Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Klopt, ik zit op den ipad.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Oh, Q post ze hier wel? Dan moeten wij dat toch ook wel kunnen? Of kan dat alleen met een Iphone misschien (er van uitgaande dat Muis er geen heeft).
Welke link?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef Oognip het volgende:
Goeie TT
Ik kreeg net deze link door, geweldighoe langer het filmpje duurt hoe beter 'ie wordt.
Wel knap tekenen dan, als het letterlijk zou zijn. Knapper nog omdat je een vrouw bentquote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Klopt, ik zit op den ipad.
Niet letterlijk natuurlijk.
Oh, dan heb je ook wel een groter scherm om op te tekenen!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Klopt, ik zit op den ipad.
Niet letterlijk natuurlijk.
Jezus wat ben ik ook een sukkelquote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke link?
En ja, ik was even verrast door de lapo
Haha ja klopt.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dan heb je ook wel een groter scherm om op te tekenen!Ik zit soms zo te prutsen met dat kleine schermpje
![]()
Greys, ik moest zo lachen dat je 'birthday' niet kon raden vandaag!![]()
![]()
. Dat ik sheriff niet doorhad was ook wel beschamend, btw.
Succes....quote:Op maandag 12 maart 2012 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga eens zoeken of ik een screenshot kan maken, zal wel ergens op internet staan toch?
ja ik zie een 14-stappenplan, dat vind ik ook al te ver gaanquote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes....
http://www.addictivetips.(...)s-of-android-device/
Ik ga er maar niet aan beginnen
Bang voor eenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ik zie een 14-stappenplan, dat vind ik ook al te ver gaan
Gewandeld. Zeg maar: GGEEWWAANNDDEELLDDquote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Zo, dus, heeft iemand nog iets anders gedaan afgelopen weekend, buiten het random tekeningetjes maken?
We zijn aan het behangen geweest bij Samara op haar kamer en zondag feestje dusquote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Zo, dus, heeft iemand nog iets anders gedaan afgelopen weekend, buiten het random tekeningetjes maken?
En uitgeslapen (zowel zaterdag als zondag uit bed gebeld....quote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewandeld. Zeg maar: GGEEWWAANNDDEELLDD
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef senesta het volgende:
[..]
We zijn aan het behangen geweest bij Samara op haar kamer en zondag feestje dus
Het hele weekend?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben helemaal hyperdepiep na de aerobicsles, terwijl ik daar zo ongeveer dood ging
Die driehoek met driehoeken erinquote:
Wat ook alweer?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:56 schreef Goodbye het volgende:
Greys had een hele mooie tekening voor me gemaakt!![]()
hoelahoep? maar dan in het engelsquote:Op maandag 12 maart 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ook alweer?
MUIHUISSSSSSSSSSSSSS mag ik een hint?
Meisje met rode ring er omheen?
Girl kan niet.
En verder zou ik het niet weten
Fartquote:Op maandag 12 maart 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ook alweer?
MUIHUISSSSSSSSSSSSSS mag ik een hint?
Meisje met rode ring er omheen?
Girl kan niet.
En verder zou ik het niet weten
Oh ja, dat was een pareltje al zeg ik het zelf, met die gebogen knietjes en gehurkt enzo om kracht te zettenquote:
Nee welnee, je was de eerste en enige die landscape tekent, dus dat zag ik pas later jaquote:Op maandag 12 maart 2012 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
Hey Greys, had je eerst niet door dat ik de Titanic landscape tekende?
Rode zee?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee welnee, je was de eerste en enige die landscape tekent, dus dat zag ik pas later ja
@Senes, de ring staat om het complete meisje, dus ik denk het niet, maar ik ga ff kijken of dat past, hoop
Het zijn maar 4 lettersquote:
kan hoop niet dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn maar 4 letters![]()
En als ik pass moeten we weer helemaal opnieuw beginnen volgens mij
Nee allebei nietquote:
Oh ik dacht al, wat doet ze raar met die lettersquote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee allebei niet
En ik zie ook niet alle letters tegelijk, da's zo kut
Ik moet constant husselen om andere letters te zien.
goeie!quote:
Ja dat kan ik dus niet met zekerheid zeggenquote:
Ja ik snap het niet, want kennelijk ben ik de enige die dat heeftquote:
staan je scherminstellingen niet raar ofzo?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet, want kennelijk ben ik de enige die dat heeft
En gewoon Samsung en gewoon Android.
sterkte!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie em niet Greys![]()
Ik zie wel weer van die felgekleurde wormpjes ongeacht ik in het donker zit of m'n ogen dicht heb.
Verder voel ik me prima, maar uit voorzorg denk ik dat ik zo maar ga slapen, want ze worden steeds groter![]()
Dus oant moarn
Migrainequote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie wel weer van die felgekleurde wormpjes ongeacht ik in het donker zit of m'n ogen dicht heb.
Verder voel ik me prima, maar uit voorzorg denk ik dat ik zo maar ga slapen, want ze worden steeds groter![]()
Dus oant moarn
Oe bahquote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus oant moarn
hoeveel letters moet het zijn en wat heb je nog naast lock dan voor letters?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
Die van Muis was dus LADY
Zo voor de hand liggend, maar ik was teveel aan het focussen om de ring er omheen...
Ik heb nu eentje van Qwea die ik ook niet weet. Een ketting met een hangslot.
Maar iets met LOCK kan wel, maar wat voor lock? Chain lock kan niet, hang lock ook niet.
Locked is te kort...
Er stond snel + duurquote:Op maandag 12 maart 2012 23:59 schreef Qwea het volgende:
Jezus Greys, porsche??? En dan shell + duur?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Er stond snel + duur
Geen Shell
Dus een auto. Snel en duur.
Logisch, toch?
Yeay, mijn eerste volgert! (met een t op het eind natuurlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Candaasje!Ik ga je topic volgen!
Tombo, eeeeuw!![]()
ik ben te ergvan slag ervanquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Yeay, mijn eerste volgert! (met een t op het eind natuurlijk)
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben hier zo slecht in heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Gelukkig zijn wij nog wakker. Voor dit he-le-maal uit de hand looptquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:36 schreef tombolafan het volgende:
Letterlijk overgetypt:Telefoon uit, licht uit, kussen over je bol en slapen jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:36 schreef tombolafan het volgende:
Letterlijk overgetypt:SubtielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Kon je maar loslaten, dan kon je het negerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:38 schreef tombolafan het volgende:
Echt he, ik zie hem op verjaardagen enzo
Ja hequote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:44 schreef tombolafan het volgende:
oh kijk, laatste wat ie zei:En dat heeft vrouw/vriendin en kinderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja alsof het daar aan lagAls ie me eerder had uitgenodigd dan nou!
![]()
![]()
![]()
Truste
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ja, erg hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dat heeft vrouw/vriendin en kinderen?
Truste
Het is ook fijn weer vandaag. Maar goed vandaag vind ik alles sjiek.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:50 schreef Oognip het volgende:
Het is zo heerlijk om naar stage te fietsen hèipv met de auto te gaan. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.
Het is niet de eerste keer dat ik naar stage fietsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:55 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Het is ook fijn weer vandaag. Maar goed vandaag vind ik alles sjiek.
^^quote:
Je zoekt op de verkeerde plek; hier stikt het van het werk. Hier, in kantoreElisaB hebben we vooral uren te kortquote:
Afkickverschijnselenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, in het vervolg maar gewoon flink aan de alcohol idd, dan voel ik me beter dan na een avondje water en thee
Ik ben gewoon te gezond bezig in 1x, m'n lichaam kan het niet handlenquote:
Als het maar geld schuiftquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:08 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb geen banen; alleen een grote berg losse klussen
Ik heb uren zat, wil je er een paar?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:56 schreef ElisaB het volgende:
Je zoekt op de verkeerde plek; hier stikt het van het werk. Hier, in kantoreElisaB hebben we vooral uren te kort
Misschein gaat het straks wel veul beterquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te gezond bezig in 1x, m'n lichaam kan het niet handlen![]()
Maar goed, zo als hoofdje nu doet, wordt het vanavond geen Evy
Het onderzoek was hel de uitslag krijg ik pas volgende week.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lekker stel zijn we hier zo
F_r ik loop achter ik weet het maar hoe was je maagonderzoek?
Als alles wat ik op stapel heb staan daadwerkelijk door zou gaan, dan ga ik jullie misschien nog hard genoeg nodig hebbenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het onderzoek was hel de uitslag krijg ik pas volgende week.
Ja serieus, weet ik veel wat dat isquote:
mario en luigiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijkde snorren, het rode petje, het groene petje
Ik had een keer per ongeluk luigi gekozen, toen ik nog geen groen hadquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had een keer per ongeluk luigi gekozen, toen ik nog geen groen haddus ik heel moeilijk van die vraagtekenblokjes enzo tekenen, wat een hel
Ja wel geraden, had ook maar blauwe en gele stipjes gedaan en mario getekend en doorgekruisdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]was het wel geraden?
Ik had Ireland toen ik nog geen oranje had, dus ik heb maar rood en geel over elkaar geschilderd
Ja, jij had toch alle kleuren?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]was het wel geraden?
Ik had Ireland toen ik nog geen oranje had, dus ik heb maar rood en geel over elkaar geschilderd
Ja, maar DIE ken ik blijkbaar al niet!quote:
ik ga nu kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:11 schreef Muis006 het volgende:
Tombo, dit is een waar meesterwerk I tell you
Huh, heb je ook een Nederlands vast nummerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:15 schreef Rewimo het volgende:
Pffff heeft de bedrijfsarts waarschijnlijk alwéér mijn NL mobieltje gebeld, terwijl in de brief met de afspraak staat dat hij naar het Duitse vaste nummer belt, en ik het NL vaste nummer ook al tig keer heb doorgegeven.
En ik heb mijn mobieltje niet gehoord want ik was eindelijk aan het werk. In de keuken.
Dus maar weer naar Achmea gebeld en het NL vaste nummer doorgegevenAnders krijg ik nog problemen omdat ik me niet aan de afspraken hou
heb ik alquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:56 schreef Muis006 het volgende:
Oh ja Q, als je op het settings-tekentje drukt en dan account, kan je je username veranderen.
Oooh, dat scheelt. Ik dacht dat hij misschien gedreven werd door bezuinigingsdrift, maar een Nl-nummer is nog altijd goedkoper dan mobielquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik kan hem niet bellen, hij heeft spreekuur. En ik heb geen nummer van hem
En ja, wij hebben een vast NL nummer, leve internet
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Zo, inmiddels gesproken met de bedrijfsarts
vreemd. Tombo, Greys, is mijn username bij jullie Qwea?quote:
yes!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
vreemd. Tombo, Greys, is mijn username bij jullie Qwea?
Zelf opeten; schijnt best lekker te zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Anders heeft ze maar 1,5 fles geen idee ofdat genoeg is. En wat moet ik dan met mijn pyjamapapje. Ik kan het moeilijk direct na het eten geven. Want om 18:00 ligt madame al te pitten
1,5 fles is op deze leeftijd wellicht nog iets te weinig ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Anders heeft ze maar 1,5 fles geen idee ofdat genoeg is. En wat moet ik dan met mijn pyjamapapje. Ik kan het moeilijk direct na het eten geven. Want om 18:00 ligt madame al te pitten
Is het ook wel maar niet zo gezond voor mij.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zelf opeten; schijnt best lekker te zijn
pyjamapapje, rijstebloem enz enz.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
1,5 fles is op deze leeftijd wellicht nog iets te weinig ja.
En pyjamapapjes zijn niet verplicht hè?Suiker dingen zijn het.
Wij hadden op deze leeftijd nog 's ochtends een fles en ergens 's middags.
Na het avondeten yoghurt en slapen. Ons neefje was voorbij de één voordat hij daar genoeg aan had om door te slapen. Puck deed dat rond Ean's leeftijd er al lang mee.
Kan je niet een deel bij een eetmoment geven als vocht? Dan heeft ze er twee in totaal. Twee/drie is normaal bij deze leeftijd.
Ahw, zeker geen leuk nieuwsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo. terug van de DA met May gaat niet goed niet. Bloedarmoede is weer terug (nouja dat had ze altijd al maar nu weer heel erg ( Kat ziek> May is weer thuis *O* Te lezen in dit topic) en deze DA denkt idd wat ik toen al dacht wat het is, namelijk Auto immuun hemolytische anemie (AIHA). En dat ziektebeeld verloopt dus met stabiele periodes en crisisperiode en daar lijkt May nu weer (voor de 2e keer) in te zitten (duf, wat geler dan ze altijd is geweest na het ziek zijn, kattenbakkorrels eten).Ze heeft nu n paardenmiddel shot met corticosteroïden gehad, moet binnen 24 uur werken, en weer dexamethason geven. Tis eigenlijk met de corticosteroïden een kwestie van pappen en nat houden tot het voor haar niet leuk meer is.
En geen leuk nieuws nee. maar voel me vrij rustig, aangezien ik dit sinds toen eigenlijk wel wist, dat dit ging gebeuren. Tis nu dus de vraag hoe (en of) ze uit deze crisis komt.
Doe eens haar eetschema in de pm gooien. Dan vervuilen we het topic niet met babypraatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
pyjamapapje, rijstebloem enz enz.
Ze weigert gewoon een fles bij het eten want dat is te veel. Ze heeft wel een bloepbuik maar weegt net 8kilo ik kan het er moeilijk in stouwen. Water is wel interessant maar zoveel krijgt ze er niet van binnen want ze verslikt zich vaak.
Wat een rottig nieuws.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
overigens ik was hier (Maastricht) nog nooit naar de DA geweest, en geloof zijn verhaal 100% maar de kliniek en die man vind ik ergens niet fijn, is het raar als ik indien er dus geen verbetering is binnen 24uur dat ik dan naar een andere DA ga? (twijfelde sowieso tussen een paar)
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:21 schreef Partingglass het volgende:
Ik zou na mijn werk nog eens mailtjes kunnen sturen naar wat kattenhouders voor misschien een advies voor een goede DA bij jouw in de buurt. Van die twee weet ik heel zeker dat ze de kennis hebben om daar erg kritisch in te zijn.
dat dacht ik ook iddquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Je moet je prettig voelen bij de DA, M-M, al is de diagnose nog zo juist, dan nog moet je je wel prettig voelen bij de geboden zorg. Sterkte
omg, nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga m'n rollator pimpen, ik heb een hele berg reflecterende zilveren en blauwe sterren besteld
En da's het gevoel dat je moet hebbenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat dacht ik ook iddin utrecht had ik meteen zoiets van, ja professioneel, netjes etc etc
Ik heb hier in DH een dierenarts waar ik geen ga met kleine dingen. Voor grotere dingen ga ik ook 25 min verder rijden hoor. Belde die DA hier op met de vraag wat ik met Baloe aan moet met zijn stram gehink, ja geef maar extra pijnstillingquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En da's het gevoel dat je moet hebben![]()
Wij hebben een dierenarts op 20 minuten rijden, veel mensen verklaren ons voor gek, maar wij voelen ons er fijn bij.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:30 schreef Muis006 het volgende:
MM![]()
Om je te laten lachen:
Ik was de Backstreet Boys aan het zingen (jaja) en toen ik was aanbeland bij "I'll never breeeeaaaaaaak youuuuur heeeeeaaaaaart" vulde de meneer aan met "I'll never smell your fart"
Wij gaan overal mee naar dezelfde dierenarts (nu hebben ze hier ook niet echt kleine dingetjes verder... vlooienmiddel, glucosamine en wormenmiddel bestel ik online). We hebben een straat verderop een dierenarts zitten, maar daar kwam ik ooit met de kat van een kennis die zelf ziek was en niet kon gaan, leg uit dat het beestje een beetje bang is en dan fel kan zijn en hij pakt zo zijn motorhandschoenen erbij en schudt dat beest uit zijn mandje i.p.v. te wachten tot ik de bovenkant eraf haalquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb hier in DH een dierenarts waar ik geen ga met kleine dingen. Voor grotere dingen ga ik ook 25 min verder rijden hoor. Belde die DA hier op met de vraag wat ik met Baloe aan moet met zijn stram gehink, ja geef maar extra pijnstilling
omgquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij gaan overal mee naar de dierenarts verderop (nu hebben ze hier ook niet echt kleine dingetjes verder... vlooienmiddel, glucosamine en wormenmiddel bestel ik online). We hebben een straat verderop een dierenarts zitten, maar daar kwam ik ooit met de kat van een kennis die zelf ziek was en niet kon gaan, leg uit dat het beestje een beetje bang is en dan fel kan zijn en hij pakt zo zijn motorhandschoenen erbij en schudt dat beest uit zijn mandje i.p.v. te wachten tot ik de bovenkant eraf haalEn dan ook nog: 'Heb je zelf ook dieren?' uhu en die zijn reeds voorzien
Ik weet niet of 'ie slecht is hoor, want in medische zin deed hij precies wat nodig was, maar ik voelde me er helemaal niet fijn bij.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg
nou ja, in principe opzich geen slechte DA hier, althans, hij is de beste, want de rest in DH is ronduit kut. Maar voor een castratie, voedselallergie of zoals nu beer zijn artrose, ga ik liever naar hipo. En als het niet snel beter wordt kan ik binnenkort bij ing gaan zwaaien want dan ga ik naar wilhelminaoord.
Bij mensen is in ieder geval artrose niet te behandelen meen ik. Dan richt men zich op het bestrijden van de symptomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'ie slecht is hoor, want in medische zin deed hij precies wat nodig was, maar ik voelde me er helemaal niet fijn bij.
Is er iets te doen aan artrose dan?
Artrose is wel te behandelen maar niet te genezenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij mensen is in ieder geval artrose niet te behandelen meen ik. Dan richt men zich op het bestrijden van de symptomen.
En waar bestaat die behandeling uit? Bij Daartje is vorig jaar slijtage/artrose aan haar achterpootjes geconstateerd, dus ik ben wel benieuwd. Zij zit nu aan de glucosaminesnoepjes (want poeder hoeft ze niet, verwend mormelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Artrose is wel te behandelen maar niet te genezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goffer.
Edit: toch maar even in spoiler en svp niet quoten.
[ Bericht 3% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-03-2012 18:40:34 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik vind het ook vrij ongeloofwaardig. Ik zou het (denk ik) laten voorkomenquote:
Je hebt al bezwaar gemaakt, die is ongegrond verklaard en nu wil je daar weer tegen bezwaar maken? Aan wie moet je dat bezwaar dan weer richten?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben zo ontzettend BOOS!![]()
In juni vorig jaar beging ik een overtreding (doorrijden na stopteken). Mijn verweer was dat het stopteken hartstikke onduidelijk gegeven werd. Boete gekregen, bezwaar aangetekend en nu zijn we 9 maanden verder en heeft het de OvJ behaagd een reactie te geven.
Het moge duidelijk zijn dat mijn bezwaar ongegrond is verklaard.![]()
[...] En ik heb geen idee of een bezwaar überhaupt zin heeft, het is haar woord tegen het mijne en dan ben ik bang dat ik aan het kortste eind trek en nog meer mag gaan betalen.
Goffer.
Ik wacht eerst maar eens de nieuwe acceptgiro af.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij ongeloofwaardig. Ik zou het (denk ik) laten voorkomen
OvJ waarschijnlijk, maar die brief krijg ik nog.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt al bezwaar gemaakt, die is ongegrond verklaard en nu wil je daar weer tegen bezwaar maken? Aan wie moet je dat bezwaar dan weer richten?
Bestrijding van de symptomen. Niet te genezen. Glucosamine voeren, in beweging houden, pijnstilling... en eventueel anabolen injecties. Dat laatste moet ik maar eens gaan proberen als het met Boe niet beter gaat. En zijn pijnstilling omhoog gooien.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'ie slecht is hoor, want in medische zin deed hij precies wat nodig was, maar ik voelde me er helemaal niet fijn bij.
Is er iets te doen aan artrose dan?
Wij gaan hier met de honden en katten altijd naar de dierenkliniek in Roden, wel drie kwartier rijden, maar altijd zulke goede zorg daar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En da's het gevoel dat je moet hebben![]()
Wij hebben een dierenarts op 20 minuten rijden, veel mensen verklaren ons voor gek, maar wij voelen ons er fijn bij.
Google zegt de rechtbank.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OvJ waarschijnlijk, maar die brief krijg ik nog.
Ik wacht wel op de brief, die vertrouw ik ietsjes meer dan google.quote:
Nou ja mijn moeder heeft artrose in haar knieen en ruggenwervels. Bij haar knieen was het kraakbeen helemaal verpulverd en dat zorgde voor pijn. Die kleine stukjes kraakbeen zijn operatief weggehaald.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waar bestaat die behandeling uit? Bij Daartje is vorig jaar slijtage/artrose aan haar achterpootjes geconstateerd, dus ik ben wel benieuwd. Zij zit nu aan de glucosaminesnoepjes (want poeder hoeft ze niet, verwend mormel![]()
)
http://www.anwb.nl/rechts(...)rsovertredingen.htmlquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de brief, die vertrouw ik ietsjes meer dan google.
Kun je een foto/filmpje maken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:48 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zo de neiging om de politie te bellenVoor ons huis is een hangplek met heul stoere jongeren die een prullenbak mishandelen
ze schoppen hem helemaal kapot.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij gaan hier met de honden en katten altijd naar de dierenkliniek in Roden, wel drie kwartier rijden, maar altijd zulke goede zorg daar.
Oh, sorry, ik dacht dat je het over dieren hadquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou ja mijn moeder heeft artrose in haar knieen en ruggenwervels. Bij haar knieen was het kraakbeen helemaal verpulverd en dat zorgde voor pijn. Die kleine stukjes kraakbeen zijn operatief weggehaald.
Ah oke. Da's wel heftig voor Boequote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bestrijding van de symptomen. Niet te genezen. Glucosamine voeren, in beweging houden, pijnstilling... en eventueel anabolen injecties. Dat laatste moet ik maar eens gaan proberen als het met Boe niet beter gaat. En zijn pijnstilling omhoog gooien.
valt wel mee hoor, Boe heeft het wel eens eerder gehadquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kun je een foto/filmpje maken?
[..]Da's nog wel een stukkie verder dan wij moeten! Je kan daar ook 's nachts gewoon terecht, toch? Dat vind ik wel fijn bij deze dierenarts, altijd dienst.
[..]
Oh, sorry, ik dacht dat je het over dieren hadHeeft ze er baat bij?
[..]
Ah oke. Da's wel heftig voor Boe
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kun je een foto/filmpje maken?
Nee, want donker
Sorry ik was niet duidelijk. Aan die knieoperatie heeft ze niet veel gehad, ze heeft daarom ook maar 1 knie laten opereren. Nu heeft ze meer last van de slijtage van haar tussenwervels, die overheersen de pijn op dit moment vreselijk.quote:Oh, sorry, ik dacht dat je het over dieren hadHeeft ze er baat bij?
Als ik nu betaal blijft de boete dezelfde hoogte. Hoe het na bezwaar zit weet ik niet, zullen in ieder geval wel proceskosten bijkomen. Maar ik denk dat het gewoon geen zin heeft. Ik heb geen fysiek bewijs van de situatie die het voor mij verwarrend maakte. En dan zullen ze wel varen op het feit dat ik de overtreding begaan heb. En in essentie klopt dat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
m_m sterkte met May
cat dat is heel oneerlijk. Maar wat kun je er nu nog aan doen? is je boete nu ook hoger vanwege je bezwaar of maakt dat niks uit?
Ook niet echt een sociale buurman dan, als hij dat regelmatig doet. Ik had hem ook uit zijn bed gebeld.quote:Onze buurman heeft de neiging om voor onze oprit te parkeren. Zaterdagmorgen heb ik hem uit bed gebeld ik wilde weg maar kon echt de oprit niet af vanwege zijn auto. He was not amused maar hopelijk laat hij het vanaf nu.
Hèhè, afhankelijk van de situatie mag ie dat ook nog.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:14 schreef ferrari_rood het volgende:
m_m sterkte met May
cat dat is heel oneerlijk. Maar wat kun je er nu nog aan doen? is je boete nu ook hoger vanwege je bezwaar of maakt dat niks uit?
Onze buurman heeft de neiging om voor onze oprit te parkeren. Zaterdagmorgen heb ik hem uit bed gebeld ik wilde weg maar kon echt de oprit niet af vanwege zijn auto. He was not amused maar hopelijk laat hij het vanaf nu.
Er staat duidelijk een streep op de weg dat daar niet geparkeert mag worden. En daarbij is het nogal asociaal als je ziet dat er een auto staat hem er zo voor te zetten dat die gene er niet meer uit kan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hèhè, afhankelijk van de situatie mag ie dat ook nog.
Dat is gewoon asociaal dus. Het probleem is dat je er niet veel aan kan doen behalve die buur steeds vragen of ie wil weg wezen!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Er staat duidelijk een streep op de weg dat daar niet geparkeert mag worden. En daarbij is het nogal asociaal als je ziet dat er een auto staat hem er zo voor te zetten dat die gene er niet meer uit kan.
Ze hebben ook al een keer een pakketje van ons dat bij hun bezorgd was gewoon voor de deur gezet.
Nu is je hoofdpijn weg en heb je kiespijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
KiespijnAllemachies zeg... Steekt als een malle. Morgen maar even de tandarts bellen..
Hoofdpijn is ook weer terugquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nu is je hoofdpijn weg en heb je kiespijnjezus.
Ik heb een iPhone jep. Ah CalorieTeller moet ik hebben dus? Ik wilde al een calorie-tel-app maar wist niet welkequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Hoofdpijn is ook weer terugIk krijg echt waar voor m'n geld. Heb je een iPhone, Nip? Dan is CalorieTeller een leuke app om alles bij te houden.
2000 Kcal voor vrouwen per dag is gemiddeld. Dat ga je waarschijnlijk niet eens halen als ik dat zo lees.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:00 schreef Oognip het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken hoe ik een beetje af kan vallen zodat ik het ook nog leuk vinden dus vol ga houden. Nu kijk ik op caloriechecker.nl hoeveel calorien ik nu eet op een dag en dat zijn er een kleine 1000 excl. avondeten. Dan fiets ik ook nog 50 minuten per dag. Is die 1000 dan heel veel? Het klinkt zoveel zeker aangezien er ook nog iets van 500 kcal bijkomen van het avondeten.
Waarom is het een pittige klas?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Je kan maar op 1 plek pijn hebben maar kiespijn is echt horror. Ik moet de TA ook nog bellen maar dat kan alleen ma t/m do van 9 tot 12 en dan kan ik dus niet bellen.
En ik ben voorlopig ma t/m woe ingepland in een pittige klas again
Nee dat klopt, maar hoeveel kcal je nodig hebt is ook weer afhankelijk van je lengte, gewicht en beweging. Ik denk niet dat ik 2000 kcal nodig heb op een dag, ben maar een ukkiequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
2000 Kcal voor vrouwen per dag is gemiddeld. Dat ga je waarschijnlijk niet eens halen als ik dat zo lees.
http://www.voedingscentru(...)-gezond-gewicht.aspxquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar hoeveel kcal je nodig hebt is ook weer afhankelijk van je lengte, gewicht en beweging. Ik denk niet dat ik 2000 kcal nodig heb op een dag, ben maar een ukkie
Volgens die site zou ik zo'n 2200 kcal nodig hebben, als ik dat zou eten kun je me rollenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.voedingscentru(...)-gezond-gewicht.aspx
Ik mag hopen dat ze er een beetje verstand van hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens die site zou ik zo'n 2200 kcal nodig hebben, als ik dat zou eten kun je me rollen
Kort door de bocht hebben ze dat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze er een beetje verstand van hebben.
Eet je wel voldoende groentemannen?quote:
Zo'n 150 gram per dag denk ik en 1 appelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eet je wel voldoende groentemannen?
Brrrrrr... Hopelijk kan de nieuwe monteur het snel oplossen. Klein straalkacheltje erbij geen idee?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze CV ketel is echt een faal. Hij springt weer continu op storing dus nu komt er vrijdag weer iemand. Ik ga maar eens aandringen op een andere. Want ik ben het zo zat. Ik lig van armoede in bed omdat het beneden echt niet warm wil worden.
Ik zou de verhuurder van het geval eerst maar eens gewoon een ingebrekestelling sturenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is gewoon van zichzelf al een koud huis en een kacheltje erbij krijgt het echt niet warm. Ean ligt gelukkig ook op tijd in bed. Maar ik ben er gewoon klaar mee het is al vanaf juni dat dat ding slecht werkt. En daarbij vreet hij nog extra stroom ook.
En mocht het nu echt niet naar behoren opgelost worden dan neem ik zelf contact op met vaillant en maak ze daarbij duidelijk dat ze als ze hun monteurs dit niet op kunnen laten lossen. Ik in ons toekomstige (ooit misschien ja maar dat hoeven hun niet te weten) zeker geen vaillant ketel ga kopen.
Bij Breill hielp dat ook en kreeg ik een nieuw horloge.
Dan vind ik het vreemd dat je niet dezelfde dag iemand over de vloer krijgt. Doorgaans heb je dan een 24 uur service meneer die meteen komt bij uitval en z.s.m. bij storing.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Jep we huren hem zeg maar. Huurhuis+huurketel
O, doorgaans is de verhuurder degene die het contract heeft en niet de huurder zelf zeg maar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
De verhuurder heeft er niks mee te maken wij huren hem
Hij doet het nu wel maar valt zo nu en dan uit resetten helpt dan.
http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoeftequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar hoeveel kcal je nodig hebt is ook weer afhankelijk van je lengte, gewicht en beweging. Ik denk niet dat ik 2000 kcal nodig heb op een dag, ben maar een ukkie
wat voor functies?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef Greys het volgende:
Zo, weer 2 sollicitaties verstuurd.
Nu even bijlezen!
Thanks!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoefte
En dan een heel stuk naar beneden scrollen tot je de Harris Benedict berekening ziet.
Dus niet dat eerste ding invullen, maar die verder naar onder
Daar moet je namelijk naast lengte, leeftijd, gewicht e.d. ook bewegingsnivo invullen.
Gaaf! Waarvoor?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef Greys het volgende:
Zo, weer 2 sollicitaties verstuurd.
Nu even bijlezen!
Lol wut? Heb je de hele dag gefietst?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef Oognip het volgende:
Ik heb gegeten: 2039kcal en verbrand 2277kcal
Senior Sales Manager International Business Strategy Applicator.quote:
Van.... een verhuurderquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
De verhuurder heeft er niks mee te maken wij huren hem
Haha neequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lol wut? Heb je de hele dag gefietst?
Of bedoel je basis + sport?
Nou, ik ben maar een nursequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Senior Sales Manager International Business Strategy Applicator.![]()
Elke normaal beroep heeft tegenwoordig een absurde Engelse naam.
Geweldige baan/werkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, ik ben maar een nurseklinkt lang niet zo cool
50 minuten, netjes!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha nee50 minuten gefietst en de rest verbrandt met rusten, slapen en bureauwerk (ik doe natuurlijk geen bureauwerk maar daar komt het het dichtst bij).
Haha nou sporten kan ik het niet noemen hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
50 minuten, netjes!
Ik heb niet gesport vandaag, ik verga nog van de spierpijn van gisteren
En morgen ga ik weer
Nou doe dan maar nursequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nurse? Je bedoelt gewoon dat je junior healthcare professional bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |