al op de Postnl site, daar staat ook 26x3 cm als minimum. Mijn brievenbus is 3x18, A5 past er makkelijk in, als het 16x25x3 is past dat ook, de door Susie genoemde doos niet.
oh das ook leuk ja! en dan dat het idd zo een geheel kan worden <3quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef oeke het volgende:
Deze vind ik ook leuk trouwens, dan heb je uiteindelijk 1 lange bladzij, kan het in elkaar overlopen.
[ afbeelding ]
Nou, een belofte voor de toekomst danquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Verklaart gelijk waarom de mijne zo klein is
Ik had vandaag zoiets in mijn handen bij de bijenkorf maar na er een kwartierquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
naisik ben benieuwd.
ik zie bij dille & kamille ook normale blanco boekjes met kartonnen kaft.
[ afbeelding ]
alleen geen idee of die binding gelijmd is of niet.
Ja, ik twijfelde ook over een liggende: dezequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, daar zat ik gister ook al naar te kijken staren. Zit wel een zijden hoes omheen he?
Ik zou graag een liggend boekje willen. Dus horizontaal ipv verticaal. Maar mijn zoekskills zijn op het moment lui, zo even kijken.
En is een ringbandje nou handig?
Ik had hier nog van die harmonicaboekjes liggen, maar die ik heb zijn 50 bladzijdes, dus te krap, anders had ik die absoluut gedaan! Als die genoeg pagina's heeft, dan zou ik hem doenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef oeke het volgende:
Deze vind ik ook leuk trouwens, dan heb je uiteindelijk 1 lange bladzij, kan het in elkaar overlopen.
[ afbeelding ]
Wauw, die wil ik!, prijscheckquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
ook mooi, jammer dat t gelinieerd is.
Die heb ik. De pagina's zijn dun, maar verder een prima boekje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
naisik ben benieuwd.
ik zie bij dille & kamille ook normale blanco boekjes met kartonnen kaft.
[ afbeelding ]
alleen geen idee of die binding gelijmd is of niet.
ja die denk ik, gok dat het mooi dik papier is... vind ik mooiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:42 schreef Kleurdoos het volgende:
BJ, Die voor Aquarel bedoel je? want t voegt verder weinig toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |