Ik heb Een dinges tegen brievenbus hengelen en daardoor passen veel bol-pakketjes er niet handig door, maar ze rammen gewoon door hoor!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
maar op zich geeft dat niet toch? dan moet de postbode aanbellen; maar tnt heeft in hun voorwaarden staan wat de afmetingen zijn voor brievenbuspost. Als het daar aan voldoet dan is t geen probleem.
Gedaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "Soem Pie" aanmaken en enkel hiervoor gebruiken ofzo
Psiesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik zet op de eerste bladzijdes iets over mezelf en daarna mag iedereen lekker zelf weten wat hij erin stopt. Vind ik juist leuk.
En wat ik bij andere mensen maak weet ik nog niet. In ieder geval niet bij iedereen hetzelfde anders weet je al precies hoe je boekje eruit komt te zien voor je hem hebt
Ik ga inderdaad ook maar iets korts over mezelf zeggen, en wat dingen waar ik van hou. Maar ik hou ook van verrassingen, dus iedereen mag lekker doen wat ie wil. Gisteravond heb ik twee boekjes besteld die hopelijk geschikt zijn (ik moet het toch eerst in handen hebben voor ik het weet). En ik heb voor een aantal mensen in mijn groepje al wat leuke ideetjes. Ik heb zo'n leuk groepje!quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
Psies![]()
Het 'over mij' wordt wel kort en steekwoorden en daarna zoekt iedereen het maar uit![]()
Wat ik bij anderen er in doe weet ik ook niet niet. Zal variëren van iets wat ik tegenkom dat ik bij diegene vind passen tot gewoon waar ik een dag zelf zin in heb om te doen/maken.. TF jij bent m'n eerste
Hahaha nou, hij moest nog eten en toen hij zag waar ik mee bezig was zuchtte hij diep en zei: "Tja, je kunt er maar druk mee zijn.."quote:
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 14 maart 2012 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik een stomme vraag stellen?
Wat is er zo speciaal aan moleskins dat iedereen, behalve ik, weet waar het over gaat?
Met een in paint gemaakte stap voor stap bereidingswijzequote:
Ik heb ook gegoogeld wat t was hahaquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik een stomme vraag stellen?
Wat is er zo speciaal aan moleskins dat iedereen, behalve ik, weet waar het over gaat?
Wow, dit is de uitvinding van de eeuw, dit is inderdaad een heel goede!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:38 schreef Ynske het volgende:
Als t boekje erg dik gaat worden, kun je t toch ook nog opengeklapt in een bubbel envelop versturen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Wow, dit is de uitvinding van de eeuw, dit is inderdaad een heel goede!
haha, ik dacht dat het zelfs al eens gezegd was in het topic! Ik vond het ook een slimme.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik dacht dat iedereen dat al bedacht had?
Ik ook, en nog snap ik het niet geloof ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik heb ook gegoogeld wat t was haha
voelde me ook al stom dat k t niet snapte
Ja klopt, Bellelena had dat al gezegd. Dat het boekje ook opengeklapt in zo'n doos kon en dan kon het wat langer met de post mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:55 schreef oeke het volgende:
[..]
haha, ik dacht dat het zelfs al eens gezegd was in het topic! Ik vond het ook een slimme.
Leuk Sorbootje, je boekje!
Wat fijn is aan Moleskine boekjes is dat zuurvrije papier, daardoor verdwijnen potloodtekeningen bv nooit. En het is gewoon heel lekker papier om op te schrijven en te tekenen.
Zo, kind naar de psz, ik ga zo ook eens op pad.
Theatermensen ook, vandaar dat ik die dingen ook overal om me heen zie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:08 schreef mignonne het volgende:
BE Moleskine's zijn hip, geloof ik![]()
in elk geval onder de kunstacademie-mensen en grafisch ontwerp-types die ik ken, die slepen allemaal zo'n ding mee voor schetsen en ideeën en zulks.
En dus dat zuurvrije papier, dat je boekje gewoon eeuwen mee kan zonder dat je tekeningen opgevroten worden.quote:T is wat dikker papier, stevig ingebonden, en een stevige kaft.
In een notendop eigenlijk, het ding is gemaakt om mee te nemen en altijd bij je te hebben dus in principe kan ie tegen een stootje.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:11 schreef oeke het volgende:
[..]
Theatermensen ook, vandaar dat ik die dingen ook overal om me heen zie.
[..]
En dus dat zuurvrije papier, dat je boekje gewoon eeuwen mee kan zonder dat je tekeningen opgevroten worden.
Dat is een fijn idee voor kunstacademiemensjes.![]()
Jouw boekje is het enige waar ik al ideeën voor hebquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad ook maar iets korts over mezelf zeggen, en wat dingen waar ik van hou. Maar ik hou ook van verrassingen, dus iedereen mag lekker doen wat ie wil. Gisteravond heb ik twee boekjes besteld die hopelijk geschikt zijn (ik moet het toch eerst in handen hebben voor ik het weet). En ik heb voor een aantal mensen in mijn groepje al wat leuke ideetjes. Ik heb zo'n leuk groepje!
Ja.kijk daardoor.kende ik t nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:11 schreef oeke het volgende:
[..]
Theatermensen ook, vandaar dat ik die dingen ook overal om me heen zie.
[..]
En dus dat zuurvrije papier, dat je boekje gewoon eeuwen mee kan zonder dat je tekeningen opgevroten worden.
Dat is een fijn idee voor kunstacademiemensjes.![]()
zuurvrij is ook belangrijk bij foto'squote:Op woensdag 14 maart 2012 10:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
een boekje voor vak-gekken dus
dat van dat papier wist ik niet. Wel dat t zuurvrij was, maar niet dat t invloed heeft op het 'goed' blijven van de tekeningen.
zie, ik leer nog es wat zoquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:19 schreef simmu het volgende:
[..]
zuurvrij is ook belangrijk bij foto's
Heel goed!quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Jouw boekje is het enige waar ik al ideeën voor heb
Zelfde hier hoor, vind het nog best lastig eerlijk gezegdquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:51 schreef Lenaatje het volgende:
Draculetje in het animotpic kun je je aanmelden.
Dames ik heb een beginnetje gemaakt met mijn boekje, weet alleen niet zo goed wat ikt mjin persoonlijke pagina('s) moet... Gelukkig hebben we nog een paar dagen. Hier geen inkt meer in de printer, dat wel een beetje jammer en onhandig!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb nu overigens 4 van die hemaboekjes, ik vond het personaliseren van de voorkant zo leuk![]()
de groepjes met 9 personen moeten nog een extra verzend datum hebben..quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de lijstjes in de OP gezet, ik bleef zoeken.
Zijn dit de verzend data?
data:
we versturen dus op
19 maart
2 april
16 april
30 april
14 mei
28 mei
11 juni
25 juni moet ie weer terug naar eigenaar
Dan zet ik die er ook bij.