Ik heb Een dinges tegen brievenbus hengelen en daardoor passen veel bol-pakketjes er niet handig door, maar ze rammen gewoon door hoor!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
maar op zich geeft dat niet toch? dan moet de postbode aanbellen; maar tnt heeft in hun voorwaarden staan wat de afmetingen zijn voor brievenbuspost. Als het daar aan voldoet dan is t geen probleem.
Gedaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "Soem Pie" aanmaken en enkel hiervoor gebruiken ofzo
Psiesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik zet op de eerste bladzijdes iets over mezelf en daarna mag iedereen lekker zelf weten wat hij erin stopt. Vind ik juist leuk.
En wat ik bij andere mensen maak weet ik nog niet. In ieder geval niet bij iedereen hetzelfde anders weet je al precies hoe je boekje eruit komt te zien voor je hem hebt
Ik ga inderdaad ook maar iets korts over mezelf zeggen, en wat dingen waar ik van hou. Maar ik hou ook van verrassingen, dus iedereen mag lekker doen wat ie wil. Gisteravond heb ik twee boekjes besteld die hopelijk geschikt zijn (ik moet het toch eerst in handen hebben voor ik het weet). En ik heb voor een aantal mensen in mijn groepje al wat leuke ideetjes. Ik heb zo'n leuk groepje!quote:Op woensdag 14 maart 2012 07:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
Psies![]()
Het 'over mij' wordt wel kort en steekwoorden en daarna zoekt iedereen het maar uit![]()
Wat ik bij anderen er in doe weet ik ook niet niet. Zal variëren van iets wat ik tegenkom dat ik bij diegene vind passen tot gewoon waar ik een dag zelf zin in heb om te doen/maken.. TF jij bent m'n eerste
Hahaha nou, hij moest nog eten en toen hij zag waar ik mee bezig was zuchtte hij diep en zei: "Tja, je kunt er maar druk mee zijn.."quote:
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 14 maart 2012 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik een stomme vraag stellen?
Wat is er zo speciaal aan moleskins dat iedereen, behalve ik, weet waar het over gaat?
Met een in paint gemaakte stap voor stap bereidingswijzequote:
Ik heb ook gegoogeld wat t was hahaquote:Op woensdag 14 maart 2012 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik een stomme vraag stellen?
Wat is er zo speciaal aan moleskins dat iedereen, behalve ik, weet waar het over gaat?
Wow, dit is de uitvinding van de eeuw, dit is inderdaad een heel goede!quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:38 schreef Ynske het volgende:
Als t boekje erg dik gaat worden, kun je t toch ook nog opengeklapt in een bubbel envelop versturen
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Wow, dit is de uitvinding van de eeuw, dit is inderdaad een heel goede!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |